Afgezien van JAM is dit onze eerste echte baggerpost. Hulde!quote:Op woensdag 28 december 2005 03:07 schreef thedude0 het volgende:
adsdasdasd
Ben ik heel makkelijk in. Ik zet ze even op een rijtje.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:19 schreef broer het volgende:
Ik bedoel, het is toch een soort coming out...
Eerlijkheid is mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:28 schreef broer het volgende:
Lamon!
klote zeg.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:19 schreef broer het volgende:
[..]
Afgezien van JAM is dit onze eerste echte baggerpost. Hulde!
Heb dank, heb dank. Ik zeg al niets meer.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:19 schreef broer het volgende:
[..]
Afgezien van JAM is dit onze eerste echte baggerpost. Hulde!
22 flesjes Grolsch, 3 kanonnetjes, 2 kasteelbiertjes.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:59 schreef broer het volgende:
Hoe staat het met de drankvoorraad, Lamon?
Klinkt als voldoende. Je zult ze nodig hebben. shmoopy is er.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
22 flesjes Grolsch, 3 kanonnetjes, 2 kasteelbiertjes.
Ik ben wel even safe.
2 hele weken offline geweest, een record sinds ik internet ontdekt heb.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:06 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de internetbodem was verdwenen.
Beviel 't wat?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:09 schreef shmoopy het volgende:
2 hele weken offline geweest, een record sinds ik internet ontdekt heb.
O, ik was ervan overtuigd dat je al een maand of wat niet hier was geweest. Ik zal in het vervolg beter opletten.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:09 schreef shmoopy het volgende:
2 hele weken offline geweest, een record sinds ik internet ontdekt heb.
Lamon heeft nog wel wat staan...quote:Doet u mij maar een biertje.
Kan Arcee een voorbeeld aan nemen. Die heeft nog steeds een grove fout in FB staan, en zelfs na een directe quote heeft ie het nog niet door.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:08 schreef broer het volgende:
(Mooi op tijd geëdit, trouwens.)
Ik heb echt haske weinig aan FOK! gedacht, zó druk had ik het.quote:
Ik weet 'm! Ik weet 'm!quote:Op donderdag 29 december 2005 02:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kan Arcee een voorbeeld aan nemen. Die heeft nog steeds een grove fout in FB staan, en zelfs na een directe quote heeft ie het nog niet door.
Ik zie 'm, ja. Gelukkig verbleekt-ie bij jouw recente taalflaters.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kan Arcee een voorbeeld aan nemen. Die heeft nog steeds een grove fout in FB staan, en zelfs na een directe quote heeft ie het nog niet door.
Niet aan FOK! denken is okee.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:12 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb echt haske weinig aan FOK! gedacht, zó druk had ik het.
Da's raar, Arcee (en dus liever niet meer Acree), da's heel raar.
Ik tel tegenwoordig geen schaapjes meer om in slaap te vallen, ik ga in gedachten zijn posts af.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Arcee is verder een aardige gast, maar altijd die spelfouten, he?
Ik heb dan ook geen naam hoog te houden natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:17 schreef Arcee het volgende:
Ik zie 'm, ja. Gelukkig verbleekt-ie bij jouw recente taalflaters.
Voorbeelden willen we. En dan niet: "Klik maar eens op zijn naam."quote:Op donderdag 29 december 2005 02:17 schreef Arcee het volgende:
Ik zie 'm, ja. Gelukkig verbleekt-ie bij jouw recente taalflaters.
Het begrip ''kort maar krachtig'' wordt hier ter plekke geherdefinieerd.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik tel tegenwoordig geen schaapjes meer om in slaap te vallen, ik ga in gedachten zijn posts af.
* shmoopy gaat slapen, goedenacht, heren
Ja, sorry, ik ben even al je taalblunders van de laatste weken op een rijtje aan het zetten. Kan even duren dus.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:36 schreef Lamon het volgende:
shmoopy's vertrek heeft meteen een verstommende indruk achtergelaten blijkbaar.
Jij maakte laatst ook een grote.quote:
Je bedoelt vrij vertaald dat je lang moest zoeken om er eentje te vinden natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:44 schreef Arcee het volgende:
Ja, sorry, ik ben even al je taalblunders van de laatste weken op een rijtje aan het zetten. Kan even duren dus.
Toch ben je zo te zien wel veel wakker.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:51 schreef Arcee het volgende:
Toch ben je zo te zien wel veel wakker.
Oh?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:53 schreef Xenia het volgende:
[..]
![]()
Maar dat heeft een andere oorzaak
Een waardig opvolgster.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:54 schreef Arcee het volgende:
Oh?
Je dubbelgangster is ook actief, zie ik: Mastermind!
Op een rijtje zetten, Lamon, dat is een hele reeks dus.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:51 schreef Lamon het volgende:
Je bedoelt vrij vertaald dat je lang moest zoeken om er eentje te vinden natuurlijk.
Moet je niet even "Hiquote:
Jemig, worden er nu meetlatten uit de kast getrokken?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:55 schreef Arcee het volgende:
Op een rijtje zetten, Lamon, dat is een hele reeks dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |