quote:Op zondag 25 december 2005 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach, ik heb net hier binnen de familie wel even karmapunten gescoord door die toespraak te fix0ren, omdat oma al de hele tijd zat te zeiken of ie herhaald werd ergens, en dat ze niet wou blijven eten omdat ze dan de herhaling op het zes-uur-journaal zou missen.
Ze is weer tevreden, ze heeft die toespraak gezien en kan nu zonder al te grote geestelijke trauma's rustig aanschuiven voor het avondeten. Godzijdank zit ze nu op de hei met mijn moeder, dus hebben wij hier even rust. Arme moeder..
En dan daarna doodleuk mijn oudtante Jenny gaan dissen omdat die nooit getrouwd is en in plaats daarvan de hele wereld rondreist om hongerende negertjes te redden.quote:"Ja, da's wel een mooie keuken. Nu kan Audrey wel thuiskomen met de zoon van de burgemeester. Niet dat dat hoeft hoor, mijn Jan was ook maar een boer en ik heb het altijd heel goed gehad. Gewoon rustig wachten op de ware, en als die komt dan weet je het vanzelf, he ?"
quote:Op zondag 25 december 2005 21:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben het gezeik over mijn liefdesleven echt helemaal zat. Gelukkig is oma inmiddels weer op weg naar huis..
Ik heb gister 50 First Dates gekeken.quote:Op zondag 25 december 2005 21:38 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Wacht maar tot ze dement wordt.
Mijn oom heeft een buurvrouw die 92 is, hartstikke dement en die komt zich bijna iedere ochtend voorstellen. 'Bent u de nieuwe buurman?'![]()
Mijn oma viel wel mee, de rest daarentegen.quote:Op zondag 25 december 2005 21:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben het gezeik over mijn liefdesleven echt helemaal zat. Gelukkig is oma inmiddels weer op weg naar huis..
Het is Kerst.quote:Op zondag 25 december 2005 22:45 schreef Slarioux het volgende:
Gek hè, dat het zo hard gaat met de topics de laatste tijd.
Kan ik me voorstellen. Ik ben aan mijn vaders kant de enige die geen vaste relatie heeft momenteel, ook zo'n gezeik. Wanneer kom je nou eens iemand tegen, Victor?quote:Op zondag 25 december 2005 21:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
01.00.quote:Op maandag 26 december 2005 00:53 schreef Furious het volgende:
Is iedereen verplicht gezellig aan het doen vanavond ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |