abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:12:11 #201
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_35073053
ik ken alleen die hit van nu (I bet you look....). Die vind ik lekker, maar ben benieuwd of de rest niet tegenvalt in vergelijking tot dit nummer
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_35073449
Weer zo'n gehyped Engels kutbandje, die zoals zovelen roemloos ten onder zullen gaan.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:58:36 #203
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_35074429
eeh ja :/
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_35075075
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef Erasmusch het volgende:
En als het niet uitverkocht zou zijn, had ie ze onder de kostprijs moeten verkopen?
Doet er niet eens toe, want het concert is al strak uitverkocht. Daarnaast worden dit soort prijzen ook alleen maar gevraagd voor concerten die zijn uitverkocht. Maar ja, dit zetten we dan maar onder de noemer makkelijk cashen.
pi_35075541
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:02 schreef Klingon het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind het een slechte zaak dat je je kaartjes voor zoveel geld doorverkoopt. Tuurlijk, het is makkelijk vangen... maar ik vind het maar geldklopperij. Heb zelf ook ooit door een fout 9 kaartjes voor Metallica teveel gekocht (lang leve ticketservice), maar gewoon netjes doorverkocht voor de normale prijs. Zoals het hoort.
Nee dit vind ik onzin. Ikzelf heb ook een ongelooflijke tyfus hekel aan mensen die hun kaartjes voor veel geld doorverkopen zodat ze leuk zakcentje erbij krijgen, mensen die 10 min. nadat ze het kaartje gekocht hebben opeens 'niet meer kunnen' en zelf maar beslissen dat de vraagprijs 50/100% mag stijgen(robbie williams en jack johnson zijn paar recente voorbeelden).

Maar dit is gewoon een voorbeeld van teveel vraag naar heel weinig kaartjes, en als iemand er dan inderdaad 150 euro voor over heeft vind ik dit geen geldklopperij..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:01:14 #206
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_35076153
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:22 schreef Klingon het volgende:

[..]

Doet er niet eens toe, want het concert is al strak uitverkocht. Daarnaast worden dit soort prijzen ook alleen maar gevraagd voor concerten die zijn uitverkocht. Maar ja, dit zetten we dan maar onder de noemer makkelijk cashen.
Daar ben ik het op zich mee eens, maar als student zijnde was dit even makkelijk cashen. Voor normale prijs verkopen had ik ook geen problemen mee op zich, maar toen ik de prijzen zag op Ebay e.d. dacht ik: 'waarom ook niet' zodoende.
100 gevraagd, 150 gekregen.

Mensen bieden uiteindelijk zelf die bedragen.
pi_35077165
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:23 schreef PDOA het volgende:
Weer zo'n gehyped Engels kutbandje, die zoals zovelen roemloos ten onder zullen gaan.
Dat hebben ze ook over de Beatles gezegd.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_35077863
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:31 schreef Capa het volgende:

[..]

Dat hebben ze ook over de Beatles gezegd.
The Beatles was ook een Engels kutbandje.
pi_35077950
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:51 schreef PDOA het volgende:
The Beatles was ook een Engels kutbandje.
Engelse kutbandjes
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_35078134
quote:
Precies. Er is niet veel byzonders aan deze band.
The gum you like, is coming back in style.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:00:37 #211
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_35078176
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Precies. Er is niet veel byzonders aan deze band.
Moet dat dan? Het is gewoon ultra-lekkere muziek.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_35078289
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:00 schreef Ringo het volgende:

[..]

Moet dat dan? Het is gewoon ultra-lekkere muziek.
Als je iets met de Beatles durft te vergelijken, moet het byzondere muziek betreffen. Dat is het niet. Punt uit.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:04:30 #213
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_35078312
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Als je iets met de Beatles durft te vergelijken, moet het byzondere muziek betreffen. Dat is het niet. Punt uit.
De Beatles was een Engels kutbandje.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_35078406
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:04 schreef Ringo het volgende:

[..]

De Beatles was een Engels kutbandje.
De Beatles was een mondiale sensatie. Dat valt van deze knakkers in de verste verte niet te zeggen.
pi_35079881
quote:
Zoiets kun je pas over minimaal een half jaar concluderen. Ik vind het op dit moment best te pruimen, maar als ik het album straks 100 keer gedraaid heb denk ik er mogelijk weer heel anders over. Eeuwigheidswaarde blijkt achteraf.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_35080876
LB ook. Klinkt gewoon lekker.
pi_35081448
Wat een gezeik zeg! Niemand zit te springen op een nieuwe beatles, we hebben de beste versie al gehad! Nu is er de kans voor nieuwe bandjes om zulke wereldfaam te bereiken en de meesten slagen er niet in. Sommigen laten ons echter achter met leuke albums en dit is een leuk album.
pi_35081783
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:31 schreef Tranceptor het volgende:
Wat een gezeik zeg! Niemand zit te springen op een nieuwe beatles, we hebben de beste versie al gehad! Nu is er de kans voor nieuwe bandjes om zulke wereldfaam te bereiken en de meesten slagen er niet in. Sommigen laten ons echter achter met leuke albums en dit is een leuk album.
Idd, laat iedereen gewoon genieten van deze geweldige band

Al die vergelijkingen slaan gewoon nergens op en daar moet je je dus ook gewoon niks van aantrekken. De engelsen zijn gewoon nou eenmaal botergeil op zulke bands, wij nederlanders zijn weer botergeil op artiesten als frans bauer en bzn
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:55:00 #219
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_35082227
bet you look good on the dancefloor en scummy (is volgens mij hetzelfde als when the sun goes down) vind ik alletwee geweldig... de rest kan me niet zo heel erg bekoren eigenlijk.

Maar zeker een bandje om in de gaten te houden.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:35:34 #220
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_35092858
over de monkeys - beatles vergelijking. beetje vroeg om daarover nu te oordelen maar op basis van een vergelijking tussen de debuutalbums van beide zijn de arctic monkeys toch beter IMO
The more debt, the better
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:16:07 #221
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_35113546
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:35 schreef flyguy het volgende:
over de monkeys - beatles vergelijking. beetje vroeg om daarover nu te oordelen maar op basis van een vergelijking tussen de debuutalbums van beide zijn de arctic monkeys toch beter IMO
Voor die tijd was het debuutalbum van de Beatles denk ik wel vrij geweldig. Nu is het maar zo-zo, vooral als je het vergelijkt met hun andere albums. Maar ik denk dat er in begin 1963 weinig muziek zo opwindend was als I Saw Her Standing There en Twist & Shout. Wat de Arctic Monkeys nu doen is (erg) leuk, maar in vergelijking met de rest van de muziekwereld is het niks bijzonders.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_35113681
De Arctic Monkeys worden gezien als de Beatles waren in hun begin jaren! Ze zijn allemaal megajong (17 geloof ik) en hebben echt talent. Als ze verder kunnen groeien dan zullen we hier meer van horen...
Wie krijgt anders engelse poppodia's plat gespeeld (en uitverkocht). Zonder albums of singles te hebben uitgebracht!!!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_35113700
Die clip van When The Sun Goes Down is mooi. .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_35113874
'Mardy Bum' ...
pi_35114416
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:20 schreef Chowi het volgende:
Die clip van When The Sun Goes Down is mooi. .
Beetje standaard.
pi_35116639
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:19 schreef chansadres het volgende:
De Arctic Monkeys worden gezien als de Beatles waren in hun begin jaren! Ze zijn allemaal megajong (17 geloof ik) en hebben echt talent. Als ze verder kunnen groeien dan zullen we hier meer van horen...
Wie krijgt anders engelse poppodia's plat gespeeld (en uitverkocht). Zonder albums of singles te hebben uitgebracht!!!
Euh....een band met een grote platenmaatschappij en een enorm invloedrijk muziekblad achter zich? Hype noemen ze dat. Met de juiste hype kun je mensen zelfs blij maken met een harige drol.

Mensen die nu zo lyrisch over de AC zijn zullen zich volgens mij nog best eens achter de oren krabben over 2 jaar. Zelfs de clip van IBYLGOTD is een exacte herhaling van wat er 20 jaar geleden werd gedaan, wat is daar in hemelsnaam zo bijzonder aan? Ik ben alles behalve onder de indruk. Het is gewoon niet zo bijzonder.
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:02:56 #227
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_35118261
Ze spelen 7 mei in paradiso! Kaarten : 17,50 voorverkoop vanaf de 25ste..

nu ben ik er zeker wel bij!
Tim's LastFM Charts
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:07:53 #228
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_35118490
wel stukje duurder trouwens
Tim's LastFM Charts
pi_35118525
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:26 schreef PhoenixPerry het volgende:

[..]

Euh....een band met een grote platenmaatschappij en een enorm invloedrijk muziekblad achter zich? Hype noemen ze dat. Met de juiste hype kun je mensen zelfs blij maken met een harige drol.

Mensen die nu zo lyrisch over de AC zijn zullen zich volgens mij nog best eens achter de oren krabben over 2 jaar. Zelfs de clip van IBYLGOTD is een exacte herhaling van wat er 20 jaar geleden werd gedaan, wat is daar in hemelsnaam zo bijzonder aan? Ik ben alles behalve onder de indruk. Het is gewoon niet zo bijzonder.
Het succes van AM komt juist door hun grote fanschare die zich achter de band stonden. Media heeft pas veel later er op in gesprongen en inderdaad ze worden nu gehypt! Maar de Beatles werden ook gehypt en werden ook gezien als een eendagsvliegje!

Tijd zal het ons vertellen, wat er mee gebeurd.
Steppin out tonight
pi_35118633
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:08 schreef chansadres het volgende:

[..]

Het succes van AM komt juist door hun grote fanschare die zich achter de band stonden. Media heeft pas veel later er op in gesprongen en inderdaad ze worden nu gehypt! Maar de Beatles werden ook gehypt en werden ook gezien als een eendagsvliegje!

Ze verdwijnen straks. Wat een matig typisch Brits mode-bandje.
pi_35119099
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:08 schreef chansadres het volgende:

[..]

Dat is onzin. NME was er enorm snel bij.
Aldus.
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:24:58 #232
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_35119258
wat maakt het uit. geniet nu wel van de muziek.. boeiend als je er over een paar jaar niks meer van hoort Ik vind het nu gaaf
Tim's LastFM Charts
pi_35119284
Het is een beetje de honing-mosterdsaus onder de rockbandjes.

Daar is alles mee gezegd.
pi_35119347
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het is een beetje de honing-mosterdsaus onder de rockbandjes.

Daar is alles mee gezegd.
Ik zat zelf meet te denken aan de champion-roomsuas.
Aldus.
pi_35119362
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:27 schreef Z het volgende:

[..]

Ik zat zelf meet te denken aan de champion-roomsuas.
Neen, dat is een blijvertje.
  Moderator woensdag 15 februari 2006 @ 17:47:01 #236
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35120068
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:02 schreef Prep2Fight het volgende:

Thanks for the info. Deze keer zal ik er wel bijzijn Ben benieuwd hoe snel het uitverkocht is...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_35123510
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:24 schreef Prep2Fight het volgende:
wat maakt het uit. geniet nu wel van de muziek.. boeiend als je er over een paar jaar niks meer van hoort Ik vind het nu gaaf
Dan raad ik je wel aan te downloaden en niet te kopen. Zonde van je geld anders, als je het over twee jaar niet meer zou draaien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:22:25 #238
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_35123744
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dan raad ik je wel aan te downloaden en niet te kopen. Zonde van je geld anders, als je het over twee jaar niet meer zou draaien.
Achja, dat is wel zo Downloaden ben ik een beetje vanaf eigenlijk krijg veel leuks binnen de laatste tijd dus is niet meer echt nodig

Jij vind dit neit veel Metho?
Tim's LastFM Charts
pi_35123902
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:21 schreef Z het volgende:

[..]

Dat is onzin. NME was er enorm snel bij.
Maar toen hadden ze al een enorme fanschare. Pas toen de promo's verzonden werden naar de bladen kregen zij er lucht van...
Steppin out tonight
pi_35125205
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:22 schreef Prep2Fight het volgende:

[..]

Achja, dat is wel zo Downloaden ben ik een beetje vanaf eigenlijk krijg veel leuks binnen de laatste tijd dus is niet meer echt nodig

Jij vind dit neit veel Metho?
Nee, doet me weinig tot niks.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35125346
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ze verdwijnen straks. Wat een matig typisch Brits mode-bandje.
Maar ze hebben wel een verrekte goed album in elkaar gedraaid, als je het mij vraagt
pi_35126254
Beetje een slechte uitvoering van The Libertines. Zal wel weer een hype zijn voor even. Over een aantal jaar hoor je niemand er meer over. Stelt muzikaal niet zoveel voor. Eenzijdige rifjes en raggende akkoorden, leunt op de baslijnen. Allemaal al eens meer gehoord (The Killers, British sea power, Interpol, Razorlight, The Bravery, The Thrills). Niet echt boeiend. The Strokes zonder jeu. Zou niet weten wat hier briljant aan is.

Zou men dus ook alstublieft kunnen ophouden met die belachelijke vergelijking met The Beatles. Ronduit bespottelijk. Nog niet eens The Kinks....
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
pi_35126581
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:02 schreef Prep2Fight het volgende:

Same here.
pi_35126625
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:18 schreef IdlersDream het volgende:
Beetje een slechte uitvoering van The Libertines. Zal wel weer een hype zijn voor even. Over een aantal jaar hoor je niemand er meer over. Stelt muzikaal niet zoveel voor. Eenzijdige rifjes en raggende akkoorden, leunt op de baslijnen. Allemaal al eens meer gehoord (The Killers, British sea power, Interpol, Razorlight, The Bravery, The Thrills). Niet echt boeiend. The Strokes zonder jeu. Zou niet weten wat hier briljant aan is.

Zou men dus ook alstublieft kunnen ophouden met die belachelijke vergelijking met The Beatles. Ronduit bespottelijk. Nog niet eens The Kinks....
Amen to that.
pi_35126795
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:25 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Same here.

en ook nog eens in Paradiso
pi_35127132
Slechte uitvoering van The Libertines? Man, Arctic Monkeys rocken (qua sound) wel iets harder imo. The Libertines is meer imago met die verslaafde leadzanger (oh wacht, nu niet meer he ) dan rock heb ik soms het idee. Of ik luister de compleet verkeerde nummers, maar echt heel opgewonden word ik er niet van. Naja, 'Arbeit macht Frei' & The Saga ofzo zijn wel een leuk nummers, maar verder.

Niet dat The Libertines slecht zijn hoor, daar niet van.
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:43:37 #247
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_35127516
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:18 schreef IdlersDream het volgende:

Zeker één keer het album geluisterd? Lijkt me wel, aangezien je vergelijkingen helemaal nergens op slaan.
pi_35127616
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:36 schreef =HellFire= het volgende:
Slechte uitvoering van The Libertines? Man, Arctic Monkeys rocken (qua sound) wel iets harder imo. The Libertines is meer imago met die verslaafde leadzanger (oh wacht, nu niet meer he ) dan rock heb ik soms het idee. Of ik luister de compleet verkeerde nummers, maar echt heel opgewonden word ik er niet van. Naja, 'Arbeit macht Frei' & The Saga ofzo zijn wel een leuk nummers, maar verder.

Niet dat The Libertines slecht zijn hoor, daar niet van.
Ach als je het verschil niet hoort tussen het simpel roppen op een akkoord en 2 gitaren die riff na riff door elkaar heen rocken en daardoor een stukje virtuositeit neerzetten....sja, Ik wens je veel plezier met je Punkrock albums, Hoezee aan Green Day!
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
pi_35127647
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef JelleS het volgende:

[..]

Zeker één keer het album geluisterd? Lijkt me wel, aangezien je vergelijkingen helemaal nergens op slaan.
Dat is helemaal waar. Ik heb het album inderdaad niet veel gedraaid. Ik zal dat nog eens doen dan.

EDIT: Woops, verkeerd gekeken. Je reageerde op IdlersDream. Mijn post ging over The Libertines.
pi_35127720
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:45 schreef IdlersDream het volgende:

[..]

Ach als je het verschil niet hoort tussen het simpel roppen op een akkoord en 2 gitaren die riff na riff door elkaar heen rocken en daardoor een stukje virtuositeit neerzetten....sja, Ik wens je veel plezier met je Punkrock albums, Hoezee aan Green Day!
Pleas... Neh, dat heb ik nou wel gehad, thank you very much. Zie reactie hierboven a.u.b.

Overigens ben ik WEL van mening dat AM zeker wel dat stukje virtuositeit beheersen. Bedoel, nummers als From The Ritz... of Still Take you Home hebben gewoon riffjes die meer zijn dan alleen maar raggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')