Want, ja, we kunnen onze status niet allemaal onderscheiden met een ferrariquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:50 schreef Lidia het volgende:
[..]
Hoezo altijd statussymbool? Er is wel verschil tussen het feit dat mensen iets kopen omdat ze het mooi vinden en dat ze het gebruiken als statussymbool.
Mooie spullen kopen en ze gebruiken is niet pasterig. De manier waarop je het laat zien, kan wel patserig zijn. Zoals expres vaak op je Breitling horloge kijken terwijl je de tijd wel weet. 10 keer langs een terras rijden om er zeker van te zijn, dat iedereen je gezien heeft. Op internet vertellen hoeveel je wagenpark gekost heeft, enzovoorts.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nederlanders zijn over het algemeen snel jaloers of gunnen anderen geen succes. En zij komen dan aanzetten met termen als 'patserig'. Dit gaat bijv. ook op wanneer mensen hun academische titel willen gebruiken (iets wat in het buitenland heel normaal is), wat hier ook wordt gezien als 'patserig'.
Ik vind dat soort mensen maar triest.![]()
Vooral leuk dat er vooral vrouwen achter het stuur zitten bij die karretjesquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:10 schreef Modus het volgende:
In NL dienen dit soort auto's slechts 1 doel en dat is penis-compensatie van de eigenaar. Er is toch verder ook he-le-maal niemand op de wereld die met een Cayenne of een X5 door de bagger ploegt..
Dat afzeiken is typisch Nederlands gedrag, Nederlanders kunnen het niet hebben als het gras bij de buren groener is dan bij zichzelf. Vooral met auto's is dat helemaal erg opmerkingen als:quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:52 schreef muzas het volgende:
Ik erger me niet aan SUV of de mensen erin, ik heb wel wat beters te doen. Bovendien vind ik het nog aardige wagens om naar te kijken (m.u.v. die murano).
En jah, ik kan wel begrijpen als je net 60+k voor een auto neergeteld hebt, dat je er aardig trots op bent. Ik neem aan dat de mensen die dit daadwerkelijk betalen hard gewerkt hebben voor dat geld.
Maar ga mekaar niet af leggen zeiken. Dat is toch zonde van de moeite? Ik hoef ook geen SUV als ik het geld zou hebben (in my wildest dreams), maar dat een ander erin gaat rijden moet hij/zij zelf weten.
Bovendien ben ik al blij als ik met mijn paupersalaris later uberhaupt een auto kan betalen.
Valt best op, veel vrouwen in een Cayenne idd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Vooral leuk dat er vooral vrouwen achter het stuur zitten bij die karretjes
Precies, dat zeg ik.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, de volgende generaties hebben helemaal geen olie nodigEn die Noordpool, wat moet je daar nou mee? Daar is het hartstikke koud.
Dat is dan ook onmogelijk met die auto's.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:10 schreef Modus het volgende:
In NL dienen dit soort auto's slechts 1 doel en dat is penis-compensatie van de eigenaar. Er is toch verder ook he-le-maal niemand op de wereld die met een Cayenne of een X5 door de bagger ploegt..
wat een sukkels dan ik rij in 4 keer zo dure auto en ik pimp dr echt wel meequote:Op zaterdag 24 december 2005 19:44 schreef Skv het volgende:
Ken mensen die meer dan dubbel zo dure auto's hebben, en er niet mee pimpen.
zoals ik eerder uitlegde, heel veel mannen in onze familie zijn lang allemaal 2.3 + ik ben zelfs 2.8, probeer dan niet in een normale auto te zitten of dergelijken, ja en dan waarom dan geen busje ipv suv?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:55 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind die SUV's trouwens wel mooi, maar als je zo'n type auto wil koop je toch een echte terreinwagen (Jeep, Rover, Nissan)?
ja, mijn moeder rijdt een x5 en mijn tante heeft een kia, die hebben zeker kleine pik?quote:[quote]NL dienen dit soort auto's slechts 1 doel en dat is penis-compensatie van de eigenaar. Er is toch verder ook he-le-maal niemand op de wereld die met een Cayenne of een X5 door de bagger ploegt. .
moet je in Breda eens door het Ginneken rijdenquote:Op maandag 26 december 2005 17:41 schreef popolon het volgende:
Ik ben blij met m'n SUV, dat ding is perfect voor in de sneeuw wat er al drie weken ligt.
Dan zie je het voordeel van zo'n bak.
Maar in Nederland heb je zo'n ding, praktisch gezien, niet nodig.
je hebt ook geen sportwagens nodig, toch zie je ze rijdenquote:Op maandag 26 december 2005 17:41 schreef popolon het volgende:
Ik ben blij met m'n SUV, dat ding is perfect voor in de sneeuw wat er al drie weken ligt.
Dan zie je het voordeel van zo'n bak.
Maar in Nederland heb je zo'n ding, praktisch gezien, niet nodig.
Vroeger speelde ik met speelgoed hummers, toen mijn vader er een kocht kon ik niet wachten om erin te rijden, hummer, het heeft een pats merk, je ziet er altijd wel eentje in mtv cribs maar ze hebben iets moois. iets aantrekkelijk, en grote mannen houden nou eenmaal van grootquote:Op maandag 26 december 2005 17:57 schreef popolon het volgende:
Daar isie een stuk goedkoper.
Je zou er eentje kunnen huren.
Persoonlijk vind ik het maar onhandige lompe ondingen.
'Waarin ik mijzelf kan zijn', moet je jezelf eens horen gastquote:Op maandag 26 december 2005 17:39 schreef The_Mavericks het volgende:
...als ik in de hummer rij of zelfs in mijn auto dan voel ik me trots en niet omdat het een dure auto is maar omdat het een auto is waarin ik mijzelf kan zijn en waar ik lekker in rij...
want over kwaliteit, afwerkingsniveau, bochtengedrag etc zullen we het maar niet hebben. En ik ben pro-SUV'squote:Op maandag 26 december 2005 20:34 schreef Reflex het volgende:
SUV's zijn echt TE mooi... Maar die dingen die hier gepost zijn, zijn geen echte SUVs... DIT is pas een SUV:
[afbeelding]
Nergens maken ze zulke goede grote SUVs als in Amerika!
al onze auto's zijn zonder leningen betaald, wij hebben helemaal geen leningen in tegenstelling tot die patsers in golfs!quote:Op maandag 26 december 2005 19:19 schreef vbmot het volgende:
Zo'n hummer zie ik hier (Al Ain, UAE) ook weleens staan. Arabieren zijn gek op die dingen, hoewel ze hier ook niet nodig zijn behalve voor de veiligheid en het wadi-bashen. Maargoed, zij hebben er dan ook geld voor en volgens mij heeft de helft van de SUV patsertjes in dit topic hun karretje op afbetaling. Al bij de schuldsanering langsgeweest?
Overigens zou je eens met je wagentje in Kenya moeten gaan rijden. Als 'ie al niet onder je kont vandaan gejat wordt (waarbij het gebruik van AK47's niet geschuwd wordt) sta je meteen vast in de cotton soil.
![]()
onzin, dan moet je gaan zeuren bij het leger, die benzine tanks van gevechts tanks of straaljagers zijn al halfleeg als je de contact sleutel omdraait, en je gaat zeker ook nooit met het vliegtuig want tegen de tijd dat die motors op snelheid draaien is ook al het 1 en ander doorheen gejastquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:26 schreef maertz het volgende:
SUV's zijn zielig, en begin niet te zeuren over het wel of niet kunnen betalen... dat speelt bij ons geen rol.
Punt is gewoon dat ze te groot zijn voor de nederlandse wegen en in een tijd van opkomende benzine-schaarste gewoon asociaal.
Je kan het niet hebben om gepwned te worden door negertjes met geweertjes in oude peugeotjes?quote:
dit is een vergelijking van niets,quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:33 schreef vbmot het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben om gepwned te worden door negertjes met geweertjes in oude peugeotjes?Ik denk sowieso dat je het daar in het verkeer aflegt tegen alle matatu's en vrachtauto's (met bijbehorende rijstijl). Daar kan geen hummer tegenop.
Jij bent het type dat zich verschuilt achter anderen. Neem verantwoordelijkheid voor wat je zelf doet en praat het niet goed met wat anderen (ook) fout doen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:31 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
onzin, dan moet je gaan zeuren bij het leger, die benzine tanks van gevechts tanks of straaljagers zijn al halfleeg als je de contact sleutel omdraait, en je gaat zeker ook nooit met het vliegtuig want tegen de tijd dat die motors op snelheid draaien is ook al het 1 en ander doorheen gejast![]()
Het is wel duidelijk dat jij nog nooit verder bent geweest dan de actieradius van je SUV toelaat.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:37 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
dit is een vergelijking van niets,
1. ik ben niet gepwnd (wat dat ook mag zijn)
2. ik zou nooit naar dat land van een vuilnis zak gaan
appels en peren
hihihhihh hahahahaha hehehhehequote:Het is wel duidelijk dat jij nog nooit verder bent geweest dan de actieradius van je SUV toelaat.
Wie ben jij om te bepalen of iemand in zo'n auto mag rijden? SUV's zijn gewoon door de RDW goedgekeurd als personenauto, en de eigenaren betalen netjes hun (hogere) belastingen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:26 schreef maertz het volgende:
SUV's zijn zielig, en begin niet te zeuren over het wel of niet kunnen betalen... dat speelt bij ons geen rol.
Punt is gewoon dat ze te groot zijn voor de nederlandse wegen en in een tijd van opkomende benzine-schaarste gewoon asociaal.
Als je alleen maar in je karretje zit zal je eigen radius wel flink groot zijn, groeit snel aan dat vet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:44 schreef The_Mavericks het volgende:
en hoe weet jij wat mijn radius is?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |