9,5 tonquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:43 schreef Vom het volgende:
Hoeveel had de aktie van vorig jaar opgebracht?
Niemand?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
Was die actie nou voor Congo of voor DR Congo trouwens?
Dit gaat over het voormalige Zairequote:Op zaterdag 24 december 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Ja, je hebt Congo en DR Congo, het voormalige Zaïre.
Okee. Daar zitten inderdaad veel arme negers. In de steek gelaten door de Belgen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dit gaat over het voormalige Zaire
Heldquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:06 schreef golfer het volgende:
Zo, even een paar uurtjes bezig geweest om een kattenluik in onze balkondeur voor Xena te zetten.
Het is uiteindelijk gelukt nadat ik 4 zaagjes van de decoupeerzaag er aan heb opgeofferd.
die één miljoen heeft de overheid gedoneerdquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:05 schreef SCH het volgende:
Hoezo + 1 miljoen?
Prachtig resultaat trouwens - kan die Chiel daar zijn gezicht niet een keer van laten liften?
ONZE BELASTINGCENTENquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
die één miljoen heeft de overheid gedoneerd![]()
4 zaagjes heeft de kat ze stiekem opgegeten ofzo?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:06 schreef golfer het volgende:
Zo, even een paar uurtjes bezig geweest om een kattenluik in onze balkondeur voor Xena te zetten.
Het is uiteindelijk gelukt nadat ik 4 zaagjes van de decoupeerzaag er aan heb opgeofferd.
Nou nog die kat zo gek zien te krijgen dat ze het luikje ook gaat gebruiken en de werking ervan door krijgt.![]()
Meestal doen ze dan juist niet wat jij beoogt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:06 schreef golfer het volgende:
Nou nog die kat zo gek zien te krijgen dat ze het luikje ook gaat gebruiken en de werking ervan door krijgt.![]()
Braken af op de gigantisch harde houtsoort en de dikte (5 cm) van de deur.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:13 schreef pascalheister het volgende:
4 zaagjes heeft de kat ze stiekem opgegeten ofzo?![]()
ja dat had ik je van te voren kunnen vertellen, mja het is allemaal gelukt zo te zienquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Braken af op de gigantisch harde houtsoort en de dikte (5 cm) van de deur.
Voor fotoreportage, zie Kattenluik
Het is ook een schuine poesquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:21 schreef VoreG het volgende:
dat luikje zit niet echt recht
Tssssk, kan ik het helpen dat die deur scheef is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:21 schreef VoreG het volgende:
Ligt eraan of ie gediafragmentiseerd is, infrarood heeft gepopuleerde fragmenten dus tussen de 100 en 120 pixels. Bij de diadeem van een digitaal geschoten router ligt het meestal iets lager.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:42 schreef dndiek het volgende:
wie kan mij ff snel vertellen hoeveel pixels een normale foto (10 bij 13) is
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt eraan of ie gediafragmentiseerd is, infrarood heeft gepopuleerde fragmenten dus tussen de 100 en 120 pixels. Bij de diadeem van een digitaal geschoten router ligt het meestal iets lager.
Er is niets mis met dat luikjequote:Op zaterdag 24 december 2005 17:21 schreef VoreG het volgende:
Mooi kerstmaalquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:58 schreef clauwheee het volgende:
Zo, een patat met, eierbal pinda en frikandel speciaal opEen groot glas cola na. Hoe fout kun je zijn
Dacht ikquote:
ligt eraan hoeveel dpi je hebtquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:42 schreef dndiek het volgende:
wie kan mij ff snel vertellen hoeveel pixels een normale foto (10 bij 13) is
En? Ging je het zingen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
Ik kocht vanmiddag een beker erwtensoep bij de HEMA.
Je zag de cassiere kijken van : 'Die meneer zal wel een eenzame Kerst hebben.'
Ja af en toe. Eigenlijk heb ik er nooit echt zin in (patat enzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Das echt heerlijk fout Clau, maar wel gigantisch lekker natuurlijk.
Had ze goed gezien toch?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
Ik kocht vanmiddag een beker erwtensoep bij de HEMA.
Je zag de cassiere kijken van : 'Die meneer zal wel een eenzame Kerst hebben.'
Idd. En aangezien ik al niet goed tegen vette troep kan is het hier ook niet echt gewoonte. Maar zoals nu, af en toe, is het wel ergquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Af en toe ja, ik maak er ook allerminst een gewoonte van. Als je gezond eet heb je doordeweeks ook veel meer energie.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:12 schreef Vom het volgende:
Clau, wat moet ik me voorstellen bij een eierbal![]()
Tuurlijk, kassameisjes hebben mensenkennis.quote:
ik zie het anders de laatste tijd wel veel voorbij komenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Idd. En aangezien ik al niet goed tegen vette troep kan is het hier ook niet echt gewoonte. Maar zoals nu, af en toe, is het wel erg![]()
quote:
Groningse gekkigheid zekerquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:17 schreef Noca het volgende:Volgens mij hebben we het ook al eens uitgelegd.
Stelletje nep snackers!
Bij Noca, jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zie het anders de laatste tijd wel veel voorbij komen
Ik heb het nog nooit in een snackbar gezien! Gekke mensen in Groningenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:17 schreef Noca het volgende:Volgens mij hebben we het ook al eens uitgelegd.
Stelletje nep snackers!
Allemaal nep snackers buiten deze regioquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:21 schreef VoreG het volgende:
Een eierbal is een populaire snack in Noord-Nederland. Daar is de eierbal bij de automatiek, snackbar en cafetaria's te verkrijgen. Buiten die regio is de eierbal nauwelijks bekend.
Stelletje gekken daar hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:21 schreef VoreG het volgende:
Een eierbal is een populaire snack in Noord-Nederland. Daar is de eierbal bij de automatiek, snackbar en cafetaria's te verkrijgen. Buiten die regio is de eierbal nauwelijks bekend.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:24 schreef SCH het volgende:
Ik ga 13 januari lekker met eierballen gooien
Bos ken jij de beruchte eierballen ook?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:22 schreef Bos81 het volgende:
avond
Nee, nooit over gehoord en dus ook nooit gehad. Maar ik kom dan ook niet uit het noorden en ben ook geen snacker.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Bos ken jij de beruchte eierballen ook?
Het was maar een geintje hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:32 schreef clauwheee het volgende:
Zeg, wij zijn zo lief om jullie kennis te laten maken met de heerlijke eierbal, gaan jullie ons een beetje belachelijk zitten maken!
Dan moet je er een PI bij zettenquote:
Kan je dat dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:42 schreef SCH het volgende:
Ik was serieus hoor.
En als je zin hebt zeker?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
asikheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelergmijnbestdoe
Ja hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ach gos. Weer vriendjes?
SCHat en serieus
Ik heb mij laten vertellen dat ie niet te missen isquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:51 schreef clauwheee het volgende:
Ik zal mijn verrekijker es opzoeken trouwens. Want ik moet SCH wel van dichtbij kunnen bewonderen natuurlijk de 13e, ondanks dat ie ver weg zit.
Najib? Ja die ken ik.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:01 schreef tong80 het volgende:
Kent iemand die cabaretier die zo op Ned-3 komt ?
die is goed,iemand met voldoende zelfspotquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:01 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:53 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb mij laten vertellen dat ie niet te missen is![]()
Ja, nu ga ik weer twijfelen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:07 schreef SCH het volgende:
Najib is wel leuk maar een beetje overrated, knuffelmaroc.
Hij is uitgevonden zodat mensen als DG ook eens iets aardigs over een Marokkaan kunnen zeggen.quote:
Racistquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:43 schreef tong80 het volgende:
Valt me toch en beetje tegen. Ik geef hem nog 10 minuten anders wordt het alsnog Idols.
Hij maakt het me ook zo moeilijkquote:
Ria Valk ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Huilie. Weet je wie het pas moeilijk heeft? Rita V.
Nee, ik ben wel leuk.quote:
Nee, dat dan weer niet.quote:
Goed dat je dat zei, anders had ik het gemist, DVD loopt nuquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:01 schreef tong80 het volgende:
Speciale actie of zo?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:40 schreef cultheld het volgende:
Ooijer en Reuser hebben radio 1 gekaapt
In verband met kerst mogen ze geloof ik hun favoriete nummers aankondigen. Deden ze vorig jaar ook al samen.quote:
Okequote:Op zaterdag 24 december 2005 20:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
In verband met kerst mogen ze geloof ik hun favoriete nummers aankondigen. Deden ze vorig jaar ook al samen.
Najib was inderdaad wel weer grappig. Lama's laat ik voor wat het is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:02 schreef pascalheister het volgende:
Najib was leuk, nu is het wachten op de Lama's
Da's voor heaumeau'squote:Op zaterdag 24 december 2005 21:02 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk naar All you need de Kerst special lekker meejanken
Nee jij bent een macho met je kattenluikjequote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Even Idols terugspoelen naar het einde dan kan de rest er achteraan. Maar er staat geen Idols op.Ik ben onverbeterlijk. Dan maar de herhaling woensdag.
Als ze ooit een afstandsbediening uitvinden waarmee ik vanuit Bloemendaal in Zaltbommel tong's videorecorder zou kunnen bedienen, denk ik dat wel een uitkomst zou kunnen zijn voor onze top-techneut.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze ooit een afstandsbediening uitvinden waarmee ik vanuit Bloemendaal in Zaltbommel tong's videorecorder zou kunnen bedienen, denk ik dat wel een uitkomst zou kunnen zijn voor onze top-techneut.
Maar hij heeft vandaag ook hartstikke goed nieuws gekregen en morgen gaat ie lekker bij zijn Ma eten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:36 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind Tong wel een beetje zielig nu hoor, van de fiets gevallen, pijn en z'n blikje erwtensoep.
Zeker weten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:00 schreef Eilanden het volgende:
Lama's waren inderdaad wel weer leuk!
Mja die zijn al bezet hequote:Op zaterdag 24 december 2005 22:24 schreef clauwheee het volgende:
Zag net een stukje van All you need is kerst. Maar soms hè...dan denk ik echt, hier in ons kleine landje lopen toch genoeg lekkere kerels rond ipv zo'n lelijkerd ver weg
Soms slaat de vonk elders over, het overkomt ze he.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:24 schreef clauwheee het volgende:
Zag net een stukje van All you need is kerst. Maar soms hè...dan denk ik echt, hier in ons kleine landje lopen toch genoeg lekkere kerels rond ipv zo'n lelijkerd ver weg
Daar kan ik me nou niks bij voorstellenquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Soms slaat de vonk elders over, het overkomt ze he.
Ja dat kan natuurlijk, als ze leuk zijn. Maar soms..quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Soms slaat de vonk elders over, het overkomt ze he.
Bedankt voor de waarschuwing Clau! Krijg nog steeds een brok in mijn keel als ik Jean Paul de Jong zie.....quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:30 schreef clauwheee het volgende:
Eilandje! Foeke op Talpa.
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing Clau! Krijg nog steeds een brok in mijn keel als ik Jean Paul de Jong zie.....
Maar vrouwen haal je gewoon van ver wegquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:24 schreef clauwheee het volgende:
Cocu is ook al geweest, zag ik tijdens het zappenquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:51 schreef clauwheee het volgende:
Best leuk toch wel..die kerstspecial van de Wedstrijden op Talpa. Foeke, Kuijt en nu Ebbinge.
Ja klopt, sorry, die was ik ff vergeten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cocu is ook al geweest, zag ik tijdens het zappen
Is niet erg,quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja klopt, sorry, die was ik ff vergeten.
Sorry, schat, ik ben al bezeten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:24 schreef clauwheee het volgende:
Ja, een met veel humor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Pieckenhagen is best een leuke Duitser
Waar ze dus nog steeds niets van snapt. We moeten haar er doorheen duwen en terug lokken met snoepjes.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:12 schreef pascalheister het volgende:
maar wel dat verdomde kattenluikje![]()
goeie tip denk dat ik dat ook maar eens doe, er is weer eens geen zak op tvquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:13 schreef golfer het volgende:
[pascalheister-mode]
We gooien er nog even een DVD-tje in hier.
[/pascalheister-mode]
Toppers in de sneeuwquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
goeie tip denk dat ik dat ook maar eens doe, er is weer eens geen zak op tv
Zo hadden ze het ook kunnen noemenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan doe ik het maar met The Nightmare Before Christmas![]()
Wetenschapsquiz is wel aardigquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
goeie tip denk dat ik dat ook maar eens doe, er is weer eens geen zak op tv
Online internet ijshockeyquote:
Ik wilde die vroeger altijd al een keer kopen, maar het kwam er nooit van en nu heeft de Kerstman zo'n trui voor mij gekochtquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Diekie met een Dickies trui, hoe toepasselijk.
Wat lief van die man!quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik wilde die vroeger altijd al een keer kopen, maar het kwam er nooit van en nu heeft de Kerstman zo'n trui voor mij gekocht
Hij is dit jaar vrij gul geweestquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 00:02 schreef golfer het volgende:
DVD even op pauze gezet op Clauw(n)tje naar bed te brengen.
Uitkeleden, wassen, plassen, instoppen, welterustenkusje, handjes boven het dekbed.
Slaap lekker.
Laat je DVD-speler je DVD's lezen?quote:Op zondag 25 december 2005 00:13 schreef dndiek het volgende:
Morgen of een leesdag of een DVD-dag..... dilemma![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 00:02 schreef golfer het volgende:
DVD even op pauze gezet op Clauw(n)tje naar bed te brengen.
Uitkeleden, wassen, plassen, instoppen, welterustenkusje, handjes boven het dekbed.
Slaap lekker.
Dan zou het dus een DVD-dag wordenquote:Op zondag 25 december 2005 00:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laat je DVD-speler je DVD's lezen?
Maar er wordt ook gelezen!quote:
quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 00:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
maar niet in het wonder van Castel di Sangro of Scar Tissue
Ik weet nog wel een andere taak voor jouquote:Op zondag 25 december 2005 00:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad Noca!Iedereen weet dat dat mijn taak is
![]()
Voor het einde van het jaar heb je het! Tussen kerst en oud en nieuw ben ik vrij, dus maak ik daar tijd voorquote:Op zondag 25 december 2005 00:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een andere taak voor jou
mompelt iets over een recept
Toppers in de sneeuw?quote:Op zondag 25 december 2005 00:40 schreef Eilanden het volgende:
[afbeelding]
Speciaal kerstoptreden op het podium zie ik![]()
Het wonder van Castel?quote:Op zondag 25 december 2005 00:53 schreef dndiek het volgende:
Ik ga nog even lezen in een kerstcadeautje en dan gaan de oogjes dicht
Misschien wel, ben aan het twijfelen Scar Tissue is ook een mooi boekquote:
Ik heb 'Castel' in het Engels gelezen en bijna in een ruk uitgelezenquote:Op zondag 25 december 2005 01:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien wel, ben aan het twijfelen Scar Tissue is ook een mooi boek
Ze stoppen er zo mee en komt de volgende artieste het podium op: Miss Santaquote:Op zondag 25 december 2005 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, wat een lawaai maken onze podiumgasten.
Zit ik ook al een tijdje te kijkenquote:Op zondag 25 december 2005 02:07 schreef tong80 het volgende:
VD kijk ik de BBC krijg ik plots het mooiste nummer ooit in TopofThePops van BruceDit is en woirdt mijn dag
Zing mee met nehcmulB:quote:Op zondag 25 december 2005 02:21 schreef tong80 het volgende:
Gimme gimme a letter to modnight, ja Abba laat me meezingen.
rood kruisje?quote:
Nu wel goedquote:
Ach ja. Ruk materiaal voor de jongeren, tong.quote:
Ik geef het zelfde advies als het advies dat Pascal zou gevenquote:Op zondag 25 december 2005 11:08 schreef dndiek het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik moet gaan doen.... een DVD-dag of een leesdag .... Help!!
DVD-dag betekent CSI Miami seizoen 1 deel 1 en de DVD-box van The Godfather kijkenquote:Op zondag 25 december 2005 11:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik geef het zelfde advies als het advies dat Pascal zou geven
Dan lijkt me DVD's kijken de leukste optie.quote:Op zondag 25 december 2005 11:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
DVD-dag betekent CSI Miami seizoen 1 deel 1 en de DVD-box van The Godfather kijken
Leesdag betekent het wonder van Castel di Sangro en Scar Tissue lezen
ik zou zeggen vreet je lekker volquote:Op zondag 25 december 2005 11:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik geef het zelfde advies als het advies dat Pascal zou geven
Dat kan onder het DVD kijken makkelijkquote:Op zondag 25 december 2005 11:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zou zeggen vreet je lekker vol![]()
Maak er een combo van. Eerst een dvd'tje kijken, daarna een paar uur lezen, enz..quote:Op zondag 25 december 2005 11:08 schreef dndiek het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik moet gaan doen.... een DVD-dag of een leesdag .... Help!!
Dat kan natuurlijk ook nogquote:Op zondag 25 december 2005 12:06 schreef Vom het volgende:
[..]
Maak er een combo van. Eerst een dvd'tje kijken, daarna een paar uur lezen, enz..
En dan in de Davide-remix zeker?quote:
Shit! Is er hulp in de buurt?quote:Op zondag 25 december 2005 12:34 schreef clauwheee het volgende:
Kutzooi.
Auto keduuk. Hij doet niks nada noppes.
Gloeiende.
Nee. Of nou ja. Op minder dan een uur niet nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |