Zo'n ralle visput moet je ook niet in duikenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Ik ben dol op beffen. Kan ik kort over zijn. Mits de vagina goed is onderhouden.
mijn gedachten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Ik ben dol op beffen. Kan ik kort over zijn. Mits de vagina goed is onderhouden.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Dat en het wind me gewoon op.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Ik vond dat nooit zo geweldig, maar een maand terug had ik een scharrel die mij heeft gerehabiliteerd. Heeeeeeeerlijk was dat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:09 schreef remlof het volgende:
Helemaal met TS eens, en dan nog het liefst een soixante-neuf
het zou een Olympische sport moeten zijn!quote:Op zondag 25 december 2005 13:35 schreef big_al het volgende:
Ik bef, maar niet om gepijpt te worden...het is gewoon potverdikke een mooie sport
Ik heb het idee dat Disorder voor veel mensen het juist heeft verwoord. Ook voor mij. beffen =quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Punt 1:quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef electricity het volgende:
...
Punt 1Ik vind het geen straf om een meisje lekker te beffen. Ik vind het fijn omdat ik op deze manier de betreffende persoon helemaal gek kan maken. Ik vind het erg opwindend om te ervaren dat ik dit allemaal teweeg kan brengen, en dat ik een meisje naar haar hoogtepunt kan brengen op deze manier. De schokgolven die je door haar lichaam voelt gaan, het geluid wat ze maakt, etc.; ik kan er wel van genieten.
Punt 2Echter zou ik niet zo snel 'zomaar' iemand beffen....bevrediging van de ander. Dit vind ik in het geval van een relatie veel belangrijker, dan bij casual sex, wat je toch meer voor jezelf doet.
Is geen punt voor mij. Dat 69'en pijpen en beffen tegelijk mogelijk maakt is leuk, maar het pijpen is bijzaak. Nu ik erover nadenk zie ik soixante-neuf - heel egoistisch en weird iddquote:Op zondag 25 december 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat heb je dat mooi beschreven, PhatRabbit.
69 is niet echt aan mij besteed, want ik kan me dus totaal niet concentreren op pijpen als ik word gebeft. Dat wil gewoon niet.
Ow.quote:Op zondag 25 december 2005 17:24 schreef PhatRabbit het volgende:
Als het ware beperk ik de vrouw tot haar onderlichaam
Hehe, je hoopte eindelijk een vent te hebben ontdekt die voor de verandering eens niet zijn eigen genot voorop stelde, blijkt het een enorm op de heilige graal gefixeerde malloot te zijnquote:
Bel me!quote:Op zondag 25 december 2005 19:17 schreef Jett het volgende:
macht hebben vind ik leuk. dus dan is pijpen ook wel leuk.
Ook mee eens dusquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Waar ligt de klemtoon in deze zin?quote:
Mee eens!!!quote:Op zondag 25 december 2005 16:52 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Punt 1:
Mee eens. Daarnaast is het voor mij ook een soort ego-boost: je hebt toch maar mooi met jouw tong die meid in extase gebracht.
Tweede aspect wat voor mij beffen tot een must maakt is het dierlijke ervan:De geur en smaak van haar poesje De licht zilte sappen die vrijkomen als ze echt geil wordt (geen druppel gaat verloren )
In 69 positie (man onder) de toenemende druk die ze met haar onderlichaam op je gezicht uitoefent waardoor je totaal begraven wordt in haar vrouwelijkheid De bewegingen die ze maakt met haar bekken Om weer terug te komen op de ego-boost: nadat bovenstaande punten zich gemanifesteerd hebben, komt daar het moment dat ze tijdens het 69'en ophoudt met pijpen, omdat ze zich van genot er simpelweg niet meer op kan concentreren. De bewegingen en druk nemen toe totdat ze niets anders meer kan dan klaarkomen .
Dit alles maakt beffen en het bijzonder 69'en voor mij zelfs lekkerder dan de daad zelf. Daar komt bij dat het achteraanzicht van een vrouw voor mij dan ook het summum van geilheid is. Baffen komt er dan ook wel eens bij kijken.
Punt 2:
Ik maak geen onderscheid tussen casual sex of relatiesex als het om beffen gaat. Daar is het simpelweg veels te lekker voor om te skippen.
trompetquote:Op zondag 25 december 2005 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sorry, maar ze kan zo moeilijk praten met m'n toeter in d'r smoelwerk.
12?! Daar gaat m'n showquote:Op zondag 25 december 2005 22:12 schreef Koewam het volgende:
Jullie hebben gister Nederland 3 gekeken zeker?
Mij valt vaak op dat meisjes de boot (de befboot, dus) bij een one night stand zélf afhouden, zal wel een vorm van onzekerheid zijn..? Zo van: 'Nee, doe maar niet...' en dan heel zenuwachtig gaan liggen draaien, terwijl 't wat mij betreft gewoonquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef electricity het volgende:
Echter zou ik niet zo snel 'zomaar' iemand beffen. In het geval van een one night stand zou ik hier denk ik niet zo snel aan toekomen
Ik denk dat de belangrijkste reden hiervoor is, omdat ik orale sex zie als een vorm van bevrediging van de ander. Dit vind ik in het geval van een relatie veel belangrijker, dan bij casual sex, wat je toch meer voor jezelf doet.
Ik kan me hier helemaal in vindenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Helemaal mee eens. Wij doen regelmatig 69, maar op deze manier lukt het ons beide niet om tot een hoogtepunt te komen. Vaak verslapt de aandacht die je geeft vanwege je eigen genot.quote:Op zondag 25 december 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
69 is niet echt aan mij besteed, want ik kan me dus totaal niet concentreren op pijpen als ik word gebeft. Dat wil gewoon niet.
Amateurquote:Op zondag 25 december 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eensch.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er dol op.
Als:
a) goed van smaak
b) schoon
c) de vrouw in kwestie enige vorm van geluid maakt
d) de vrouw verder zichtbaar geniet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |