nope, wel fotoquote:Op woensdag 23 november 2005 17:31 schreef woeeiiii het volgende:
Op de nano zit ook video?.... toch..?
Niet intrappen. Lokmiddeltje van de BCC. Als je naar een BCC winkel gaat, zal de verkoper jou vertellen dat ie niet op vooraad is. Ik heb bij de BCC gewerkt en ik weet dat soort dingen vaak (bewust) voorkomen.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja het lijkt me sterk, aangezien dat precies de adviesprijs van de 2 gig is. Maar als het zo is, is mijn vraagprijs idd te hoog....
ziek..,quote:Op woensdag 23 november 2005 17:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet intrappen. Lokmiddeltje van de BCC. Als je naar een BCC winkel gaat, zal de verkoper jou vertellen dat ie niet op vooraad is. Ik heb bij de BCC gewerkt en ik weet dat soort dingen vaak (bewust) voorkomen.
Sorry, heb niets aan een shufflequote:Op woensdag 23 november 2005 18:11 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
ziek..,
ontopic; ruilen tegen 1gig shuffle + bij betaling![]()
Ja hoor ik ga voor mijn plezier een keer op en neer naar Papendrechtquote:Op donderdag 24 november 2005 21:17 schreef Smaakpolitie het volgende:
Ik zie dat je HBO doet en de 18 gepasseerd bent en zodoende een OV hebt integenstelling tot deze knaap, dus lijkt me dat geen probleem.
Je hoeft maar naar Almere te komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja hoor ik ga voor mijn plezier een keer op en neer naar Papendrecht.
Ik wil er nog best eens over nadenken maar niet voor 200 euro
Erg mooi ding die Thomsonquote:Op maandag 28 november 2005 03:59 schreef SYCO het volgende:
ruilen tegen een thomson lyra 20gb, overcompleet met ook autolader / autocassette (dus in je toekomstige auto mp3 luisteren) ?? met nog paar maanden fabrieksgarantie
en ik kom hem ook nog ophalen !![]()
Ow k begrijpelijk.quote:Op maandag 28 november 2005 19:27 schreef Eluc het volgende:
Als je student bent kun je de 4 GB Nano kopen voor 238 euro, laten graveren en gratis laten bezorgen. Daar kwam ik net achter. Ik trek mn bod in. Sorry.
Dan rest er nog maar één ding om door weer en wind het metropoolachtige Almere een bezoekje te geven.quote:
Ik vind je teksten echt fantastischquote:Op maandag 28 november 2005 19:46 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Dan rest er nog maar één ding om door weer en wind het metropoolachtige Almere een bezoekje te geven.
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:03 schreef Remzz het volgende:
Tralalalala vind 200 euro nog steeds te weinig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |