Kijk, daar gaat 't dus misquote:
Hij zei: een ongebruikte vrouwelijke fokster...quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:46 schreef Chandler het volgende:
Ik wil niet in de rij, wil niet de ene van zovele zijn... maar voeg me maar toe aan een ongebruikte vrouwlijke fokster die van vrouwen houd
quote:
quote:
quote:
quote:
Misschien dat er nog een rondloopt in FFV (Frigide Fok Vrouwen)quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij zei: een ongebruikte vrouwelijke fokster...![]()
Hebben ze daar geen pilletjes tegen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik aan grootheidswaanzin lijdt.
Ha, de eerste keer dat ik in de rij aansluit moet nog komenquote:
Joequote:
Dat subforum heb ik geen toegang toe...quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien dat er nog een rondloopt in FFV (Frigide Fok Vrouwen)
Ooit moet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Ha, de eerste keer dat ik in de rij aansluit moet nog komen![]()
Hola!quote:
Ik geloof niet in chemische oplossingen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen pilletjes tegen?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat subforum heb ik geen toegang toe...![]()
Dat verklaart in ieder geval je nick!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik geloof niet in chemische oplossingen.
Wie heeft 't over chemisch? Homeopathische pilletjes werken ook!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik geloof niet in chemische oplossingen.
Niet in dit topic. Maar nu welquote:
Dat was ook één van de selectiecriteria!quote:
Niet van jouquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was ook één van de selectiecriteria!![]()
Pakze meid!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Anyway, ik ga mijn koffer inpakken etc. dag snoesjes!
quote:
Pssst... Jij ging morgen toch pas weg?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Anyway, ik ga mijn koffer inpakken etc. dag snoesjes!
Een selectiecriterium van jou aan Fok!sters.quote:
Ik denk dat ik 'm snap...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een selectiecriterium van jou aan Fok!sters.
Chemische oorlogsvoering is overrated.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verklaart in ieder geval je nick!
Dan moet ik wel redelijk wanhopig zijn als ik netjes in de rij ga staan voor een vrouw hoor. Graag of niet, is mijn mottoquote:
Oh fuck jaquote:Ga jij nou maar op jasjesjacht
En dan wel in de rij om af te rekenen he
Ik snap die figuren ook niet die de kerstinkopen uitstellen tot een dag van te voren. Ik heb al de hele dag een prachtig schouwspel van mensen die wanhopig een plekje proberen te vinden voor de auto...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:03 schreef Breetai het volgende:
Hehe, vandaag de logistieke nachtmerrie voor kerstmis. Danleer je pas wat een rij inhoud.
'Tis nog vroeg hequote:
Ik was om 8 uur al op...quote:
Het is nogal vervelend voor de mensen die geen kerst vieren en gewoon hun weekendboodschapjes willen halenquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap die figuren ook niet die de kerstinkopen uitstellen tot een dag van te voren. Ik heb al de hele dag een prachtig schouwspel van mensen die wanhopig een plekje proberen te vinden voor de auto...
Kerst!![]()
Check!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is nogal vervelend voor de mensen die geen kerst vieren en gewoon hun weekendboodschapjes willen halen
Ik was toen al wel wakker met een poes op m'n hoofdquote:
Godt!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
ja oi!
Het zou verboden moeten worden!!quote:
Gelukkig doet mijn kattebeest dat nooit!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was toen al wel wakker met een poes op m'n hoofd
Ik overweeg dan ook te emigreren naar Afghanistan. Daar doen ze tenminste niet aan Kerst!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden!!
Mr. Coffeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |