anale sex waarschijnlijkquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:55 schreef zalmsalade het volgende:
waarom zit je in de shit?
Nou ik ken dit meisje redelijk goed en ik denk dat ze dit uiteindelijk aan haar vriend zal gaan opbiechten. Ik denk niet dat hij het erg op prijs zal stellen aangezien hij eerst een goede maat van mij wasquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:55 schreef zalmsalade het volgende:
ze moet gewoon d'r klep houden!quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:58 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Nou ik ken dit meisje redelijk goed en ik denk dat ze dit uiteindelijk aan haar vriend zal gaan opbiechten. Ik denk niet dat hij het erg op prijs zal stellen aangezien hij eerst een goede maat van mij was
Ze is zwanger gewordenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:55 schreef zalmsalade het volgende:
nou het is nu geen maat meer, dus ist meer iets van ex-maten naaierquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:06 schreef Jajong het volgende:
matennaaier
Heeft ie z'n maat ook nog lopen naaien!?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:06 schreef Jajong het volgende:
matennaaier
Ergens, diep van binnen., moest ik lachenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:13 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Heeft ie z'n maat ook nog lopen naaien!?![]()
(na al die flauwe opmerkingen kon deze er ook nog wel bij)
Waar maak je je dan druk om?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:07 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
nou het is nu geen maat meer, dus ist meer iets van ex-maten naaier
Weet je zeker, dat het jouw lul wasquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:20 schreef de_puta_madre het volgende:
En het erge is dat hij me daarna niet eens bedankt heeft![]()
*klacht nr 2
w8 ff dan vraag ik et ffquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet je zeker, dat het jouw lul was![]()
Dan ben je dus onschuldigquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:25 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
w8 ff dan vraag ik et ff
Nou nee hij is volkomen autarkisch zegt die![]()
lul?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:28 schreef t0y het volgende:
Je had moeten rukken van tevoren, had je dit probleem niet gehad. Eigen schuld, dikke....
Een dialoog met je ex-lul?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:29 schreef guitarist.nl het volgende:
ik gister zelfe verhaal alleen dan met mijn ex
ik: ik wil je terug.we kunnen het toch nog een keer proberenquote:
Kelly, ben jij het?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:32 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
ik: ik wil je terug.we kunnen het toch nog een keer proberen
ex-lul: nee![]()
dat klinkt leukquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:36 schreef SeLang het volgende:
Niet slim.
Er zijn 3 miljard vrouwen op de wereld en je hebt maar een paar vrienden.
Wijs gesproken, als je er gister nou was om mijn penis daar ook van te overtuigen....quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:36 schreef SeLang het volgende:
Niet slim.
Deze vind ik wel heel sterk SeLang!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:36 schreef SeLang het volgende:
Niet slim.
Nog nooit sex gehad?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:41 schreef wunderbaum het volgende:
en toen werd je wakker met een natte vlek in je pyjama![]()
zie je het voor je!?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:40 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Wijs gesproken, als je er gister nou was om mijn penis daar ook van te overtuigen....
Wanneer heb jij je inburgeringscursus?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:42 schreef 2609 het volgende:
lekkere vriend ben jeje bent nu zeker wel trots op jezelf he?
ik hoop dat die vriend je helemaal in elkaar ramd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |