Ik weet niet of ik het op het forum mag zeggen, maar voor die sporen bestaat een crack. Dan heb je er dachtik iets van 100 (sporen).quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:43 schreef haarb0l het volgende:
[..]
Juist, dat inderdaad - ik merk dat ik vaak ook onverklaarbare compatibility problemen heb met sessies die bijv. via OMF van een mac afkomen - of zelfs zoiets simpels als quicktime filmpjes waarbij ik toch echt de nieuwste codecs heb en ze gewoon in sorenson 3 zijn gecodeerd...
Maar dat van dat Intel-gebeuren, dat is inderdaad wel scary. Misschien toch eerst nog maar even een iets geupdate pc kopen en ondertussen sparen voor een nieuwe G5...
Ik wilde dat er een keer een protools versie kwam zonder die beperking in sporen - als ze op M-Audio hardware gewoon een onbeperkte sporenversie van Protools zouden maken dan spring ik in 't PT-bootje... maarja, ze zijn niet gek natuurlijk![]()
Ik wil gewoon wat opnames met gitaar en zang, en wat kunnen mixen zeg maar. Maar het moet wel goed en die ruis moet eruit etc :xquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:59 schreef NiekL het volgende:
Ligt eraan wat je er mee wil doen. Een pro zal het waarschijnlijk speelgoed vinden. Ik vind het ook niet fijn. Ik gebruik liever Cubase.
Maar als je net begint kun je met music maker alles doen wat je wilt
Het lijkt me sterk dat die beperking met een patch is op te lossen en dat niet de complete software is uitgekleed... dat zou best een blunder zijn van digidesign. Ik zal niet vragen om de patch - maar ken je mensen die 'm gebruiken? Ik vraag me namelijk sterk af of dat geen broodje aap verhaal is. Als dat ding bestaat wordt protools M-powered ineens veel aantrekkelijker nl...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:25 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het op het forum mag zeggen, maar voor die sporen bestaat een [patch]. Dan heb je er dachtik iets van 100 (sporen).
ik hoor er echt veel goede verhalen overquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:35 schreef Svyatagor het volgende:
Anders Audacity, heb er niet veel mee gewerkt, maar het is gratis!
vind de nieuwste audition al erg pro eruit zien met erg veel optiesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:15 schreef --H-I-M-- het volgende:
OM te beginnen is adobe audition ook een heel fijn programma ja.
Ja, ik ken mensen die hem gebruiken. en ja, hij is vrij stabiel. En nee, ik heb hem niet. Maar een zoek op internet doet wonderen. Echter ik weet niet of hij op 7 werkt, maar iig op 6 wel. Ook weet ik niet of ie werkt op m-powered. Wel op de protoolsbundels die je bij je digi002 krijgt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:13 schreef haarb0l het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat die beperking met een patch is op te lossen en dat niet de complete software is uitgekleed... dat zou best een blunder zijn van digidesign. Ik zal niet vragen om de patch - maar ken je mensen die 'm gebruiken? Ik vraag me namelijk sterk af of dat geen broodje aap verhaal is. Als dat ding bestaat wordt protools M-powered ineens veel aantrekkelijker nl...
Ik studeer ook TN (2e jaars). Misschien ken ik je, ik heb zo'n luistertest gedaan bij die flat panel surround sound opstelling en een eerstejaars eindproject in de grote dode kamer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:26 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik studeer nog officieel (Technische Natuurkunde) en Golfveldsynthese was ook mijn afstudeeronderwerp, maar dit doe ik even extra als betaald "project" tussendoor. Ik ben toch bijna klaar, namelijk.
Je hebt in principe gelijk, echter, ik denk dat hij niet z'n gitaar rechtstreeks in z'n pc wil prikken, maar dat ie de uitgang van z'n Tonelab met z'n pc wil verbinden. Daar heb je géén DI box voor nodig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:00 schreef IrfieJ het volgende:
je hebt een D/i box nodig als je een electrische gitaar wilt opnemen.
er komt geen line singaal uit.. die moet je dus eerst maken met een d/i box
Ik heb het ja, best geinig hoor!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:28 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
ik hoor er echt veel goede verhalen over![]()
Het kan wel, maar doordat de ohmages zo verschillend zijn (voor een gitaar heb je een Hi-Z ingang nodig) zal je gitaar nooit super geklonken hebben, althans niet zoals ie hoort te klinken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:46 schreef search64 het volgende:
Toen ik nog een Terratec Phase 28 had (waardeloze kaart, niet aan beginnen) kon ik een gitaar gewoon rechtstreeks in de ingang prikken en met Native Instruments Guitar RIg aan de slag. Hoe zit dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |