quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:08 schreef Trigger190 het volgende:
Ik, en iedereen die mij een hypocriete achterlijke mongool vind is een hypocriete achterlijke mongool.
Astu.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:33 schreef CasB het volgende:
Mensen die alleen met kerst naar de kerk zijn zijn hypocriete achterlijke mongolen.
cool starry braquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef DinoVelvet het volgende:
Ik ga niet. Nooit geweest en de kans dat dat ooit gaat gebeuren acht ik ook zeeer klein.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:33 schreef CasB het volgende:
Mensen die alleen met kerst naar de kerk gaan zijn achterlijke mongolen.
Bij ons heb je speciaal voor de kleintjes "kindje wiegen". Jezus word de kerk ingedragen in zijn kribbe.... alle kinderen op de mat om Jezus. Snel het kerstverhaal, wat leuke liedjes die de kinderen ook kunnen zingen en weer naar huis. Perfect!quote:Op zondag 25 december 2005 12:48 schreef Ireth het volgende:
Ik ben wel geweest, met mijn 2 jarige peuterdochter![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Doe het dan voor de kinderen! Of wil je dat die óók voor galg en rad opgroeien?
Niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Niet?GrapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Je belandt later in de helquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:36 schreef Lars_Lars het volgende:
ik ben 17 jaar en ga er heen omdat mijn ouders dat willen. Ik haat de kerk, altijd al gedaan. Ook verbieden ze nog mijn avondje uit, omdat het 'kerstavond' is en 'maar 1x per jaar'
BAH!
klote kerst!, afschaffen![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |