Ook zeer goed, wel wat rustigerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:08 schreef Skanqua het volgende:
Kent iemand de support act: Mystery Jets?
ik bied 60 euroquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:08 schreef Skanqua het volgende:
Ben ondertussen best blij met m\'n kaartje voor \'t concert in de Melkweg...![]()
Te koop: één kaartje voor het concert van Arctic Monkeysquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:37 schreef Elusive het volgende:
[..]
ik bied 60 euro
* Elusive kaartje wil![]()
Ja, humor hebben ze...daarom mag ik ze ook zoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ook geweldig dat de Arctic Monkeys de ballen hebben om Love Machine van Girls Aloud te coveren in een live radio-uitzending. :\')
Jahaa, maar dat was alweer een maand geleden. Het werd wel weer eens tijd dat de rock&roll opnieuw gered werd.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:53 schreef methodmich het volgende:
Hè gedverderrie, dat hadden The Strokes toch al? Of was het nou Franz Ferdinand?
Okee. Dat is wel zo, het tempo moet erin blijven. Ken je dat bandje The Beatles? Die kunnen best groot worden. Schijnt ook Engels te zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:04 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Jahaa, maar dat was alweer een maand geleden. Het werd wel weer eens tijd dat de rock&roll opnieuw gered werd.
Ach er wordt wel vaker een cd de hemel in geprezen wat dan ontzettende bagger blijkt te zijn. Ik noem een Neutral Milk Hotel, Love is All, of die nieuwe van Spinvis. Kwestie van smaakquote:Op maandag 6 februari 2006 21:01 schreef Prep2Fight het volgende:
Jullie kunnen wel zo doen.. sarcastisch maar dit is niet de band zijn bedoeling geweest.. de muziek blijft gewoon lekker! (vind ik dan)
Het is alleen jammer dat ze meteen als god worden vergeleken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |