Heb je lang moeten nadenken over die grap of niet?quote:Op zondag 25 december 2005 12:03 schreef Taproot het volgende:
Dus jij laat jezelf overmeesteren door een object van 3 cm?![]()
Sorry ik kon het gewoon niet latenquote:Op zondag 25 december 2005 12:41 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Heb je lang moeten nadenken over die grap of niet?
Haha, nee is niet van mij. Ik wist niet dat er nog een "tweede deel" bij hoorde, wat vet.. Vond em zo al dope zatquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:49 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
mooie tattoo v jouw ? Bitches aint shit but ho's and tricks, staat dat laaste aan de andere kant?
Yo, wat een motherfuckin' bitch, dump die hoer, smijt haar weg, plaats haar plaats. Die ho' is te vuig, te vuig voor woorden, ze dist je vriend, ze dist jou. Yo, wat een fucking bitch. Je penis is de heer, maar jij bent een slaaf, je doet je ding, maar zij doet jou. Je moet leren opstaan, bro', anders sta je nooit meer op. Geef jezelf een break, idiot, break jezelf. Breek je penis. Fuck it, show it. Alles moet je gewoon doen. Of niet. De shit is jouw shizzle.quote:Op zondag 25 december 2005 12:40 schreef de_puta_madre het volgende:
Hartverwarmende reacties weer![]()
Update: Ze gaat het waarschijnlijk uitmaken met die vriend van haar. En ja hoor je raadt het al ze heeft " gevoelens" voor mij![]()
En wat zijn jou gevoelens voor haar?quote:Op zondag 25 december 2005 12:40 schreef de_puta_madre het volgende:
Update: Ze gaat het waarschijnlijk uitmaken met die vriend van haar. En ja hoor je raadt het al ze heeft " gevoelens" voor mij![]()
Zijn penis zal vast warme en vochtige gevoelens voor haar hebbenquote:Op zondag 25 december 2005 13:04 schreef outcast_within het volgende:
[..]
En wat zijn jou gevoelens voor haar?
(waarschijnlijk gaan die ontiegelijk diep)(3cm diep?)
Congratulations!quote:Op zondag 25 december 2005 12:40 schreef de_puta_madre het volgende:
Elke keer als een man z'n mond opendoet?quote:Op zondag 25 december 2005 13:38 schreef outcast_within het volgende:
De penismonologen. Bestaat zoiets al niet?
Ophoeren, het is hier verdomme geen slowchat! Ok, dit topic is niet serieus, maar dat ge-slowchat is nergens voor nodig.quote:Op zondag 25 december 2005 15:47 schreef Henk_Telefoon het volgende:
zullen we dit topic misschien kapen ?
Wees consequentquote:Op zondag 25 december 2005 16:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ophoeren, het is hier verdomme geen slowchat! Ok, dit topic is niet serieus, maar dat ge-slowchat is nergens voor nodig.
Dat word waarschijnlijk binnenkort al gedaan door een jaloers vriendjequote:
kunnen wij even bepalen wat jij moet doen, denk dat wij wel slimmer zijn dan die lul van je.quote:Op zondag 25 december 2005 21:41 schreef Northside het volgende:
Heb je een foto van d'r? Dan weet ik in ieder geval waar ik hem probleemloos in kan schuiven mocht ik d'r tegenkomen...
Yo neger, ik ben niet down met die shit, je echt een keer gepimpslapped worden, homeboy, shit is uit!quote:Op zondag 25 december 2005 13:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Yo, wat een motherfuckin' bitch, dump die hoer, smijt haar weg, plaats haar plaats. Die ho' is te vuig, te vuig voor woorden, ze dist je vriend, ze dist jou. Yo, wat een fucking bitch. Je penis is de heer, maar jij bent een slaaf, je doet je ding, maar zij doet jou. Je moet leren opstaan, bro', anders sta je nooit meer op. Geef jezelf een break, idiot, break jezelf. Breek je penis. Fuck it, show it. Alles moet je gewoon doen. Of niet. De shit is jouw shizzle.
Nee nu niet meerquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:58 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
aangezien hij eerst een goede maat van mij was
Poserquote:Op zondag 25 december 2005 13:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Yo, wat een motherfuckin' bitch, dump die hoer, smijt haar weg, plaats haar plaats. Die ho' is te vuig, te vuig voor woorden, ze dist je vriend, ze dist jou. Yo, wat een fucking bitch. Je penis is de heer, maar jij bent een slaaf, je doet je ding, maar zij doet jou. Je moet leren opstaan, bro', anders sta je nooit meer op. Geef jezelf een break, idiot, break jezelf. Breek je penis. Fuck it, show it. Alles moet je gewoon doen. Of niet. De shit is jouw shizzle.
Dus voor de komende tijd zit je gebakken en over een paar weken vind je toch al minder spannend worden. Daarna maak je het rustig uit en ga je voor de volgende.quote:Op zondag 25 december 2005 21:38 schreef johnplayer het volgende:
als ze haar huidige vriend bedonderd voor jou, zal ze op een gegeven moment jou weer bedonderen voor een ander.
Kom maar ff naar de Witte de Withquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:37 schreef t0y het volgende:
Ik wil ook een keer verkracht worden
Tips? Kruiskade een idee?
Flikker.quote:Op maandag 26 december 2005 11:17 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Kom maar ff naar de Witte de With![]()
Ik weet nog wel een gewillig sletje hier in de buurtquote:
Foto?quote:Op maandag 26 december 2005 11:21 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een gewillig sletje hier in de buurt![]()
Hij naait toch de vriendin van z'n ex-maat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:06 schreef Jajong het volgende:
matennaaier
Ik denk het laatste.quote:Op maandag 26 december 2005 11:32 schreef Tobbes het volgende:
Trouwens even serieus:
Dat meisje is degene met een vriend, zij koos ervoor om jou daarnaast nog eens te neuken. Dus ik zou me niet schuldig voelen, tenzij je dr 'gedwongen' hebt of als ze heel erg dronken was.
Jonge het [b]WAS[b/]quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:58 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Nou ik ken dit meisje redelijk goed en ik denk dat ze dit uiteindelijk aan haar vriend zal gaan opbiechten. Ik denk niet dat hij het erg op prijs zal stellen aangezien hij eerst een goede maat van mij was
dat zou ik echt verdomd knap vindenquote:Op zondag 25 december 2005 11:10 schreef dewd het volgende:
Hahah wat een puber actie, niet eens jezelf in kunnen houden. De "daad" zelf was zeker zo ongeveer rond de 5 minuten ook nog?
De jeugd van tegenwoordig...quote:Op maandag 26 december 2005 11:25 schreef Tobbes het volgende:
Neuken op de avond voor kerstavond...:N
Van god los...
le-zenquote:Op maandag 26 december 2005 20:54 schreef Camplo het volgende:
Is die vriend nu al verhaal wezen halen? Die hoer ging gewoon vreemd, aan het kruis ermee. En dat op kerstavond whahaha.
beter dan op valentijnsdagquote:Op maandag 26 december 2005 20:54 schreef Camplo het volgende:
Is die vriend nu al verhaal wezen halen? Die hoer ging gewoon vreemd, aan het kruis ermee. En dat op kerstavond whahaha.
En hij als ''vriend'' is weer vergeven zeker..quote:Op maandag 26 december 2005 20:54 schreef Camplo het volgende:
Doe is lief..mannen neuken nou eenmaal alles wat ze kunnen neuken. Het is de schuld van die slet.quote:Op maandag 26 december 2005 20:55 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
En hij als ''vriend'' is weer vergeven zeker..![]()
Leuke vriend ... samen aan het kruis maybe?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |