Ja. Allemaal.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:31 schreef AirwiN het volgende:
- Ben je alcoholist?
- Wil je dat Pheno eindelijk eens gaat werken?
- Niets over Plato wat niet boeiend is
- Een toekomstige stalker van dawg?
- Hier afblijven van Ellen Hoog! She is Godt's
- Q Feliflapstaarten met zijn riante vrijstaande villa met zwembad en sauna
- Wil je je kloons uitlaten?
- Lekker varen met de kano?
- Of wil je tikkertje spelen met Ynske?
- Ben je voor OP's ?
- Publiceer je Twisted_fok ook ?
- Wil je in de rij voor een date met MissMSX?
Ik las servertjequote:Op zaterdag 24 december 2005 16:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Tijd voor een servetje dus ...
Ik ben omkoopbaar!quote:
Bij deze!quote:
Whahahaha. Ik pis in mijn hose!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:40 schreef Godlike02 het volgende:
FOK bedankt voor ALLES!! en fijne kerstmis
![]()
Geweldig hequote:Op zaterdag 24 december 2005 16:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Whahahaha. Ik pis in mijn hose!!
Die tattoo... die boxer (of dat ding wat ervoor door moet gaan)!!![]()
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:00 schreef Christine het volgende:
ik besterf het van het lachen... bedankt godt
Moet haast wel een kloon zijn, maar wel een leuke,quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:03 schreef Mokster het volgende:
Heerlijk dat er nog van dat soort mensen bestaan
Friens forever!![]()
Als je doet inzoomen op de foto dan lijkt het ook verdomd veel op een soepje.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Moet haast wel een kloon zijn, maar wel een leuke,.
Niks blijft voor eeuwig,quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:03 schreef Mokster het volgende:
Heerlijk dat er nog van dat soort mensen bestaan
Friens forever!![]()
Hij heeft er in elk geval veel werk van gemaakt, die brief voor z'n vriendin enzo...quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je doet inzoomen op de foto dan lijkt het ook verdomd veel op een soepje.
Wel een goeieMaar het lijkt er op.
Gaskachelquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
Geen openhaard Sjowhan?
Lukt vast ook wel dan om het weg te branden hequote:
Idem hierquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:52 schreef _Kimmie_ het volgende:
Zo.. ben ik ook weer eens, bij mn ouders kerstavond aan het vieren
Kijk uit dat je geen steekvlam rond je oren krijgt. Dat kan je jouw wenkbrouwen kosten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lukt vast ook wel dan om het weg te branden he
Prettige dagen Caraquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:53 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond iedereen..![]()
Ff snel tussen de bedrijven door:
* Cara wenst iedereen een fijne Kerst toe![]()
En diegene wat nix met de kerst van doen hebben wens ik een fijn lang weekend toe...
En nu moet ik zorgen dat ik de boel in orde heb..we gaan straks lekker gourmetten met een paar man....EN.. kadootjes!!![]()
Dus nu nog snel haren wassen en lushen...![]()
Dag allemaal..![]()
Dankjewelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |