dat jij nou een goedkope auto heb of geen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik hoop dat er eentje een lawinepijl in je uitlaat stopt, of een supervlinder ofzulks.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:15 schreef tonks het volgende:
Een alarm op een panda?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:20 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
[afbeelding]Nu je het bedrag d'r bij zet is het zeker een verkapt kijk mij ik een dure wage rijden-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In die grill is wel mooi paats voor een rotje
Lurf is the message and the message is Lurf
dan zo'n druipkaarsquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:24 schreef Salvad0R het volgende:
voor 59 000 euro haal ik mezelf wel een iets mooiere auto .
[..]
[afbeelding]Ik hoop neit dat dat jouw 'auto' is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
smaak verschiltquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:27 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik hoop neit dat dat jouw 'auto' is.
Volgende keer je auto iets dichter bij huis parkeren en met een stuk hout wachten op die onverlaten die je auto proberen op te blazenquote:
[..]
[afbeelding]Wat een sufkut kut-SUVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Hoezo? Prachtige auto toch.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:27 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik hoop neit dat dat jouw 'auto' is.
Waar woon je?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:38 schreef buzzer het volgende:
Vuurwerk is helemaal kut, heeft niets met kinderen te maken
wij hebben er nog 2 lekker benzine slurpende SUV's want benzine moet zo snel mogelijk opquote:
quote:
Valt wel mee, ik vind vuurwerk opzich niet kut en steek het zelf ook af (weliswaar alleen siervuurwerk, maar toch). Zijn meer de mensen die er niet fatsoenlijk mee om kunnen gaan en het voor andre doeleinden gaan gebruiken dan waar het voor gemaakt is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:38 schreef buzzer het volgende:
Vuurwerk is helemaal kut, heeft niets met kinderen te maken
[..]
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lelijke auto
Trouwens, zo gaar waarom gooien die kinderen de dingen gewoon niet op straap ipv anderen hun spullen kapot te maken[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
dat kan ik nooit weer betalenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:16 schreef Slager het volgende:
WAT EEN KANKER BAK!!!! ... ik bedoel ik ben niet jaloers ofso
Ja. Leg eens uit waarom!quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Vind je het gek dat ze juist jóuw auto pakken?
Heeft weinig met jaloezie te maken, meer met goede smaak. Wie koopt er nou een Nissan van 59.000 euroquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo? Prachtige auto toch.Jij moet nog maar eens zien dat je iets beters dan een Opel Astra kan rijden.
Jaloerse users.
Precies, een Nissan van 59000 euroquote:Op zondag 25 december 2005 10:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heeft weinig met jaloezie te maken, meer met goede smaak. Wie koopt er nou een Nissan van 59.000 euro
Koop dan een echte auto.
inderdaad. kaalplukken dat schoremquote:Op zondag 25 december 2005 10:40 schreef _Arthur het volgende:
Loop even naar de ouders van dat tuig en vraag hun verzekerings gegevens even.
ja, een auto waar ik niet in pasquote:Op zondag 25 december 2005 10:43 schreef Miller.Time het volgende:
[..]
Precies, een Nissan van 59000 euro![]()
![]()
![]()
Voor dat bedrag heb je een A6 quattro![]()
en jij werkt nog wel bij een nissan dealerquote:Op zondag 25 december 2005 10:44 schreef GizartFRL het volgende:
Zo'n bak rijd voor geen meter, sorry dak het zeg.
Tevens zeer geschikt voor het onherkenbaar verminken van een kinderlijkje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |