quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:19 schreef chansadres het volgende:
De Arctic Monkeys worden gezien als de Beatles waren in hun begin jaren! Ze zijn allemaal megajong (17 geloof ik) en hebben echt talent. Als ze verder kunnen groeien dan zullen we hier meer van horen...
Wie krijgt anders engelse poppodia's plat gespeeld (en uitverkocht). Zonder albums of singles te hebben uitgebracht!!!
Het succes van AM komt juist door hun grote fanschare die zich achter de band stonden. Media heeft pas veel later er op in gesprongen en inderdaad ze worden nu gehypt! Maar de Beatles werden ook gehypt en werden ook gezien als een eendagsvliegje!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:26 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Euh....een band met een grote platenmaatschappij en een enorm invloedrijk muziekblad achter zich? Hype noemen ze dat. Met de juiste hype kun je mensen zelfs blij maken met een harige drol.
Mensen die nu zo lyrisch over de AC zijn zullen zich volgens mij nog best eens achter de oren krabben over 2 jaar. Zelfs de clip van IBYLGOTD is een exacte herhaling van wat er 20 jaar geleden werd gedaan, wat is daar in hemelsnaam zo bijzonder aan? Ik ben alles behalve onder de indruk. Het is gewoon niet zo bijzonder.
Ze verdwijnen straks. Wat een matig typisch Brits mode-bandje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het succes van AM komt juist door hun grote fanschare die zich achter de band stonden. Media heeft pas veel later er op in gesprongen en inderdaad ze worden nu gehypt! Maar de Beatles werden ook gehypt en werden ook gezien als een eendagsvliegje!
Tijd zal het ons vertellen, wat er mee gebeurd.
Dat is onzin. NME was er enorm snel bij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het succes van AM komt juist door hun grote fanschare die zich achter de band stonden. Media heeft pas veel later er op in gesprongen en inderdaad ze worden nu gehypt! Maar de Beatles werden ook gehypt en werden ook gezien als een eendagsvliegje!
Tijd zal het ons vertellen, wat er mee gebeurd.
Ik zat zelf meet te denken aan de champion-roomsuas.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het is een beetje de honing-mosterdsaus onder de rockbandjes.
Daar is alles mee gezegd.
Neen, dat is een blijvertje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:27 schreef Z het volgende:
[..]
Ik zat zelf meet te denken aan de champion-roomsuas.
Thanks for the info. Deze keer zal ik er wel bijzijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:02 schreef Prep2Fight het volgende:
Ze spelen 7 mei in paradiso! Kaarten : 17,50 voorverkoop vanaf de 25ste..
nu ben ik er zeker wel bij!
Dan raad ik je wel aan te downloaden en niet te kopen. Zonde van je geld anders, als je het over twee jaar niet meer zou draaien.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:24 schreef Prep2Fight het volgende:
wat maakt het uit. geniet nu wel van de muziek.. boeiend als je er over een paar jaar niks meer van hoortIk vind het nu gaaf
![]()
Achja, dat is wel zoquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan raad ik je wel aan te downloaden en niet te kopen. Zonde van je geld anders, als je het over twee jaar niet meer zou draaien.
Maar toen hadden ze al een enorme fanschare. Pas toen de promo's verzonden werden naar de bladen kregen zij er lucht van...quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:21 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is onzin. NME was er enorm snel bij.
Nee, doet me weinig tot niks.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:22 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Achja, dat is wel zoDownloaden ben ik een beetje vanaf eigenlijk
krijg veel leuks binnen de laatste tijd dus is niet meer echt nodig
Jij vind dit neit veel Metho?
Maar ze hebben wel een verrekte goed album in elkaar gedraaid, als je het mij vraagtquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ze verdwijnen straks. Wat een matig typisch Brits mode-bandje.![]()
Same here.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:02 schreef Prep2Fight het volgende:
Ze spelen 7 mei in paradiso! Kaarten : 17,50 voorverkoop vanaf de 25ste..
nu ben ik er zeker wel bij!
Amen to that.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:18 schreef IdlersDream het volgende:
Beetje een slechte uitvoering van The Libertines. Zal wel weer een hype zijn voor even. Over een aantal jaar hoor je niemand er meer over. Stelt muzikaal niet zoveel voor. Eenzijdige rifjes en raggende akkoorden, leunt op de baslijnen. Allemaal al eens meer gehoord (The Killers, British sea power, Interpol, Razorlight, The Bravery, The Thrills). Niet echt boeiend. The Strokes zonder jeu. Zou niet weten wat hier briljant aan is.
Zou men dus ook alstublieft kunnen ophouden met die belachelijke vergelijking met The Beatles. Ronduit bespottelijk. Nog niet eens The Kinks....
Zeker één keer het album geluisterd? Lijkt me wel, aangezien je vergelijkingen helemaal nergens op slaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:18 schreef IdlersDream het volgende:
Beetje een slechte uitvoering van The Libertines. Zal wel weer een hype zijn voor even. Over een aantal jaar hoor je niemand er meer over. Stelt muzikaal niet zoveel voor. Eenzijdige rifjes en raggende akkoorden, leunt op de baslijnen. Allemaal al eens meer gehoord (The Killers, British sea power, Interpol, Razorlight, The Bravery, The Thrills). Niet echt boeiend. The Strokes zonder jeu. Zou niet weten wat hier briljant aan is.
Zou men dus ook alstublieft kunnen ophouden met die belachelijke vergelijking met The Beatles. Ronduit bespottelijk. Nog niet eens The Kinks....
Ach als je het verschil niet hoort tussen het simpel roppen op een akkoord en 2 gitaren die riff na riff door elkaar heen rocken en daardoor een stukje virtuositeit neerzetten....sja, Ik wens je veel plezier met je Punkrock albums, Hoezee aan Green Day!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:36 schreef =HellFire= het volgende:
Slechte uitvoering van The Libertines? Man, Arctic Monkeys rocken (qua sound) wel iets harder imo.The Libertines is meer imago met die verslaafde leadzanger (oh wacht, nu niet meer he
) dan rock heb ik soms het idee. Of ik luister de compleet verkeerde nummers, maar echt heel opgewonden word ik er niet van. Naja, 'Arbeit macht Frei' & The Saga ofzo zijn wel een leuk nummers, maar verder.
Niet dat The Libertines slecht zijn hoor, daar niet van.
Dat is helemaal waar. Ik heb het album inderdaad niet veel gedraaid. Ik zal dat nog eens doen dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef JelleS het volgende:
[..]
Zeker één keer het album geluisterd? Lijkt me wel, aangezien je vergelijkingen helemaal nergens op slaan.
Pleas... Neh, dat heb ik nou wel gehad, thank you very much. Zie reactie hierboven a.u.b.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:45 schreef IdlersDream het volgende:
[..]
Ach als je het verschil niet hoort tussen het simpel roppen op een akkoord en 2 gitaren die riff na riff door elkaar heen rocken en daardoor een stukje virtuositeit neerzetten....sja, Ik wens je veel plezier met je Punkrock albums, Hoezee aan Green Day!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |