Snap ik ookquote:Op zondag 25 december 2005 05:12 schreef melke het volgende:
[..]
Vind je serieus dat ik graag reactie uitlok? Is niet echt mijn bedoeling. Ik neem internet alleen niet zo heeeel serieus.. Sommige flippen al als iemand iets zegt waar zij het niet mee eens zijn. Tja, dat snap ik eerlijk gezegd niet. Verschillen, zo zit de wereld toch in elkaar?!
Bummerquote:Op zondag 25 december 2005 05:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar dat zijn Hopjes![]()
Mijn naam ( ff verhaal in korte versie) kwam ooit naar aanleiding van een restaurantje dat de naam "de Hobbits" had..
Toen had ik eerst Hobbit.. daar kwamen rare reacties op.. dat ik een vent zou zijn enzotoen werd het Hobje (iets saai vond ik dus)... en uiteindelijk al snel MissHobje ( en dat nu zo;n beetje 10 jaar ofzo )
Daarbij kwam het feit dat er boeken zijn van de schrijver Tolkien etc. Land van de Hobbits.. Lord of the ring. ( toendertijd niet bekend voor mij) en dat werd een leuke bijkomstigheid.
Verders dus niets met haagse Hopjes of hopjes vlascheelt een letter
Houd je vast voor een heftige reactie van dizzyquote:Op zondag 25 december 2005 05:15 schreef melke het volgende:
[..]
Dat snap ik, tuuurlijk zijn er mensen die een reden hebben om kerst niet leuk te vinden. Op die mensen doelde ik ook niet. Ik doelde op de mensen die kei hard mee doen aan kerst maar ondertussen zeggen dat ze het allemaal maar hypocriet vinden. Daar heb je er namelijk zat van en dat vind ik zooo irritant.
Jij moet niet zo alles over een kam scheren, er komt een dag dat jij ook Iets mee hebt gemaakt en dan??? Laat ons op ons gemak kerst haten , mag jij van kerst houden IK zal je niet in de weg lopen, ik blijf liefst in bedquote:
Iedreen een fijne kerst en nou zeg ik het niet meerquote:Op zondag 25 december 2005 05:12 schreef henk.jansen het volgende:
Van mij en Yolande ook een hele fijne kerst
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 december 2005 05:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bummer
Ik had toch liever een verhaal gezien over de fraai gevormde hobbels van je lichaam en zo
sorry kwam door je bril, was voor Melkequote:Op zondag 25 december 2005 05:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jij moet niet zo alles over een kam scheren, er komt een dag dat jij ook Iets mee hebt gemaakt en dan??? Laat ons op ons gemak kerst haten , mag jij van kerst houden IK zal je niet in de weg lopen, ik blijf liefst in bed
Jij quote mij nu al een paar keer, zonder dat ik denk dat je het ook daadwerkelijk tegen mij hebtquote:Op zondag 25 december 2005 05:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jij moet niet zo alles over een kam scheren, er komt een dag dat jij ook Iets mee hebt gemaakt en dan??? Laat ons op ons gemak kerst haten , mag jij van kerst houden IK zal je niet in de weg lopen, ik blijf liefst in bed
Het lijkt me vreselijk om iets heel naars hebben te hoeven meemaken met Kerst (en juist met Kerst) ik kan heel goed begrijpen dat het elk jaar een marteling moet zijn als de Kerst weer aanbreekt wat het ook moge zijn wat je hebt meegemaakt...quote:Op zondag 25 december 2005 05:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ja was een beetje laat, sorryquote:Op zondag 25 december 2005 05:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iedreen een fijne kerst en nou zeg ik het niet meer![]()
wishfull thinking darlingquote:Op zondag 25 december 2005 05:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij quote mij nu al een paar keer, zonder dat ik denk dat je het ook daadwerkelijk tegen mij hebt
Wat er ook is, sterkte ermee. Het zijn maar 2 dagen, voor je het week is het alweer voorbij..quote:Op zondag 25 december 2005 05:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Niet altijd, maar nu zijn het DE feestdagen tochquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 05:22 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga trouwens dit vermoeide lijf naar bed slepen![]()
Vandaag eindelijk deel 3 lord of the ring kijken ( hoe toepasselijk)
Sweet dreams voor allemaalen tot laters
![]()
Smikkel ze enzo ( dat is voor de meeste het kerstgevoel begrijp ik dan)
Ja, volgens mij heeft ze het dan tegen mij..quote:Op zondag 25 december 2005 05:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij quote mij nu al een paar keer, zonder dat ik denk dat je het ook daadwerkelijk tegen mij hebt
Meende te zeggen darling nog veel mooier toch,. ga je me noch mailen?quote:
Pffff het word mij allemaal te ingewikkeld ik denk dat ik maar ga, anders hebben ze vanavond alles al opgevreten als ik aan kom kakkenquote:Op zondag 25 december 2005 05:24 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft ze het dan tegen mij..
Truste PC eend enne...als je nog wat leuke filmpjes hebt, ik houd me aanbevolenquote:Op zondag 25 december 2005 05:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pffff het word mij allemaal te ingewikkeld ik denk dat ik maar ga, anders hebben ze vanavond alles al opgevreten als ik aan kom kakken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |