Filmpje #2quote:Op zondag 25 december 2005 04:53 schreef melke het volgende:
[..]
Waar zijn die allemaal te vinden? Heb er pas 3 gezien..
Ze zijn niet allemaal zo goed gelukt hoor, de meeste zijn samenvattingen van feestjes of hoogtepunten van verschillende bewoners, die het best gelukt zijn, al zeg ik het zelf, zijn toch meer die 'video clips' daar zijn er niet zo heel veel van, die staan hier Filmpje #2quote:Op zondag 25 december 2005 04:53 schreef melke het volgende:
[..]
Waar zijn die allemaal te vinden? Heb er pas 3 gezien..
Ik was eerderquote:Op zondag 25 december 2005 05:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo goed gelukt hoor, de meeste zijn samenvattingen van feestjes of hoogtepunten van verschillende bewoners, die het best gelukt zijn, al zeg ik het zelf, zijn toch meer die 'video clips' daar zijn er niet zo heel veel van, die staan hier Filmpje #2
Lieve Ole, ik bedoelde het niet serieusquote:Op zondag 25 december 2005 04:58 schreef Ole het volgende:
Bong... even voor de jeweetwelofnietenzo..
kom hier misschien wel langer dan jij... geeft verder niet.. maar ga me niet aanvallen ofzo..![]()
![]()
evn goede dinges...
Ohh dankjequote:Op zondag 25 december 2005 04:58 schreef melke het volgende:
Anti kerst mensen slaan trouwens nergens op!
Nee dat kerstverhaal snijdt houtquote:Op zondag 25 december 2005 04:58 schreef melke het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2005 05:03 schreef Ole het volgende:
Lieve Hobje.. en iedereen verder hier..
iK wens jullie fijne dagen.. en zo..
later!!!!![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 05:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lieve Ole, ik bedoelde het niet serieus
T was een grapje
Ik zag je nooit in BB vandaar, en verder kom ik eigenlijk niet op andere gedeeltes van FOK!![]()
om het goed te maken
Ga je nu alweer?quote:Op zondag 25 december 2005 05:03 schreef Ole het volgende:
later!!!!![]()
Okee jij slaat met een lul op een drumstel, klinkt saai, je zegt weinig zinnigs er zijn mensen die iets of iemand met recht haten, dat jij altijd als een Lieske behandeld bent , kind prijs jezelf gelukkig, maar er zijn ook mensen die al een deel van het echte leven hebben geproefd. Dus veroordeel niemand zonder dat je weet waar het vandaan komt.!quote:Op zondag 25 december 2005 04:58 schreef melke het volgende:
Maak je niet zo druk om haarquote:Op zondag 25 december 2005 05:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Okee jij slaat met een lul op een drumstel, klinkt saai, je zegt weinig zinnigs er zijn mensen die iets of iemand met recht haten, dat jij altijd als een Lieske behandeld bent , kind prijs jezelf gelukkig, maar er zijn ook mensen die al een deel van het echte leven hebben geproefd. Dus veroordeel niemand zonder dat je weet waar het vandaan komt.!
Was maar gein hoor! Tuurlijk vind ik jou ergens op de slaan. De andere anti kerst mensen alleen nietquote:
Pfff jeez zeg. Jij hebt je feestmuts ook niet op he.. Maak je niet zo druk over een nietszeggende opmerkingen van mij. Kijk uit met je hart!quote:Op zondag 25 december 2005 05:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Okee jij slaat met een lul op een drumstel, klinkt saai, je zegt weinig zinnigs er zijn mensen die iets of iemand met recht haten, dat jij altijd als een Lieske behandeld bent , kind prijs jezelf gelukkig, maar er zijn ook mensen die al een deel van het echte leven hebben geproefd. Dus veroordeel niemand zonder dat je weet waar het vandaan komt.!
quote:Op zondag 25 december 2005 05:09 schreef melke het volgende:
[..]
Was maar gein hoor! Tuurlijk vind ik jou ergens op de slaan. De andere anti kerst mensen alleen niet![]()
Maar dat zijn Hopjesquote:Op zondag 25 december 2005 05:00 schreef melke het volgende:
[..]
Haaaaaai Hobje! Hoe kom je op je nickname? Wij noemen koffiesnoepjes hobjes
Ze is een beetje emotioneel om hele goede redenen, en dit viel een beetje verkeerd. Het had net een verkeerde snaar geraakt. Kan zij (melke) niks aan doen, maar er zijn nu eenmaal mensen die kerst haten omdat er in hun persoonlijke sfeer iets is gebeurt waardoor ze kerst haten, dizzy heeft alle recht om kerst te haten. Ik ga niet vertellen waarom, maar ik kan haar heel goed begrijpen.quote:Op zondag 25 december 2005 05:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om haar
Ze lokt graag reacties uit net als AM dus live with it en negeer het gewoon als een post je niet aanstaat
Vind je serieus dat ik graag reactie uitlok? Is niet echt mijn bedoeling. Ik neem internet alleen niet zo heeeel serieus.. Sommige flippen al als iemand iets zegt waar zij het niet mee eens zijn. Tja, dat snap ik eerlijk gezegd niet. Verschillen, zo zit de wereld toch in elkaar?!quote:Op zondag 25 december 2005 05:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om haar
Ze lokt graag reacties uit net als AM dus live with it en negeer het gewoon als een post je niet aanstaat
Ik wens jou ook hele gezellige dagenquote:Op zondag 25 december 2005 05:03 schreef Ole het volgende:
later!!!!![]()
Ah...dat wist ik niet dat het zo diep zatquote:Op zondag 25 december 2005 05:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze is een beetje emotioneel om hele goede redenen, en dit viel een beetje verkeerd. Het had net een verkeerde snaar geraakt. Kan zij (melke) niks aan doen, maar er zijn nu eenmaal mensen die kerst haten omdat er in hun persoonlijke sfeer iets is gebeurt waardoor ze kerst haten, dizzy heeft alle recht om kerst te haten. Ik ga niet vertellen waarom, maar ik haar heel goed begrijpen.
Dat snap ik, tuuurlijk zijn er mensen die een reden hebben om kerst niet leuk te vinden. Op die mensen doelde ik ook niet. Ik doelde op de mensen die kei hard mee doen aan kerst maar ondertussen zeggen dat ze het allemaal maar hypocriet vinden. Daar heb je er namelijk zat van en dat vind ik zooo irritant.quote:Op zondag 25 december 2005 05:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze is een beetje emotioneel om hele goede redenen, en dit viel een beetje verkeerd. Het had net een verkeerde snaar geraakt. Kan zij (melke) niks aan doen, maar er zijn nu eenmaal mensen die kerst haten omdat er in hun persoonlijke sfeer iets is gebeurt waardoor ze kerst haten, dizzy heeft alle recht om kerst te haten. Ik ga niet vertellen waarom, maar ik haar heel goed begrijpen.
Danke schönquote:Op zondag 25 december 2005 05:12 schreef henk.jansen het volgende:
Van mij en Yolande ook een hele fijne kerst
[afbeelding]
Snap ik ookquote:Op zondag 25 december 2005 05:12 schreef melke het volgende:
[..]
Vind je serieus dat ik graag reactie uitlok? Is niet echt mijn bedoeling. Ik neem internet alleen niet zo heeeel serieus.. Sommige flippen al als iemand iets zegt waar zij het niet mee eens zijn. Tja, dat snap ik eerlijk gezegd niet. Verschillen, zo zit de wereld toch in elkaar?!
Bummerquote:Op zondag 25 december 2005 05:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar dat zijn Hopjes![]()
Mijn naam ( ff verhaal in korte versie) kwam ooit naar aanleiding van een restaurantje dat de naam "de Hobbits" had..
Toen had ik eerst Hobbit.. daar kwamen rare reacties op.. dat ik een vent zou zijn enzotoen werd het Hobje (iets saai vond ik dus)... en uiteindelijk al snel MissHobje ( en dat nu zo;n beetje 10 jaar ofzo )
Daarbij kwam het feit dat er boeken zijn van de schrijver Tolkien etc. Land van de Hobbits.. Lord of the ring. ( toendertijd niet bekend voor mij) en dat werd een leuke bijkomstigheid.
Verders dus niets met haagse Hopjes of hopjes vlascheelt een letter
Houd je vast voor een heftige reactie van dizzyquote:Op zondag 25 december 2005 05:15 schreef melke het volgende:
[..]
Dat snap ik, tuuurlijk zijn er mensen die een reden hebben om kerst niet leuk te vinden. Op die mensen doelde ik ook niet. Ik doelde op de mensen die kei hard mee doen aan kerst maar ondertussen zeggen dat ze het allemaal maar hypocriet vinden. Daar heb je er namelijk zat van en dat vind ik zooo irritant.
Jij moet niet zo alles over een kam scheren, er komt een dag dat jij ook Iets mee hebt gemaakt en dan??? Laat ons op ons gemak kerst haten , mag jij van kerst houden IK zal je niet in de weg lopen, ik blijf liefst in bedquote:
Iedreen een fijne kerst en nou zeg ik het niet meerquote:Op zondag 25 december 2005 05:12 schreef henk.jansen het volgende:
Van mij en Yolande ook een hele fijne kerst
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 december 2005 05:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bummer
Ik had toch liever een verhaal gezien over de fraai gevormde hobbels van je lichaam en zo
sorry kwam door je bril, was voor Melkequote:Op zondag 25 december 2005 05:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jij moet niet zo alles over een kam scheren, er komt een dag dat jij ook Iets mee hebt gemaakt en dan??? Laat ons op ons gemak kerst haten , mag jij van kerst houden IK zal je niet in de weg lopen, ik blijf liefst in bed
Jij quote mij nu al een paar keer, zonder dat ik denk dat je het ook daadwerkelijk tegen mij hebtquote:Op zondag 25 december 2005 05:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jij moet niet zo alles over een kam scheren, er komt een dag dat jij ook Iets mee hebt gemaakt en dan??? Laat ons op ons gemak kerst haten , mag jij van kerst houden IK zal je niet in de weg lopen, ik blijf liefst in bed
Het lijkt me vreselijk om iets heel naars hebben te hoeven meemaken met Kerst (en juist met Kerst) ik kan heel goed begrijpen dat het elk jaar een marteling moet zijn als de Kerst weer aanbreekt wat het ook moge zijn wat je hebt meegemaakt...quote:Op zondag 25 december 2005 05:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ja was een beetje laat, sorryquote:Op zondag 25 december 2005 05:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iedreen een fijne kerst en nou zeg ik het niet meer![]()
wishfull thinking darlingquote:Op zondag 25 december 2005 05:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij quote mij nu al een paar keer, zonder dat ik denk dat je het ook daadwerkelijk tegen mij hebt
Wat er ook is, sterkte ermee. Het zijn maar 2 dagen, voor je het week is het alweer voorbij..quote:Op zondag 25 december 2005 05:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Niet altijd, maar nu zijn het DE feestdagen tochquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 05:22 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga trouwens dit vermoeide lijf naar bed slepen![]()
Vandaag eindelijk deel 3 lord of the ring kijken ( hoe toepasselijk)
Sweet dreams voor allemaalen tot laters
![]()
Smikkel ze enzo ( dat is voor de meeste het kerstgevoel begrijp ik dan)
Ja, volgens mij heeft ze het dan tegen mij..quote:Op zondag 25 december 2005 05:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij quote mij nu al een paar keer, zonder dat ik denk dat je het ook daadwerkelijk tegen mij hebt
Meende te zeggen darling nog veel mooier toch,. ga je me noch mailen?quote:
Pffff het word mij allemaal te ingewikkeld ik denk dat ik maar ga, anders hebben ze vanavond alles al opgevreten als ik aan kom kakkenquote:Op zondag 25 december 2005 05:24 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft ze het dan tegen mij..
Truste PC eend enne...als je nog wat leuke filmpjes hebt, ik houd me aanbevolenquote:Op zondag 25 december 2005 05:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pffff het word mij allemaal te ingewikkeld ik denk dat ik maar ga, anders hebben ze vanavond alles al opgevreten als ik aan kom kakken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |