abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33375012
Ik heb een vraag met als indirecte aanleiding een gesprek met een bijzonder persoon, en het Wie wil je pijpen/ beffen? #2 topic.

In hoeverre beleven jullie plezier aan het geven van orale sex? Ofwel het pijpen of beffen van een ander. Ik, man, beperk mij in mijn eigen verhaal tot het beffen, maar ik hoop dat er ook enkele vrouwen hun ervaringen delen.

Ik vind het geen straf om een meisje lekker te beffen. Ik vind het fijn omdat ik op deze manier de betreffende persoon helemaal gek kan maken. Ik vind het erg opwindend om te ervaren dat ik dit allemaal teweeg kan brengen, en dat ik een meisje naar haar hoogtepunt kan brengen op deze manier. De schokgolven die je door haar lichaam voelt gaan, het geluid wat ze maakt, etc.; ik kan er wel van genieten.

Echter zou ik niet zo snel 'zomaar' iemand beffen. In het geval van een one night stand zou ik hier denk ik niet zo snel aan toekomen, en ik voel al helemaal niet de behoefte om, zoals in bovenstaand topic omschreven, een willekeurig persoon oraal te bevredigen. Ik zou bepaalde dames wel willen neuken, ik zou wel door ze gepijpt willen worden, maar hen beffen is niet de gedachte die bij mij het eerst naar boven komt.

Ik denk dat de belangrijkste reden hiervoor is, omdat ik orale sex zie als een vorm van bevrediging van de ander. Dit vind ik in het geval van een relatie veel belangrijker, dan bij casual sex, wat je toch meer voor jezelf doet. Ik beleef plezier aan het feit dat ik de ander kan laten genieten, omdat ik het in een relatie belangrijk vind om de ander te laten genieten. Overigens geldt dit ook in een sexrelatie, omdat je daarbij ook meer intimiteit hebt dan bij een one night stand.

Graag uw mening dames en heren.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_33375358
Ik sluit me er helemaal bij aan
I'm not the man you think I am!
pi_33375379
Ben het hier stiekem ook wel mee eens
pi_33375454
Ik ben dol op beffen. Kan ik kort over zijn. Mits de vagina goed is onderhouden.
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:58:19 #5
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_33375511
Ik vind het wel leuk voorspel, helemaal leuk is het om haar dan stiekem een keertje te laten komen terwijl ze zelf uit probeert te stellen
pi_33375538
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Ik ben dol op beffen. Kan ik kort over zijn. Mits de vagina goed is onderhouden.
Zo'n ralle visput moet je ook niet in duiken
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_33375549
quote:
mijn gedachten.
pi_33375699
quote:
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33375736
quote:
Dat en het wind me gewoon op.
pi_33375785
Mijn plezier zit voornamelijk in zijn plezier. De handeling an sich vind ik niet bijster opwindend. Maar het is fijn om iemand te zien genieten.
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:09:53 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_33375823
Helemaal met TS eens, en dan nog het liefst een soixante-neuf
pi_33376094
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:09 schreef remlof het volgende:
Helemaal met TS eens, en dan nog het liefst een soixante-neuf
Ik vond dat nooit zo geweldig, maar een maand terug had ik een scharrel die mij heeft gerehabiliteerd. Heeeeeeeerlijk was dat.
pi_33390950
Ik ben er dol op.

Als:

a) goed van smaak
b) schoon
c) de vrouw in kwestie enige vorm van geluid maakt
d) de vrouw verder zichtbaar geniet.
pi_33392903
Ik vind pijpen lekker om te doen. Heerlijk om de ander te zien genieten of zelfs gek te maken door jouw toedeoen...
pi_33393257
Ik bef, maar niet om gepijpt te worden...het is gewoon potverdikke een mooie sport
  zondag 25 december 2005 @ 14:28:37 #16
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_33394538
Ik kan er ook zeker wel plezier aan beleven om te pijpen ... inderdaad zelfde criteria .. je ziet en voelt de ander genieten en dat wind op.

Als ik er een beetje in op ga .. kan ik zelf door het te doen behoorlijk geil van worden

En voor vrouwen geldt ook ... schone penis .. is gewoon een must.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_33394737
quote:
Op zondag 25 december 2005 13:35 schreef big_al het volgende:
Ik bef, maar niet om gepijpt te worden...het is gewoon potverdikke een mooie sport
het zou een Olympische sport moeten zijn!
pi_33394951
beffen
underground forever baby
pi_33395557
quote:
Ik heb het idee dat Disorder voor veel mensen het juist heeft verwoord. Ook voor mij. beffen =
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_33395568
beffen is best leuk zo lang ze volledig kaal is en 100% zeker niet ongesteld en goed gewassen.
Jupiler is goed
  zondag 25 december 2005 @ 16:52:57 #21
10976 PhatRabbit
Allright, cut the shit!
pi_33397066
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef electricity het volgende:
...

Punt 1
  • Ik vind het geen straf om een meisje lekker te beffen. Ik vind het fijn omdat ik op deze manier de betreffende persoon helemaal gek kan maken. Ik vind het erg opwindend om te ervaren dat ik dit allemaal teweeg kan brengen, en dat ik een meisje naar haar hoogtepunt kan brengen op deze manier. De schokgolven die je door haar lichaam voelt gaan, het geluid wat ze maakt, etc.; ik kan er wel van genieten.

Punt 2
  • Echter zou ik niet zo snel 'zomaar' iemand beffen....bevrediging van de ander. Dit vind ik in het geval van een relatie veel belangrijker, dan bij casual sex, wat je toch meer voor jezelf doet.
  • Punt 1:
    Mee eens. Daarnaast is het voor mij ook een soort ego-boost: je hebt toch maar mooi met jouw tong die meid in extase gebracht .

Tweede aspect wat voor mij beffen tot een must maakt is het dierlijke ervan:
  • De geur en smaak van haar poesje
  • De licht zilte sappen die vrijkomen als ze echt geil wordt (geen druppel gaat verloren )
  • In 69 positie (man onder) de toenemende druk die ze met haar onderlichaam op je gezicht uitoefent waardoor je totaal begraven wordt in haar vrouwelijkheid
  • De bewegingen die ze maakt met haar bekken
  • Om weer terug te komen op de ego-boost: nadat bovenstaande punten zich gemanifesteerd hebben, komt daar het moment dat ze tijdens het 69'en ophoudt met pijpen, omdat ze zich van genot er simpelweg niet meer op kan concentreren. De bewegingen en druk nemen toe totdat ze niets anders meer kan dan klaarkomen .

Dit alles maakt beffen en het bijzonder 69'en voor mij zelfs lekkerder dan de daad zelf. Daar komt bij dat het achteraanzicht van een vrouw voor mij dan ook het summum van geilheid is . Baffen komt er dan ook wel eens bij kijken.

Punt 2:
    Ik maak geen onderscheid tussen casual sex of relatiesex als het om beffen gaat. Daar is het simpelweg veels te lekker voor om te skippen .
  • Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
    pi_33397137
    Wat heb je dat mooi beschreven, PhatRabbit.

69 is niet echt aan mij besteed, want ik kan me dus totaal niet concentreren op pijpen als ik word gebeft. Dat wil gewoon niet.
      zondag 25 december 2005 @ 17:24:50 #23
    10976 PhatRabbit
    Allright, cut the shit!
    pi_33397468
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
    Wat heb je dat mooi beschreven, PhatRabbit.

69 is niet echt aan mij besteed, want ik kan me dus totaal niet concentreren op pijpen als ik word gebeft. Dat wil gewoon niet.
    Is geen punt voor mij. Dat 69'en pijpen en beffen tegelijk mogelijk maakt is leuk, maar het pijpen is bijzaak. Nu ik erover nadenk zie ik soixante-neuf - heel egoistisch en weird idd - als een excuus om what alone time te hebben met het allerheiligste der heiligen. Als het ware beperk ik de vrouw tot haar onderlichaam en prijs ik mezelf gelukkig dat ik haar poesje mag teisteren met mijn tong .
    Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
    pi_33397575
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 17:24 schreef PhatRabbit het volgende:
    Als het ware beperk ik de vrouw tot haar onderlichaam
    Ow.
      zondag 25 december 2005 @ 18:05:09 #25
    10976 PhatRabbit
    Allright, cut the shit!
    pi_33397993
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ow.
    Hehe, je hoopte eindelijk een vent te hebben ontdekt die voor de verandering eens niet zijn eigen genot voorop stelde, blijkt het een enorm op de heilige graal gefixeerde malloot te zijn .
    Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
      zondag 25 december 2005 @ 18:26:15 #26
    125316 razorfish69
    A dirty mind is a joy forever.
    pi_33398256
    Beffen is lekkerrrrrr!
    You only live once, but if you do it right, once is enough...
    pi_33398841
    dames die verwent willen worden, de rij begint hier. wel een nummertje trekken aub.
    pi_33398851
    macht hebben vind ik leuk. dus dan is pijpen ook wel leuk.
    Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
    Jij bent te sexii voor Fok :{w.
    pi_33398861
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 19:17 schreef Jett het volgende:
    macht hebben vind ik leuk. dus dan is pijpen ook wel leuk.
    Bel me!
      zondag 25 december 2005 @ 19:22:01 #30
    118973 Whizkid_RaiLmAn
    Beschreven figuur
    pi_33398921
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 18:26 schreef razorfish69 het volgende:
    Beffen is lekkerrrrrr!
    When something drops I'm like:
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    pi_33398980
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 19:17 schreef tonks het volgende:

[..]

Bel me!
    Sorry, maar ze kan zo moeilijk praten met m'n toeter in d'r smoelwerk.
    pi_33398987
    quote:
    Ook mee eens dus .
      zondag 25 december 2005 @ 19:30:08 #33
    66444 Lord_Vetinari
    Si non confectus non reficiat
    pi_33399011
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 19:16 schreef -Wolf- het volgende:
    wel een nummertje trekken aub.
    Waar ligt de klemtoon in deze zin?
    De pessimist ziet het duister in de tunnel
    De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
    De realist ziet de trein komen
    De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
    pi_33399168
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 16:52 schreef PhatRabbit het volgende:

[..]

Punt 1:
    Mee eens. Daarnaast is het voor mij ook een soort ego-boost: je hebt toch maar mooi met jouw tong die meid in extase gebracht .

Tweede aspect wat voor mij beffen tot een must maakt is het dierlijke ervan:
  • De geur en smaak van haar poesje
  • De licht zilte sappen die vrijkomen als ze echt geil wordt (geen druppel gaat verloren )
  • In 69 positie (man onder) de toenemende druk die ze met haar onderlichaam op je gezicht uitoefent waardoor je totaal begraven wordt in haar vrouwelijkheid
  • De bewegingen die ze maakt met haar bekken
  • Om weer terug te komen op de ego-boost: nadat bovenstaande punten zich gemanifesteerd hebben, komt daar het moment dat ze tijdens het 69'en ophoudt met pijpen, omdat ze zich van genot er simpelweg niet meer op kan concentreren. De bewegingen en druk nemen toe totdat ze niets anders meer kan dan klaarkomen .

Dit alles maakt beffen en het bijzonder 69'en voor mij zelfs lekkerder dan de daad zelf. Daar komt bij dat het achteraanzicht van een vrouw voor mij dan ook het summum van geilheid is . Baffen komt er dan ook wel eens bij kijken.

Punt 2:
    Ik maak geen onderscheid tussen casual sex of relatiesex als het om beffen gaat. Daar is het simpelweg veels te lekker voor om te skippen .
  • Mee eens!!!
    laatst nog meegemaakt waar je `t net over had bij je eerst punt laaste coment: "komt daar het moment dat ze tijdens het 69'en ophoudt met pijpen, omdat ze zich van genot er simpelweg niet meer op kan concentreren" was echt prima, en m`n vriendin vind pijpen niet vervelend en gebeft worden vind ze geweldig en 69 vinden we samen helemaal
    Drukqs gebruik wordt zo geromantiseerd
    last.fm
    pi_33400058
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Sorry, maar ze kan zo moeilijk praten met m'n toeter in d'r smoelwerk.
    trompet
    Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
    Jij bent te sexii voor Fok :{w.
    pi_33401523
    Jullie hebben gister Nederland 3 gekeken zeker?
      Licht Ontvlambaar zondag 25 december 2005 @ 22:16:59 #37
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_33401611
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 22:12 schreef Koewam het volgende:
    Jullie hebben gister Nederland 3 gekeken zeker?
    12?! Daar gaat m'n show
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
    pi_33459884
    quote:
    Echter zou ik niet zo snel 'zomaar' iemand beffen. In het geval van een one night stand zou ik hier denk ik niet zo snel aan toekomen

Ik denk dat de belangrijkste reden hiervoor is, omdat ik orale sex zie als een vorm van bevrediging van de ander. Dit vind ik in het geval van een relatie veel belangrijker, dan bij casual sex, wat je toch meer voor jezelf doet.
    Mij valt vaak op dat meisjes de boot (de befboot, dus) bij een one night stand zélf afhouden, zal wel een vorm van onzekerheid zijn..? Zo van: 'Nee, doe maar niet...' en dan heel zenuwachtig gaan liggen draaien, terwijl 't wat mij betreft gewoon is.
    Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
    pi_33461407
    quote:
    Ik kan me hier helemaal in vinden

Het grootste genot is gewoon om je partner te zien genieten, niets geiler dan dat!
    Live it!
    pi_33461754
    quote:

Helemaal mee eens. Wij doen regelmatig 69, maar op deze manier lukt het ons beide niet om tot een hoogtepunt te komen. Vaak verslapt de aandacht die je geeft vanwege je eigen genot.

Dus wij beginnen vaak met 69, waarna ik me al vlug omdraai, om haar de volledige aandacht te geven.

Beffen vind ik zeer geil om te doen, en het is vooral geil wanneer je merkt dat ze helemaal met haar hoofd omhoog komt om te kijken haar ze gebeft wordt. Of tijdens het beffen(pijpen) elkaar lekker geil aankijken. Nadat ze heerlijk is klaargekomen, gaan we eerst altijd lekker geil vrijen, zodat ze haar eigen ook kan proeven. Dan verdwijt automatisch die pik in haar.

Daarna mag ik lekker ontspannen gaan liggen/zitten om heerlijk verwend te worden.
    pi_33462515
    quote:
    Amateur

En vrouwen zouden nog wel meerdere dingen tegelijk kunnen.
    pi_33462536
    quote:
    Eensch.
    pi_33462570
    Hartstikke dol op mijn vriendin oraal bevredigen.

Wordt ze helemaal gek en hoe langer ik dr 'pest' hoe eerder ze mijn hoofd in de goede richting duwt. Of de hand aan zichzelf wil slaan uit gekheid. Ik laat dr lekker nog ff wachten
    JOHNNY HEITINGA
    pi_33462698
    Ik doe het graag bij mijn vriend..
    vind het wel fijn als ik zie hoe hij steeds geiler word door aanraking van mijn tong ,die er mee speelt
    en vooral als ik hem klaar laat komen ..door het pijpen zelf..

Normaal ben ik er niet zo vrij in,maar bij hem wel,hij vind het lekker en ja hij doet mij ook oraal bevredigen en hoe dus ja,wie ben ik dan om hem dat te onthouden
    Salsa Española
    pi_33462893
    ik vind het leuk om te doen hoor, soms zelfs nog meer dan n**ken zelf, omdat het een gevoel van controle geeft en je iemand ziet/voelt genieten
    pi_33462943
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
    Ik ben er dol op.

Als:

a) goed van smaak
    b) schoon
    pi_33463563
    Nu we het er toch over hadden
    JOHNNY HEITINGA
    pi_33463779
    Ik mag graag een vrouw oraal verwennen. Ook bij een one-night stand (sterker nog, ik heb wel eens een one-night stand gehad waarbij e.e.a. sexueel beperkt bleef tot het beffen). Tuurlijk is hygiëne belangrijk, maar dat geldt voor alle sexuele handelingen. Een vrouw die zich niet verzorgt komt er bij mij niet in, net zo goed als dat ik mijzelf fatsoenlijk verzorg.
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_33466637
    Vind het heerlijk om te doen, geniet er zeer van om de ander onder je te voelen genieten, man/vrouw, maakt me niet uit, one night stand of vaste relatie maakt ook niet uit, schoon wel natuurlijk

Mag gaarne uitgebreidt met hem spelen, lekker friemelen aan zijn pik, lekker sabbelen en doen en dat zo lang mogelijk redden, ik doe het niet heel vaak om een orgasme te veroorzaken, meer om het genot zo hoog mogelijk te krijgen, zo net tegen een orgasme aan, maar net er niet overheen, heerlijk hoe iemand dan reageerd, daar wordt ik echt ontzettend geil van, heb na een goede pijp-sessie zelf geen voorbereiding meer nodig voor de rest
    Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
    pi_33467245
    Als het schoon en fris is is het lekker om een meisje te likken ja
    Heerlijk om haar te zien kronkelen

Bij een man heb ik het nog nooit gedaan

[ Bericht 19% gewijzigd door Metro2005 op 28-12-2005 12:58:28 ]
    Childhood is over the moment you know you're going to die.
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
    pi_33468102
    Ik vind een vrouw klaarlikken ook bijna zo lekker als/lekkerder dan neuken
    You cannot discover new oceans unless
    you have the courage to lose sight of
    the shore
      woensdag 28 december 2005 @ 13:22:05 #52
    50237 dribbel79
    My username for over a decade
    pi_33468160
    Zelfs als ze geen zin heeft lik ik 'r wel eens, gewoon omdat ze het lekker vindt en ik al helemaal.
    Dan zijn we al snel een half uurtje bezig en merk je op een gegeven moment toch dat je iets teweeg brengt.
    Likken : ja, heel erg lang...lekkerrrr
    "Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
    pi_33472128
    Jaaaa

Vooral als je denkt: "Nu is het genoeg; neuken! " en ze je hoofd weer terugduwt tussen haar benen en je niet meer loslaat totdat ze klaargekomen is
    the shore
      woensdag 28 december 2005 @ 15:41:15 #54
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_33472372
    Beffen
    "If you want to make God laugh, tell him about your plans"
    Mijn reisverslagen
    pi_33473094
    Ik vind pijpen geweldig om te doen!

Natuurlijk, ik krijg kramp in mijn kaken en zere wangen, maar het is zo leuk om hem helemaal gek te maken en te zien genieten. Vind het verder ook niet vies ofzo, slikken is vaak zelfs echt lekker.
      woensdag 28 december 2005 @ 17:13:42 #56
    130081 manou
    me love me boyfriend
    pi_33475187
    ik vins zowel pijpen als beffen errug lekker om te doen...gevoel van macht vind ik leuk!
    dat hier zoveel bef-liefhebbers zijn...verbaasd me!! geweldig!!!
    pi_33477517
    quote:
    Op woensdag 28 december 2005 17:13 schreef manou het volgende:
    ik vins zowel pijpen als beffen errug lekker om te doen...gevoel van macht vind ik leuk!
    dat hier zoveel bef-liefhebbers zijn...verbaasd me!! geweldig!!!
    Toch raar, als een vrouw zegt dat ze het lekker vindt om een andere vrouw te likken wordt dat meer geaccepteerd dan wanneer een man zegt dat ie het lekker vindt een andere vent te pijpen

'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
    pi_33478104
    Het is echt geweldig om een vrouw te beffen,vooral wanneer ze net uit de douche is gestapt.
    Aan vrouwen word altijd verteld dat een MAN het lekkerste is als alles net gewassen is,dus dat geld ook voor de vrouwen.
    Het totaalplaatje wat je ziet is erg verslavend,om iemand zo te zien kronkelen,en dan het liefst afwisselend gekreun en een lachbui(eigen ervaring ).
    Een van beiden onder of boven,maakt niet uit.
    pi_33479307
    quote:
    Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef innovative het volgende:
    Natuurlijk, ik krijg kramp in mijn kaken en zere wangen
    mond en klauw zeer?
    pi_33479652
    quote:
    Op woensdag 28 december 2005 19:37 schreef tijntjethf het volgende:

[..]

mond en klauw zeer?
    Neuh, scherpe kiezen en zuigkracht.

Op de een of andere manier zuig ik mijn wangen langs mijn kiezen, en bij het bewegen schuren ze dan lekker een stukkie huid weg van mijn wangen. Heeft nog weleens het nodige bloeden tot gevolg. Heb het overigens bij mijn huidige vriend bijna nooit hoor, bij mijn ex wel. Die had nogal een kleintje en dat vergde een vreemde techniek en heel hard zuigen gedurende 20 minuten voordat je resultaat had.
    pi_33494837
    quote:
    Ik heb een vraag met als indirecte aanleiding een gesprek met een bijzonder persoon, en het Wie wil je pijpen/ beffen? #2 topic.

In hoeverre beleven jullie plezier aan het geven van orale sex? Ofwel het pijpen of beffen van een ander. Ik, man, beperk mij in mijn eigen verhaal tot het beffen, maar ik hoop dat er ook enkele vrouwen hun ervaringen delen.
    Ik vind het soms heeeeel lekker om een man te pijpen, maar ook daarvoor heb ik voorspel nodig. Dus niet met de deur in huis vallen en huppa schatje zuig je m'n pik even af.
    Met de juiste setting echter... Mjammi!
    pi_33494852
    quote:
    Op woensdag 28 december 2005 18:45 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Toch raar, als een vrouw zegt dat ze het lekker vindt om een andere vrouw te likken wordt dat meer geaccepteerd dan wanneer een man zegt dat ie het lekker vindt een andere vent te pijpen

Ik als vrouw vindt het helemaal niet raar maar juist een geile gedachte.
    pi_33499156
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 02:39 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ik als vrouw vindt het helemaal niet raar maar juist een geile gedachte.
    Zijn er genoeg die er anders over denken.
    pi_33501697
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zijn er genoeg die er anders over denken.
    So what... Dat blijft zo.
      donderdag 29 december 2005 @ 22:07:13 #66
    137153 LaraLove
    Delicate Material
    pi_33520784
    Geruststellende gedachte...de meeste reacties...

Lara vind het geweldig om een man klaar te pijpen....
    hem helemaal te zien genieten, terwijl hij hulpeloos zit toe te kijken
    Geen controle, maar IK bepaal het tempo...en wanneer hij klaarkomt!!!

MAAR,
    WEL GOED SCHOONMAKEN
    Handle with Care
    pi_33521417
    Die controle ervaar ik niet zo eigenlijk, ok hij ligt wel te kronkelen onder je, maar ik mag het gaarne hebben dat hij mijn hoofd eens vastpakt en in mijn mond neukt, jummy...
    Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
    pi_33522149
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 14:28 schreef Mabelle het volgende:
    Ik kan er ook zeker wel plezier aan beleven om te pijpen ... inderdaad zelfde criteria .. je ziet en voelt de ander genieten en dat wind op.

Als ik er een beetje in op ga .. kan ik zelf door het te doen behoorlijk geil van worden

Eens.
    Don’t touch the girl,
    she will cut your hands off,
    and call it an accident.
    pi_33522378
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 22:07 schreef LaraLove het volgende:
    Geruststellende gedachte...de meeste reacties...

Lara vind het geweldig om een man klaar te pijpen....
    hem helemaal te zien genieten, terwijl hij hulpeloos zit toe te kijken
    Geen controle, maar IK bepaal het tempo...en wanneer hij klaarkomt!!!

MAAR,
    WEL GOED SCHOONMAKEN
    Ik ben nog nooit van pijpen klaargekomen en er hebben er al aardig wat een poging gewaagd. Dus ik geloof niet dat jij kan bepalen wanneer ik klaarkom. Je mag het proberen.
    pi_33522535
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 14:28 schreef Mabelle het volgende:
    Geregeld wassen is zeker een must...

Maar als mijn vriend een dag gewerkt heeft, nog niet de kans heeft gehad om te gaan douchen en ik ben geil dan kan dat me ook niet echt schelen. Drie keer spugen en eventuele smaakjes en geurtjes zijn pleite...

Hij hoeft echt niet per direct zijn lul met allerlei ontsmettingsmiddelen te bewerken.
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef -Wolf- het volgende:
    Ik ben nog nooit van pijpen klaargekomen en er hebben er al aardig wat een poging gewaagd. Dus ik geloof niet dat jij kan bepalen wanneer ik klaarkom. Je mag het proberen.
    Tja, kan natuurlijk...

Maar moet zeggen dat ik dat ook ooit eens gehoord heb uit de mond van de persoon die ik inmiddels al bijna 3 jaar klaar kan pijpen...

En dit is geen verkapte "kijk mij eens goed pijpen" post, want ik heb wel geteld drie partners gehad dus echt een oordeel daaraan verbinden is onmogelijk, maar het is nu eenmaal wat er gebeurde tussen mijn vriend en mij... Dit soort opmerkingen kunnen zomaar door een nieuwe bedpartner teniet worden gedaan
      donderdag 29 december 2005 @ 22:44:47 #71
    137153 LaraLove
    Delicate Material
    pi_33522566
    quote:

[..]

Misshien...verkeerde dames gehad...ik heb er al wat naar een hoogtepunt gekregen!
    Handle with Care
    pi_33522625
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 22:44 schreef LaraLove het volgende:

[..]

Misshien...verkeerde dames gehad...ik heb er al wat naar een hoogtepunt gekregen!
    Probeer het zou ik zeggen. Ik snap er nix van.
      donderdag 29 december 2005 @ 22:47:45 #73
    137153 LaraLove
    Delicate Material
    pi_33522701
    haha...met iemand die AFC AJAX en SS LAZIO als onderschrift heeft...nee dankje
    Handle with Care
      donderdag 29 december 2005 @ 22:48:35 #74
    130081 manou
    me love me boyfriend
    pi_33522737
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef LaraLove het volgende:
    haha...met iemand die AFC AJAX en SS LAZIO als onderschrift heeft...nee dankje
    hahaha!!!!
    pi_33522970
    Sex & sport gescheiden houden! Net als kerk en staat!
      donderdag 29 december 2005 @ 22:54:39 #76
    137153 LaraLove
    Delicate Material
    pi_33522997
    Sex = Sport
    Handle with Care
    pi_33523111
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 22:54 schreef LaraLove het volgende:
    Sex = Sport
    pi_33523132
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 18:26 schreef razorfish69 het volgende:
    Beffen is lekkerrrrrr!
    pi_33523225
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 22:54 schreef LaraLove het volgende:
    Sex = Sport
    Een echt sportmens speelt elke wedstrijd.
      donderdag 29 december 2005 @ 23:04:11 #80
    137153 LaraLove
    Delicate Material
    pi_33523391
    ...tjah...en voetbal is een mannensport...veel plezier
    Handle with Care
    pi_33523456
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 23:04 schreef LaraLove het volgende:
    ...tjah...en voetbal is een mannensport...veel plezier
    God wat zijn Nederlandse vrouwen toch flauw.
      donderdag 29 december 2005 @ 23:09:12 #82
    130081 manou
    me love me boyfriend
    pi_33523594
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

God wat zijn Nederlandse vrouwen toch flauw.
    nee hoor i love voetbal!!! werd zelfs lichtelijk emo bij afscheid van "mijn"stadion, het oosterpark!
    pi_33523655
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 23:09 schreef manou het volgende:

[..]

nee hoor i love voetbal!!! werd zelfs lichtelijk emo bij afscheid van "mijn"stadion, het oosterpark!
    Enige wat ik mis uit Groningen is de lagere bierprijs t.o.v. de Randstad.

Even ontopic: in Groningen wel eens heerlijk gebeft!!
      donderdag 29 december 2005 @ 23:11:32 #84
    130081 manou
    me love me boyfriend
    pi_33523714
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 23:10 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Even ontopic: in Groningen wel eens heerlijk gebeft!!
    jammer dat was ik denk ik niet.....?

moet zeggen tegenwoordig bef ik meer als dat ik blowjobs geef........vind het op dit moment lekkerder maar met pijpen heb ik toch meer gevoel van macht......... maar goed i love it!
    pi_33523761
    Ik heb in Groningen wel honderd keer gebeft.

Tijd een vaste vriendin daar gehad.
      vrijdag 30 december 2005 @ 01:07:32 #86
    118850 -Delta-
    Hatsa snatsa
    pi_33526000
    quote:
    Op woensdag 28 december 2005 18:45 schreef Metro2005 het volgende:

Ja helaas, maar ik denk precies hetzelfde...

Ga over m'n nek als ik een kerel een andere vent zie pijpen Ik weet niet waar het hem in zit.
    If you believe in yourself enough,
    And know what you want,
    You're gonna make it happen...
    pi_33527515
    Beffen is uitermate aardig wanneer ze alle moeite moet doen om niet de hele gang wakker te kreunen.

Meestal wel voor in eigenlijk;
    het is simpelweg leuk iemand te laten genieten.
      vrijdag 30 december 2005 @ 10:18:46 #88
    50237 dribbel79
    pi_33531451
    Whehe, gister met likken 8 keer achtereen vlak voordat ze klaarkwam gestopt met likken...over kronkelen gesproken!
    pi_33532367
    quote:

[..]

De ene vrouw is er nou eenmaal wat beter in dan de ander. Bij sommigen kon ik inderdaad ook nooit klaarkomen terwijl ik bij de ander binnen de korste keren op mijn hoogtepunt was

En toch is het altijd lekker om te ontvangen, alleen klaarkomen maakt het wel af
    pi_33532636
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 10:58 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

De ene vrouw is er nou eenmaal wat beter in dan de ander. Bij sommigen kon ik inderdaad ook nooit klaarkomen terwijl ik bij de ander binnen de korste keren op mijn hoogtepunt was

En toch is het altijd lekker om te ontvangen, alleen klaarkomen maakt het wel af
    ik zat er bij een aantal dichtbij en die waren dan ook heel goed bezig... maar moet het altijd ff zelf afmaken. Nou ja, ik lig er niet wakker van.
      vrijdag 30 december 2005 @ 11:09:46 #91
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_33532659
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 10:58 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Tja er is geen grotere afknapper dan een vrouw die op het laatste moment hem uit der mond haalt... anticlimax!
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_33532792
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 11:09 schreef sanger het volgende:

[..]

Tja er is geen grotere afknapper dan een vrouw die op het laatste moment hem uit der mond haalt... anticlimax!
    Klopt. Dat is echt enorm vervelend.
    Van een warme mond naar een koude omgeving --> dag spanning en in het ergste geval -> dag orgasme.
      vrijdag 30 december 2005 @ 11:25:24 #93
    130081 manou
    me love me boyfriend
    pi_33533134
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 10:18 schreef dribbel79 het volgende:
    Whehe, gister met likken 8 keer achtereen vlak voordat ze klaarkwam gestopt met likken...over kronkelen gesproken!
    dat zijn de leuke acties!!
      vrijdag 30 december 2005 @ 11:30:16 #94
    50237 dribbel79
    pi_33533289
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef manou het volgende:

[..]

dat zijn de leuke acties!!
    Maar heb 't wel geweten, bij het eerstvolgende orgasme kneep ze me fijn, heb geen armen meer over
      vrijdag 30 december 2005 @ 11:35:55 #95
    130081 manou
    me love me boyfriend
    pi_33533455
    haha beter!!!! leuk leuk leuk
    pi_33533686
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 11:30 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Maar heb 't wel geweten, bij het eerstvolgende orgasme kneep ze me fijn, heb geen armen meer over
    Dat is jouw beloning altijd zooo lekker een ander te zien genieten. Soms nog lekkerder dan zelf genieten
      vrijdag 30 december 2005 @ 11:44:57 #97
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_33533733
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
    Ik ben er dol op.

Als:

a) goed van smaak
    b) schoon
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      vrijdag 30 december 2005 @ 11:55:05 #98
    65960 sanger
    pi_33534076
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 10:18 schreef dribbel79 het volgende:
    Tja, je zal maar eenmeid hebben die het bij jou doet!
    pi_33534231
    Ik ben absoluut een voorstander! Zeker als ze lekker schoon is en de lippen lekker glad heeft..
      vrijdag 30 december 2005 @ 12:21:21 #100
    50237 dribbel79
    pi_33534964
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 11:55 schreef sanger het volgende:

[..]

Tja, je zal maar eenmeid hebben die het bij jou doet!
    Waar kan ik tekenen?? We "plagen" elkaar regelmatig zo heur...vlak voor het hoogtepunt stoppen...opbouwen, is allemaal veel heftiger erna...heerlijk !!!
      vrijdag 30 december 2005 @ 12:47:54 #101
    65960 sanger
    pi_33535988
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 12:21 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Waar kan ik tekenen?? We "plagen" elkaar regelmatig zo heur...vlak voor het hoogtepunt stoppen...opbouwen, is allemaal veel heftiger erna...heerlijk !!!
    En de arme vrouw maar slikken!
      vrijdag 30 december 2005 @ 12:56:51 #102
    50237 dribbel79
    pi_33536377
    Ik heb 'r nog nooit horen klagen en mij zal je dat ook zeker niet horen doen...genieten doe je samen en zo lang mogelijk. Gister anderhalf uur aan het likken geweest samen, was gewoonweg fantastisch!!! Een beter voorspel bestaat er niet IMO

Oh, die mensen die een beetje lopen te mauwen dat ze alleen likken als er gewassen en geschoren is, beetje jammer. Niet elke vrouw kan schoon en glad zijn als je zin hebt om te likken of als zij daar zin in heeft, schik je eens in een wat minder veeleisende rol en doe elkaar het plezier, je gaat er niet dood aan.

Een stoppeltje hier of daar is geen doodzonde, de clit is toch niet behaard, mik je daar toch gewoon op?? En dat we niet allemaal naar Nivea o.i.d. smaken is ook geen nieuws, accepteer het en proeg hem/haar in de volle glorie ! ! !

Ze zeggen "liefde maakt blind"...als je van d'r houdt schakel je toch even wat andere zintuigen uit?? Als je ziet wat voor plezier je je partner ermee doet kan dat best even...
    pi_33537274
    beffen valt bij mij gewoon onder mn hobby's
    maar ben er wel erg fanatiek in

toch kom ik van pijpen ook niet klaar,
    gaat me niet snel genoeg ofzo :/
    alle 7 vrouwen hebben gefaald...
    Keep on Tripp'n
      vrijdag 30 december 2005 @ 13:22:23 #104
    100165 GeneralWong
    Vietnamese Tijger
    pi_33537417
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 12:56 schreef dribbel79 het volgende:

Een stoppeltje hier of daar is geen doodzonde, de clit is toch niet behaard, mik je daar toch gewoon op?? En dat we niet allemaal naar Nivea o.i.d. smaken is ook geen nieuws, accepteer het en proeg hem/haar in de volle glorie ! ! !
    Nah, het hoeft echt niet helemaal kaal te zijn (een streepje is ook mooi), maar schoon zijn vind ik zelf toch wel essentieel. Het is gewoon smerig als het niet gewassen is.
    Wie de tranen van een vrouw wegkust, wordt eraan herinnerd dat hij haar verdriet met een korreltje zout moet opvatten.
      vrijdag 30 december 2005 @ 13:30:48 #105
    50237 dribbel79
    pi_33537754
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef GeneralWong het volgende:

[..]

Nah, het hoeft echt niet helemaal kaal te zijn (een streepje is ook mooi), maar schoon zijn vind ik zelf toch wel essentieel. Het is gewoon smerig als het niet gewassen is.
    Ik vind dat een vrouw naar zichzelf hoort te smaken...echt smerige taferelen zijn idd not done natuurlijk...
    pi_33538105
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 13:30 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Ik vind dat een vrouw naar zichzelf hoort te smaken...echt smerige taferelen zijn idd not done natuurlijk...
    Daar heb je helemaal gelijk in. En een paar stoppeltjes zijn ook zeker geen probleem. Alleen na een dag hard werken vind ik het persoonlijk beter als ze lekker gewassen is.

Daarmee bedoel ik niet dat ze altijd eerst moet douchen voor het beffen want zo'n "steriele" doos smaakt ook nergens naar..

pi_33539738
    Ik vind het juist lekker als het niet TE schoon is. Dus niet direct na het douchen, maar een paar uur later

En haartjes zijn tof

maar ik ben dan ook al oud...
    the shore
    pi_33557465
    Ben persoonlijk meer van het type *verrassingsaanval* en dan kun je niet te veel eisen stellen. Daarbij mag er zeker wel een luchtje aanzitten, zoals al eerder door iemand werd opgemerkt.
    "zeg schat. ik heb zin om je eens lekker te verwennen, hup ga maar eens douchen..." da's het ook niet echt heh ?
    en ach, als je hem/haar dan zo hoort kreunen dan vergeet je de eventuele nare luchtjes spontaan
    Vind het nagenoeg geplet worden tussen haar dijen (in geval van dame) als gevolg van het orgasme een stuk onaangenamer
    - don't attribute to malice what can be adequately explained by incompetence -
    pi_33557711
    Tja, mijn man makt het ook geen bal uit of het echt fris is of niet, maar mij maakt dat wel uit, als ik weet dat ik een dag veel inspanningen heb verricht en niet echt heel schoon te noemen dan kan ik niet echt lekker genieten als iemand tussen mijn benen duikt, dan denk ik aan de viezigheid en dat neemt veel lol weg, hij doet er beter aan me dan even die paar minuutjes te schenken om mezelf schoon te maken, anders is het beffen er alleen voor zijn lol en niet voor de mijne.

Zelf maak ik er niet zo'n probleem van als het niet geweldig fris is bij hem(bij anderen wel, daarvan verwacht ik dat als ze wat met me willen dat ze ook de moeite nemen zich schoon te maken), moet niet vies zijn, want dan is pijpen gewoon goor, maar een beetje boeit me geen bal, dat zuig ik wel schoon
      vrijdag 30 december 2005 @ 22:53:09 #110
    137153 LaraLove
    Delicate Material
    pi_33561053
    juist de lichaamssmaak...is lekker
    Handle with Care
      vrijdag 30 december 2005 @ 22:54:15 #111
    137153 LaraLove
    Delicate Material
    pi_33561098
    tenzij ,......het stinkt
    Handle with Care
      zaterdag 31 december 2005 @ 01:14:04 #112
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_33567295
    quote:
    pi_33663821
    Ik vond pijpen echt helemaal niks en deed het ook bijna nooit.....tot

tot mijn huidige vriend.....deze hele tread gelezen en verdomme nu is hij er vandaag niet das jammer.
    Ik vind het lekker om bij hem te doen en wordt er zelf vreselijk geil van.
    Standje 69 vind ik niks....kan me niet op een gegeven moment niet meer op beide concentreren.
    Ik vind het heerlijk als hij me beft en zowel voor hem als voor mij vind ik het belangrijk dat hetwel schoon is.....maar hoeft niet per se net gedouched te zijn...eigen smaak is prima maar niet ranzig graag .
    Hij is trouwens de eerste die mij op deze manier naar een hoogtepunt kan brengen, hiervoor vond ik er nooit wat aan. (zegt meer over mijn vorige minnaars denk ik )
    pi_33669443
    Dat ligt helemaal aan mn partner..
    Veel van mn ex vriendjes waren te ranzig voor woorden daar beneden..
    Maar mijn huidige sexpartner is zoooo lekker..
    Ik doe niets liever dan hem een goeie pijpbeurt geven..
    pi_33812044
    Heerlijk is dat beffen...vooral als ze nat begint te worden..
    Vrouwen die daarbij goed nat worden, vullen de kamer door hun nattigheid met een geile geur...
    Het windt me altijd op...

En het is leuk te zien hoe ze geniet en klaarkomt enzo

Het is ook leuk het neuken 10 seconden te onderbreken voor 2 gemene snelle likjes van me...

Dan komen ze soms sneller klaar

Kortom: ik heb er veel plezier aan
    [b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
    Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
    Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
      maandag 9 januari 2006 @ 13:16:39 #116
    50237 dribbel79
    pi_33863319
    Sinds gister zwaar fan van standje 69...wat is dat toch lekker zeg ! ! !

-edit- was ik al, maar nu helemaal ! ! !
      maandag 9 januari 2006 @ 21:56:32 #117
    48755 Kriello
    It's all Relative..
    pi_33883317
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 22:53 schreef LaraLove het volgende:
    juist de lichaamssmaak...is lekker
    Maar dan wel HAAR lichaamssmaak... Is toch minder lekker als je je eigen goedje van 2 dagen eerder weer op aan het likken bent...
    In den beginne was er niets... en toen is dat ook nog ontploft....... ?
      maandag 9 januari 2006 @ 23:44:33 #118
    50237 dribbel79
    pi_33888245
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef Kriello het volgende:

[..]

Maar dan wel HAAR lichaamssmaak... Is toch minder lekker als je je eigen goedje van 2 dagen eerder weer op aan het likken bent...
    dan doet ze iets niet goed...ik lik 'r op dezelfde avond nadat we sex hebben gehad...met een beetje kunde hoef je ej eigen goedje niet tegen te komen (of je spuit de hele clit vol en ze doet er niks meer aan)
      dinsdag 10 januari 2006 @ 09:38:00 #119
    138514 1ofthefew
    always on the run
    pi_33894556
    ben altijd al een groot liefhebber van beffen geweest. vind het prachtig om een meid zo aan te raken met mijn tong dat ze ligt te kreunen, schokken en geluidjes maakt

binnenkort hopenlijk weer eens daarvan genieten
    De wereld is op hol geslagen
      dinsdag 10 januari 2006 @ 10:23:51 #120
    76312 sh4dow
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_33895409
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 09:38 schreef 1ofthefew het volgende:
    binnenkort hopenlijk weer eens daarvan genieten
    Bij Annelies?
      Moderator dinsdag 10 januari 2006 @ 10:41:07 #121
    5428 crew  miss_sly
    pi_33895814
    Ik vind pijpen ook echt heerlijk om te doen

Van mij hoeft hij echt niet net uit de douche te komen, hoor, zijn eigen geur en smaak zijn juist lekkerder dan pas gewassen. Het moet natuurlijk niet echt vies zijn, maar als je een gewone dag zonder enorme inspanning hebt en je doucht je gewoon iedere dag, wordt het ook niet echt ranzig
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
      dinsdag 10 januari 2006 @ 15:11:08 #122
    48755 Kriello
    It's all Relative..
    pi_33904317
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 23:44 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

dan doet ze iets niet goed...ik lik 'r op dezelfde avond nadat we sex hebben gehad...met een beetje kunde hoef je ej eigen goedje niet tegen te komen (of je spuit de hele clit vol en ze doet er niks meer aan)
    Kun je me die kunde dan eens uitleggen ? In de eerste instantie lekt het meeste er wel uit, maar van het restje heb ze volgens mij nog een paar dagen plezier ..
    In den beginne was er niets... en toen is dat ook nog ontploft....... ?
      dinsdag 10 januari 2006 @ 18:20:15 #123
    50237 dribbel79
    pi_33910912
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 15:11 schreef Kriello het volgende:

[..]

Kun je me die kunde dan eens uitleggen ? In de eerste instantie lekt het meeste er wel uit, maar van het restje heb ze volgens mij nog een paar dagen plezier ..
    3 woorden: LIK DE CLIT !

Kom je niets van jezelf tegen als het allemaal anatomisch correct is...
      dinsdag 10 januari 2006 @ 18:48:15 #124
    138514 1ofthefew
    always on the run
    pi_33911810
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 10:23 schreef sh4dow het volgende:

[..]

Bij Annelies?
    annelien

naja, zal wel even duren denk ik.
    rare situatie en gebeurtenissen.
    bovendien lijkt het me lekker spannend om die dingen langzaam op te bouwen.
    ik vermaak me nu nog prima zo
    De wereld is op hol geslagen
    pi_33911931
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 18:20 schreef dribbel79 het volgende:

Alleen de clit likken is niks aan.
    pi_33913353
    Idd, alleen de klit te pakken nemen vind ik ook niets aan, ik heb niet voor niets schaamlippen, liezen en de vagina zelf gekregen ook nog, die willen ook aandacht bij het beffen en als je lief bent doe je ook nog eens aardig tegen mijn kontje
      dinsdag 10 januari 2006 @ 21:07:13 #127
    50237 dribbel79
    pi_33917376
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 18:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Alleen de clit likken is niks aan.
    Als hij niks van zichzelf tegen wil komen is dat vlak na de daad de enige optie imo...
      dinsdag 10 januari 2006 @ 21:08:00 #128
    50237 dribbel79
    pi_33917403
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:27 schreef erodome het volgende:
    Idd, alleen de klit te pakken nemen vind ik ook niets aan, ik heb niet voor niets schaamlippen, liezen en de vagina zelf gekregen ook nog, die willen ook aandacht bij het beffen en als je lief bent doe je ook nog eens aardig tegen mijn kontje
    ik lik ook allround en niet allen op de clit, maar vlak na de sex kom ik niet graag mijn eigen productie tegen, dus richt ik de tong meerendeels op de clit..
    pi_33917404
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:07 schreef dribbel79 het volgende:

Als hij niks van zichzelf tegen wil komen is dat vlak na de daad de enige optie imo...
    Of vragen of je meisje even in de douche gaat en de boel doorspoelt. Zou ik geen problemen mee hebben.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 21:13:20 #130
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_33917611
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:07 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Lekker belangrijk als je wat van jezelf tegenkomt
    En meestal bef ik van te voren dat scheelt
    pi_33918287
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:08 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

ik lik ook allround en niet allen op de clit, maar vlak na de sex kom ik niet graag mijn eigen productie tegen, dus richt ik de tong meerendeels op de clit..
    Dan mag je het wat mij betrefd laten, of beffen vol overtuiging en genot, of laat maar, als je bang bent van je eigen spul, laat maar dan, dan doen we wel niets, of wat anders...

Kijk na een tijdje is dat idd goor, dan dient een dame gewoon even zichzelf te wassen goed, want de combi kutvocht en sperma geeft een naar gevolgje, dat kan idd best ranzig worden, maar niet gelijk na de seks zeg, dat is meer van ik heb seks gehad, te lui geweest om schoon te maken en nu s'ochtens heb ikecht behoefte aan een douche...
    pi_33920727
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 18:20 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Maar dat betekent ook dat je dr dan niet meer lekker van achter kan pakken
    en op die manier in dr klaarkomen, want dan loopt het sperma wel naar het clitje toe..

Snap toch al niet waarom dr niet gewoon lekker gelikt word overal, dood ga
    je niet aan een beetje zaad..
    pi_33920974
    ben het totaal eens met AR en Erodome (en wat anderen op dat gebied) , je bent toch niet vies van jezelf??
    ik in ieder geval niet, mja schijn altijd pech te hebben en altijd beetje preutse meisjes te neuken....
    zal wel aan mij liggen ofzo
    Keep on Tripp'n
    pi_33921256
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 22:27 schreef MiestOr het volgende:
    ben het totaal eens met AR en Erodome (en wat anderen op dat gebied) , je bent toch niet vies van jezelf??
    ik in ieder geval niet, mja schijn altijd pech te hebben en altijd beetje preutse meisjes te neuken....
    zal wel aan mij liggen ofzo
    Ken wel veel mannen die vies zijn van zichzelf, bij vrouwen valt het meestal wel mee. Ik ben zeker niet vies van mezelf, integendeel. Je hebt zeker gewoon pech.
    pi_33922527
    Keep on Tripp'n
      woensdag 11 januari 2006 @ 21:21:21 #136
    106955 BB_Koning
    Koninklijk? Nee: goddelijk...
    pi_33952245
    Ik geef geen orale sex
    bb_koning.hyves.nl
    pi_33952570
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 21:21 schreef BB_Koning het volgende:
    Ik geef geen orale sex
    wees er maar trots op
    pi_33952944
    Van mij hoeft ie zich van tevoren ook niet te wassen, ik vind het juist leuk om 'm als ie uit z'n werk komt of als ie smorgens wakker wordt even te pakken te nemen Nooit iets gemerkt van een vieze smaak ofzo. Ook lekker om dan met mezelf bezig te zijn, kom ik klaar tijdens het pijpen (wat bij standje 69 dan weer niet lukt)
    pi_33952997
    Dat kan ik echt niet, masturberen en pijpen tegelijk. Dan bijt ik z'n piem0l eraf ofzo.
    pi_33953067
    Daar is ie idd altijd bang voor Maar dat gebeurt gelukkig niet zo snel Ik laat hem dan eigenlijk bewegen ('neuken') daar wordt ik zo geil van dat ik vanzelf klaarkom
    pi_33953264
    Hm, 'vanzelf' klaarkomen staat ook niet echt in mijn woordenboek.
    pi_33953287
    Okee, 'snel en makkelijk' is misschien een betere beschrijving
    pi_33953330
    Ik concentreer me maar gewoon op 1 ding.
    pi_33953827
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
    Ik concentreer me maar gewoon op 1 ding.
    klaarkomen
    pi_33953985
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 22:00 schreef SlimShady het volgende:
    klaarkomen
    Ja, of pijpen.
    pi_33956648
    Tja met 'gewoon' pijpen gaat het bij mij ook lastiger, dan moet ik me echt op de techniek concentreren. Als m'n vriend zelf beweegt hoef ik er verder niet over na te denken (of valt dit niet meer onder pijpen te noemen? 'mondneuken' klinkt zo fout )
      woensdag 11 januari 2006 @ 22:55:23 #147
    27929 piere
    doe mij maar bier
    pi_33956703
    aka skullfucking?
    fok you ja!
      donderdag 12 januari 2006 @ 00:17:41 #148
    106955 BB_Koning
    Koninklijk? Nee: goddelijk...
    pi_33960727
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 21:29 schreef Nnelis het volgende:

[..]

wees er maar trots op
    Was mededeling, heeft niks met trots t emaken
    bb_koning.hyves.nl
      donderdag 12 januari 2006 @ 09:37:54 #149
    137153 LaraLove
    Delicate Material
    pi_33965894
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:13 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Lekker belangrijk als je wat van jezelf tegenkomt
    En meestal bef ik van te voren dat scheelt
    JUIST!!! dames gaan voor
    Handle with Care
    pi_33970990
    quote:
    Op donderdag 12 januari 2006 09:37 schreef LaraLove het volgende:

[..]

JUIST!!! dames gaan voor
    dames gaan idd voor, als je haar echt goed beft wordt ze helemaal wild en dan ben jij aan de beurt want vrouwen stellen `t op prijs als je ze goed verwend daar beneden dan krijg jij ook een goede beurt!
    Drukqs gebruik wordt zo geromantiseerd
    last.fm
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')