VNC geinstalleerd, werkt prima.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:32 schreef nietzman het volgende:
Ik heb remote desktop voor de mac zelf wel gebruikt. Maar VNC wil do the trick as well en is veel goedkoper.
Les 1 voor een goede apple-gebruiker: Het ligt niet aan de macquote:Op donderdag 29 december 2005 15:40 schreef broer het volgende:
Ik word echt helemaal gek van mijn brakke netwerkverbinding. Regelmatig valt de AirPort-verbinding van mijn iBook met de modem/router een halve seconde weg. En het ergste is dat ik er te weinig van weet om uit te zoeken waar het probleem nu eigenlijk precies ligt.
Was ik nu maar een nerd.
(Zo. Dat ben ik ook weer even kwijt. Dank voor uw aandacht.)
Sleep het icoon naar je application-folder?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:07 schreef tonks het volgende:
Hey, Ik heb iMovie HD verwijderd een tijdje terug , nu wil ik het toch eens gebruiken Hoe krijg ik hem nu terug? heb wel de cd nog
Ja maar je kan geen programma's kiezen alleen "Bundled software"quote:Op donderdag 29 december 2005 17:16 schreef Rock-shocker het volgende:
Weer opnieuw installeren? Of ben ik nou achterlijk?
Het lijkt me vooralsnog niet waarschijnlijk dat Apple zal pogen om dit te gebruiken als middel om open source uit de wereld te helpen, gezien het feit dat Darwin zelf een open source OS is...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:14 schreef TheMarco het volgende:
Het enige dat ik vervelend vind aan de transitie naar Intel is het feit dat dit stap 1 wordt in de new world order van de zogenaamde 'trusted computing' (lees: untrusted users) waarin Intel (en Apple) gaan uitmaken wat er draait en of het wel mag draaien. Het wordt in de macs vooralsnog alleen gebruikt om te zorgen dat OS X juist wel of juist niet draait op bepaalde hardware maar je hoeft geen rocket scientist te zijn om aan te zien komen wat er nog meer mee gedaan gaat worden.
Als de industrie ooit de open source wereld de nek om wil draaien is 'trusted computing' de manier...
Gefeliciteerd Remzz, een koffie graagquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:20 schreef Remzz het volgende:
Als ik boxjes aan mijn dock hang(line out), word het geluid veeel zachter. Hoe komt dat? Bij mij minidock komt er wel gewoon fatsoenelijk geluid uit.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik post dit vanaf de bank op mijn net gekochte 12" iBook en een Airport Extreme adapter
Ik post later wel foto's van het gehele gebeuren.
een tweedehandsje dus? want anders zou Airport wel bijgeleverd zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik post dit vanaf de bank op mijn net gekochte 12" iBook en een Airport Extreme adapter
Ik post later wel foto's van het gehele gebeuren.
Wow! Dan heb je gewoon zo'n veel te dure, veeeeeeel te mooie apple-router gekocht!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, geen 2de hands.
Ik doel dus op het basisstation van Airport. En dat dat toevallig ook Airport Extreme heet, tsja.
Ik heb gewoon de 1.33 Ghz G4 iBook.
Ik droom ook van zo'n ding. Alleen wil ik zoveel dat hij ver doorschuift naar achter op het lijstje wensen. De Apple Intel iMac en Mighty Mouse staan nog voor hem en dan noem ik de snowboardwensen nog niet eens opquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:27 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, die dus. Ik kreeg hem mee voor 100 Euro. Veel te duur of niet. Binnen vijf minuten had ik mijn normale netwerk uitgebreid met een Wireless netwerk. En 2 verdiepingen later is het signaal nog perfect.
Als de mac-intel powerbooks goedkoper worden ga ik voor een powerbookquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:30 schreef tonks het volgende:
Ik ga ook een intel imac of powerbook kopen!
Mag ik even van je walgen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:23 schreef -nickx- het volgende:
Ik heb nu de MAC mini die ik wil verkopen en graag overstappen op een Imac 20 of 17 inch : ) maar moet ik weer bij betalen en eerst eens kijken wat ik voor m'n oude terug krijg!
tips?
mac mini is al goedkoop hequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:23 schreef -nickx- het volgende:
Ik heb nu de MAC mini die ik wil verkopen en graag overstappen op een Imac 20 of 17 inch : ) maar moet ik weer bij betalen en eerst eens kijken wat ik voor m'n oude terug krijg!
tips?
Jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
* Beathoven slaps tonks op kop met grote stinkende forel
dat is pas walgelijk
Zo een heb ik ook!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef XL het volgende:
[..]
Wow! Dan heb je gewoon zo'n veel te dure, veeeeeeel te mooie apple-router gekocht!![]()
![]()
![]()
Respect
Tof, ik heb er serieus geen spijt vanquote:
Hier werkt het, met Nijmegen prima.. Misschien even , The Netherlands er achter zetten?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:10 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe werkt die widget van accuweather eigenlijk, als ik aan de achterkant een andere plaats invul werkt deze niet en de tempratuur in Amsterdam van -8 klopt ook niet echt op het moment.
niet meer dan verdiendquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:53 schreef nietzman het volgende:Jonathan Ive
, mijn persoonlijke held, is Commander in de orde van het Britse rijk!
http://tweakers.net/nieuws/40562
En (onderandere) hier en hier en hier zie je hem zijn moves doen..
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:37 schreef Remzz het volgende:
Ik stond er versteld van ik was bij de MediaMarkt en ik hoor zo'n knakker zeggen dat alle nano's zijn uitverkocht. Ik zag er ook geen 1 staan.
Maar mocht je opzoek zijn naar een nano heb ik er nog wel eentje over
Maar niet naar Nederland zeker....quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:37 schreef tonks het volgende:
Ik lwas ergens dat apple 100.000 nano's per dag verzend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |