Kijk, daar gaat 't dus misquote:
Hij zei: een ongebruikte vrouwelijke fokster...quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:46 schreef Chandler het volgende:
Ik wil niet in de rij, wil niet de ene van zovele zijn... maar voeg me maar toe aan een ongebruikte vrouwlijke fokster die van vrouwen houd
quote:
quote:
quote:
quote:
Misschien dat er nog een rondloopt in FFV (Frigide Fok Vrouwen)quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij zei: een ongebruikte vrouwelijke fokster...![]()
Hebben ze daar geen pilletjes tegen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik aan grootheidswaanzin lijdt.
Ha, de eerste keer dat ik in de rij aansluit moet nog komenquote:
Joequote:
Dat subforum heb ik geen toegang toe...quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien dat er nog een rondloopt in FFV (Frigide Fok Vrouwen)
Ooit moet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Ha, de eerste keer dat ik in de rij aansluit moet nog komen![]()
Hola!quote:
Ik geloof niet in chemische oplossingen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen pilletjes tegen?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat subforum heb ik geen toegang toe...![]()
Dat verklaart in ieder geval je nick!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik geloof niet in chemische oplossingen.
Wie heeft 't over chemisch? Homeopathische pilletjes werken ook!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik geloof niet in chemische oplossingen.
Niet in dit topic. Maar nu welquote:
Dat was ook één van de selectiecriteria!quote:
Niet van jouquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was ook één van de selectiecriteria!![]()
Pakze meid!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Anyway, ik ga mijn koffer inpakken etc. dag snoesjes!
quote:
Pssst... Jij ging morgen toch pas weg?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Anyway, ik ga mijn koffer inpakken etc. dag snoesjes!
Een selectiecriterium van jou aan Fok!sters.quote:
Ik denk dat ik 'm snap...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een selectiecriterium van jou aan Fok!sters.
Chemische oorlogsvoering is overrated.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verklaart in ieder geval je nick!
Dan moet ik wel redelijk wanhopig zijn als ik netjes in de rij ga staan voor een vrouw hoor. Graag of niet, is mijn mottoquote:
Oh fuck jaquote:Ga jij nou maar op jasjesjacht
En dan wel in de rij om af te rekenen he
Ik snap die figuren ook niet die de kerstinkopen uitstellen tot een dag van te voren. Ik heb al de hele dag een prachtig schouwspel van mensen die wanhopig een plekje proberen te vinden voor de auto...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:03 schreef Breetai het volgende:
Hehe, vandaag de logistieke nachtmerrie voor kerstmis. Danleer je pas wat een rij inhoud.
'Tis nog vroeg hequote:
Ik was om 8 uur al op...quote:
Het is nogal vervelend voor de mensen die geen kerst vieren en gewoon hun weekendboodschapjes willen halenquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap die figuren ook niet die de kerstinkopen uitstellen tot een dag van te voren. Ik heb al de hele dag een prachtig schouwspel van mensen die wanhopig een plekje proberen te vinden voor de auto...
Kerst!![]()
Check!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is nogal vervelend voor de mensen die geen kerst vieren en gewoon hun weekendboodschapjes willen halen
Ik was toen al wel wakker met een poes op m'n hoofdquote:
Godt!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
ja oi!
Het zou verboden moeten worden!!quote:
Gelukkig doet mijn kattebeest dat nooit!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was toen al wel wakker met een poes op m'n hoofd
Ik overweeg dan ook te emigreren naar Afghanistan. Daar doen ze tenminste niet aan Kerst!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden!!
Mr. Coffeequote:
Ik zie dat het tijd is om Godt uit te dagen voor een titelgevechtquote:
Voor koffie? Of in de rij staan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:11 schreef Breetai het volgende:
Ik heb de hele week al meer dan voldoende te doen gehad 's avonds. Dus ik kan er nu pas eens tijd voor nemen.
Was het een harige, of een kale ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was toen al wel wakker met een poes op m'n hoofd
Dat is een gemiddelde huid toch ook?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig doet mijn kattebeest dat nooit!![]()
Die donderde zonet wel van het bureau af en vond mijn huid uitermate geschikt om zich in vast te haken...![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik overweeg dan ook te emigreren naar Afghanistan. Daar doen ze tenminste niet aan Kerst!
Ik wil niet gemiddeld zijn...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is een gemiddelde huid toch ook?
Wat zijn de beoordelingscriteria?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat het tijd is om Godt uit te dagen voor een titelgevecht.
Al die buitenlandse soldaten daar wel hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik overweeg dan ook te emigreren naar Afghanistan. Daar doen ze tenminste niet aan Kerst!
Een erg harigequote:Op zaterdag 24 december 2005 12:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Was het een harige, of een kale ?![]()
Typisch gevalletje van beroepsdeformatie, die vraag..quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat zijn de beoordelingscriteria?
Dat kan je dan wel niet willen, maar dat ben je nou eenmaal welquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]Dat kan je dan wel niet willen, maar dat ben je nou eenmaal wel
Ik wil niet gemiddeld zijn...![]()
Terugtrekken die figuren! Ieder mens op deze planeet heeft recht op een kerstloos land!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Al die buitenlandse soldaten daar wel hoor
Ze moeten wel SMART beschreven zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van beroepsdeformatie, die vraag..![]()
En lekker warm volgens mijquote:
Verhuis naar Paaseilandquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terugtrekken die figuren! Ieder mens op deze planeet heeft recht op een kerstloos land!
't Erge is dat ik nou nog weet wat je bedoelt ook...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze moeten wel SMART beschreven zijn natuurlijk
Het zal je gezegd wordenquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ik gef je de standaardeviatie cadeau hoor
Stukken beter al! Met al die leuke beelden!quote:
Het komt nooit meer goed met je. Dit kan je niet vergeten hoe hard je ook probeertquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Erge is dat ik nou nog weet wat je bedoelt ook...![]()
Ik ben nog niet geblocked op MSNquote:
Ik zie voornamelijk het feit dat er een d ontbreekt in de spelling...quote:
Ik ook. Met een beetje mazzel Godt niet, en dan win ik bij gebrek aan tegenstanderquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Erge is dat ik nou nog weet wat je bedoelt ook...![]()
Ligt 't niet vlak bij Kersteiland? met al die stalletjes?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stukken beter al! Met al die leuke beelden!
Je bent toch afwezig, dus waarom zou ik...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geblocked op MSN
En een equote:Op zaterdag 24 december 2005 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk het feit dat er een d ontbreekt in de spelling...![]()
Of je nou wint of niet. Je blijft mijn nummer één!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ook. Met een beetje mazzel Godt niet, en dan win ik bij gebrek aan tegenstander.
De requirements lagen nog niet op tafel he. Maar of je weet wat SMART is is er iig geen onderdeel vanquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ook. Met een beetje mazzel Godt niet, en dan win ik bij gebrek aan tegenstander.
Ons wonder is mens geworden!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een e![]()
Het was een post die een tester onwaardig is, I know
Ik was gisteravond ook afwezig. Met wie heb je dan zitten praten?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent toch afwezig, dus waarom zou ik...![]()
Onder de mannen he!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je nou wint of niet. Je blijft mijn nummer één!![]()
Wel noodzakelijk om de requirements volgens de regels aan te leveren. Mocht een dergelijke non-requirement dat leiden tot slechts één inzending (de mijne) dan wil ik voorstellen dat ik win bij defaultquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De requirements lagen nog niet op tafel he. Maar of je weet wat SMART is is er iig geen onderdeel van
Waar?quote:
Die nederlandse soldaten vinden het ook wel fijn dat ze op eens geen kerst hoeven te vieren. Die tekenen zo bij voor de volgende uitzending naar een kerstloos-land.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terugtrekken die figuren! Ieder mens op deze planeet heeft recht op een kerstloos land!
Waarschijnlijk met iemand die me flink in de zeik wil nemen dan...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was gisteravond ook afwezig. Met wie heb je dan zitten praten?
Ik bepaal de requirements en doe verder niet mee met de contest. Dus nee, dat gaat niet werken!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel noodzakelijk om de requirements volgens de regels aan te leveren. Mocht een dergelijke non-requirement dat leiden tot slechts één inzending (de mijne) dan wil ik voorstellen dat ik win bij default.
Daar heb ik mijn mensen voor!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onder de mannen he!
SMART! Je moet wel SMART schrijven!!
Oh jeee, de zoveelste gestructureerde methode. Feest.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onder de mannen he!
SMART! Je moet wel SMART schrijven!!
Zeg, kan ik jouw mensen niet even lenen?quote:
Dit is echt zo'n moment dat ik er van baal dat ik ben afgekeurd voor het leger op achterlijk voorkomen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:26 schreef Breetai het volgende:
[..]
Die nederlandse soldaten vinden het ook wel fijn dat ze op eens geen kerst hoeven te vieren. Die tekenen zo bij voor de volgende uitzending naar een kerstloos-land.
Die mag ook op de lijst met no-go'squote:Op zaterdag 24 december 2005 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met iemand die me flink in de zeik wil nemen dan...![]()
Miss? Wil je ff worden uitgeleend aan mijn nummer één?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, kan ik jouw mensen niet even lenen?
T-Map all the wayquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:27 schreef Breetai het volgende:
[..]
Oh jeee, de zoveelste gestructureerde methode. Feest.
Klopt, en vrijdag ben ik weer terugquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pssst... Jij ging morgen toch pas weg?
Have funquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:27 schreef webspider het volgende:
Goed .. tijd voor Den Spuertocht naer den Colbert! [afbeelding]
Later!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die mag ook op de lijst met no-go's
Ik merk er niks vanquote:
Ok, laat je ff een gebruiksaanwijzing achter waar ik alles kan vinden? (incl. je dagboek)quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Klopt, en vrijdag ben ik weer terug
Hoeveel % krijg ik?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miss? Wil je ff worden uitgeleend aan mijn nummer één?
Zie hierquote:
Daar maken we geen grappen over!quote:
Dagboek gaat mee, condooms liggen in het doosje naast het bed, je weet zelf wel hoe het bad werkt, en de code van de kluis is 9-5-6-6. Je redt je verder wel???quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, laat je ff een gebruiksaanwijzing achter waar ik alles kan vinden? (incl. je dagboek)
Ik begrjip dat humor ook niet is toegestaan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar maken we geen grappen over!
Je neemt de condooms niet mee? Uitkijken voor down-babies hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Dagboek gaat mee, condooms liggen in het doosje naast het bed, je weet zelf wel hoe het bad werkt, en de code van de kluis is 9-5-6-6. Je redt je verder wel???
Condooms...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Dagboek gaat mee, condooms liggen in het doosje naast het bed, je weet zelf wel hoe het bad werkt, en de code van de kluis is 9-5-6-6. Je redt je verder wel???
Humor in de slaapkamer? Cheesus! dat doe je toch niet! Doodserieuze aangelegenheid!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrjip dat humor ook niet is toegestaan?![]()
Dealbreakerquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Humor in de slaapkamer? Cheesus! dat doe je toch niet! Doodserieuze aangelegenheid!
Nog nooit Spaceballs in bed gekeken zeker?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Humor in de slaapkamer? Cheesus! dat doe je toch niet! Doodserieuze aangelegenheid!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je neemt de condooms niet mee? Uitkijken voor down-babies hoor
Een ervaringsdeskundige?quote:
Met het kiezen van teveel/de verkeerde dealbreakers? Zekerquote:
Ja, iedereen is vrij he.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:35 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een drukte op eens!
Godt. Wij moeten om de tafel gaan zitten voor het herstructureren van ons toernooi.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:35 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een drukte op eens!
Al plan van aanpak?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Godt. Wij moeten om de tafel gaan zitten voor het herstructureren van ons toernooi.
Laat je toch niet zo kennen, manquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Godt. Wij moeten om de tafel gaan zitten voor het herstructureren van ons toernooi.
Owh Mr. President *giggle*quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog nooit Spaceballs in bed gekeken zeker?
De SMART lady verwijderen uit het comité lijkt me een goede eerste stap.quote:
Als je dat maar niet aan je familie verteldquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:34 schreef Christine het volgende:
[..]You sick mind
Ik ben de enige vrijgezel binnen mijn familie, dus daar hoef ik niet zo bang voor te zijn hoor
Misschien neem ik ze wel maar mee, ik heb bedacht de komende week misschien wel een hele leuke kerel te ontmoeten.
Ga toch kerst vieren in de Nederlandse outback, mutsquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo kennen, man
Het was toch een crappy functiequote:Op zaterdag 24 december 2005 12:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
De SMART lady verwijderen uit het comité lijkt me een goede eerste stap.
Die zijn allemaal te druk met zichzelf dat het ze niet eens opvalt wat iemand anders doet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je dat maar niet aan je familie verteld
Getver, je bent echt net een man. Mannen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ga toch kerst vieren in de Nederlandse outback, muts.
Succes meidquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:40 schreef MissMSX het volgende:
Leute!
Ik ben er vandoor naar mijn kerstavonddate (). Neem m'n laptop mee, dus wie weet tot later
Goed excuus! (deze welquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Die zijn allemaal te druk met zichzelf dat het ze niet eens opvalt wat iemand anders doet.
Familietrekje he...
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:40 schreef MissMSX het volgende:
Leute!
Ik ben er vandoor naar mijn kerstavonddate (). Neem m'n laptop mee, dus wie weet tot later
Waarschijnlijk eerder weer in het putje te kotsen na twee wijntjes bij je kerstdiner. Vrouwenquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Typisch. Om op het puntje te kotsen.
Zeg, kan jij niet lezen ofzo?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerder weer in het putje te kotsen na twee wijntjes bij je kerstdiner. Vrouwen.
Ik hou het allemaal niet meer bij.quote:
Ik vertrouw niet in jouw talent om te kunnen schrijven.quote:
Typisch. Sinds wanneer ben ik niet meer te vertrouwen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet in jouw talent om te kunnen schrijven.
Chris is een fanastisch schrijfster!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet in jouw talent om te kunnen schrijven.
Wil je mijn t lenen???quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chris is een fanastisch schrijfster!
[R&P Slowchat] Spelen met een Twister dekbedquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Typisch. Sinds wanneer ben ik niet meer te vertrouwen?
Ik bedoel maar... Jij had dit in één keer goed geschreven!quote:
Oh, ik ben ook zonder jou wel perfect uit balans hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
[R&P Slowchat] Spelen met een Twister dekbed
Ik heb een wedje gelegd, en jou lang genoeg uit balans houden is onderdeel van het winnen van die weddenschap.
Ik dacht dat je het expres deedquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel maar... Jij had dit in één keer goed geschreven!
Trut!
Nee, te snel op 'Invoeren' geklikt en daarna meteen weggelopen zonder nog een keer na te lezen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het expres deed
Zie je, dat is je straf voor het weglopen bij fokquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, te snel op 'Invoeren' geklikt en daarna meteen weggelopen zonder nog een keer na te lezen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |