abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33375308
Ik erger me niet aan SUV of de mensen erin, ik heb wel wat beters te doen. Bovendien vind ik het nog aardige wagens om naar te kijken (m.u.v. die murano).

En jah, ik kan wel begrijpen als je net 60+k voor een auto neergeteld hebt, dat je er aardig trots op bent. Ik neem aan dat de mensen die dit daadwerkelijk betalen hard gewerkt hebben voor dat geld.

Maar ga mekaar niet af leggen zeiken. Dat is toch zonde van de moeite? Ik hoef ook geen SUV als ik het geld zou hebben (in my wildest dreams), maar dat een ander erin gaat rijden moet hij/zij zelf weten.

Bovendien ben ik al blij als ik met mijn paupersalaris later uberhaupt een auto kan betalen.
pi_33375340
Ik vind het gewoon supervette karren.
Als ze maar niet té groot zijn, en zolang ik er maar zelf niet een heb.
Maar zien er mooi uit
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_33375442
Ik vind die SUV's trouwens wel mooi, maar als je zo'n type auto wil koop je toch een echte terreinwagen (Jeep, Rover, Nissan)?
pi_33375467
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:50 schreef Lidia het volgende:

[..]

Hoezo altijd statussymbool? Er is wel verschil tussen het feit dat mensen iets kopen omdat ze het mooi vinden en dat ze het gebruiken als statussymbool.
Want, ja, we kunnen onze status niet allemaal onderscheiden met een ferrari
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:04:59 #105
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_33375700
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nederlanders zijn over het algemeen snel jaloers of gunnen anderen geen succes. En zij komen dan aanzetten met termen als 'patserig'. Dit gaat bijv. ook op wanneer mensen hun academische titel willen gebruiken (iets wat in het buitenland heel normaal is), wat hier ook wordt gezien als 'patserig'.

Ik vind dat soort mensen maar triest.
Mooie spullen kopen en ze gebruiken is niet pasterig. De manier waarop je het laat zien, kan wel patserig zijn. Zoals expres vaak op je Breitling horloge kijken terwijl je de tijd wel weet. 10 keer langs een terras rijden om er zeker van te zijn, dat iedereen je gezien heeft. Op internet vertellen hoeveel je wagenpark gekost heeft, enzovoorts.

De bovenstaande dingen zijn niet nodig. er zijn genoeg mensen, die wel degelijk jaoers zijn, maar het anderen wel gunnen. maar indien een ander constant zit te "patsen", dan gaat het een boel irritatie opwekken. Ik ben het natuurlijk wel met je eens, dat er ook genoeg mensen zijn die een ander gewoon niks gunnen. Maar die hebben weer hun eigen psychologische problemen.
Horrible Cunt!
pi_33375840
In NL dienen dit soort auto's slechts 1 doel en dat is penis-compensatie van de eigenaar. Er is toch verder ook he-le-maal niemand op de wereld die met een Cayenne of een X5 door de bagger ploegt. .
pi_33375841
Paar leuke SUV's die ik achter heb staan:

En deze vind ik supervet:

pi_33375876
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:10 schreef Modus het volgende:
In NL dienen dit soort auto's slechts 1 doel en dat is penis-compensatie van de eigenaar. Er is toch verder ook he-le-maal niemand op de wereld die met een Cayenne of een X5 door de bagger ploegt. .
Vooral leuk dat er vooral vrouwen achter het stuur zitten bij die karretjes
pi_33376172
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:52 schreef muzas het volgende:
Ik erger me niet aan SUV of de mensen erin, ik heb wel wat beters te doen. Bovendien vind ik het nog aardige wagens om naar te kijken (m.u.v. die murano).

En jah, ik kan wel begrijpen als je net 60+k voor een auto neergeteld hebt, dat je er aardig trots op bent. Ik neem aan dat de mensen die dit daadwerkelijk betalen hard gewerkt hebben voor dat geld.

Maar ga mekaar niet af leggen zeiken. Dat is toch zonde van de moeite? Ik hoef ook geen SUV als ik het geld zou hebben (in my wildest dreams), maar dat een ander erin gaat rijden moet hij/zij zelf weten.

Bovendien ben ik al blij als ik met mijn paupersalaris later uberhaupt een auto kan betalen.
Dat afzeiken is typisch Nederlands gedrag, Nederlanders kunnen het niet hebben als het gras bij de buren groener is dan bij zichzelf. Vooral met auto's is dat helemaal erg opmerkingen als:

- tis vast een patser
- hij heeft klein pikkie
- heeft ie vast niet eerlijk
- etc..

Helaas is de SUV al iets wat in Nederland niet echt lekker ligt, maja als je zo'n auto mooi vind en je verdient goed wrom zou je hem dan niet kopen. Toevallig vind ik sommige modellen ook erg fraai.
Ik ga incognito door het leven..........
pi_33376897
SUV's zijn kut.
Grootste reden voor mij (Zijn er wel meer maar ik noem er slechts 1):

Door die kutauto's heb ik geen overzicht meer over het verkeer dat voor de SUV rijdt als ik erachter rijdt. Van vrachtauto's kan ik dat accepteren, van SUV's niet!
pi_33376917
Het is in ieder geval zo dat ik liever een SUV zie rijden als een MPV. Als ik een Safira voor me zie dan moet ik die inhalen. Maar ik vind ook dat je pas een SUV mag hebben als die helemaal van top tot wiel onder de bagger zit, want dat hoort zo. Schone SUV's zijn voor negers
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:15:56 #112
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_33377636
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:11 schreef Skv het volgende:

[..]

Vooral leuk dat er vooral vrouwen achter het stuur zitten bij die karretjes
Valt best op, veel vrouwen in een Cayenne idd.
The Internets, I needs it..
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:16:29 #113
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_33377645
Die onderste auto wat TS post zoeen gare bak
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_33377818
trouwens? statussymbool? een kia.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_33377885
Doe mij maar een Landrovertje
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_33378414
KUT kinderen!
Lekker voor je.
En maar tof doen met je karretje van 60.000
Ken mensen die meer dan dubbel zo dure auto's hebben, en er niet mee pimpen.
pi_33384173
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee joh, de volgende generaties hebben helemaal geen olie nodig En die Noordpool, wat moet je daar nou mee? Daar is het hartstikke koud.
Precies, dat zeg ik.
Wat een drogargument, 'ik rijd 1 op 3, in een tijd dat de fossiele brandstoffen steeds sneller opraken, maar verder val ik niemand lastig hoor!'

dus.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_33390171
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:10 schreef Modus het volgende:
Dat is dan ook onmogelijk met die auto's.
  zondag 25 december 2005 @ 10:43:13 #119
109577 2609
Paris (L)
pi_33390271
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:44 schreef Skv het volgende:
Ken mensen die meer dan dubbel zo dure auto's hebben, en er niet mee pimpen.
wat een sukkels dan ik rij in 4 keer zo dure auto en ik pimp dr echt wel mee en hij is niet eens van mezelf
pi_33390826
Lelijk, onpraktisch, niet efficiënt, kortom gewoon kut-auto's voor kneuzen uit het gooi. Als je een mooie bak wilt, mij best, maar koop dan gewoon een sedan... een BMW 745i of een Mercedes S500 is echt tien keer zo mooi, en ook nog veel praktischer.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  zondag 25 december 2005 @ 11:32:21 #121
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_33390913

zondag 25 december 2005 @ 11:58:06 #122
109577 2609
Paris (L)
pi_33391298
jah dat interieur is echt gaaf
pi_33391693
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_33391703
750i dus, hierboven.
pi_33403948
Ze slurpen misschien benzine en zijn slecht voor het mileu, maar dat zijn die achterlijke oldtimers ook en daar hoef je dan geen wegenbelasting voor te betalen
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 26 december 2005 @ 00:05:30 #126
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33404039
Ik vind het maar lelijke, lompe bakken
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_33418301
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:55 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind die SUV's trouwens wel mooi, maar als je zo'n type auto wil koop je toch een echte terreinwagen (Jeep, Rover, Nissan)?
zoals ik eerder uitlegde, heel veel mannen in onze familie zijn lang allemaal 2.3 + ik ben zelfs 2.8, probeer dan niet in een normale auto te zitten of dergelijken, ja en dan waarom dan geen busje ipv suv?

simpel, een busje is zakelijk, ik ga niet met een busje naar sensation of naar familie, nee daarom hebben we veel van dergelijke autos die onder Suv, en als ik dan aan bekenden zou vragen waarom hebben jullie een suv?

dan zouden de meesten zeggen: omdat het handig is en dat is het ook, veel mensen denken status symbool, tuurlijk als ik in de hummer rij of zelfs in mijn auto dan voel ik me trots en niet omdat het een dure auto is maar omdat het een auto is waarin ik mijzelf kan zijn en waar ik lekker in rij, bovendien heb ik een zeer rustige en beheersde rijstijl, ik heb geen snelle wagen nodig, ik vindt die sportwagens veel meer uitsloverij, tuurlijk ik had wel een z350 kunnen kopen maar daar pas ik helemaal niet in, zelfde als mijn vriendin die weer veel kleiner is, die heb ik een ford ka gekocht, daar zou ik niet in kunnen rijden zonder de bestuurders stoel weg te slopen en op de achter bank te zitten.
quote:
[quote]NL dienen dit soort auto's slechts 1 doel en dat is penis-compensatie van de eigenaar. Er is toch verder ook he-le-maal niemand op de wereld die met een Cayenne of een X5 door de bagger ploegt. .
ja, mijn moeder rijdt een x5 en mijn tante heeft een kia, die hebben zeker kleine pik?

vrijdag overegens naar groningen geweest, staan we voor het stoplicht met samen met een golf cabrio beetje stoer te gassen, gaat het licht op groen slaat zijn motor uit, dat zijn patsers die niks zijn
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
  maandag 26 december 2005 @ 17:41:34 #128
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33418339
Ik ben blij met m'n SUV, dat ding is perfect voor in de sneeuw wat er al drie weken ligt.

Dan zie je het voordeel van zo'n bak.

Maar in Nederland heb je zo'n ding, praktisch gezien, niet nodig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_33418415
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:41 schreef popolon het volgende:
Ik ben blij met m'n SUV, dat ding is perfect voor in de sneeuw wat er al drie weken ligt.

moet je in Breda eens door het Ginneken rijden daar heeft de gemeente zoveel drempels gelegd dat je spontaan nekklachten krijgt, al rij je er met 5km/h overheen... en dan heb ik het nog niet eens over de vervangings-frequentie van schokdempers etc

De overheid lokt de aankoop van SUV's gewoon uit
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33418418
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:41 schreef popolon het volgende:

je hebt ook geen sportwagens nodig, toch zie je ze rijden
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
  maandag 26 december 2005 @ 17:51:48 #131
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33418495
Ik gebruik 'm praktisch.

Klop de sneeuw af aan die zijbeugels, of hoe die krengen ook heten, hoog op de weg (en die wegen in Michigan zijn best klote vergeleken met NL, en voor een SUV redelijk zuinig.

4x4 met winterbanden is lekker rijden.

Die van mij is trouwens heel klein en heeft totaal geen waarde als statussymbool.

Maar als ik sommige NL'ers er in zie rijden dan moet het dus juist een statussymbool zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_33418581
overegens wil ik ooit nog de route 66 rijden in de hummer, alleen weet ik niet of ik hem naar usa haal of daar koop
</b>
  maandag 26 december 2005 @ 17:57:34 #133
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33418603
Daar isie een stuk goedkoper.

Je zou er eentje kunnen huren.

Persoonlijk vind ik het maar onhandige lompe ondingen.
pi_33418651
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:57 schreef popolon het volgende:
Daar isie een stuk goedkoper.

Je zou er eentje kunnen huren.

Persoonlijk vind ik het maar onhandige lompe ondingen.
Vroeger speelde ik met speelgoed hummers, toen mijn vader er een kocht kon ik niet wachten om erin te rijden, hummer, het heeft een pats merk, je ziet er altijd wel eentje in mtv cribs maar ze hebben iets moois. iets aantrekkelijk, en grote mannen houden nou eenmaal van groot

[ Bericht 11% gewijzigd door The_Mavericks op 26-12-2005 18:05:46 ]
</b>
pi_33419221
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:39 schreef The_Mavericks het volgende:
...als ik in de hummer rij of zelfs in mijn auto dan voel ik me trots en niet omdat het een dure auto is maar omdat het een auto is waarin ik mijzelf kan zijn en waar ik lekker in rij...
'Waarin ik mijzelf kan zijn', moet je jezelf eens horen gast .

Waar woon je eigenlijk? Dan kom ik een keer langs met m'n sleutelbos.
It's easier to get forgiveness than permission.
  maandag 26 december 2005 @ 19:19:41 #136
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_33419841
Zo'n hummer zie ik hier (Al Ain, UAE) ook weleens staan. Arabieren zijn gek op die dingen, hoewel ze hier ook niet nodig zijn behalve voor de veiligheid en het wadi-bashen. Maargoed, zij hebben er dan ook geld voor en volgens mij heeft de helft van de SUV patsertjes in dit topic hun karretje op afbetaling. Al bij de schuldsanering langsgeweest?

Overigens zou je eens met je wagentje in Kenya moeten gaan rijden. Als 'ie al niet onder je kont vandaan gejat wordt (waarbij het gebruik van AK47's niet geschuwd wordt ) sta je meteen vast in de cotton soil.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  maandag 26 december 2005 @ 20:12:01 #137
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_33420802
SUV,s zijn tzum kotsen.

Rijdende koelkasten.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_33421324
SUV's zijn echt TE mooi... Maar die dingen die hier gepost zijn, zijn geen echte SUVs... DIT is pas een SUV:

Nergens maken ze zulke goede SUVs als in Amerika!
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
pi_33421389
quote:
Op maandag 26 december 2005 20:34 schreef Reflex het volgende:
SUV's zijn echt TE mooi... Maar die dingen die hier gepost zijn, zijn geen echte SUVs... DIT is pas een SUV:

[afbeelding]

Nergens maken ze zulke goede grote SUVs als in Amerika!
want over kwaliteit, afwerkingsniveau, bochtengedrag etc zullen we het maar niet hebben. En ik ben pro-SUV's
pi_33433921
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:19 schreef vbmot het volgende:
Zo'n hummer zie ik hier (Al Ain, UAE) ook weleens staan. Arabieren zijn gek op die dingen, hoewel ze hier ook niet nodig zijn behalve voor de veiligheid en het wadi-bashen. Maargoed, zij hebben er dan ook geld voor en volgens mij heeft de helft van de SUV patsertjes in dit topic hun karretje op afbetaling. Al bij de schuldsanering langsgeweest?

Overigens zou je eens met je wagentje in Kenya moeten gaan rijden. Als 'ie al niet onder je kont vandaan gejat wordt (waarbij het gebruik van AK47's niet geschuwd wordt ) sta je meteen vast in de cotton soil.
al onze auto's zijn zonder leningen betaald, wij hebben helemaal geen leningen in tegenstelling tot die patsers in golfs!

en kenya is een kut land
</b>
pi_33434419
SUV's zijn zielig, en begin niet te zeuren over het wel of niet kunnen betalen... dat speelt bij ons geen rol.

Punt is gewoon dat ze te groot zijn voor de nederlandse wegen en in een tijd van opkomende benzine-schaarste gewoon asociaal.
pi_33434567
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:26 schreef maertz het volgende:
SUV's zijn zielig, en begin niet te zeuren over het wel of niet kunnen betalen... dat speelt bij ons geen rol.

Punt is gewoon dat ze te groot zijn voor de nederlandse wegen en in een tijd van opkomende benzine-schaarste gewoon asociaal.
onzin, dan moet je gaan zeuren bij het leger, die benzine tanks van gevechts tanks of straaljagers zijn al halfleeg als je de contact sleutel omdraait, en je gaat zeker ook nooit met het vliegtuig want tegen de tijd dat die motors op snelheid draaien is ook al het 1 en ander doorheen gejast
</b>
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:33:15 #143
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_33434605
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:05 schreef The_Mavericks het volgende:

[..]
en kenya is een kut land
Je kan het niet hebben om gepwned te worden door negertjes met geweertjes in oude peugeotjes? Ik denk sowieso dat je het daar in het verkeer aflegt tegen alle matatu's en vrachtauto's (met bijbehorende rijstijl). Daar kan geen hummer tegenop.
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:33:49 #144
125396 tsjimp
cogito ergo cum
pi_33434619
SUV's zuigen, Hummers zijn helemaal de blits!
pi_33434691
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:33 schreef vbmot het volgende:

[..]

Je kan het niet hebben om gepwned te worden door negertjes met geweertjes in oude peugeotjes? Ik denk sowieso dat je het daar in het verkeer aflegt tegen alle matatu's en vrachtauto's (met bijbehorende rijstijl). Daar kan geen hummer tegenop.
dit is een vergelijking van niets,

1. ik ben niet gepwnd (wat dat ook mag zijn)
2. ik zou nooit naar dat land van een vuilnis zak gaan

appels en peren
</b>
pi_33434767
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:31 schreef The_Mavericks het volgende:

[..]

onzin, dan moet je gaan zeuren bij het leger, die benzine tanks van gevechts tanks of straaljagers zijn al halfleeg als je de contact sleutel omdraait, en je gaat zeker ook nooit met het vliegtuig want tegen de tijd dat die motors op snelheid draaien is ook al het 1 en ander doorheen gejast
Jij bent het type dat zich verschuilt achter anderen. Neem verantwoordelijkheid voor wat je zelf doet en praat het niet goed met wat anderen (ook) fout doen.
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:40:04 #147
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_33434769
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:37 schreef The_Mavericks het volgende:

[..]

dit is een vergelijking van niets,

1. ik ben niet gepwnd (wat dat ook mag zijn)
2. ik zou nooit naar dat land van een vuilnis zak gaan

appels en peren
Het is wel duidelijk dat jij nog nooit verder bent geweest dan de actieradius van je SUV toelaat.
pi_33434870
benzine intereseert me niet.
quote:
Het is wel duidelijk dat jij nog nooit verder bent geweest dan de actieradius van je SUV toelaat.
hihihhihh hahahahaha hehehhehe

en hoe weet jij wat mijn radius is?
</b>
pi_33435006
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:26 schreef maertz het volgende:

Wie ben jij om te bepalen of iemand in zo'n auto mag rijden? SUV's zijn gewoon door de RDW goedgekeurd als personenauto, en de eigenaren betalen netjes hun (hogere) belastingen.
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:52:31 #150
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_33435066
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:44 schreef The_Mavericks het volgende:

en hoe weet jij wat mijn radius is?
Als je alleen maar in je karretje zit zal je eigen radius wel flink groot zijn, groeit snel aan dat vet.

Maar als ik jou zo hoor over één van de mooiste landen ter wereld denk ik dat je doodsbang bent voor alles dat zich buiten de provincie afspeelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')