lol, ik las orgasmequote:Op zaterdag 24 december 2005 14:44 schreef Breetai het volgende:
eerst ff m'n nieuwe game in Ogame op gang krijgen. Ik kan zo dadelijk wat langer wegblijven.
Je kan ook maar aan 1 dingen denkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:50 schreef Christine het volgende:
[..]
lol, ik las orgasme
mijn lens zit niet helemaal lekker.
inderdaad, die stomme lenzen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan ook maar aan 1 dingen denken![]()
Ogame is meer voor mensen die nooit een orgasme hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:50 schreef Christine het volgende:
[..]
lol, ik las orgasme
mijn lens zit niet helemaal lekker.
Oeh, nu maak je me nieuwsgierig naar het soort van kip-ei-achtige vraagstuk wat daarbij hoort...quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ogame is meer voor mensen die nooit een orgasme hebben....
Que?quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Oeh, nu maak je me nieuwsgierig naar het soort van kip-ei-achtige vraagstuk wat daarbij hoort...
Nouja, of die mensen ogame gaan doen omdt ze nooit orgasmes hebben, of dat ze nooit orgasmes hebben omdat ze ogame spelen (ik neem aan dat het een spel is?)quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Que?
Ja sorry, mijn hersens werken niet meer, oververmoeid zie je...
althans niet samen met iemand anders een orgasme hebben. Je moet toch wat met je tijd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ogame is meer voor mensen die nooit een orgasme hebben....
heb jij familie in emmen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:04 schreef Breetai het volgende:
[..]
althans niet samen met iemand anders een orgasme hebben. Je moet toch wat met je tijd.
Ik denk het eerste en als je ernaast er ook nog voor zorgt dat je orgasmes gaat krijgen dat ogame er weer onder gaat lijden. Naar mijn idee moet het mogelijk wezen om orgasmes en ogame te combineren in je leven.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, of die mensen ogame gaan doen omdt ze nooit orgasmes hebben, of dat ze nooit orgasmes hebben omdat ze ogame spelen (ik neem aan dat het een spel is?)
Waarom zou ik famailie in Emmen hebben?quote:
Omdat dat goed blijkt voor je orgasmequotum.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:08 schreef Breetai het volgende:
[..]
Waarom zou ik famailie in Emmen hebben?
* Christine klikt uit zelfbescherming maar niet op dat linkje.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:08 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik denk het eerste en als je ernaast er ook nog voor zorgt dat je orgasmes gaat krijgen dat ogame er weer onder gaat lijden. Naar mijn idee moet het mogelijk wezen om orgasmes en ogame te combineren in je leven.
meer info: http://www.ogame.nl
Het zou kunnen toch? Ik wel namelijkquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:08 schreef Breetai het volgende:
[..]
Waarom zou ik famailie in Emmen hebben?
En jij hebt daar verstand van?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat dat goed blijkt voor je orgasmequotum.
Wil je details?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:09 schreef Christine het volgende:
[..]
En jij hebt daar verstand van?
Ik had al zoiets opgevangen tijdens sommige postings? De ware voor dit moment en de komende tijd? Mooi. Dan kan je die link beter niet aanklikken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:09 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine klikt uit zelfbescherming maar niet op dat linkje.
Heb je niet gelezen dat ik deze week de ware ga ontmoeten?
Daar ben ik meer dan gemiddeld mee op de hoogte, ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieve schat, ik leeeeeef voor details, dat weet je toch?
Hij moet alleen nog even naar Oosterhout gestuurd worden de komende week, maar ik vertrouw erop dat dat wel goed gaat komen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:12 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik had al zoiets opgevangen tijdens sommige postings? De ware voor dit moment en de komende tijd? Mooi. Dan kan je die link beter niet aanklikken.
Nou dan, vertel op mênquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar ben ik meer dan gemiddeld mee op de hoogte, ja.
Ik heb geen familie in Emmen wonen. Voor zover ik weet ben ik nog nooit in die stad geweest.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Het zou kunnen toch? Ik wel namelijk
Alweer? (ik ben niet in Emmen overigens deze week)quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:09 schreef Christine het volgende:
Heb je niet gelezen dat ik deze week de ware ga ontmoeten?
Oosterhout...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij moet alleen nog even naar Oosterhout gestuurd worden de komende week, maar ik vertrouw erop dat dat wel goed gaat komen.
Niet???quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:14 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik heb geen familie in Emmen wonen. Voor zover ik weet ben ik nog nooit in die stad geweest.
hoezo kom je daar nu bij?? Ik verwacht niet plotseling tot jouw familie te behoren.
Nee, jij gaat mijn katten voerenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alweer? (ik ben niet in Emmen overigens deze week)
Als ik het niet vergeet natuurlijk...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, jij gaat mijn katten voeren
Het zou natuurlijk kunnen veranderen als je nog een leuke vrijgezellige zus hebt die op eens ook de ware voor mij blijkt te wezen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet???
mijn wereld, wat doe je
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet natuurlijk...![]()
Zus wel. Leuk en vrijgezel, zijn objectiefquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:17 schreef Breetai het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen veranderen als je nog een leuke vrijgezellige zus hebt die op eens ook de ware voor mij blijkt te wezen.
Op dit moment geloof ik even niet in de ware.
Klopt, maar die heeft ook een internetverbinding en ik heb m'n laptop bij mequote:Op zaterdag 24 december 2005 14:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij was toch naar je kerstavonddate?
Romantisch, samen internettenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt, maar die heeft ook een internetverbinding en ik heb m'n laptop bij me
Romantiek leidt al eeuwen tot samen fokkenquote:
Zo heb ik gisteren "meet the fockers" gekeken, samen met een fokkerquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Romantiek leidt al eeuwen tot samen fokken.
Het viel me heel erg mee. We hoefden ook geen gekke dingen te hebben en het was gelukkig niet drukker dan een normale zaterdagquote:
Het internetten is niks anders dan een middel om een ander doel te bereiken...quote:
Zoals ik het gebruik om oppas voor mijn katten te vinden en zoals jij het gebruikt om MissMSX het bed in te lullen, bedoel je?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het internetten is niks anders dan een middel om een ander doel te bereiken...![]()
Hmm om dat allemaal nu uit te gaan zoeken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Zus wel. Leuk en vrijgezel, zijn objectief
Heb jij niet nog leuke vrijgezelle vrienden dan? In Oosterhout bijvoorbeeld??
Weinig romantiek meer tussen ons hoorquote:
Nou moet je lust en liefde niet door elkaar gaan halen schatquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het internetten is niks anders dan een middel om een ander doel te bereiken...![]()
Mmmm ik heb zo'n vermoeden dat daar niet echt mijn soort mannen rondlopenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:22 schreef Breetai het volgende:
Ik ken nog wel een aikidoclub uit Oosterhout. Daar zitten nog wel een paar vrijgezelle mensen bij naar mijn idee.
Zie de gelijkenis tussen deze twee actiesquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Zoals ik het gebruik om oppas voor mijn katten te vinden en zoals jij het gebruikt om MissMSX het bed in te lullen, bedoel je?
Een doel is een doelquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou moet je lust en liefde niet door elkaar gaan halen schat
Een date zonder romantiek... opmerkelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weinig romantiek meer tussen ons hoor
De gelijkenis tussen het geven van brokjes aan twee huisdieren omdat hun baasje een weekje op vakantie is, en het hebben van urenlange dampende, zwetende seks (zonder romantiek) ontgaat me anders volledig.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie de gelijkenis tussen deze twee acties
Bijna, je zit er in zoverre naast dat het passen op jouw katten mijn middel was om jou het bed in te krijgen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Zoals ik het gebruik om oppas voor mijn katten te vinden en zoals jij het gebruikt om MissMSX het bed in te lullen, bedoel je?
En die knuffels van donderdag dan.... ???quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna, je zit er in zoverre naast dat het passen op jouw katten mijn middel was om jou het bed in te krijgen...![]()
naar mijn idee zit het er toch een redelijk groot scale aan soorten mannen bij. en nog een paar leuke dames.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Mmmm ik heb zo'n vermoeden dat daar niet echt mijn soort mannen rondlopen
Slecht idee! Elke keer als jij een move wilt maken leggen ze je al op de grond voor je er erg in hebtquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:22 schreef Breetai het volgende:
[..]
Hmm om dat allemaal nu uit te gaan zoeken.
Ik ken nog wel een aikidoclub uit Oosterhout. Daar zitten nog wel een paar vrijgezelle mensen bij naar mijn idee.
Het begon goed, maar toen ging die jaloerse I.R. Baboon tussen ons instaan en die heeft je de rest van de avond compleet afgeschermd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:26 schreef Christine het volgende:
[..]
En die knuffels van donderdag dan.... ???
Mja, het lijken me allemaal een beetje van die japanse-wannabe-hakka-tsjakka-types, of anders van die zweverige ik-doe-dit-op-advies-van-mijn-therapeut-om-met-mezelf-in-het-reine-te-komen-types.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:26 schreef Breetai het volgende:
[..]
naar mijn idee zit het er toch een redelijk groot scale aan soorten mannen bij. en nog een paar leuke dames.![]()
adoreer hier Steven Seagalquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Mmmm ik heb zo'n vermoeden dat daar niet echt mijn soort mannen rondlopen
Hij wilde mij beschermen tegen het naderende gevaarquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het begon goed, maar toen ging die jaloerse I.R. Baboon tussen ons instaan en die heeft je de rest van de avond compleet afgeschermd.
Een flinke veeg had je goed gedaan in je toenmalige gemoedstoestand!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij wilde mij beschermen tegen het naderende gevaar
Stevenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:29 schreef Christine het volgende:
[..]
dat zeg ik, japanse-wannabe-hakka-tsjakka-types.
Vermoedelijk heb je daar gelijk in.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een flinke veeg had je goed gedaan in je toenmalige gemoedstoestand!![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vermoedelijk heb je daar gelijk in.
Ik had meer aan de gigantisch lekkere knuffels die ik gehad hebquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een flinke veeg had je goed gedaan in je toenmalige gemoedstoestand!![]()
Kun je nagaan wat je aan kwalitatieve, lichamelijke genegenheid hebt laten liggen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik had meer aan de gigantisch lekkere knuffels die ik gehad heb
Volgens mij is er een Adoreer I.R. Baboon topic hoor, zal ik even voor je zoeken?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat je aan kwalitatieve, lichamelijke genegenheid hebt laten liggen...![]()
Een date is niet meer of minder dan een afspraak en die kan ik zelfs met m'n broer hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Een date zonder romantiek... opmerkelijk.
Daar zit een slotje opquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij is er een Adoreer I.R. Baboon topic hoor, zal ik even voor je zoeken?
Als je mij belt neem ik wel opquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:29 schreef Mokster het volgende:
Ja hallo!! Kan iemand me vertellen hoe laat ik vanavond heb afgesproken want niemand neemt de freakin' telefoon op!![]()
En die tien cijfers mag ik gokken zeker?quote:
Kom even op msnquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En die tien cijfers mag ik gokken zeker?![]()
Already there!quote:
Het begint met 06quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En die tien cijfers mag ik gokken zeker?![]()
Ik zit nog op jouw reactie op MSN te wachten...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:43 schreef Christine het volgende:
Gaat ie al over???
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit nog op jouw reactie op MSN te wachten...![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:47 schreef Mokster het volgende:
Hehe... word eindelijk teruggebeld!
Met het nieuws dat ik helemaal zelf moet weten hoe laat ik kom.
En de reden waarom ze niet opnam: ze had haar mond vol en was niet aan het eten...
Dit wordt een hele vreemde kerstavond geloof ik....
Morgen weer even bijlezen begrijp ik!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:47 schreef Mokster het volgende:
En de reden waarom ze niet opnam: ze had haar mond vol en was niet aan het eten...
en iets gehoord van die gast?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:47 schreef Mokster het volgende:
Zak maar lekker doorquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nou, ik ga richting het zuiden. Langzaam maar zeker gaat het beter
Vanavond ben ik hopelijk weer de oude!
Iedereen fijne feestdagen toegewenstEn tot later!!
Er staat weer een nieuw verhaal op zag ik net!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgen weer even bijlezen begrijp ik!![]()
Dat lijkt me duidelijk, jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:57 schreef Mokster het volgende:
genieten terwijl ze zelf lekker op de bank zit...
Niet alleen mij!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, helemaal niets!
Dus: thanx for helping me! I owe you!
Helemaal mee eensch...quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:13 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Casema moet dood.
Net als alle mannen waar ik verliefd op ben en die niet verliefd zijn op mij.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:13 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Casema moet dood.
Phew, dank je!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Net als alle mannen waar ik verliefd op ben en die niet verliefd zijn op mij.
Oh wacht, dat is er maar eentje.
En die is aardig genoeg om niet dood te hoeven.
Laat maar
Ja. Thuis. Op mijn internetloze pc. Die ws nog wel 2 a 3 weken internetloos gaat zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch...
Heb jij dat optreden van Spinivis in Desmet toevallig in mp3?
Ik heb nog ff geduld denk ik...quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja. Thuis. Op mijn internetloze pc. Die ws nog wel 2 a 3 weken internetloos gaat zijn.
Dan ga ik zo maar eens even fijn kerstboodschappen doen .. cola bijna op, dat mag niet!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ook even terug is, zo weer door met 't puinruimen
Tijd voor een servetje dus ...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:47 schreef Mokster het volgende:
En bier/wijn/sterke drank/kalkoen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan ga ik zo maar eens even fijn kerstboodschappen doen .. cola bijna op, dat mag niet!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |