quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:33 schreef Gelderland het volgende:
Zlatan kostte ook 8 miljoen.....als huntelaar net zo succesvol wordt is het dat geld wel waardEn niet te vergeten dat Koné rond de 10 miljoen! heeft gekost.....Dan heb ik toch liever een speler als Huntelaar. Alleen wél balen dat Vd Vaart maar voor 5 miljoen is weggaan..maarjaa
zo dacht ik ook jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Staan we ineens bovenaan in de topscorerslijst
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Staan we ineens bovenaan in de topscorerslijst
* SCH weet dat zelf toch het bestequote:Op zaterdag 24 december 2005 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
En overigens meldt Ajax zelf ook nog steeds dat het met SCH in onderhandeling is.
Hij kan niet schrijven maar bijt met zijn voortanden in het contractquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:31 schreef golfer het volgende:
Ach, die handtekening zal ook wel snel volgen.
En het komt niet bij jouw op dat deze informatie miscchien gekleurd zou kunnen zijn, gelet op de bron en op wie het zegt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:37 schreef Leafste het volgende:
[..]
zal toch wel gewoon 9 miljoen zijn.. http://www.abelenstra.com/frl/index.php?option=content&task=view&id=1222
jij denkt dat de voorzitter van SC Heerenveen niet weet voor welk bedrag hij z'n topspeler verkoopt?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En het komt niet bij jouw op dat deze informatie miscchien gekleurd zou kunnen zijn, gelet op de bron en op wie het zegt.
Dan geloof ik de neutrale objectieve journalisten die het verhaal en het bedrag van beide kanten hebben gehoord toch eerder.
Ik denk inderdaad ook dat van Basten veel jonge spelers, zo erg opnaait met dat belachelijke selectiebeleid van hem.. dat ze naast hun schoenen gaan lopen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Het laatste uiteraard. Gewoon in de basis zetten als spits en laten staan. Maar ja, dan gaat hij naar linksbuiten, komen er weer allerlei matige spitsen voor veel te veel geld, haalt Van Basten hem VEEL TE VROEG bij Oranje....
Dus lekker ergens gaan ballen waar hij wel eerste keus is en dan een lange neus trekken naar Ajax, helaas. Zoals ze allemaal doen en gaan doen, ook Nigel, Hatem, Steven en Maxie.
Ik zou hem graag als trainer hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:42 schreef Vom het volgende:
Anastasiou als jeugdtrainer, dat lijkt me echt geweldig![]()
Ach, veel slechter dan John vd Brom kan t vast niet..quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Het laatste uiteraard. Gewoon in de basis zetten als spits en laten staan. Maar ja, dan gaat hij naar linksbuiten, komen er weer allerlei matige spitsen voor veel te veel geld, haalt Van Basten hem VEEL TE VROEG bij Oranje....
Dus lekker ergens gaan ballen waar hij wel eerste keus is en dan een lange neus trekken naar Ajax, helaas. Zoals ze allemaal doen en gaan doen, ook Nigel, Hatem, Steven en Maxie.
laat maar dat bedoel je vast nietquote:
dat snap ik ook welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |