Duidelijk geval van peer pressure.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:54 schreef de_puta_madre het volgende:
Ik ben gisteravond naar een vriendin van me gegaan om een dvdtje uit te lenen. Eenmaal aangekomen vroeg ze of ik even bij haar bleef die film kijken. Ik vond het wel goed plan dus wij zo btje in de bank film kijken. Maar toen begonnen we btje te flirten enzo je kent het wel, het probleem is echter dat ze al een vriend heeft en ik die vriend zelf ook ken. Op dat moment kreeg ik een conflict met mijn gslachtsdeel:
Ik: nee we gaan niks doen vanavond, alleen een filmpje kijken en dan weer naar huis
penis mijn vrienden die mij gaan slaan wanneer ik niet stoer genoeg ben: Jonge ik wil neuken!!!![]()
ik: Nee dat kan niet ze heeft al een vriend!!
penis mijn vrienden die mij gaan slaan wanneer ik niet stoer genoeg ben: Nou en daar hoeft hij toch niet achter te komen!! Vuile moraalridder
ik: Er komt niks van in
penis mijn vrienden die mij gaan slaan wanneer ik niet stoer genoeg ben: lol jij bent volgens mij echt een homo aan het wordenSukkel!!! I want some pussy tonight!!
Ik: Ik ben helemaal geen homo aan het worden![]()
penis mijn vrienden die mij gaan slaan wanneer ik niet stoer genoeg ben: Ik kan niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst een pussy van de binnenkant heb gezien. Jij bent echt een loser weet je dat.
Ik: zucht.. okay jij wint.
Nou uiteindelijk is het dus op seks uitgedraaid en nu zit ik waarschijnlijk dik in de shit
Mijn klacht: Klote penis van mij en zn drang naar pussy![]()
Net alsof ik dit ga vertellen aan mijn vriendenquote:
Dat zit gewoon die in je gedrag vast gemetseld, dit. Jammer. Kun je niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:10 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Net alsof ik dit ga vertellen aan mijn vrienden![]()
Ja het is een leuke meid, ziet er goed uit, maar heb geen zin in een relatie met haar. De nood was idd al aardig hoog gestegenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:20 schreef ioko het volgende:
Lullig, maar vooral van haar, ik wil niet zeggen dat je geen schuld hebt, maar JIJ hebt geen relatie. Als die gozer geen echte vriend van je is, go for it !
Wat me eigenlijk veel meer intereseerd is, hoe leuk vind je die meid, en ziet ze er een beetje goed uit? of was het gewoon hoge nood?
Ja jij kunt het weten he, jij kent mij immers al mn hele levenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:23 schreef WAT het volgende:
[..]
Dat zit gewoon die in je gedrag vast gemetseld, dit. Jammer. Kun je niks meer aan doen.
moeder.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:36 schreef SolidasRock het volgende:
ik weet wat puta betekent, maar wat betekent madre?
Nee. Types als jullie zijn zooooooo doorzichtig.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:28 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Ja jij kunt het weten he, jij kent mij immers al mn hele leven
Een bosjosti.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:45 schreef de_puta_madre het volgende:
En wat ben ik voor " type" dan, om maar even in het hokjes vakjargon te praten.
Ja hoor es, ik ben jou ook alleen maar aan het pesten,quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:45 schreef de_puta_madre het volgende:
En wat ben ik voor " type" dan, om maar even in het hokjes vakjargon te praten.
mooie tattoo v jouw ? Bitches aint shit but ho's and tricks, staat dat laaste aan de andere kantquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:13 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Heeft ie z'n maat ook nog lopen naaien!?![]()
(na al die flauwe opmerkingen kon deze er ook nog wel bij)
OMGquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:40 schreef Boomlaars het volgende:
moeder.
slogan op kledij die veelal gekocht wordt door pubers en Breezah-figuren.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
en haar vriend is een van jouw vrienden?met zulke vrienden als jij heeft 'ie geen vijanden meer nodig
![]()
???quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:53 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Lees het topic eens voordat je wat post!!! Hij is geen vriend van mij
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:58 schreef de_puta_madre het volgende:
aangezien hij eerst een goede maat van mij was
ramd schrijf je volgens mij met een t??quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:42 schreef 2609 het volgende:
lekkere vriend ben jeje bent nu zeker wel trots op jezelf he?
ik hoop dat die vriend je helemaal in elkaar ramd
TS is stoer en dat meisje is een ontzettende sloerie (gelukkig maar voor TS)quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:25 schreef Twinkelgirl het volgende:
Mss ramt die jongen jou wel, maar wat zou hij eigenlijk met zn vriendin doen?
Vind dat meisje geen spat beter, vooral niet als ze je daarna nog eens smst.
Ik vind haar ook een hoerquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:25 schreef Twinkelgirl het volgende:
Mss ramt die jongen jou wel, maar wat zou hij eigenlijk met zn vriendin doen?
Vind dat meisje geen spat beter, vooral niet als ze je daarna nog eens smst.
Harde poepsex misschien?quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:55 schreef zalmsalade het volgende:
waarom zit je in de shit?
Hi ha, schizofreen!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:13 schreef Messenga het volgende:
Is dat chronisch, praten met je lul ?
Like we carequote:Op zaterdag 24 december 2005 23:35 schreef Genjuro het volgende:
als er ook maar iemand van mijn vrienden me dit lapt zullen ze niet weer neuken, en dat weten ze, want op zoon moment ben ik niet meer voor rede vatbaar
zuig me, sletquote:
We zien hier iets moois ontstaanquote:
TS De lul van TS ligt die slet weer te palen.quote:
Met je hoerenavatar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:42 schreef 2609 het volgende:
lekkere vriend ben jeje bent nu zeker wel trots op jezelf he?
ik hoop dat die vriend je helemaal in elkaar ramd
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:54 schreef de_puta_madre het volgende:
Ik ben gisteravond naar een vriendin van me gegaan om een dvdtje uit te lenen.
Nou uiteindelijk is het dus op seks uitgedraaid en nu zit ik waarschijnlijk dik in de shit
Mijn klacht: Klote penis van mij en zn drang naar pussy![]()
Was het jouw vriendin die door hem geneukt werd?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:06 schreef Jajong het volgende:
matennaaier
houd juh bek sukkelquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 01:40 schreef YuckFou het volgende:
[..]
blijft lachen die hetero problemen
Tame the cunt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:34 schreef Monidique het volgende:
Respect the cock.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |