Ruigaard.quote:Op zondag 25 december 2005 10:14 schreef Rock-shocker het volgende:
Het gaat echt te hard hier.
quote:Ruigaard.
Bobbe.quote:Op zondag 25 december 2005 10:38 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik typ dit in mijn bed hoor, lekker rustig.
Moet er zo wel uit. Familiebezoek naar West-Friesland![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 10:24 schreef Furious het volgende:
Wat een vrolijke kerst, ik heb net zitten poepen en de WC zit verstopt. Olee.
Als het geld toch eens aan de bomen groeide...quote:Op zondag 25 december 2005 10:52 schreef Furious het volgende:
Iemand van plan een prachtige Dual G4 1.0 Xserve te kopen?
Ik ga toch maar voor de allerallerduurste Apple in de store.quote:Op zondag 25 december 2005 10:52 schreef Furious het volgende:
Iemand van plan een prachtige Dual G4 1.0 Xserve te kopen?
[afbeelding]
G5 Xserve.
Je gaat een Quad kopen?quote:Op zondag 25 december 2005 10:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ga toch maar voor de allerallerduurste Apple in de store..
De allerduurste Apple is altijd nog de Xserve, om maar even bijdehand te doen.quote:
PowerMac vanaf: 2.069quote:Op zondag 25 december 2005 12:12 schreef Furious het volgende:
[..]
De allerduurste Apple is altijd nog de Xserve, om maar even bijdehand te doen.![]()
mgoed jij hebt een ibook en dat heb ik nietquote:
omdat die over wasquote:Op zondag 25 december 2005 13:38 schreef tonks het volgende:
waarom zou je een mini als externe hd gebruiken,
Ik had er gister bijna een gestolen in de Apple winkel, wat een mooi ding. 20"quote:Op zondag 25 december 2005 14:20 schreef skiczukie het volgende:
En ik hoop binnenkort een iMac te hebben.
Ik net omgekeerd.quote:Op zondag 25 december 2005 14:21 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik had er gister bijna een gestolen in de Apple winkel, wat een mooi ding. 20".
Eerst een iBook.
Ik heb gister een dikke kwak gelegd op een Quad met een 30" ACD.quote:Op zondag 25 december 2005 14:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, ik zat te spelen met de shop. Een quad met álles erop en eraan enzo bouwen.
En wat is een dikke kwak precies?quote:Op zondag 25 december 2005 14:24 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik heb gister een dikke kwak gelegd op een Quad met een 30" ACD.![]()
Google Images > "Bukakke".quote:Op zondag 25 december 2005 14:25 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En wat is een dikke kwak precies?
Ik kon 'em niet meer in bedwang houden. Hij werd wild.quote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, maar waarom doe je dat op computers?
Ieks!quote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik kon 'em niet meer in bedwang houden. Hij werd wild.![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 14:29 schreef Furious het volgende:
Ghehe.
[afbeelding]
Verstoppertje spelen.
Sla haar!quote:Op zondag 25 december 2005 14:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn oma is hier op bezoek, en die wil de kersttoespraak van de koningin terugkijken. (Zucht.)
quote:Op zondag 25 december 2005 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach, ik heb net hier binnen de familie wel even karmapunten gescoord door die toespraak te fix0ren, omdat oma al de hele tijd zat te zeiken of ie herhaald werd ergens, en dat ze niet wou blijven eten omdat ze dan de herhaling op het zes-uur-journaal zou missen.
Ze is weer tevreden, ze heeft die toespraak gezien en kan nu zonder al te grote geestelijke trauma's rustig aanschuiven voor het avondeten. Godzijdank zit ze nu op de hei met mijn moeder, dus hebben wij hier even rust. Arme moeder..
En dan daarna doodleuk mijn oudtante Jenny gaan dissen omdat die nooit getrouwd is en in plaats daarvan de hele wereld rondreist om hongerende negertjes te redden.quote:"Ja, da's wel een mooie keuken. Nu kan Audrey wel thuiskomen met de zoon van de burgemeester. Niet dat dat hoeft hoor, mijn Jan was ook maar een boer en ik heb het altijd heel goed gehad. Gewoon rustig wachten op de ware, en als die komt dan weet je het vanzelf, he ?"
quote:Op zondag 25 december 2005 21:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben het gezeik over mijn liefdesleven echt helemaal zat. Gelukkig is oma inmiddels weer op weg naar huis..
Ik heb gister 50 First Dates gekeken.quote:Op zondag 25 december 2005 21:38 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Wacht maar tot ze dement wordt.
Mijn oom heeft een buurvrouw die 92 is, hartstikke dement en die komt zich bijna iedere ochtend voorstellen. 'Bent u de nieuwe buurman?'![]()
Mijn oma viel wel mee, de rest daarentegen.quote:Op zondag 25 december 2005 21:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben het gezeik over mijn liefdesleven echt helemaal zat. Gelukkig is oma inmiddels weer op weg naar huis..
Het is Kerst.quote:Op zondag 25 december 2005 22:45 schreef Slarioux het volgende:
Gek hè, dat het zo hard gaat met de topics de laatste tijd.
Kan ik me voorstellen. Ik ben aan mijn vaders kant de enige die geen vaste relatie heeft momenteel, ook zo'n gezeik. Wanneer kom je nou eens iemand tegen, Victor?quote:Op zondag 25 december 2005 21:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
01.00.quote:Op maandag 26 december 2005 00:53 schreef Furious het volgende:
Is iedereen verplicht gezellig aan het doen vanavond ofzo?
vlcquote:Op maandag 26 december 2005 09:32 schreef Remzz het volgende:
Is er misschien iets van een divx player voor de Mac?
*jaloers is op Au3*quote:Op zondag 25 december 2005 15:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oma is werkelijk hilarisch, ze kost alleen een beetje veel energie. Ze zit ook al de hele dag tegen mij te zeuren dat ik niet te snel met iemand in zee moet gaan en rustig moet wachten op de ware. En dan ook echt uit het niks dat ze daarover begint.
Mijn ouders hadden de keuken verbouwd. Oma's commentaar:
[..]
En dan daarna doodleuk mijn oudtante Jenny gaan dissen omdat die nooit getrouwd is en in plaats daarvan de hele wereld rondreist om hongerende negertjes te redden.. Mijn oma is gek, maar verder wel hilarisch, mits niet de hele dag om je heen.
.
Nu je het zegt.... werkt ook gewoon. Vaag de preview bij limewire deed het net niet.quote:Op maandag 26 december 2005 10:49 schreef tonks het volgende:
Ik speel alles via quicktime!
Kom jij volgend jaar gewoon Kerst hier vieren, ben jij van je zuipende opa af en ik van mijn zeurende oma. Moet je alleen wel doen alsof je de ware bent.quote:Op maandag 26 december 2005 10:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
*jaloers is op Au3*
Mijn opa zuipt elke dag zoveel dat hij niet eens meer weet wat er gezegd is de vorige dag.
Ik neem je op de tafel tijdens het kerstdiner.quote:Op maandag 26 december 2005 14:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kom jij volgend jaar gewoon Kerst hier vieren, ben jij van je zuipende opa af en ik van mijn zeurende oma. Moet je alleen wel doen alsof je de ware bent..
quote:Op maandag 26 december 2005 14:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik neem je op de tafel tijdens het kerstdiner.
Jij wilt dat onze relatie serieus overkomt.quote:Op maandag 26 december 2005 15:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Oma's gezeur wordt opeens heel aantrekkelijk.
.
Jij ontzettende maagd.quote:Op maandag 26 december 2005 15:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij wilt dat onze relatie serieus overkomt.
Dan niet.quote:Op maandag 26 december 2005 15:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jij ontzettende maagd..
.
.
Ah, dan heeft het mokkel ook al gejongd natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2005 15:11 schreef Anthraxx het volgende:
Volgend jaar ga ik waarschijnlijk ronddwalen in een groot bos als ik de plannen voor de 1ste kerstdag volgend jaar zo hoor. Mijn broer + vriending willen alle ouders (ze zei letterlijk "Alleen de ouders") uitnodigen voor 1ste kerstdag voor nou ja, gezelligheid. En dat betekend dat ik niets te doen heb die dag;
Whehe!quote:Op maandag 26 december 2005 14:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh gelukkig geen foto's van in het bos!
Mijn god! Zijn er mensen die dit al een jaar van tevoren plannen!quote:Op maandag 26 december 2005 15:11 schreef Anthraxx het volgende:
Volgend jaar ga ik waarschijnlijk ronddwalen in een groot bos als ik de plannen voor de 1ste kerstdag volgend jaar zo hoor. Mijn broer + vriending willen alle ouders (ze zei letterlijk "Alleen de ouders") uitnodigen voor 1ste kerstdag voor nou ja, gezelligheid. En dat betekend dat ik niets te doen heb die dag;
Apparently. Mij lukt het al niet om een vakantie eerder dan twee weken van tevoren te plannen, laat staan wilde kerstplannen. In de praktijk zit ik toch thuis bij mijn ouders, tenzij ik in de loop van het komende jaar opeens een ware liefde oploop.quote:Op maandag 26 december 2005 17:33 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn god! Zijn er mensen die dit al een jaar van tevoren plannen!
In dat geval zit je een dag bij je ouders thuis en een dag bij het lief thuis. Zo plan ik kerst ook.quote:Op maandag 26 december 2005 18:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Apparently. Mij lukt het al niet om een vakantie eerder dan twee weken van tevoren te plannen, laat staan wilde kerstplannen. In de praktijk zit ik toch thuis bij mijn ouders, tenzij ik in de loop van het komende jaar opeens een ware liefde oploop.
Waarom zou je hier een tvp zetten? Het gaat hier al tijden niet meer over Apple...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:32 schreef rew- het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |