Zo'n ralle visput moet je ook niet in duikenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Ik ben dol op beffen. Kan ik kort over zijn. Mits de vagina goed is onderhouden.
mijn gedachten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Ik ben dol op beffen. Kan ik kort over zijn. Mits de vagina goed is onderhouden.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Dat en het wind me gewoon op.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Ik vond dat nooit zo geweldig, maar een maand terug had ik een scharrel die mij heeft gerehabiliteerd. Heeeeeeeerlijk was dat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:09 schreef remlof het volgende:
Helemaal met TS eens, en dan nog het liefst een soixante-neuf
het zou een Olympische sport moeten zijn!quote:Op zondag 25 december 2005 13:35 schreef big_al het volgende:
Ik bef, maar niet om gepijpt te worden...het is gewoon potverdikke een mooie sport
Ik heb het idee dat Disorder voor veel mensen het juist heeft verwoord. Ook voor mij. beffen =quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Punt 1:quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef electricity het volgende:
...
Punt 1Ik vind het geen straf om een meisje lekker te beffen. Ik vind het fijn omdat ik op deze manier de betreffende persoon helemaal gek kan maken. Ik vind het erg opwindend om te ervaren dat ik dit allemaal teweeg kan brengen, en dat ik een meisje naar haar hoogtepunt kan brengen op deze manier. De schokgolven die je door haar lichaam voelt gaan, het geluid wat ze maakt, etc.; ik kan er wel van genieten.
Punt 2Echter zou ik niet zo snel 'zomaar' iemand beffen....bevrediging van de ander. Dit vind ik in het geval van een relatie veel belangrijker, dan bij casual sex, wat je toch meer voor jezelf doet.
Is geen punt voor mij. Dat 69'en pijpen en beffen tegelijk mogelijk maakt is leuk, maar het pijpen is bijzaak. Nu ik erover nadenk zie ik soixante-neuf - heel egoistisch en weird iddquote:Op zondag 25 december 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat heb je dat mooi beschreven, PhatRabbit.
69 is niet echt aan mij besteed, want ik kan me dus totaal niet concentreren op pijpen als ik word gebeft. Dat wil gewoon niet.
Ow.quote:Op zondag 25 december 2005 17:24 schreef PhatRabbit het volgende:
Als het ware beperk ik de vrouw tot haar onderlichaam
Hehe, je hoopte eindelijk een vent te hebben ontdekt die voor de verandering eens niet zijn eigen genot voorop stelde, blijkt het een enorm op de heilige graal gefixeerde malloot te zijnquote:
Bel me!quote:Op zondag 25 december 2005 19:17 schreef Jett het volgende:
macht hebben vind ik leuk. dus dan is pijpen ook wel leuk.
Ook mee eens dusquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Waar ligt de klemtoon in deze zin?quote:
Mee eens!!!quote:Op zondag 25 december 2005 16:52 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Punt 1:
Mee eens. Daarnaast is het voor mij ook een soort ego-boost: je hebt toch maar mooi met jouw tong die meid in extase gebracht.
Tweede aspect wat voor mij beffen tot een must maakt is het dierlijke ervan:De geur en smaak van haar poesje De licht zilte sappen die vrijkomen als ze echt geil wordt (geen druppel gaat verloren )
In 69 positie (man onder) de toenemende druk die ze met haar onderlichaam op je gezicht uitoefent waardoor je totaal begraven wordt in haar vrouwelijkheid De bewegingen die ze maakt met haar bekken Om weer terug te komen op de ego-boost: nadat bovenstaande punten zich gemanifesteerd hebben, komt daar het moment dat ze tijdens het 69'en ophoudt met pijpen, omdat ze zich van genot er simpelweg niet meer op kan concentreren. De bewegingen en druk nemen toe totdat ze niets anders meer kan dan klaarkomen .
Dit alles maakt beffen en het bijzonder 69'en voor mij zelfs lekkerder dan de daad zelf. Daar komt bij dat het achteraanzicht van een vrouw voor mij dan ook het summum van geilheid is. Baffen komt er dan ook wel eens bij kijken.
Punt 2:
Ik maak geen onderscheid tussen casual sex of relatiesex als het om beffen gaat. Daar is het simpelweg veels te lekker voor om te skippen.
trompetquote:Op zondag 25 december 2005 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sorry, maar ze kan zo moeilijk praten met m'n toeter in d'r smoelwerk.
12?! Daar gaat m'n showquote:Op zondag 25 december 2005 22:12 schreef Koewam het volgende:
Jullie hebben gister Nederland 3 gekeken zeker?
Mij valt vaak op dat meisjes de boot (de befboot, dus) bij een one night stand zélf afhouden, zal wel een vorm van onzekerheid zijn..? Zo van: 'Nee, doe maar niet...' en dan heel zenuwachtig gaan liggen draaien, terwijl 't wat mij betreft gewoonquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef electricity het volgende:
Echter zou ik niet zo snel 'zomaar' iemand beffen. In het geval van een one night stand zou ik hier denk ik niet zo snel aan toekomen
Ik denk dat de belangrijkste reden hiervoor is, omdat ik orale sex zie als een vorm van bevrediging van de ander. Dit vind ik in het geval van een relatie veel belangrijker, dan bij casual sex, wat je toch meer voor jezelf doet.
Ik kan me hier helemaal in vindenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Helemaal mee eens. Wij doen regelmatig 69, maar op deze manier lukt het ons beide niet om tot een hoogtepunt te komen. Vaak verslapt de aandacht die je geeft vanwege je eigen genot.quote:Op zondag 25 december 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
69 is niet echt aan mij besteed, want ik kan me dus totaal niet concentreren op pijpen als ik word gebeft. Dat wil gewoon niet.
Amateurquote:Op zondag 25 december 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eensch.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er dol op.
Als:
a) goed van smaak
b) schoon
c) de vrouw in kwestie enige vorm van geluid maakt
d) de vrouw verder zichtbaar geniet.
Toch raar, als een vrouw zegt dat ze het lekker vindt om een andere vrouw te likken wordt dat meer geaccepteerd dan wanneer een man zegt dat ie het lekker vindt een andere vent te pijpenquote:Op woensdag 28 december 2005 17:13 schreef manou het volgende:
ik vins zowel pijpen als beffen errug lekker om te doen...gevoel van macht vind ik leuk!
dat hier zoveel bef-liefhebbers zijn...verbaasd me!! geweldig!!!
mond en klauw zeer?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef innovative het volgende:
Natuurlijk, ik krijg kramp in mijn kaken en zere wangen
Neuh, scherpe kiezen en zuigkracht.quote:
Ik vind het soms heeeeel lekker om een man te pijpen, maar ook daarvoor heb ik voorspel nodig. Dus niet met de deur in huis vallen en huppa schatje zuig je m'n pik even af.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef electricity het volgende:
Ik heb een vraag met als indirecte aanleiding een gesprek met een bijzonder persoon, en het Wie wil je pijpen/ beffen? #2 topic.
In hoeverre beleven jullie plezier aan het geven van orale sex? Ofwel het pijpen of beffen van een ander. Ik, man, beperk mij in mijn eigen verhaal tot het beffen, maar ik hoop dat er ook enkele vrouwen hun ervaringen delen.
Ik als vrouw vindt het helemaal niet raar maar juist een geile gedachte.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Toch raar, als een vrouw zegt dat ze het lekker vindt om een andere vrouw te likken wordt dat meer geaccepteerd dan wanneer een man zegt dat ie het lekker vindt een andere vent te pijpen
![]()
Zijn er genoeg die er anders over denken.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:39 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik als vrouw vindt het helemaal niet raar maar juist een geile gedachte.![]()
So what... Dat blijft zo.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die er anders over denken.
Eens.quote:Op zondag 25 december 2005 14:28 schreef Mabelle het volgende:
Ik kan er ook zeker wel plezier aan beleven om te pijpen ... inderdaad zelfde criteria .. je ziet en voelt de ander genieten en dat wind op.
Als ik er een beetje in op ga .. kan ik zelf door het te doen behoorlijk geil van worden![]()
![]()
En voor vrouwen geldt ook ... schone penis .. is gewoon een must.
Ik ben nog nooit van pijpen klaargekomen en er hebben er al aardig wat een poging gewaagd. Dus ik geloof niet dat jij kan bepalen wanneer ik klaarkom. Je mag het proberen.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:07 schreef LaraLove het volgende:
Geruststellende gedachte...de meeste reacties...
Lara vind het geweldig om een man klaar te pijpen....
hem helemaal te zien genieten, terwijl hij hulpeloos zit toe te kijken
Geen controle, maar IK bepaal het tempo...en wanneer hij klaarkomt!!!
MAAR,
WEL GOED SCHOONMAKEN
Geregeld wassen is zeker een must...quote:Op zondag 25 december 2005 14:28 schreef Mabelle het volgende:
En voor vrouwen geldt ook ... schone penis .. is gewoon een must.
Tja, kan natuurlijk...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben nog nooit van pijpen klaargekomen en er hebben er al aardig wat een poging gewaagd. Dus ik geloof niet dat jij kan bepalen wanneer ik klaarkom. Je mag het proberen.
Misshien...verkeerde dames gehad...ik heb er al wat naar een hoogtepunt gekregen!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van pijpen klaargekomen en er hebben er al aardig wat een poging gewaagd. Dus ik geloof niet dat jij kan bepalen wanneer ik klaarkom. Je mag het proberen.
Probeer het zou ik zeggen.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:44 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Misshien...verkeerde dames gehad...ik heb er al wat naar een hoogtepunt gekregen!
hahaha!!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef LaraLove het volgende:
haha...met iemand die AFC AJAX en SS LAZIO als onderschrift heeft...nee dankje
Een echt sportmens speelt elke wedstrijd.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:54 schreef LaraLove het volgende:
Sex = Sport
God wat zijn Nederlandse vrouwen toch flauw.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:04 schreef LaraLove het volgende:
...tjah...en voetbal is een mannensport...veel plezier
nee hoor i love voetbal!!! werd zelfs lichtelijk emo bij afscheid van "mijn"stadion, het oosterpark!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
God wat zijn Nederlandse vrouwen toch flauw.
Enige wat ik mis uit Groningen is de lagere bierprijs t.o.v. de Randstad.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:09 schreef manou het volgende:
[..]
nee hoor i love voetbal!!! werd zelfs lichtelijk emo bij afscheid van "mijn"stadion, het oosterpark!![]()
jammer dat was ik denk ik niet.....?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:10 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Even ontopic: in Groningen wel eens heerlijk gebeft!!
Ja helaas, maar ik denk precies hetzelfde...quote:Op woensdag 28 december 2005 18:45 schreef Metro2005 het volgende:
Toch raar, als een vrouw zegt dat ze het lekker vindt om een andere vrouw te likken wordt dat meer geaccepteerd dan wanneer een man zegt dat ie het lekker vindt een andere vent te pijpen
![]()
De ene vrouw is er nou eenmaal wat beter in dan de ander. Bij sommigen kon ik inderdaad ook nooit klaarkomen terwijl ik bij de ander binnen de korste keren op mijn hoogtepunt wasquote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik zat er bij een aantal dichtbij en die waren dan ook heel goed bezig... maar moet het altijd ff zelf afmaken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De ene vrouw is er nou eenmaal wat beter in dan de ander. Bij sommigen kon ik inderdaad ook nooit klaarkomen terwijl ik bij de ander binnen de korste keren op mijn hoogtepunt was
En toch is het altijd lekker om te ontvangen, alleen klaarkomen maakt het wel af![]()
![]()
Tja er is geen grotere afknapper dan een vrouw die op het laatste moment hem uit der mond haalt... anticlimax!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De ene vrouw is er nou eenmaal wat beter in dan de ander. Bij sommigen kon ik inderdaad ook nooit klaarkomen terwijl ik bij de ander binnen de korste keren op mijn hoogtepunt was
En toch is het altijd lekker om te ontvangen, alleen klaarkomen maakt het wel af![]()
![]()
Klopt. Dat is echt enorm vervelend.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja er is geen grotere afknapper dan een vrouw die op het laatste moment hem uit der mond haalt... anticlimax!
dat zijn de leuke acties!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:18 schreef dribbel79 het volgende:
Whehe, gister met likken 8 keer achtereen vlak voordat ze klaarkwam gestopt met likken...over kronkelen gesproken!
Maar heb 't wel geweten, bij het eerstvolgende orgasme kneep ze me fijn, heb geen armen meer overquote:
Dat is jouw beloningquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:30 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Maar heb 't wel geweten, bij het eerstvolgende orgasme kneep ze me fijn, heb geen armen meer over
quote:Op zondag 25 december 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er dol op.
Als:
a) goed van smaak
b) schoon
c) de vrouw in kwestie enige vorm van geluid maakt
d) de vrouw verder zichtbaar geniet.
Tja, je zal maar eenmeid hebben die het bij jou doet!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:18 schreef dribbel79 het volgende:
Whehe, gister met likken 8 keer achtereen vlak voordat ze klaarkwam gestopt met likken...over kronkelen gesproken!
Waar kan ik tekenen?? We "plagen" elkaar regelmatig zo heur...vlak voor het hoogtepunt stoppen...opbouwen, is allemaal veel heftiger erna...heerlijk !!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja, je zal maar eenmeid hebben die het bij jou doet!
En de arme vrouw maar slikken!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:21 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen?? We "plagen" elkaar regelmatig zo heur...vlak voor het hoogtepunt stoppen...opbouwen, is allemaal veel heftiger erna...heerlijk !!!
Nah, het hoeft echt niet helemaal kaal te zijn (een streepje is ook mooi), maar schoon zijn vind ik zelf toch wel essentieel. Het is gewoon smerig als het niet gewassen is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:56 schreef dribbel79 het volgende:
Een stoppeltje hier of daar is geen doodzonde, de clit is toch niet behaard, mik je daar toch gewoon op?? En dat we niet allemaal naar Nivea o.i.d. smaken is ook geen nieuws, accepteer het en proeg hem/haar in de volle glorie ! ! !
Ik vind dat een vrouw naar zichzelf hoort te smaken...echt smerige taferelen zijn idd not done natuurlijk...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef GeneralWong het volgende:
[..]
Nah, het hoeft echt niet helemaal kaal te zijn (een streepje is ook mooi), maar schoon zijn vind ik zelf toch wel essentieel. Het is gewoon smerig als het niet gewassen is.
Daar heb je helemaal gelijk in. En een paar stoppeltjes zijn ook zeker geen probleem. Alleen na een dag hard werken vind ik het persoonlijk beter als ze lekker gewassen is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:30 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik vind dat een vrouw naar zichzelf hoort te smaken...echt smerige taferelen zijn idd not done natuurlijk...
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Maar dan wel HAAR lichaamssmaak... Is toch minder lekker als je je eigen goedje van 2 dagen eerder weer op aan het likken bent...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:53 schreef LaraLove het volgende:
juist de lichaamssmaak...is lekker
dan doet ze iets niet goed...ik lik 'r op dezelfde avond nadat we sex hebben gehad...met een beetje kunde hoef je ej eigen goedje niet tegen te komen (of je spuit de hele clit vol en ze doet er niks meer aan)quote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef Kriello het volgende:
[..]
Maar dan wel HAAR lichaamssmaak... Is toch minder lekker als je je eigen goedje van 2 dagen eerder weer op aan het likken bent...
Bij Annelies?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:38 schreef 1ofthefew het volgende:
binnenkort hopenlijk weer eens daarvan genieten
Kun je me die kunde dan eens uitleggen ? In de eerste instantie lekt het meeste er wel uit, maar van het restje heb ze volgens mij nog een paar dagen plezier ..quote:Op maandag 9 januari 2006 23:44 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
dan doet ze iets niet goed...ik lik 'r op dezelfde avond nadat we sex hebben gehad...met een beetje kunde hoef je ej eigen goedje niet tegen te komen (of je spuit de hele clit vol en ze doet er niks meer aan)
3 woorden: LIK DE CLIT !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:11 schreef Kriello het volgende:
[..]
Kun je me die kunde dan eens uitleggen ? In de eerste instantie lekt het meeste er wel uit, maar van het restje heb ze volgens mij nog een paar dagen plezier ..
annelienquote:
Alleen de clit likken is niks aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:20 schreef dribbel79 het volgende:
3 woorden: LIK DE CLIT !
Kom je niets van jezelf tegen als het allemaal anatomisch correct is...
Als hij niks van zichzelf tegen wil komen is dat vlak na de daad de enige optie imo...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen de clit likken is niks aan.
ik lik ook allround en niet allen op de clit, maar vlak na de sex kom ik niet graag mijn eigen productie tegen, dus richt ik de tong meerendeels op de clit..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:27 schreef erodome het volgende:
Idd, alleen de klit te pakken nemen vind ik ook niets aan, ik heb niet voor niets schaamlippen, liezen en de vagina zelf gekregen ook nog, die willen ook aandacht bij het beffen en als je lief bent doe je ook nog eens aardig tegen mijn kontje
Of vragen of je meisje even in de douche gaat en de boel doorspoelt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:07 schreef dribbel79 het volgende:
Als hij niks van zichzelf tegen wil komen is dat vlak na de daad de enige optie imo...
Lekker belangrijk als je wat van jezelf tegenkomtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:07 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Als hij niks van zichzelf tegen wil komen is dat vlak na de daad de enige optie imo...
Dan mag je het wat mij betrefd laten, of beffen vol overtuiging en genot, of laat maar, als je bang bent van je eigen spul, laat maar dan, dan doen we wel niets, of wat anders...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:08 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ik lik ook allround en niet allen op de clit, maar vlak na de sex kom ik niet graag mijn eigen productie tegen, dus richt ik de tong meerendeels op de clit..
Maar dat betekent ook dat je dr dan niet meer lekker van achter kan pakkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:20 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
3 woorden: LIK DE CLIT !
Kom je niets van jezelf tegen als het allemaal anatomisch correct is...
Ken wel veel mannen die vies zijn van zichzelf, bij vrouwen valt het meestal wel mee. Ik ben zeker niet vies van mezelf, integendeel. Je hebt zeker gewoon pech.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:27 schreef MiestOr het volgende:
ben het totaal eens met AR en Erodome (en wat anderen op dat gebied) , je bent toch niet vies van jezelf??
ik in ieder geval niet, mja schijn altijd pech te hebben en altijd beetje preutse meisjes te neuken....
zal wel aan mij liggen ofzo
klaarkomenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik concentreer me maar gewoon op 1 ding.
JUIST!!! dames gaan voorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk als je wat van jezelf tegenkomt![]()
En meestal bef ik van te vorendat scheelt
dames gaan idd voor, als je haar echt goed beft wordt ze helemaal wild en dan ben jij aan de beurt want vrouwen stellen `t op prijs als je ze goed verwend daar beneden dan krijg jij ook een goede beurt!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |