abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33375012
Ik heb een vraag met als indirecte aanleiding een gesprek met een bijzonder persoon, en het Wie wil je pijpen/ beffen? #2 topic.

In hoeverre beleven jullie plezier aan het geven van orale sex? Ofwel het pijpen of beffen van een ander. Ik, man, beperk mij in mijn eigen verhaal tot het beffen, maar ik hoop dat er ook enkele vrouwen hun ervaringen delen.

Ik vind het geen straf om een meisje lekker te beffen. Ik vind het fijn omdat ik op deze manier de betreffende persoon helemaal gek kan maken. Ik vind het erg opwindend om te ervaren dat ik dit allemaal teweeg kan brengen, en dat ik een meisje naar haar hoogtepunt kan brengen op deze manier. De schokgolven die je door haar lichaam voelt gaan, het geluid wat ze maakt, etc.; ik kan er wel van genieten.

Echter zou ik niet zo snel 'zomaar' iemand beffen. In het geval van een one night stand zou ik hier denk ik niet zo snel aan toekomen, en ik voel al helemaal niet de behoefte om, zoals in bovenstaand topic omschreven, een willekeurig persoon oraal te bevredigen. Ik zou bepaalde dames wel willen neuken, ik zou wel door ze gepijpt willen worden, maar hen beffen is niet de gedachte die bij mij het eerst naar boven komt.

Ik denk dat de belangrijkste reden hiervoor is, omdat ik orale sex zie als een vorm van bevrediging van de ander. Dit vind ik in het geval van een relatie veel belangrijker, dan bij casual sex, wat je toch meer voor jezelf doet. Ik beleef plezier aan het feit dat ik de ander kan laten genieten, omdat ik het in een relatie belangrijk vind om de ander te laten genieten. Overigens geldt dit ook in een sexrelatie, omdat je daarbij ook meer intimiteit hebt dan bij een one night stand.

Graag uw mening dames en heren.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_33375358
Ik sluit me er helemaal bij aan
I'm not the man you think I am!
pi_33375379
Ben het hier stiekem ook wel mee eens
pi_33375454
Ik ben dol op beffen. Kan ik kort over zijn. Mits de vagina goed is onderhouden.
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:58:19 #5
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_33375511
Ik vind het wel leuk voorspel, helemaal leuk is het om haar dan stiekem een keertje te laten komen terwijl ze zelf uit probeert te stellen
pi_33375538
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Ik ben dol op beffen. Kan ik kort over zijn. Mits de vagina goed is onderhouden.
Zo'n ralle visput moet je ook niet in duiken
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_33375549
quote:
mijn gedachten.
pi_33375699
quote:
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33375736
quote:
Dat en het wind me gewoon op.
pi_33375785
Mijn plezier zit voornamelijk in zijn plezier. De handeling an sich vind ik niet bijster opwindend. Maar het is fijn om iemand te zien genieten.
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:09:53 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_33375823
Helemaal met TS eens, en dan nog het liefst een soixante-neuf
pi_33376094
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:09 schreef remlof het volgende:
Helemaal met TS eens, en dan nog het liefst een soixante-neuf
Ik vond dat nooit zo geweldig, maar een maand terug had ik een scharrel die mij heeft gerehabiliteerd. Heeeeeeeerlijk was dat.
pi_33390950
Ik ben er dol op.

Als:

a) goed van smaak
b) schoon
c) de vrouw in kwestie enige vorm van geluid maakt
d) de vrouw verder zichtbaar geniet.
pi_33392903
Ik vind pijpen lekker om te doen. Heerlijk om de ander te zien genieten of zelfs gek te maken door jouw toedeoen...
pi_33393257
Ik bef, maar niet om gepijpt te worden...het is gewoon potverdikke een mooie sport
  zondag 25 december 2005 @ 14:28:37 #16
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_33394538
Ik kan er ook zeker wel plezier aan beleven om te pijpen ... inderdaad zelfde criteria .. je ziet en voelt de ander genieten en dat wind op.

Als ik er een beetje in op ga .. kan ik zelf door het te doen behoorlijk geil van worden

En voor vrouwen geldt ook ... schone penis .. is gewoon een must.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_33394737
quote:
Op zondag 25 december 2005 13:35 schreef big_al het volgende:
Ik bef, maar niet om gepijpt te worden...het is gewoon potverdikke een mooie sport
het zou een Olympische sport moeten zijn!
pi_33394951
beffen
underground forever baby
pi_33395557
quote:
Ik heb het idee dat Disorder voor veel mensen het juist heeft verwoord. Ook voor mij. beffen =
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_33395568
beffen is best leuk zo lang ze volledig kaal is en 100% zeker niet ongesteld en goed gewassen.
Jupiler is goed
  zondag 25 december 2005 @ 16:52:57 #21
10976 PhatRabbit
Allright, cut the shit!
pi_33397066
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef electricity het volgende:
...

Punt 1
  • Ik vind het geen straf om een meisje lekker te beffen. Ik vind het fijn omdat ik op deze manier de betreffende persoon helemaal gek kan maken. Ik vind het erg opwindend om te ervaren dat ik dit allemaal teweeg kan brengen, en dat ik een meisje naar haar hoogtepunt kan brengen op deze manier. De schokgolven die je door haar lichaam voelt gaan, het geluid wat ze maakt, etc.; ik kan er wel van genieten.

Punt 2
  • Echter zou ik niet zo snel 'zomaar' iemand beffen....bevrediging van de ander. Dit vind ik in het geval van een relatie veel belangrijker, dan bij casual sex, wat je toch meer voor jezelf doet.
  • Punt 1:
    Mee eens. Daarnaast is het voor mij ook een soort ego-boost: je hebt toch maar mooi met jouw tong die meid in extase gebracht .

Tweede aspect wat voor mij beffen tot een must maakt is het dierlijke ervan:
  • De geur en smaak van haar poesje
  • De licht zilte sappen die vrijkomen als ze echt geil wordt (geen druppel gaat verloren )
  • In 69 positie (man onder) de toenemende druk die ze met haar onderlichaam op je gezicht uitoefent waardoor je totaal begraven wordt in haar vrouwelijkheid
  • De bewegingen die ze maakt met haar bekken
  • Om weer terug te komen op de ego-boost: nadat bovenstaande punten zich gemanifesteerd hebben, komt daar het moment dat ze tijdens het 69'en ophoudt met pijpen, omdat ze zich van genot er simpelweg niet meer op kan concentreren. De bewegingen en druk nemen toe totdat ze niets anders meer kan dan klaarkomen .

Dit alles maakt beffen en het bijzonder 69'en voor mij zelfs lekkerder dan de daad zelf. Daar komt bij dat het achteraanzicht van een vrouw voor mij dan ook het summum van geilheid is . Baffen komt er dan ook wel eens bij kijken.

Punt 2:
    Ik maak geen onderscheid tussen casual sex of relatiesex als het om beffen gaat. Daar is het simpelweg veels te lekker voor om te skippen .
  • Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
    pi_33397137
    Wat heb je dat mooi beschreven, PhatRabbit.

69 is niet echt aan mij besteed, want ik kan me dus totaal niet concentreren op pijpen als ik word gebeft. Dat wil gewoon niet.
      zondag 25 december 2005 @ 17:24:50 #23
    10976 PhatRabbit
    Allright, cut the shit!
    pi_33397468
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
    Wat heb je dat mooi beschreven, PhatRabbit.

69 is niet echt aan mij besteed, want ik kan me dus totaal niet concentreren op pijpen als ik word gebeft. Dat wil gewoon niet.
    Is geen punt voor mij. Dat 69'en pijpen en beffen tegelijk mogelijk maakt is leuk, maar het pijpen is bijzaak. Nu ik erover nadenk zie ik soixante-neuf - heel egoistisch en weird idd - als een excuus om what alone time te hebben met het allerheiligste der heiligen. Als het ware beperk ik de vrouw tot haar onderlichaam en prijs ik mezelf gelukkig dat ik haar poesje mag teisteren met mijn tong .
    Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
    pi_33397575
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 17:24 schreef PhatRabbit het volgende:
    Als het ware beperk ik de vrouw tot haar onderlichaam
    Ow.
      zondag 25 december 2005 @ 18:05:09 #25
    10976 PhatRabbit
    Allright, cut the shit!
    pi_33397993
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ow.
    Hehe, je hoopte eindelijk een vent te hebben ontdekt die voor de verandering eens niet zijn eigen genot voorop stelde, blijkt het een enorm op de heilige graal gefixeerde malloot te zijn .
    Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
      zondag 25 december 2005 @ 18:26:15 #26
    125316 razorfish69
    A dirty mind is a joy forever.
    pi_33398256
    Beffen is lekkerrrrrr!
    You only live once, but if you do it right, once is enough...
    pi_33398841
    dames die verwent willen worden, de rij begint hier. wel een nummertje trekken aub.
    pi_33398851
    macht hebben vind ik leuk. dus dan is pijpen ook wel leuk.
    Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
    Jij bent te sexii voor Fok :{w.
    pi_33398861
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 19:17 schreef Jett het volgende:
    macht hebben vind ik leuk. dus dan is pijpen ook wel leuk.
    Bel me!
      zondag 25 december 2005 @ 19:22:01 #30
    118973 Whizkid_RaiLmAn
    Beschreven figuur
    pi_33398921
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 18:26 schreef razorfish69 het volgende:
    Beffen is lekkerrrrrr!
    When something drops I'm like:
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    pi_33398980
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 19:17 schreef tonks het volgende:

[..]

Bel me!
    Sorry, maar ze kan zo moeilijk praten met m'n toeter in d'r smoelwerk.
    pi_33398987
    quote:
    Ook mee eens dus .
      zondag 25 december 2005 @ 19:30:08 #33
    66444 Lord_Vetinari
    Si non confectus non reficiat
    pi_33399011
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 19:16 schreef -Wolf- het volgende:
    wel een nummertje trekken aub.
    Waar ligt de klemtoon in deze zin?
    De pessimist ziet het duister in de tunnel
    De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
    De realist ziet de trein komen
    De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
    pi_33399168
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 16:52 schreef PhatRabbit het volgende:

[..]

Punt 1:
    Mee eens. Daarnaast is het voor mij ook een soort ego-boost: je hebt toch maar mooi met jouw tong die meid in extase gebracht .

Tweede aspect wat voor mij beffen tot een must maakt is het dierlijke ervan:
  • De geur en smaak van haar poesje
  • De licht zilte sappen die vrijkomen als ze echt geil wordt (geen druppel gaat verloren )
  • In 69 positie (man onder) de toenemende druk die ze met haar onderlichaam op je gezicht uitoefent waardoor je totaal begraven wordt in haar vrouwelijkheid
  • De bewegingen die ze maakt met haar bekken
  • Om weer terug te komen op de ego-boost: nadat bovenstaande punten zich gemanifesteerd hebben, komt daar het moment dat ze tijdens het 69'en ophoudt met pijpen, omdat ze zich van genot er simpelweg niet meer op kan concentreren. De bewegingen en druk nemen toe totdat ze niets anders meer kan dan klaarkomen .

Dit alles maakt beffen en het bijzonder 69'en voor mij zelfs lekkerder dan de daad zelf. Daar komt bij dat het achteraanzicht van een vrouw voor mij dan ook het summum van geilheid is . Baffen komt er dan ook wel eens bij kijken.

Punt 2:
    Ik maak geen onderscheid tussen casual sex of relatiesex als het om beffen gaat. Daar is het simpelweg veels te lekker voor om te skippen .
  • Mee eens!!!
    laatst nog meegemaakt waar je `t net over had bij je eerst punt laaste coment: "komt daar het moment dat ze tijdens het 69'en ophoudt met pijpen, omdat ze zich van genot er simpelweg niet meer op kan concentreren" was echt prima, en m`n vriendin vind pijpen niet vervelend en gebeft worden vind ze geweldig en 69 vinden we samen helemaal
    Drukqs gebruik wordt zo geromantiseerd
    last.fm
    pi_33400058
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Sorry, maar ze kan zo moeilijk praten met m'n toeter in d'r smoelwerk.
    trompet
    Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
    Jij bent te sexii voor Fok :{w.
    pi_33401523
    Jullie hebben gister Nederland 3 gekeken zeker?
      Licht Ontvlambaar zondag 25 december 2005 @ 22:16:59 #37
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_33401611
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 22:12 schreef Koewam het volgende:
    Jullie hebben gister Nederland 3 gekeken zeker?
    12?! Daar gaat m'n show
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
    pi_33459884
    quote:
    Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef electricity het volgende:
    Echter zou ik niet zo snel 'zomaar' iemand beffen. In het geval van een one night stand zou ik hier denk ik niet zo snel aan toekomen

Ik denk dat de belangrijkste reden hiervoor is, omdat ik orale sex zie als een vorm van bevrediging van de ander. Dit vind ik in het geval van een relatie veel belangrijker, dan bij casual sex, wat je toch meer voor jezelf doet.
    Mij valt vaak op dat meisjes de boot (de befboot, dus) bij een one night stand zélf afhouden, zal wel een vorm van onzekerheid zijn..? Zo van: 'Nee, doe maar niet...' en dan heel zenuwachtig gaan liggen draaien, terwijl 't wat mij betreft gewoon is.
    Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
    pi_33461407
    quote:
    Ik kan me hier helemaal in vinden

Het grootste genot is gewoon om je partner te zien genieten, niets geiler dan dat!
    Live it!
    pi_33461754
    quote:

Helemaal mee eens. Wij doen regelmatig 69, maar op deze manier lukt het ons beide niet om tot een hoogtepunt te komen. Vaak verslapt de aandacht die je geeft vanwege je eigen genot.

Dus wij beginnen vaak met 69, waarna ik me al vlug omdraai, om haar de volledige aandacht te geven.

Beffen vind ik zeer geil om te doen, en het is vooral geil wanneer je merkt dat ze helemaal met haar hoofd omhoog komt om te kijken haar ze gebeft wordt. Of tijdens het beffen(pijpen) elkaar lekker geil aankijken. Nadat ze heerlijk is klaargekomen, gaan we eerst altijd lekker geil vrijen, zodat ze haar eigen ook kan proeven. Dan verdwijt automatisch die pik in haar.

Daarna mag ik lekker ontspannen gaan liggen/zitten om heerlijk verwend te worden.
    pi_33462515
    quote:
    Amateur

En vrouwen zouden nog wel meerdere dingen tegelijk kunnen.
    pi_33462536
    quote:
    Eensch.
    pi_33462570
    Hartstikke dol op mijn vriendin oraal bevredigen.

Wordt ze helemaal gek en hoe langer ik dr 'pest' hoe eerder ze mijn hoofd in de goede richting duwt. Of de hand aan zichzelf wil slaan uit gekheid. Ik laat dr lekker nog ff wachten
    JOHNNY HEITINGA
    pi_33462698
    Ik doe het graag bij mijn vriend..
    vind het wel fijn als ik zie hoe hij steeds geiler word door aanraking van mijn tong ,die er mee speelt
    en vooral als ik hem klaar laat komen ..door het pijpen zelf..

Normaal ben ik er niet zo vrij in,maar bij hem wel,hij vind het lekker en ja hij doet mij ook oraal bevredigen en hoe dus ja,wie ben ik dan om hem dat te onthouden
    Salsa Española
    pi_33462893
    ik vind het leuk om te doen hoor, soms zelfs nog meer dan n**ken zelf, omdat het een gevoel van controle geeft en je iemand ziet/voelt genieten
    pi_33462943
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
    Ik ben er dol op.

Als:

a) goed van smaak
    b) schoon
    c) de vrouw in kwestie enige vorm van geluid maakt
    d) de vrouw verder zichtbaar geniet.
    pi_33463563
    Nu we het er toch over hadden
    JOHNNY HEITINGA
    pi_33463779
    Ik mag graag een vrouw oraal verwennen. Ook bij een one-night stand (sterker nog, ik heb wel eens een one-night stand gehad waarbij e.e.a. sexueel beperkt bleef tot het beffen). Tuurlijk is hygiëne belangrijk, maar dat geldt voor alle sexuele handelingen. Een vrouw die zich niet verzorgt komt er bij mij niet in, net zo goed als dat ik mijzelf fatsoenlijk verzorg.
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_33466637
    Vind het heerlijk om te doen, geniet er zeer van om de ander onder je te voelen genieten, man/vrouw, maakt me niet uit, one night stand of vaste relatie maakt ook niet uit, schoon wel natuurlijk

Mag gaarne uitgebreidt met hem spelen, lekker friemelen aan zijn pik, lekker sabbelen en doen en dat zo lang mogelijk redden, ik doe het niet heel vaak om een orgasme te veroorzaken, meer om het genot zo hoog mogelijk te krijgen, zo net tegen een orgasme aan, maar net er niet overheen, heerlijk hoe iemand dan reageerd, daar wordt ik echt ontzettend geil van, heb na een goede pijp-sessie zelf geen voorbereiding meer nodig voor de rest
    Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
    pi_33467245
    Als het schoon en fris is is het lekker om een meisje te likken ja
    Heerlijk om haar te zien kronkelen

Bij een man heb ik het nog nooit gedaan

[ Bericht 19% gewijzigd door Metro2005 op 28-12-2005 12:58:28 ]
    Childhood is over the moment you know you're going to die.
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')