ervaring?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hmm, naja. Gewoon niet heen gaan. Verzin een mooi verhaal waardoor t allemaal haar schuld is.
"Ze deed GHB in mijn colaa!"
oid.
Ah welnee, zo zijn vrouwen helemaal niet...quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:48 schreef de_puta_madre het volgende:
Nee maar straks wordt ze ook nog is helemaal verliefd en wil ze een relatie, ik ken dat wel. Daar heb ik ff geen zin in
Nee, ik neuk geen vriendinnen van maten.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:05 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Geacht managementteam
Ik, de penis, verzoek bij deze om een salarisverhoging en wel om de volgende redenen:
* Ik verricht lichamelijke arbeid.
* Ik werk in grote dieptes.
* Bij alles wat ik doe ga ik als eerste met mijn hoofd naar binnen.
* Ik heb in de weekenden en met feestdagen geen vrij.
* Ik werk in een vochtige omgeving.
* Ik krijg overwerk niet betaalt.
* Ik werk op een donkere werkplek waar weinig tot geen ventilatie is.
* Ik werk bij hoge temperaturen.
* Mijn werk stelt me bloot aan besmettelijke ziektes.
Met vriendelijke groet De Penis
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Beste Penis,
Nadat we Uw verzoek doorgenomen hebben en de door U aangevoerde argumenten in overweging hebben genomen, heeft het managementteam besloten Uw verzoek te weigeren, en wel om de volgende redenen:
* U werkt geen 8 uren achter elkaar.
* Na korte periodes van arbeid valt U tijdens werktijd in slaap.
* U volgt niet altijd de orders van het managementteam op.
* U blijft niet altijd op Uw toegewezen plek, maar bezoekt ook vaak andere plaatsen.
* U neemt geen initiatief; er moet druk op U uitgeoefend worden en U moet gestimuleerd worden om aan het werk te gaan.
* Aan het eind van Uw dienst laat U Uw werkplek altijd erg rommelig achter.
* U houdt zich niet altijd aan de veiligheidsmaatregelen, zoals bijvoorbeeld het dragen van beschermende kleding.
* Ruim voor Uw 65e gaat U al met pensioen.
* U bent vrijwel nooit in staat om dubbele diensten te draaien.
* U verlaat soms Uw toegewezen plek, voordat U Uw werk voor die dag af heeft.
* En als laatste reden willen we U erop wijzen, dat U bij het binnengaan en bij het vertrek van Uw werkplaats constant wordt gezien met het dragen van twee verdacht uitziende zakken.
Met vriendelijke groet,
Het managementteam
Alsof dit geen bagger topic is, gebaseerd op een waargebeurd feit. Hoepel toch op met je bagger/offtopic geneuzel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:50 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb heel veel bagger/offtopic reacties verwijderd, graag normaal verder nu of gewoon niet reageren.
Hoepel jij maar op met je offtopic reacties. En natuurlijk is dit alles niet waar gebeurd, maar een grapje tussendoor moet maar een keer kunnen. Maar in een topic als dit hoort gewoon geen geneuzel over taal kundigheid en dergelijke.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:07 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Alsof dit geen bagger topic is, gebaseerd op een waargebeurd feit. Hoepel toch op met je bagger/offtopic geneuzel.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:05 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Geacht managementteam
Dit topic is van A tot Z verzonnen of het script van een slechte pr0nfilm, dan vraag je om bagger reacties.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoepel jij maar op met je offtopic reacties.
Lees me edit even.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:10 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Dit topic is van A tot Z verzonnen of het script van een slechte pr0nfilm, dan vraag je om bagger reacties.
Ja net of jij mijn leven kent en mijn relaties tot bepaalde personen . Misschien heb ik al 2 maand btje met haar gesmst. Snap echt niet waarom dit zo'n ongeloofwaardig verhaal isquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:10 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Dit topic is van A tot Z verzonnen of het script van een slechte pr0nfilm, dan vraag je om bagger reacties.
Ach, als ik een topic open dat een meisje mij ging versieren, terwijl ik een vriendin heb en daar dus niet van gedient ben, wordt dat ook gewoon niet gelooft. "Huhu, alsof meisjes JOU gaan versieren"quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:14 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Ja net of jij mijn leven kent en mijn relaties tot bepaalde personen . Misschien heb ik al 2 maand btje met haar gesmst. Snap echt niet waarom dit zo'n ongeloofwaardig verhaal is![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:14 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Ja net of jij mijn leven kent en mijn relaties tot bepaalde personen . Misschien heb ik al 2 maand btje met haar gesmst. Snap echt niet waarom dit zo'n ongeloofwaardig verhaal is![]()
Nee, het was geloofwaardig totdat je je snikkel ging quotenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:14 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom dit zo'n ongeloofwaardig verhaal is![]()
Humor is je totaal vreemd?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:17 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Nee, het was geloofwaardig totdat je je snikkel ging quoten![]()
Ja, m'n leven is een tranendalquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:18 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Humor is je totaal vreemd?
Dan vind ik dat het onderschrift bij je user pic aangepast mooet wordenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:19 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Ja, m'n leven is een tranendal![]()
dierenneukerquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:54 schreef de_puta_madre het volgende:
Mijn klacht: Klote penis van mij en zn drang naar pussy![]()
Moet ik als kanttekening bij plaatsten (voor de 3e keer) dat het geen vriend van me is. Zo' n 8 jaar geleden sprak ik hem nog wel eens, maar tegenwoordig begroet ik hem alleen maar als ik hem tegenkom.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:45 schreef vinsbergen het volgende:
Als ik TS was zou ik zijn situatie niet het FOK-forum hebben opgezocht..Misschien heeft die vriend, waarvan je zijn meisje hebt geneukt, ook het fenomeen internet ondekt?!?!
Misschien ook niet, feit blijft als je dat bij mij zou flikken, had je een paar tanden minder in je gezicht..
Je post dit om een reactie/mening van anderen erover te horen.. Je bent een slappe zak zonder zelfbeheersing en je hebt niet eens de ballen om je vriend de waarheid te vertellen. Nee, lekker persoon ben je![]()
Zo dat is ook weer gezegd, maar volgens mij ben ik niet de eerste hier in dit topic die dit meld..
Stay in school.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:57 schreef Maikuuul het volgende:
Dat word geen ramen meer + 6 weken niet lopen 9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |