naar mijn idee zit het er toch een redelijk groot scale aan soorten mannen bij. en nog een paar leuke dames.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Mmmm ik heb zo'n vermoeden dat daar niet echt mijn soort mannen rondlopen
Slecht idee! Elke keer als jij een move wilt maken leggen ze je al op de grond voor je er erg in hebtquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:22 schreef Breetai het volgende:
[..]
Hmm om dat allemaal nu uit te gaan zoeken.
Ik ken nog wel een aikidoclub uit Oosterhout. Daar zitten nog wel een paar vrijgezelle mensen bij naar mijn idee.
Het begon goed, maar toen ging die jaloerse I.R. Baboon tussen ons instaan en die heeft je de rest van de avond compleet afgeschermd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:26 schreef Christine het volgende:
[..]
En die knuffels van donderdag dan.... ???
Mja, het lijken me allemaal een beetje van die japanse-wannabe-hakka-tsjakka-types, of anders van die zweverige ik-doe-dit-op-advies-van-mijn-therapeut-om-met-mezelf-in-het-reine-te-komen-types.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:26 schreef Breetai het volgende:
[..]
naar mijn idee zit het er toch een redelijk groot scale aan soorten mannen bij. en nog een paar leuke dames.![]()
adoreer hier Steven Seagalquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Mmmm ik heb zo'n vermoeden dat daar niet echt mijn soort mannen rondlopen
Hij wilde mij beschermen tegen het naderende gevaarquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het begon goed, maar toen ging die jaloerse I.R. Baboon tussen ons instaan en die heeft je de rest van de avond compleet afgeschermd.
Een flinke veeg had je goed gedaan in je toenmalige gemoedstoestand!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij wilde mij beschermen tegen het naderende gevaar
Stevenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:29 schreef Christine het volgende:
[..]
dat zeg ik, japanse-wannabe-hakka-tsjakka-types.
Vermoedelijk heb je daar gelijk in.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een flinke veeg had je goed gedaan in je toenmalige gemoedstoestand!![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vermoedelijk heb je daar gelijk in.
Ik had meer aan de gigantisch lekkere knuffels die ik gehad hebquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een flinke veeg had je goed gedaan in je toenmalige gemoedstoestand!![]()
Kun je nagaan wat je aan kwalitatieve, lichamelijke genegenheid hebt laten liggen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik had meer aan de gigantisch lekkere knuffels die ik gehad heb
Volgens mij is er een Adoreer I.R. Baboon topic hoor, zal ik even voor je zoeken?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat je aan kwalitatieve, lichamelijke genegenheid hebt laten liggen...![]()
Een date is niet meer of minder dan een afspraak en die kan ik zelfs met m'n broer hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Een date zonder romantiek... opmerkelijk.
Daar zit een slotje opquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij is er een Adoreer I.R. Baboon topic hoor, zal ik even voor je zoeken?
Als je mij belt neem ik wel opquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:29 schreef Mokster het volgende:
Ja hallo!! Kan iemand me vertellen hoe laat ik vanavond heb afgesproken want niemand neemt de freakin' telefoon op!![]()
En die tien cijfers mag ik gokken zeker?quote:
Kom even op msnquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En die tien cijfers mag ik gokken zeker?![]()
Already there!quote:
Het begint met 06quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En die tien cijfers mag ik gokken zeker?![]()
Ik zit nog op jouw reactie op MSN te wachten...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:43 schreef Christine het volgende:
Gaat ie al over???
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit nog op jouw reactie op MSN te wachten...![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:47 schreef Mokster het volgende:
Hehe... word eindelijk teruggebeld!
Met het nieuws dat ik helemaal zelf moet weten hoe laat ik kom.
En de reden waarom ze niet opnam: ze had haar mond vol en was niet aan het eten...
Dit wordt een hele vreemde kerstavond geloof ik....
Morgen weer even bijlezen begrijp ik!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:47 schreef Mokster het volgende:
En de reden waarom ze niet opnam: ze had haar mond vol en was niet aan het eten...
en iets gehoord van die gast?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:47 schreef Mokster het volgende:
Zak maar lekker doorquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nou, ik ga richting het zuiden. Langzaam maar zeker gaat het beter
Vanavond ben ik hopelijk weer de oude!
Iedereen fijne feestdagen toegewenstEn tot later!!
Er staat weer een nieuw verhaal op zag ik net!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgen weer even bijlezen begrijp ik!![]()
Dat lijkt me duidelijk, jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:57 schreef Mokster het volgende:
genieten terwijl ze zelf lekker op de bank zit...
Niet alleen mij!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, helemaal niets!
Dus: thanx for helping me! I owe you!
Helemaal mee eensch...quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:13 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Casema moet dood.
Net als alle mannen waar ik verliefd op ben en die niet verliefd zijn op mij.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:13 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Casema moet dood.
Phew, dank je!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Net als alle mannen waar ik verliefd op ben en die niet verliefd zijn op mij.
Oh wacht, dat is er maar eentje.
En die is aardig genoeg om niet dood te hoeven.
Laat maar
Ja. Thuis. Op mijn internetloze pc. Die ws nog wel 2 a 3 weken internetloos gaat zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch...
Heb jij dat optreden van Spinivis in Desmet toevallig in mp3?
Ik heb nog ff geduld denk ik...quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja. Thuis. Op mijn internetloze pc. Die ws nog wel 2 a 3 weken internetloos gaat zijn.
Dan ga ik zo maar eens even fijn kerstboodschappen doen .. cola bijna op, dat mag niet!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ook even terug is, zo weer door met 't puinruimen
Tijd voor een servetje dus ...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:47 schreef Mokster het volgende:
En bier/wijn/sterke drank/kalkoen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan ga ik zo maar eens even fijn kerstboodschappen doen .. cola bijna op, dat mag niet!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |