Je bedoelt vrij vertaald dat je lang moest zoeken om er eentje te vinden natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:44 schreef Arcee het volgende:
Ja, sorry, ik ben even al je taalblunders van de laatste weken op een rijtje aan het zetten. Kan even duren dus.
Toch ben je zo te zien wel veel wakker.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:51 schreef Arcee het volgende:
Toch ben je zo te zien wel veel wakker.
Oh?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:53 schreef Xenia het volgende:
[..]
![]()
Maar dat heeft een andere oorzaak
Een waardig opvolgster.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:54 schreef Arcee het volgende:
Oh?
Je dubbelgangster is ook actief, zie ik: Mastermind!
Op een rijtje zetten, Lamon, dat is een hele reeks dus.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:51 schreef Lamon het volgende:
Je bedoelt vrij vertaald dat je lang moest zoeken om er eentje te vinden natuurlijk.
Moet je niet even "Hiquote:
Jemig, worden er nu meetlatten uit de kast getrokken?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:55 schreef Arcee het volgende:
Op een rijtje zetten, Lamon, dat is een hele reeks dus.
Ja ze zijn aan het uitvechten wie de kleinste heeft.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:58 schreef svann het volgende:
Jemig, worden er nu meetlatten uit de kast getrokken?
We gaan hier niet weer een "ach gos, kijk die mannen toch"-droggedachte opgooien, he?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:58 schreef svann het volgende:
Ja, Xenia mag opmeten.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:58 schreef svann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 03:02 schreef Lamon het volgende:
We gaan hier niet weer een "ach gos, kijk die mannen toch"-droggedachte opgooien, he?
Als er 1 topic is wat vele malen bewezen heeft, dat alle generalisaties wat betreft sekse voorgoed de kop in gedrukt kunnen worden, is dit het wel geweest.
Of begrijp ik je verkeerd, vrouwen zijn ook altijd zo onduidelijk.
Ze bedoelt waarschijnlijk plasser.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:10 schreef broer het volgende:
Passer!?
Moet toch weten of het past?quote:Op donderdag 29 december 2005 03:10 schreef broer het volgende:
Passer!?
Steve Martin.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:13 schreef Lamon het volgende:
Die van mij krimpt in de kou, dus ik sla maar even over.
Ik ga snel nog even Shopgirl kijken, nu het nog kan.
Slaap lekker.quote:
Jij taait pas na mij af?quote:Op donderdag 29 december 2005 03:25 schreef broer het volgende:
Zelfs jij bent nog wakker. Dan is het voor mij nog geen bedtijd.
Dat weet je met mij maar nooit.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:28 schreef svann het volgende:
Jij taait pas na mij af?
Neem een 155 die koop je voor weinig.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:37 schreef broer het volgende:
Ik vind Alfa_Boy wel een briljante username.
Ik wil ook een Alfa. Een glimmende.
Veel of weinig! Het kutding moet glimmen. Dat mis ik aan mijn huidige auto.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:40 schreef sig000 het volgende:
Neem een 155 die koop je voor weinig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |