9,5 tonquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:43 schreef Vom het volgende:
Hoeveel had de aktie van vorig jaar opgebracht?
Niemand?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
Was die actie nou voor Congo of voor DR Congo trouwens?
Dit gaat over het voormalige Zairequote:Op zaterdag 24 december 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Ja, je hebt Congo en DR Congo, het voormalige Zaïre.
Okee. Daar zitten inderdaad veel arme negers. In de steek gelaten door de Belgen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dit gaat over het voormalige Zaire
Heldquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:06 schreef golfer het volgende:
Zo, even een paar uurtjes bezig geweest om een kattenluik in onze balkondeur voor Xena te zetten.
Het is uiteindelijk gelukt nadat ik 4 zaagjes van de decoupeerzaag er aan heb opgeofferd.
die één miljoen heeft de overheid gedoneerdquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:05 schreef SCH het volgende:
Hoezo + 1 miljoen?
Prachtig resultaat trouwens - kan die Chiel daar zijn gezicht niet een keer van laten liften?
ONZE BELASTINGCENTENquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
die één miljoen heeft de overheid gedoneerd![]()
4 zaagjes heeft de kat ze stiekem opgegeten ofzo?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:06 schreef golfer het volgende:
Zo, even een paar uurtjes bezig geweest om een kattenluik in onze balkondeur voor Xena te zetten.
Het is uiteindelijk gelukt nadat ik 4 zaagjes van de decoupeerzaag er aan heb opgeofferd.
Nou nog die kat zo gek zien te krijgen dat ze het luikje ook gaat gebruiken en de werking ervan door krijgt.![]()
Meestal doen ze dan juist niet wat jij beoogt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:06 schreef golfer het volgende:
Nou nog die kat zo gek zien te krijgen dat ze het luikje ook gaat gebruiken en de werking ervan door krijgt.![]()
Braken af op de gigantisch harde houtsoort en de dikte (5 cm) van de deur.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:13 schreef pascalheister het volgende:
4 zaagjes heeft de kat ze stiekem opgegeten ofzo?![]()
ja dat had ik je van te voren kunnen vertellen, mja het is allemaal gelukt zo te zienquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Braken af op de gigantisch harde houtsoort en de dikte (5 cm) van de deur.
Voor fotoreportage, zie Kattenluik
Het is ook een schuine poesquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:21 schreef VoreG het volgende:
dat luikje zit niet echt recht
Tssssk, kan ik het helpen dat die deur scheef is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:21 schreef VoreG het volgende:
Ligt eraan of ie gediafragmentiseerd is, infrarood heeft gepopuleerde fragmenten dus tussen de 100 en 120 pixels. Bij de diadeem van een digitaal geschoten router ligt het meestal iets lager.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:42 schreef dndiek het volgende:
wie kan mij ff snel vertellen hoeveel pixels een normale foto (10 bij 13) is
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt eraan of ie gediafragmentiseerd is, infrarood heeft gepopuleerde fragmenten dus tussen de 100 en 120 pixels. Bij de diadeem van een digitaal geschoten router ligt het meestal iets lager.
Er is niets mis met dat luikjequote:Op zaterdag 24 december 2005 17:21 schreef VoreG het volgende:
Mooi kerstmaalquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:58 schreef clauwheee het volgende:
Zo, een patat met, eierbal pinda en frikandel speciaal opEen groot glas cola na. Hoe fout kun je zijn
Dacht ikquote:
ligt eraan hoeveel dpi je hebtquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:42 schreef dndiek het volgende:
wie kan mij ff snel vertellen hoeveel pixels een normale foto (10 bij 13) is
En? Ging je het zingen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
Ik kocht vanmiddag een beker erwtensoep bij de HEMA.
Je zag de cassiere kijken van : 'Die meneer zal wel een eenzame Kerst hebben.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |