Ik ben hier pas dus even vraagje tussendoor..quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb zoiets ook meegemaakt paar jaar geleden, ik weigerde 2 keren, de 3e keer kon ik niet eens meer weigeren, werd praktisch verkracht maar ja het was verdomd lekker. Dus ik weet precies waar TS het over heeft...
TopicStarterquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:38 schreef Twinkelgirl het volgende:
[..]
Ik ben hier pas dus even vraagje tussendoor..
Wat is TS? ik dacht eerst een afkorting van de gebruikersnaam van de starter van t topic.. maar dat klopte niet![]()
Heeft je vader geen tijd?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:37 schreef t0y het volgende:
Ik wil ook een keer verkracht worden
Tips? Kruiskade een idee?
Je vader/Je moeder grapjes zijn zo 2002..quote:
Ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 24 december 2005 16:37 schreef t0y het volgende:
Ik wil ook een keer verkracht worden
Tips? Kruiskade een idee?
Ga je dat mens morgen nou nog een keer neuken of niet?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:42 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me![]()
Lkkr wijf: Ik ga je verkrachten![]()
Toy: Neee niet doen![]()
lkkr wijf: En hoe voelt dat nu he verkracht wordenKunnen mannen ook eens voelen hoe het is!!!
Toy: Aaaa de horror![]()
![]()
Zeer misplaatste opmerking. Sommigen op fok weten wel waarom. Let aub op je woorden.quote:
Niet gehoord van de 'Je moeder' comeback?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je vader/Je moeder grapjes zijn zo 2002..
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:28 schreef Twinkelgirl het volgende:
Hahaha, en wat denk je, dat ik dan diezelfde drang krijg om "geneukt te worden" omdat er een filmpje opstaat?
Nee ik houd mijn pielemans in de broek, met dubbele beveiligingquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga je dat mens morgen nou nog een keer neuken of niet?
Die is er niet. Ik verwijs je naar PUB.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Niet gehoord van de 'Je moeder' comeback?
Waarom man.. Denk je nou echt dat je maat dan dubbel zo boos wordt?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:44 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Nee ik houd mijn pielemans in de broek, met dubbele beveiliging
Nee maar straks wordt ze ook nog is helemaal verliefd en wil ze een relatie, ik ken dat wel. Daar heb ik ff geen zin inquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom man.. Denk je nou echt dat je maat dan dubbel zo boos wordt?
"Hey man ik heb je vriendin geneukt!"
"Hey man ik heb je vriendin 2 keer geneukt!"
Lekker boeiend.
Je kunt mensen niet kwalijk nemen dat ze iets persoonlijks van jou niet weten..quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:43 schreef t0y het volgende:
[..]
Zeer misplaatste opmerking. Sommigen op fok weten wel waarom. Let aub op je woorden.
Heb JIJ t fftjes flink misquote:
Doe je toch net alsof jij dat ook wil.. Lekker neuken. Of ben je daar te aardig voor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:48 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Nee maar straks wordt ze ook nog is helemaal verliefd en wil ze een relatie, ik ken dat wel. Daar heb ik ff geen zin in
Hmm, naja. Gewoon niet heen gaan. Verzin een mooi verhaal waardoor t allemaal haar schuld is.quote:
dankjewelquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:50 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb heel veel bagger/offtopic reacties verwijderd, graag normaal verder nu of gewoon niet reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |