Toch raar, als een vrouw zegt dat ze het lekker vindt om een andere vrouw te likken wordt dat meer geaccepteerd dan wanneer een man zegt dat ie het lekker vindt een andere vent te pijpenquote:Op woensdag 28 december 2005 17:13 schreef manou het volgende:
ik vins zowel pijpen als beffen errug lekker om te doen...gevoel van macht vind ik leuk!
dat hier zoveel bef-liefhebbers zijn...verbaasd me!! geweldig!!!
mond en klauw zeer?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef innovative het volgende:
Natuurlijk, ik krijg kramp in mijn kaken en zere wangen
Neuh, scherpe kiezen en zuigkracht.quote:
Ik vind het soms heeeeel lekker om een man te pijpen, maar ook daarvoor heb ik voorspel nodig. Dus niet met de deur in huis vallen en huppa schatje zuig je m'n pik even af.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef electricity het volgende:
Ik heb een vraag met als indirecte aanleiding een gesprek met een bijzonder persoon, en het Wie wil je pijpen/ beffen? #2 topic.
In hoeverre beleven jullie plezier aan het geven van orale sex? Ofwel het pijpen of beffen van een ander. Ik, man, beperk mij in mijn eigen verhaal tot het beffen, maar ik hoop dat er ook enkele vrouwen hun ervaringen delen.
Ik als vrouw vindt het helemaal niet raar maar juist een geile gedachte.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Toch raar, als een vrouw zegt dat ze het lekker vindt om een andere vrouw te likken wordt dat meer geaccepteerd dan wanneer een man zegt dat ie het lekker vindt een andere vent te pijpen
![]()
Zijn er genoeg die er anders over denken.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:39 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik als vrouw vindt het helemaal niet raar maar juist een geile gedachte.![]()
So what... Dat blijft zo.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die er anders over denken.
Eens.quote:Op zondag 25 december 2005 14:28 schreef Mabelle het volgende:
Ik kan er ook zeker wel plezier aan beleven om te pijpen ... inderdaad zelfde criteria .. je ziet en voelt de ander genieten en dat wind op.
Als ik er een beetje in op ga .. kan ik zelf door het te doen behoorlijk geil van worden![]()
![]()
En voor vrouwen geldt ook ... schone penis .. is gewoon een must.
Ik ben nog nooit van pijpen klaargekomen en er hebben er al aardig wat een poging gewaagd. Dus ik geloof niet dat jij kan bepalen wanneer ik klaarkom. Je mag het proberen.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:07 schreef LaraLove het volgende:
Geruststellende gedachte...de meeste reacties...
Lara vind het geweldig om een man klaar te pijpen....
hem helemaal te zien genieten, terwijl hij hulpeloos zit toe te kijken
Geen controle, maar IK bepaal het tempo...en wanneer hij klaarkomt!!!
MAAR,
WEL GOED SCHOONMAKEN
Geregeld wassen is zeker een must...quote:Op zondag 25 december 2005 14:28 schreef Mabelle het volgende:
En voor vrouwen geldt ook ... schone penis .. is gewoon een must.
Tja, kan natuurlijk...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben nog nooit van pijpen klaargekomen en er hebben er al aardig wat een poging gewaagd. Dus ik geloof niet dat jij kan bepalen wanneer ik klaarkom. Je mag het proberen.
Misshien...verkeerde dames gehad...ik heb er al wat naar een hoogtepunt gekregen!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van pijpen klaargekomen en er hebben er al aardig wat een poging gewaagd. Dus ik geloof niet dat jij kan bepalen wanneer ik klaarkom. Je mag het proberen.
Probeer het zou ik zeggen.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:44 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Misshien...verkeerde dames gehad...ik heb er al wat naar een hoogtepunt gekregen!
hahaha!!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef LaraLove het volgende:
haha...met iemand die AFC AJAX en SS LAZIO als onderschrift heeft...nee dankje
Een echt sportmens speelt elke wedstrijd.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:54 schreef LaraLove het volgende:
Sex = Sport
God wat zijn Nederlandse vrouwen toch flauw.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:04 schreef LaraLove het volgende:
...tjah...en voetbal is een mannensport...veel plezier
nee hoor i love voetbal!!! werd zelfs lichtelijk emo bij afscheid van "mijn"stadion, het oosterpark!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
God wat zijn Nederlandse vrouwen toch flauw.
Enige wat ik mis uit Groningen is de lagere bierprijs t.o.v. de Randstad.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:09 schreef manou het volgende:
[..]
nee hoor i love voetbal!!! werd zelfs lichtelijk emo bij afscheid van "mijn"stadion, het oosterpark!![]()
jammer dat was ik denk ik niet.....?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:10 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Even ontopic: in Groningen wel eens heerlijk gebeft!!
Ja helaas, maar ik denk precies hetzelfde...quote:Op woensdag 28 december 2005 18:45 schreef Metro2005 het volgende:
Toch raar, als een vrouw zegt dat ze het lekker vindt om een andere vrouw te likken wordt dat meer geaccepteerd dan wanneer een man zegt dat ie het lekker vindt een andere vent te pijpen
![]()
De ene vrouw is er nou eenmaal wat beter in dan de ander. Bij sommigen kon ik inderdaad ook nooit klaarkomen terwijl ik bij de ander binnen de korste keren op mijn hoogtepunt wasquote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik zat er bij een aantal dichtbij en die waren dan ook heel goed bezig... maar moet het altijd ff zelf afmaken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De ene vrouw is er nou eenmaal wat beter in dan de ander. Bij sommigen kon ik inderdaad ook nooit klaarkomen terwijl ik bij de ander binnen de korste keren op mijn hoogtepunt was
En toch is het altijd lekker om te ontvangen, alleen klaarkomen maakt het wel af![]()
![]()
Tja er is geen grotere afknapper dan een vrouw die op het laatste moment hem uit der mond haalt... anticlimax!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De ene vrouw is er nou eenmaal wat beter in dan de ander. Bij sommigen kon ik inderdaad ook nooit klaarkomen terwijl ik bij de ander binnen de korste keren op mijn hoogtepunt was
En toch is het altijd lekker om te ontvangen, alleen klaarkomen maakt het wel af![]()
![]()
Klopt. Dat is echt enorm vervelend.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja er is geen grotere afknapper dan een vrouw die op het laatste moment hem uit der mond haalt... anticlimax!
dat zijn de leuke acties!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:18 schreef dribbel79 het volgende:
Whehe, gister met likken 8 keer achtereen vlak voordat ze klaarkwam gestopt met likken...over kronkelen gesproken!
Maar heb 't wel geweten, bij het eerstvolgende orgasme kneep ze me fijn, heb geen armen meer overquote:
Dat is jouw beloningquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:30 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Maar heb 't wel geweten, bij het eerstvolgende orgasme kneep ze me fijn, heb geen armen meer over
quote:Op zondag 25 december 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er dol op.
Als:
a) goed van smaak
b) schoon
c) de vrouw in kwestie enige vorm van geluid maakt
d) de vrouw verder zichtbaar geniet.
Tja, je zal maar eenmeid hebben die het bij jou doet!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:18 schreef dribbel79 het volgende:
Whehe, gister met likken 8 keer achtereen vlak voordat ze klaarkwam gestopt met likken...over kronkelen gesproken!
Waar kan ik tekenen?? We "plagen" elkaar regelmatig zo heur...vlak voor het hoogtepunt stoppen...opbouwen, is allemaal veel heftiger erna...heerlijk !!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja, je zal maar eenmeid hebben die het bij jou doet!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |