Ik ga je mailen, msn'en, icq'en, skypen, googletalk'en, bellen, sms'enquote:Op zondag 25 december 2005 05:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Meende te zeggen darling nog veel mooier toch,. ga je me noch mailen?![]()
Ik hoop dat ze noch met mij wil pratenquote:Op zondag 25 december 2005 05:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Meende te zeggen darling nog veel mooier toch,. ga je me noch mailen?![]()
Goed hequote:Op zondag 25 december 2005 05:24 schreef melke het volgende:
Wat een gezelligheid hier zeg....
Is goedquote:Op zondag 25 december 2005 05:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Enne...als ik online ben op MSN dan paas ik je de rest van mn nummers wel
Dat dan weer welquote:Op zondag 25 december 2005 05:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja was een beetje laat, sorry![]()
het plaatje is wel leuk voor de mensen die schijt hebben aan de kerst![]()
Ja ik heb het gelezen. Mooie en duidelijke uitleg!quote:Op zondag 25 december 2005 05:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goed he
Zeg dat hele verhaal over mijn naam stond er voor jou he![]()
Will doquote:Op zondag 25 december 2005 05:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Truste PC eend enne...als je nog wat leuke filmpjes hebt, ik houd me aanbevolen
Kijk dat slaapt toch wat fijner nuquote:Op zondag 25 december 2005 05:32 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezen. Mooie en duidelijke uitleg!
Ga jij je neef maar opvreten dadelijk over een uurtje of 10/12quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 05:32 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezen. Mooie en duidelijke uitleg!
Ga je dan al slapen? Gezellig ben jij!quote:Op zondag 25 december 2005 05:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kijk dat slaapt toch wat fijner nu![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grootemoeder@msn.comquote:Op zondag 25 december 2005 05:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga je mailen, msn'en, icq'en, skypen, googletalk'en, bellen, sms'en
Ik weet alleen nog niet wanneer
lekkere drekeend
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
quote:Op zondag 25 december 2005 05:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:Heb je deze nog gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Grootemoeder@msn.com
lekkere drekeend
quote:Op zondag 25 december 2005 05:27 schreef BONG4002 het volgende:
Even speciaal voor Dizzy-lizzy 2 nummers die aaneensluiten van hoe jij je voeld:
Deel 1
Deel 2
Misschien lucht dit toch enigzins op
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ik heb alles voor haar gedraaid, haar pc kon het niet aan.quote:
Ik mag niet meer reageren. alles wat ik nog wil tikken wist hij, dus geen bann hierquote:
Arabisch?quote:Op zondag 25 december 2005 05:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik mag niet meer reageren alle wat ik nog wil tikken wist hij, dus geen bann hier![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 25 december 2005 05:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik mag niet meer reageren alle wat ik nog wil tikken wist hij, dus geen bann hier![]()
Ik geloof je op je woord, iig fijn om te horenquote:Op zondag 25 december 2005 05:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb alles voor haar gedraaid, haar pc kon het niet aan.
Je moet aan haar vragen hoe ze het vond, maar ik denk dat ze het wel mooi vond, want ze stond bijna, bijna temaar dat is mijn eigen optimistische invulling.
![]()
Toch lief dat je speciaal vanochtend aan me denkt...quote:Op zondag 25 december 2005 10:42 schreef demins het volgende:
Een goede kerstmorgen iedereen (zelfs ChantalC!) en dat deze kerstochtend maar gevolgd mogen worden door heftige kerstgebeurens die u kan waarderen!![]()
Ik denk altijd aan je, oh vertederde!!!quote:Op zondag 25 december 2005 10:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Toch lief dat je speciaal vanochtend aan me denkt...![]()
Zeg hou eens op! Ik moet nog ontbijten!quote:Op zondag 25 december 2005 10:53 schreef demins het volgende:
Ik denk altijd aan je, oh vertederde!!!![]()
Rot je eindelijk op? Daaahaaaaaaaaaaaaaag!quote:Op zondag 25 december 2005 11:58 schreef demins het volgende:
En nou geen rommeltje meer van maken, want ik ben weg en ruim het niet meer op! (he, Chantalleke!)![]()
Wil je je leeftijd verklappen?quote:Op zondag 25 december 2005 11:02 schreef Bergie88 het volgende:
Wow, wat is iedereen hier oud zeg. Dan ben ik toch mischien wel de jongste fokker die zich met BB bezig heeft gehouden?
Jaaaaaaa... ik dacht, kom ook eens binnenwippen... zit je al achter je kerstborrel, Flugel?quote:
Neuh, eerst nog koffie.quote:Op zondag 25 december 2005 13:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaa... ik dacht, kom ook eens binnenwippen... zit je al achter je kerstborrel, Flugel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |