Precies, dat laatste punt van kritiek op Pienaar snap ik ook nooit. Als je ziet welke duel hji wint vind ik het juist onvoorstelbaar wat iemand met zijn gestel wint.quote:Op maandag 26 december 2005 12:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
EC + eredivisie is 9. Beker en JC-schaal weet ik niet.
En verder is hij fysiek sterker dan je denkt, verovert heel veel ballen. Ook in dat klassementje staat hij hoog.
quote:Op maandag 26 december 2005 12:09 schreef fernando_redondo het volgende:
Waar kan je het MM ballen veroveren klassement vinden?
quote:Op maandag 26 december 2005 11:49 schreef twi het volgende:
En al dat gejammer van het missen van Mitea. Misschien is 'hypocriet' op die personen niet van toepassing hoor en hebben ze Mitea altijd gesteund, maar het lijkt me zeer stug aangezien ook Nicolae voor z'n blessure dikwijls ergens anders naartoe werd gepraat. Blind paard, speel dan af, vieze egoist, til je hoofd eens op en kijk waar je naartoe gaat. Haal de achterlijn nou eens in plaats van twintig man voorbij proberen te pingelen.
Nee jongens, tenzij Mitea opeens heeft geleerd wat de achterlijn halen is om voorzetten te geven, is ook hij niet de oplossing voor Ajax. Tot die tijd is hij gewoon een zeer snelle spits die slechts af en toe scoort. Net als Rosales.
Ja, leuk een heel goed duel op Highbury waar je uiteindelijk gelijk speelt hoor. Maar da's inmiddels ook bijna 4 jaar terug.quote:Op maandag 26 december 2005 12:26 schreef methodmich het volgende:
Slim in de duels dan. Anders blijf je niet op de been tegen Vieira. Met die basstem van hem tegen Steven: "You've got a bright future son"
Dat stond ie al hoorquote:Op maandag 26 december 2005 12:47 schreef c-link het volgende:
Ik gun het Huntelaar van harte. En weer een jong Nederlands talent bij een topclub in de spits!
quote:Op maandag 26 december 2005 13:36 schreef F1Bas het volgende:
Grygera en Maduro doen bij Ajax nog niet mee.
Hoelang duurt een hersenschudding wel niet bij Ajax
quote:Nog altijd zonder het duo Hedwiges Maduro en Zdenek Grygera zal Ajax morgenavond proberen het eigen publiek een verlaat kerstpresentje te schenken: een zege op FC Groningen. De Nederlandse en de Tsjechische international zijn beiden nog niet volledig hersteld van de blessures die ze opliepen in de Champions Leaguewedstrijd tegen Arsenal. Trainer Danny Blind laat vermoedelijk ook Urby Emanuelson nog buiten zijn selectie, zo vertelde hij na de ochtendtraining op Tweede Kerstdag.
ja, zeg het maarquote:Begrijp Blind niet verkeerd: de huidige tactiek verschilt slechts op nuances van zijn ideale strijdwijze. ,,Als de twee spitsen op één lijn voetballen, doen ze het zeker niet goed. De ene moet zich laten terugzakken, om een verdediger mee te lokken en zo ruimte voor de ander te creëren. Ik wil ook dat één van de spitsen helpt op het middenveld en meeverdedigt. Die spits speelt dus eigenlijk als een nummer tien. Kijk nou naar Dennis Bergkamp bij Arsenal. Is hij daar een spits of toch middenvelder. Zeg ’t maar.’’
onze medische staf had pas na twee weken door dat het ene hersenschudding wasquote:Op maandag 26 december 2005 13:36 schreef F1Bas het volgende:
Grygera en Maduro doen bij Ajax nog niet mee.
Hoelang duurt een hersenschudding wel niet bij Ajax
Dat ging toch over Nigel?quote:Op maandag 26 december 2005 12:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Slim in de duels dan. Anders blijf je niet op de been tegen Vieira. Met die basstem van hem tegen Steven: "You've got a bright future son"
Nee, Vieira was Pienaars directe tegenstander die wedstrijd; Pienaar hield Vieira praktisch de hele wedstrijd uit de wedstrijd.quote:
Was dat gelijk ook niet Pienaar z'n laatste goeie wedstrijd in het rood-wit?quote:Op maandag 26 december 2005 15:10 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee, Vieira was Pienaars directe tegenstander die wedstrijd; Pienaar hield Vieira praktisch de hele wedstrijd uit de wedstrijd.
quote:Pienaar definitief in zomer naar Borussia Dortmund 26 december 2005
Steven Pienaar Steven Pienaar vertrekt definitief pas komende zomer naar Borussia Dortmund, zo meldt AD Sportwereld. De Zuid-Afrikaan zou mogelijk tijdens de winterstop al verkassen indien de Duitse club erin zou slagen Tomás Rosicky aan Atlético Madrid te verkopen. Die tussentijdse transfer is echter van de baan, zodat een versnelde komst van Pienaar voor trainer Bert van Marwijk niet noodzakelijk is.
Ook Nigel de Jong, bij Ajax boezemvriend van Pienaar, vertrekt mogelijk aan het eind van dit seizoen naar Dortmund. De middenvelder heeft een gesprek met de Bundesligaclub achter de rug en liet donderdagavond weten dat hij Borussia als een 'serieuze optie' ziet.
Tja het scheeld weer wat centjes he, was toch leuk geweest als we nog wat voor hem hadden kunnenv vangenquote:Op maandag 26 december 2005 17:15 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt problemen mee
Die zit nu samen met Marco bij Oranjequote:Op maandag 26 december 2005 17:49 schreef Erwtensoep het volgende:
ik wel, een schoon schip wil ik hebben, en wel zo snel mogelijk
De Jong, Maxwell en Pienaar gewoon weg in de winterstop
Vlaarquote:Ron Vlaar zegt Spurs af. Ajax opnieuw in beeld?
ALKMAAR, 26 december 2005 18:20
De eventuele transfer van Ron Vlaar begint toch iets te krijgen van een soap. Ondanks het feit dat een overgang naar Tottenham Hotspur al niet meer aan de orde was, maakte de Oranje-international zondag bekend dat hij afzag van een transfer naar de Premier League-club. In de afgelopen dagen had Spurs-coach Martin Jol laten weten geen behoefte te hebben aan nog een centrale verdediger. Door al dit soort berichten verliest de jonge Vlaar aan geloofwaardigheid. Dat net in een tijd dat hij behoefte heeft aan rust om zijn persoon. Het is dan ook voor hem te hopen dat zijn naam nu weer niet met Ajax in verband wordt gebracht, als hier geen reden voor is. Gezien het prijskaartje dat AZ om zijn nek heeft gehangen, is het niet aannemelijk dat Ajax nog steeds geïnteresseerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |