abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33375308
Ik erger me niet aan SUV of de mensen erin, ik heb wel wat beters te doen. Bovendien vind ik het nog aardige wagens om naar te kijken (m.u.v. die murano).

En jah, ik kan wel begrijpen als je net 60+k voor een auto neergeteld hebt, dat je er aardig trots op bent. Ik neem aan dat de mensen die dit daadwerkelijk betalen hard gewerkt hebben voor dat geld.

Maar ga mekaar niet af leggen zeiken. Dat is toch zonde van de moeite? Ik hoef ook geen SUV als ik het geld zou hebben (in my wildest dreams), maar dat een ander erin gaat rijden moet hij/zij zelf weten.

Bovendien ben ik al blij als ik met mijn paupersalaris later uberhaupt een auto kan betalen.
pi_33375340
Ik vind het gewoon supervette karren.
Als ze maar niet té groot zijn, en zolang ik er maar zelf niet een heb.
Maar zien er mooi uit
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_33375442
Ik vind die SUV's trouwens wel mooi, maar als je zo'n type auto wil koop je toch een echte terreinwagen (Jeep, Rover, Nissan)?
pi_33375467
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:50 schreef Lidia het volgende:

[..]

Hoezo altijd statussymbool? Er is wel verschil tussen het feit dat mensen iets kopen omdat ze het mooi vinden en dat ze het gebruiken als statussymbool.
Want, ja, we kunnen onze status niet allemaal onderscheiden met een ferrari
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:04:59 #105
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_33375700
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nederlanders zijn over het algemeen snel jaloers of gunnen anderen geen succes. En zij komen dan aanzetten met termen als 'patserig'. Dit gaat bijv. ook op wanneer mensen hun academische titel willen gebruiken (iets wat in het buitenland heel normaal is), wat hier ook wordt gezien als 'patserig'.

Ik vind dat soort mensen maar triest.
Mooie spullen kopen en ze gebruiken is niet pasterig. De manier waarop je het laat zien, kan wel patserig zijn. Zoals expres vaak op je Breitling horloge kijken terwijl je de tijd wel weet. 10 keer langs een terras rijden om er zeker van te zijn, dat iedereen je gezien heeft. Op internet vertellen hoeveel je wagenpark gekost heeft, enzovoorts.

De bovenstaande dingen zijn niet nodig. er zijn genoeg mensen, die wel degelijk jaoers zijn, maar het anderen wel gunnen. maar indien een ander constant zit te "patsen", dan gaat het een boel irritatie opwekken. Ik ben het natuurlijk wel met je eens, dat er ook genoeg mensen zijn die een ander gewoon niks gunnen. Maar die hebben weer hun eigen psychologische problemen.
Horrible Cunt!
pi_33375840
In NL dienen dit soort auto's slechts 1 doel en dat is penis-compensatie van de eigenaar. Er is toch verder ook he-le-maal niemand op de wereld die met een Cayenne of een X5 door de bagger ploegt. .
pi_33375841
Paar leuke SUV's die ik achter heb staan:

En deze vind ik supervet:

pi_33375876
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:10 schreef Modus het volgende:
In NL dienen dit soort auto's slechts 1 doel en dat is penis-compensatie van de eigenaar. Er is toch verder ook he-le-maal niemand op de wereld die met een Cayenne of een X5 door de bagger ploegt. .
Vooral leuk dat er vooral vrouwen achter het stuur zitten bij die karretjes
pi_33376172
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:52 schreef muzas het volgende:
Ik erger me niet aan SUV of de mensen erin, ik heb wel wat beters te doen. Bovendien vind ik het nog aardige wagens om naar te kijken (m.u.v. die murano).

En jah, ik kan wel begrijpen als je net 60+k voor een auto neergeteld hebt, dat je er aardig trots op bent. Ik neem aan dat de mensen die dit daadwerkelijk betalen hard gewerkt hebben voor dat geld.

Maar ga mekaar niet af leggen zeiken. Dat is toch zonde van de moeite? Ik hoef ook geen SUV als ik het geld zou hebben (in my wildest dreams), maar dat een ander erin gaat rijden moet hij/zij zelf weten.

Bovendien ben ik al blij als ik met mijn paupersalaris later uberhaupt een auto kan betalen.
Dat afzeiken is typisch Nederlands gedrag, Nederlanders kunnen het niet hebben als het gras bij de buren groener is dan bij zichzelf. Vooral met auto's is dat helemaal erg opmerkingen als:

- tis vast een patser
- hij heeft klein pikkie
- heeft ie vast niet eerlijk
- etc..

Helaas is de SUV al iets wat in Nederland niet echt lekker ligt, maja als je zo'n auto mooi vind en je verdient goed wrom zou je hem dan niet kopen. Toevallig vind ik sommige modellen ook erg fraai.
Ik ga incognito door het leven..........
pi_33376897
SUV's zijn kut.
Grootste reden voor mij (Zijn er wel meer maar ik noem er slechts 1):

Door die kutauto's heb ik geen overzicht meer over het verkeer dat voor de SUV rijdt als ik erachter rijdt. Van vrachtauto's kan ik dat accepteren, van SUV's niet!
pi_33376917
Het is in ieder geval zo dat ik liever een SUV zie rijden als een MPV. Als ik een Safira voor me zie dan moet ik die inhalen. Maar ik vind ook dat je pas een SUV mag hebben als die helemaal van top tot wiel onder de bagger zit, want dat hoort zo. Schone SUV's zijn voor negers
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:15:56 #112
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_33377636
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:11 schreef Skv het volgende:

[..]

Vooral leuk dat er vooral vrouwen achter het stuur zitten bij die karretjes
Valt best op, veel vrouwen in een Cayenne idd.
The Internets, I needs it..
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:16:29 #113
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_33377645
Die onderste auto wat TS post zoeen gare bak
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_33377818
trouwens? statussymbool? een kia.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_33377885
Doe mij maar een Landrovertje
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_33378414
KUT kinderen!
Lekker voor je.
En maar tof doen met je karretje van 60.000
Ken mensen die meer dan dubbel zo dure auto's hebben, en er niet mee pimpen.
pi_33384173
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee joh, de volgende generaties hebben helemaal geen olie nodig En die Noordpool, wat moet je daar nou mee? Daar is het hartstikke koud.
Precies, dat zeg ik.
Wat een drogargument, 'ik rijd 1 op 3, in een tijd dat de fossiele brandstoffen steeds sneller opraken, maar verder val ik niemand lastig hoor!'

dus.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_33390171
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:10 schreef Modus het volgende:
Dat is dan ook onmogelijk met die auto's.
  zondag 25 december 2005 @ 10:43:13 #119
109577 2609
Paris (L)
pi_33390271
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:44 schreef Skv het volgende:
Ken mensen die meer dan dubbel zo dure auto's hebben, en er niet mee pimpen.
wat een sukkels dan ik rij in 4 keer zo dure auto en ik pimp dr echt wel mee en hij is niet eens van mezelf
pi_33390826
Lelijk, onpraktisch, niet efficiënt, kortom gewoon kut-auto's voor kneuzen uit het gooi. Als je een mooie bak wilt, mij best, maar koop dan gewoon een sedan... een BMW 745i of een Mercedes S500 is echt tien keer zo mooi, en ook nog veel praktischer.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  zondag 25 december 2005 @ 11:32:21 #121
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_33390913

zondag 25 december 2005 @ 11:58:06 #122
109577 2609
Paris (L)
pi_33391298
jah dat interieur is echt gaaf
pi_33391693
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_33391703
750i dus, hierboven.
pi_33403948
Ze slurpen misschien benzine en zijn slecht voor het mileu, maar dat zijn die achterlijke oldtimers ook en daar hoef je dan geen wegenbelasting voor te betalen
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')