abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35116639
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:19 schreef chansadres het volgende:
De Arctic Monkeys worden gezien als de Beatles waren in hun begin jaren! Ze zijn allemaal megajong (17 geloof ik) en hebben echt talent. Als ze verder kunnen groeien dan zullen we hier meer van horen...
Wie krijgt anders engelse poppodia's plat gespeeld (en uitverkocht). Zonder albums of singles te hebben uitgebracht!!!
Euh....een band met een grote platenmaatschappij en een enorm invloedrijk muziekblad achter zich? Hype noemen ze dat. Met de juiste hype kun je mensen zelfs blij maken met een harige drol.

Mensen die nu zo lyrisch over de AC zijn zullen zich volgens mij nog best eens achter de oren krabben over 2 jaar. Zelfs de clip van IBYLGOTD is een exacte herhaling van wat er 20 jaar geleden werd gedaan, wat is daar in hemelsnaam zo bijzonder aan? Ik ben alles behalve onder de indruk. Het is gewoon niet zo bijzonder.
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:02:56 #227
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_35118261
Ze spelen 7 mei in paradiso! Kaarten : 17,50 voorverkoop vanaf de 25ste..

nu ben ik er zeker wel bij!
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:07:53 #228
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_35118490
wel stukje duurder trouwens
Tim's LastFM Charts
pi_35118525
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:26 schreef PhoenixPerry het volgende:

[..]

Euh....een band met een grote platenmaatschappij en een enorm invloedrijk muziekblad achter zich? Hype noemen ze dat. Met de juiste hype kun je mensen zelfs blij maken met een harige drol.

Mensen die nu zo lyrisch over de AC zijn zullen zich volgens mij nog best eens achter de oren krabben over 2 jaar. Zelfs de clip van IBYLGOTD is een exacte herhaling van wat er 20 jaar geleden werd gedaan, wat is daar in hemelsnaam zo bijzonder aan? Ik ben alles behalve onder de indruk. Het is gewoon niet zo bijzonder.
Het succes van AM komt juist door hun grote fanschare die zich achter de band stonden. Media heeft pas veel later er op in gesprongen en inderdaad ze worden nu gehypt! Maar de Beatles werden ook gehypt en werden ook gezien als een eendagsvliegje!

Tijd zal het ons vertellen, wat er mee gebeurd.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_35118633
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:08 schreef chansadres het volgende:

[..]

Het succes van AM komt juist door hun grote fanschare die zich achter de band stonden. Media heeft pas veel later er op in gesprongen en inderdaad ze worden nu gehypt! Maar de Beatles werden ook gehypt en werden ook gezien als een eendagsvliegje!

Ze verdwijnen straks. Wat een matig typisch Brits mode-bandje.
The gum you like, is coming back in style.
pi_35119099
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:08 schreef chansadres het volgende:

[..]

Dat is onzin. NME was er enorm snel bij.
Aldus.
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:24:58 #232
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_35119258
wat maakt het uit. geniet nu wel van de muziek.. boeiend als je er over een paar jaar niks meer van hoort Ik vind het nu gaaf
Tim's LastFM Charts
pi_35119284
Het is een beetje de honing-mosterdsaus onder de rockbandjes.

Daar is alles mee gezegd.
pi_35119347
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het is een beetje de honing-mosterdsaus onder de rockbandjes.

Daar is alles mee gezegd.
Ik zat zelf meet te denken aan de champion-roomsuas.
Aldus.
pi_35119362
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:27 schreef Z het volgende:

[..]

Ik zat zelf meet te denken aan de champion-roomsuas.
Neen, dat is een blijvertje.
  Moderator woensdag 15 februari 2006 @ 17:47:01 #236
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35120068
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:02 schreef Prep2Fight het volgende:

Thanks for the info. Deze keer zal ik er wel bijzijn Ben benieuwd hoe snel het uitverkocht is...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_35123510
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:24 schreef Prep2Fight het volgende:
wat maakt het uit. geniet nu wel van de muziek.. boeiend als je er over een paar jaar niks meer van hoort Ik vind het nu gaaf
Dan raad ik je wel aan te downloaden en niet te kopen. Zonde van je geld anders, als je het over twee jaar niet meer zou draaien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:22:25 #238
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_35123744
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dan raad ik je wel aan te downloaden en niet te kopen. Zonde van je geld anders, als je het over twee jaar niet meer zou draaien.
Achja, dat is wel zo Downloaden ben ik een beetje vanaf eigenlijk krijg veel leuks binnen de laatste tijd dus is niet meer echt nodig

Jij vind dit neit veel Metho?
Tim's LastFM Charts
pi_35123902
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:21 schreef Z het volgende:

[..]

Dat is onzin. NME was er enorm snel bij.
Maar toen hadden ze al een enorme fanschare. Pas toen de promo's verzonden werden naar de bladen kregen zij er lucht van...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_35125205
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:22 schreef Prep2Fight het volgende:

[..]

Achja, dat is wel zo Downloaden ben ik een beetje vanaf eigenlijk krijg veel leuks binnen de laatste tijd dus is niet meer echt nodig

Jij vind dit neit veel Metho?
Nee, doet me weinig tot niks.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35125346
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ze verdwijnen straks. Wat een matig typisch Brits mode-bandje.
Maar ze hebben wel een verrekte goed album in elkaar gedraaid, als je het mij vraagt
pi_35126254
Beetje een slechte uitvoering van The Libertines. Zal wel weer een hype zijn voor even. Over een aantal jaar hoor je niemand er meer over. Stelt muzikaal niet zoveel voor. Eenzijdige rifjes en raggende akkoorden, leunt op de baslijnen. Allemaal al eens meer gehoord (The Killers, British sea power, Interpol, Razorlight, The Bravery, The Thrills). Niet echt boeiend. The Strokes zonder jeu. Zou niet weten wat hier briljant aan is.

Zou men dus ook alstublieft kunnen ophouden met die belachelijke vergelijking met The Beatles. Ronduit bespottelijk. Nog niet eens The Kinks....
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
pi_35126581
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:02 schreef Prep2Fight het volgende:

Same here.
pi_35126625
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:18 schreef IdlersDream het volgende:
Beetje een slechte uitvoering van The Libertines. Zal wel weer een hype zijn voor even. Over een aantal jaar hoor je niemand er meer over. Stelt muzikaal niet zoveel voor. Eenzijdige rifjes en raggende akkoorden, leunt op de baslijnen. Allemaal al eens meer gehoord (The Killers, British sea power, Interpol, Razorlight, The Bravery, The Thrills). Niet echt boeiend. The Strokes zonder jeu. Zou niet weten wat hier briljant aan is.

Zou men dus ook alstublieft kunnen ophouden met die belachelijke vergelijking met The Beatles. Ronduit bespottelijk. Nog niet eens The Kinks....
Amen to that.
pi_35126795
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:25 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Same here.

en ook nog eens in Paradiso
pi_35127132
Slechte uitvoering van The Libertines? Man, Arctic Monkeys rocken (qua sound) wel iets harder imo. The Libertines is meer imago met die verslaafde leadzanger (oh wacht, nu niet meer he ) dan rock heb ik soms het idee. Of ik luister de compleet verkeerde nummers, maar echt heel opgewonden word ik er niet van. Naja, 'Arbeit macht Frei' & The Saga ofzo zijn wel een leuk nummers, maar verder.

Niet dat The Libertines slecht zijn hoor, daar niet van.
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:43:37 #247
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_35127516
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:18 schreef IdlersDream het volgende:

Zeker één keer het album geluisterd? Lijkt me wel, aangezien je vergelijkingen helemaal nergens op slaan.
pi_35127616
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:36 schreef =HellFire= het volgende:
Slechte uitvoering van The Libertines? Man, Arctic Monkeys rocken (qua sound) wel iets harder imo. The Libertines is meer imago met die verslaafde leadzanger (oh wacht, nu niet meer he ) dan rock heb ik soms het idee. Of ik luister de compleet verkeerde nummers, maar echt heel opgewonden word ik er niet van. Naja, 'Arbeit macht Frei' & The Saga ofzo zijn wel een leuk nummers, maar verder.

Niet dat The Libertines slecht zijn hoor, daar niet van.
Ach als je het verschil niet hoort tussen het simpel roppen op een akkoord en 2 gitaren die riff na riff door elkaar heen rocken en daardoor een stukje virtuositeit neerzetten....sja, Ik wens je veel plezier met je Punkrock albums, Hoezee aan Green Day!
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
pi_35127647
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef JelleS het volgende:

[..]

Zeker één keer het album geluisterd? Lijkt me wel, aangezien je vergelijkingen helemaal nergens op slaan.
Dat is helemaal waar. Ik heb het album inderdaad niet veel gedraaid. Ik zal dat nog eens doen dan.

EDIT: Woops, verkeerd gekeken. Je reageerde op IdlersDream. Mijn post ging over The Libertines.
pi_35127720
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:45 schreef IdlersDream het volgende:

[..]

Ach als je het verschil niet hoort tussen het simpel roppen op een akkoord en 2 gitaren die riff na riff door elkaar heen rocken en daardoor een stukje virtuositeit neerzetten....sja, Ik wens je veel plezier met je Punkrock albums, Hoezee aan Green Day!
Pleas... Neh, dat heb ik nou wel gehad, thank you very much. Zie reactie hierboven a.u.b.

Overigens ben ik WEL van mening dat AM zeker wel dat stukje virtuositeit beheersen. Bedoel, nummers als From The Ritz... of Still Take you Home hebben gewoon riffjes die meer zijn dan alleen maar raggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')