abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:30:31 #51
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_33434527
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar het zou ook een extra motivatie kunnen zijn.
Mensen met een behoorlijk overgewicht hebben bijvoorbeeld moeite met sporten etc. etc.
Als er wat gewicht af is, is het voor hen ook makkelijker een gezond leven te gaan leiden etc. etc.
Daar heb je wel gelijk in, maar het is vaak nog moeilijker om iets vo te houden als je niet zoveel resultaat ziet. Waarom zou je moeten gaan sporten om af te vallen als je al afgevallen bent, dan zie je geen resultaat meer.
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:31:28 #52
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_33434553
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:19 schreef boekenworm het volgende:
Mochten die pillen wel echt werken (wat ik niet geloof) dan sterven die vetzakken wel aan vaat- en hartziektes door al dat vet dat hun aderen dicht slibd.
Jij lijkt echt te denken dat dikke mensen zich de hele dag volproppen met vet eten, newsflash dat is niet zo.
Van te veel gezond eten wordt je ook dik en van normaal eten en de heledag op je luie reet zitten wordt je ook dik.
rechts op de roltrap
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:31:35 #53
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33434561
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:30 schreef rucksichlos het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, maar het is vaak nog moeilijker om iets vo te houden als je niet zoveel resultaat ziet. Waarom zou je moeten gaan sporten om af te vallen als je al afgevallen bent, dan zie je geen resultaat meer.
pssst, het wordt rucksichtlos geschreven
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:32:39 #54
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_33434587
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

pssst, het wordt rucksichtlos geschreven
psst het word rucksichtslos geschreven.
rechts op de roltrap
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:34:22 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33434631
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:30 schreef rucksichlos het volgende:
Niet iedereen sport om af te vallen.
Er zijn ook legio mensen die sporten vanwege het fijne gevoel dat het geeft en om gewoon gezond te leven.
Alleen er zijn dus ook te dikke mensen die dat niet meer kunnen (door eerder fout gedrag) maar die hun leven wel zouden willen beteren. Die gaan die pilletjes echt niet alleen maar zien als easy way out.
Ja, er zullen best mensen zijn die het zo zien maar niet iedereen...
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:36:27 #56
45206 Pietverdriet
pi_33434675
na, eigenlijk rücksichtslos
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:37:58 #57
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_33434708
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:36 schreef Pietverdriet het volgende:
na, eigenlijk rücksichtslos
rechts op de roltrap
pi_33435215
Meaghan, ik denk inderdaad dat Oprah niet zomaar ergens haar naam voor te grabbel gooit, maar tegelijkertijd heeft ze regelmatig haar bekendheid om het jojo-en commerciëel uitgebuit. Hoeveel dietplans en personal training methoden heeft ze over de jaren al niet gepromoot.

Ik vind het wel opvallend dat er op de website van Oprah niets over te vinden is, sowieso eigenlijk bijna geen amerikaanse websites. Maar goed, als het werkt, dan zou het natuurlijk heel fijn zijn voor mensen met gevaarlijk overgewicht. Het zou alleen wel verstandig zijn als het onder begeleiding van een arts of dietist plaatsvindt, juist omdat dat jojo-risico zo groot is.

Ik vraag me ook af, als je metabolisme e.d. door die pillen zo goed wordt afgesteld, is het risico dan niet juist groter als je hiermee stopt. Blijf je dus (bij een normaal gezond dieet) wel op gewicht of vervalt je metabolisme e.d. dan niet terug in zijn oude 'stand'?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_33437701
In elke BMI heb ik "problematisch overgewicht"
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_33437778
ik heb op de site van Oprah gekeken, maar die heeft alleen maar herhalingen gepland staan ?
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:38:18 #61
45206 Pietverdriet
pi_33437819
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:34 schreef Genjuro het volgende:
In elke BMI heb ik "problematisch overgewicht"
Ach, ik ben ondanks mijn eten als een bootwerker met 6 lintwormen tot mijn 30ste rond de 56 kilo gebleven, bij 1.82
Zo is er altijd wat. Ik werd ook altijd gek gezeken door mensen die ervoor geleerd hadden (en anderen ook trouwens) over dat ik wat meer moest eten..
pi_33437987
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ach, ik ben ondanks mijn eten als een bootwerker met 6 lintwormen tot mijn 30ste rond de 56 kilo gebleven, bij 1.82
Zo is er altijd wat. Ik werd ook altijd gek gezeken door mensen die ervoor geleerd hadden (en anderen ook trouwens) over dat ik wat meer moest eten..
Waarom kwam je er toen pas achter ?
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:49:53 #63
45206 Pietverdriet
pi_33438136
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Koning_Triton het volgende:

[..]

Waarom kwam je er toen pas achter ?
waar achter?
pi_33438451
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

waar achter?
De lintwormen, terwijl je er al zo lang mee rond liep...
  dinsdag 27 december 2005 @ 14:04:33 #65
45206 Pietverdriet
pi_33438612
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef Koning_Triton het volgende:

[..]

De lintwormen, terwijl je er al zo lang mee rond liep...
  dinsdag 27 december 2005 @ 14:11:27 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33438849
tvp ivm interessante ontwikkelingen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 27 december 2005 @ 14:26:35 #67
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33439329
mensen met veekl overgewicht (ok 100kg overgwicht wordt idd lastig, maar met 60kg overgewicht gaat het nog wel!) kunnen best sporten. vaak schamen ze zich, ik eerst ook, maar je moet gewoon leren er sxhijt aan te hebben. als mensen naar mijn dikke reet kijken in de sportschool dan geef ik ze een blik terug en ik heb ook weleens gezegd toen een paar gastjes me uitlachten gewoon "ja, ik heb een dikke reet ja, maar ik ben hier om er wat aan te doen. had je daar problemen mee?"

power to the fat
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 27 december 2005 @ 14:41:50 #68
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_33439860
Das een goede instelling
rechts op de roltrap
pi_33440373
Ik vraag me bij de pillen af of iedereen zeg mag. Of dat je ze bij bepaalde dingen (bv schildklierafwijkingen) niet mag hebben. Ik kan dat namelijk nergens vinden. Ook de bijwerkingen ben ik nieuwsgierig naar. Iemand hier iets over gevonden?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 27 december 2005 @ 16:37:27 #70
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33443123
Ja ik wil!!!!!

Kan me geen fuck schelen dat ik óók zou kunnen sporten om af te vallen. Ik slik veel liever een pilletje Soit. Wie het anders wil doen, doet het maar lekker anders. Dat vreemde gezeik altijd dat we allemaal moeten lijden voordat we worden beloond

* Site gaat bekijken
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 27 december 2005 @ 16:41:28 #71
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_33443267
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 09:17 schreef Pietverdriet het volgende:
De zoveelste dieet ellende die écht écht écht werkt.
Je snapt niet dat met al die troep die écht écht écht werkt, en al die superdieeten, er überhaupt nog mensen met overgewicht zijn.
Ik kom denk ik ook maar eens met een dieet:
Het Piet Verdriet Echtscheidingsdieet. Zorg dat je met je partner in een vreselijke scheiding komt, uit elkaar gaat, drama, echte ellende, dan vallen de kilo´s er an masse af.
Je vergeet dat er óók veel mensen zijn die van ellende juist gaan * vreten *
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_33443367
jessie er is volgens mij sowieso eigenlijk nog niets over bekend, behalve dit nieuwsbericht.
De show van Oprah waar niets over te vinden is, helemaal geen engelstalige nieuwsberichten als je zoekt op Genotrim, geen verdere informatie op de website van Salugen zelf (behalve dat ze bezig zijn met een product voor gewichtsverlies).
Misschien dat ze pas over een tijd echt naar buiten komen, compleet met voorlichtingscampagne.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  dinsdag 27 december 2005 @ 16:45:05 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33443402
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:44 schreef Étoile het volgende:
jessie er is volgens mij sowieso eigenlijk nog niets over bekend, behalve dit nieuwsbericht.
De show van Oprah waar niets over te vinden is, helemaal geen engelstalige nieuwsberichten als je zoekt op Genotrim, geen verdere informatie op de website van Salugen zelf (behalve dat ze bezig zijn met een produkt voor gewichtsverlies).
Misschien dat ze pas over een tijd echt naar buiten komen, compleet met voorlichtingscampagne.
Ja dat zag ik ook
Ik wil bestellen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_33443500
Etoile ja op de site zelf (ben erg slecht in mijn talen) kwam ik er niet zo uit. Maar volgens mij verkopen ze het wel al via die site. Free bla bla bla en dan alsnog je visa card nummer opgeven. Maar dat kan ook best weer een ander middel zijn

Ik ben er echt nieuwsgierig naar. Ik ga dit in de gaten houden.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33443776
hee, nu heb je mn nasty spellingsfout gequote!

Dat Nederlandse bedrijf waar ze naar verwijzen is ook wel apart, een 'advisery group'. Lijken meer organisatieadviseurs dan distributeurs van medicatie.

Jessie, dat gaat volgens mij over genoflex, dat medicijn voor soepele gewrichten. Zal nog eens goed kijken.
Aanvulling: Ja dat gaat idd over een medicijn dat pijnstillend werkt bij gewrichtspijn/artritis.
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:08:01 #76
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_33444153
quote:
Kut, te dik.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:10:43 #77
19479 Mr.J
pi_33444240
Ach ja, nog even en de Myostatin blockers liggen ook gewoon bij de DA drogist.

Hoef je helemaal niets meer te doen voor je lichaam.

Koetje met defect Myostatin gen:
pi_33444958
Ik sport drie keer in de week, let goed op met wat ik eet, maar ik blijf gewoon vrij zwaar. Ik heb niet het idee dat ik 'ongezond' dik ben, maar echt veel kilo's val ik niet af. Ik heb eens vijftien kilo verloren toen ik bijna helemaal niks at, maar dat leek me veel ongezonder. Voor mij zou zo'n oplossing best wel eens uitkomst kunnen bieden. Want mijn eetpatroon hoef ik voor mezelf niet te veranderen en als ik blijf bewegen zoals ik nu doe denk ik dat dit allemaal weinig kwaad kan...en dat het het proberen meer dan waard is...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:43:28 #79
45206 Pietverdriet
pi_33445242
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:10 schreef Mr.J het volgende:
Ach ja, nog even en de Myostatin blockers liggen ook gewoon bij de DA drogist.
"You are not logged in or you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:"
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:53:27 #80
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33445518
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:33 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik sport drie keer in de week, let goed op met wat ik eet, maar ik blijf gewoon vrij zwaar. Ik heb niet het idee dat ik 'ongezond' dik ben, maar echt veel kilo's val ik niet af. Ik heb eens vijftien kilo verloren toen ik bijna helemaal niks at, maar dat leek me veel ongezonder. Voor mij zou zo'n oplossing best wel eens uitkomst kunnen bieden. Want mijn eetpatroon hoef ik voor mezelf niet te veranderen en als ik blijf bewegen zoals ik nu doe denk ik dat dit allemaal weinig kwaad kan...en dat het het proberen meer dan waard is...
of dit is gewoon het gewicht dat bij je lichaam hoort...er zijn ook dikke(re) mensen die wél gezond leven en zijn namelijk. zonder diabetes, zonder hoog cholesterol en hoge bloeddruk met een goede conditie...
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:53:53 #81
19479 Mr.J
pi_33445537
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

"You are not logged in or you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:"
Oeps, CEM is een private forum (eerst reggen).

Soortgelijke thread op een open forum: http://forums.steroid.com/showthread.php?t=207881
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:55:57 #82
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_33445596
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:31 schreef rucksichlos het volgende:

[..]

Jij lijkt echt te denken dat dikke mensen zich de hele dag volproppen met vet eten, newsflash dat is niet zo.
Van te veel gezond eten wordt je ook dik en van normaal eten en de heledag op je luie reet zitten wordt je ook dik.
Ja, ik zie mensen die te dik zijn als domme, luie vreetzakken. Gezien ze dat 9 van de 10 ook zijn. Als het door medicatie of ziekte komt is het een ander verhaal.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:56:18 #83
19479 Mr.J
pi_33445600
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:53 schreef kwakveense het volgende:

[..]

of dit is gewoon het gewicht dat bij je lichaam hoort...
er zijn ook dikke(re) mensen die wél gezond leven en zijn namelijk. zonder diabetes, zonder hoog cholesterol en hoge bloeddruk met een goede conditie...
Je zgn. setpoint ja.

En die is echter door training en voeding veranderbaar.
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:01:33 #84
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33445761
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:55 schreef boekenworm het volgende:

[..]

Ja, ik zie mensen die te dik zijn als domme, luie vreetzakken. Gezien ze dat 9 van de 10 ook zijn. Als het door medicatie of ziekte komt is het een ander verhaal.
ja ik vind mezelf ook best een vreetzak, en ik ben ook best lui. en dat zijn dingen waar ik aan werk om slanker te worden. soms doe je dingen die niet goed voor je zijn, zoals te veel eten en te weinig bewegen. dat doen veel dikke mensen fout. maar maak jij nooit fouten? vind je het nodig om dikke mensen deze fout kwalijk te nemen? wie zonder zonde is werpe de eerste steen...

Dom ben ik niet en dat vind ik ook echt een belediging. schijt nou op!
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:06:17 #85
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33445891
quote:

[..]

Ik snap niet waar je je druk om maakt (jij hebt er toch geen last van?).
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:11:30 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33446064
quote:
Zullen we op z'n minst het 'dom' weg laten?
Ik ben verre van dom en toch wel zo'n 25 kilo te zwaar.
Stom... ja, maybe, maar dom echt niet.

En ik ben al begonnen aan een spaarpotje hoor, mocht blijken dat dit idd het wondermiddel is!
Ik ben nu al zo'n 3 maanden bezig mijn eetpatroon te veranderen maar had door omstandigheden geen tijd om te sporten etc. etc.
Ik weet 100% zeker van mezelf dat als er een kilo'tje of 10-15 af is dat ik dan veel makkelijker naar een sportschool stap etc.
pi_33446176
Inderdaad als dit blijkt te werken. Dan stuur ik een doosje wattestokkies met mijn dna op hoor
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:19:15 #88
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_33446321
Het woordje dom stond erbij voor de mensen die zich als slachtoffer zien en er niks aan doen. Doorvreten en zichzelf dik laten zijn. Dat je dik word is al dom, maar als je het zo laat zeker. Mensen die afvallen is een ander vbrhaal. Maar mensen die zeiken " ik heb alles geprobeert" erger ik me dood aan.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:41:14 #89
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33446979
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:19 schreef boekenworm het volgende:
Het woordje dom stond erbij voor de mensen die zich als slachtoffer zien en er niks aan doen. Doorvreten en zichzelf dik laten zijn. Dat je dik word is al dom, maar als je het zo laat zeker. Mensen die afvallen is een ander vbrhaal. Maar mensen die zeiken " ik heb alles geprobeert" erger ik me dood aan.
Ik erger me bijvoorbeeld kapot aan mensen die taalfouten maken.

Zeg ik ook niets van.

Ieder zijn zwakte
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:59:55 #90
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33447566
boekenworm negeert een belangrijk aspect van dik zijn: het psychologische aspect.

ook veel dikke mensen negeren dit, maar ik ben ervan overtuigd dat er heel vaak meer achter dik zijn zit dan alleen maar vreten. je vreet om een reden...en als je die niet aanpakt word je van dunner worden ook niet gelukkiger...
pi_33447970
Toch frappant dat de site van Oprah er niets over meldt. Op de bewuste dag is er ook helemaal geen uitzending. Het zou mij daarom niets verbazen als ze haar naam hebben gebruikt als onderdeel van een publiciteitsstunt. Of misschien heb ik gewoon niet goed gekeken. Dat kan natuurlijk ook.
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:26:07 #92
78780 deedeetee
pi_33448451
quote:
Gefeliciteerd je hebt een gezond gewicht maar wel teveel vet opslag rond je buik

dinsdag 27 december 2005 @ 19:28:27 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33448545
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:59 schreef kwakveense het volgende:
boekenworm negeert een belangrijk aspect van dik zijn: het psychologische aspect.

ook veel dikke mensen negeren dit, maar ik ben ervan overtuigd dat er heel vaak meer achter dik zijn zit dan alleen maar vreten. je vreet om een reden...en als je die niet aanpakt word je van dunner worden ook niet gelukkiger...
Er zullen inderdaad vast meerdere oorzaken zijn van te dik zijn. (En volgens mij is één van die oorzaken ook het heersende ideaalbeeld trouwens )
En troosteten wellicht, voor sommige mensen. Of opgevoed zijn door ouders van het kuiltje-jus, waardoor je een bepaalde eetgewoonte ontwikkelt. Of een lekkerbek zijn met een zittend beroep en kapotte knieën waardoor de drempel om te sporten hoger ligt.

Of zoals ik: andere dingen belangrijker vinden dan een strak lijf. Ik ben een kilo of zes te dik naar mijn 'ideaal-smaak'. Ik ben een lekkere eter. Bourgondiër. Als ik moet kiezen tussen daarmee stoppen of te dik zijn, wordt het te dik zijn. Ik wil uit eten kunnen, kunnen koken, proeven, extra opscheppen als ik er geen genoeg van krijg.
Sporten met als doel afvallen vind ik saai. Dus als er een pil is waardoor ik van eten kan genieten zoals ik nu doe, zonder te sporten voor mijn lijn, dan zeg ik meteen ja. Oók nog een iets beter figuur hebben is dan een prettige bonus waarvoor ik naast geld, niet zoveel anders over heb.

En voor mensen die door andere (als dan niet psychische) oorzaken te dik zijn lijkt het me ook ideaal. Het biedt een oplossing. Wat kunnen andere mensen daar nou tegen hebben? Zeker als ze zich kennelijk danig druk maken om hun domme dikke medemens.

Of is het stiekem zo dat al die sportende, lijnende slanke tegenstanders van een eventuele 'wonderpil' stiekem enige afgunst voelen en liever gedeelde smart zien? Als zíj moeten afzien en zichzelf restricties moeten opleggen, nou... dan moeten de dikkerds dat verdorie ook??!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:34:16 #94
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33448760
[quote]Of is het stiekem zo dat al die sportende, lijnende slanke tegenstanders van een eventuele 'wonderpil' stiekem enige afgunst voelen en liever gedeelde smart zien? Als zíj moeten afzien en zichzelf restricties moeten opleggen, nou... dan moeten de dikkerds dat verdorie ook??![/quote[

dat is in elk geval niet wat er bij mij achter zit

maar als ik het over "te dik" heb heb ik het wel over meer dan 6 of 10 kilo....kijk, als je 10 kilo te zwaar bent zal dat geen gevolg zijn van psychologische invloeden...ook al ben je misshcien een troost of stresseter, je bent het dan blijkbaar niet zodanig dat je er de omvang van een zeekoe van hebt gekregen.

maar er zijn zoveel dikke mensen die ontkennen dat ze een problee hebben. mensen die 50 kilo te zwaar zijn en zweren dat ze alles geprobeerd hebben. maar die niet willen erkennen dat er een reden is dat ze dit hun lichaam aan doen. mijn grootste stap het afgelopen jaar is geweest dat ik inzag dat "geen tijd om te sporten" een smoes is. dat ik mijn lichaam en mezelf gewoon geen prioriteit wilde maken omdat ik mezelf niet goed genoeg vond om slank te zijn...

een pil lost dat niet op. dan was ik misschien afgevallen maar wat dan daarna? waren dan al mijn minderwaardigheidscomplexen ineens opgelost? dan zou ik vast mijn vel te los hebben gevonden, of mijn ogen te scheel of wat dan ook....
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:39:17 #95
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33448980
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:34 schreef kwakveense het volgende:
[quote]Of is het stiekem zo dat al die sportende, lijnende slanke tegenstanders van een eventuele 'wonderpil' stiekem enige afgunst voelen en liever gedeelde smart zien? Als zíj moeten afzien en zichzelf restricties moeten opleggen, nou... dan moeten de dikkerds dat verdorie ook??![/quote[

dat is in elk geval niet wat er bij mij achter zit

maar als ik het over "te dik" heb heb ik het wel over meer dan 6 of 10 kilo....kijk, als je 10 kilo te zwaar bent zal dat geen gevolg zijn van psychologische invloeden...ook al ben je misshcien een troost of stresseter, je bent het dan blijkbaar niet zodanig dat je er de omvang van een zeekoe van hebt gekregen.

maar er zijn zoveel dikke mensen die ontkennen dat ze een problee hebben. mensen die 50 kilo te zwaar zijn en zweren dat ze alles geprobeerd hebben. maar die niet willen erkennen dat er een reden is dat ze dit hun lichaam aan doen. mijn grootste stap het afgelopen jaar is geweest dat ik inzag dat "geen tijd om te sporten" een smoes is. dat ik mijn lichaam en mezelf gewoon geen prioriteit wilde maken omdat ik mezelf niet goed genoeg vond om slank te zijn...

een pil lost dat niet op. dan was ik misschien afgevallen maar wat dan daarna? waren dan al mijn minderwaardigheidscomplexen ineens opgelost? dan zou ik vast mijn vel te los hebben gevonden, of mijn ogen te scheel of wat dan ook....
Oké... maar wat is er mis met werken aan geest én lichaam met een motiverend pilletje in de goede richting?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:55:53 #96
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33449681
niks, alleen de mensen die dat pilletje willen én ernstig overgewicht hebben zijn zich er vaak bniet van bewust dat dat nodig is.

eten is een makkelijke oplossing voor porblemen en een pilletje is net zo'n makkelijke oplossing.

je blijft dan dus hangen in de makkelijke oplossingen.

maar goed....ik snap je punt wel...het klinkt ook heel aanlokkelijk...ik geloof niet in deze pil, maar als ik mocht kiezen en ik kon morgen slank en strak wakker worden dan zou ik het ook willen
pi_33449719
Ben benieuwd of het ook daadwerkelijk goed werkt, die dna-pillen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 27 december 2005 @ 20:12:08 #98
78780 deedeetee
pi_33450235
Maar moet je dat spul dan eeuwig blijven slikken ? Wordt je als ermee stopt niet weer gewoon dik ?
pi_33450751
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:12 schreef deedeetee het volgende:
Wordt je als ermee stopt niet weer gewoon dik ?
Ja, en als men weer aankomt hoor je dat deuntje weer dat het niet werkt.
  dinsdag 27 december 2005 @ 20:29:18 #100
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_33450895
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:12 schreef deedeetee het volgende:
Maar moet je dat spul dan eeuwig blijven slikken ? Wordt je als ermee stopt niet weer gewoon dik ?
Gegarandeerd, als je je voedingspatroon niet hebt aangepast
rechts op de roltrap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')