Kun je dat psychologisch ook onderbouwen, zonder het woordje geil erin te verwerken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:03 schreef broer het volgende:
[..]
Niet voor alle vrouwen. Voor sommigen is het juist zéér verstandig.
De vraag is niet zozeer of ik dat kan, de vraag is waarom jij dat wilt...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:11 schreef Lamon het volgende:
Kun je dat psychologisch ook onderbouwen, zonder het woordje geil erin te verwerken.
Ben gewoon benieuwd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
De vraag is niet zozeer of ik dat kan, de vraag is waarom jij dat wilt...
Ik niet meer hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:31 schreef broer het volgende:
Overigens hoeft 'verstandig' niet op de plaatser van de foto's te slaan. Het kan ook op de kijker slaan. Die zou dat... weet ik veel... mooi kunnen vinden, of zo.
Fok!-vrouwen zijn toch geen 0909-sletjes? Lamon, toch! Fok!-vrouwen zijn naturelle, lieve meisjes van wie je graag wilt dat ze zich uitkleden omdat hun fantastische innerlijk dan beter naar buiten kan komen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:48 schreef Lamon het volgende:
Ik kan bijna geen pagina meer openen zonder 5000 blote vrouwen tegen te komen.
Ik wist dat er overal filmpjes van bestonden, maar ook van vrouwen die hun kleding áánhouden!?quote:Ik bevredig me in droge tijden tegenwoordig op filmpjes van vrouwen die zich NIET uitkleden, zo erg is het.
Die verbinding hebben mijn hersenen nog niet gemaakt helaas.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:55 schreef broer het volgende:
Fok!-vrouwen zijn toch geen 0909-sletjes? Lamon, toch! Fok!-vrouwen zijn naturelle, lieve meisjes van wie je graag wilt dat ze zich uitkleden omdat hun fantastische innerlijk dan beter naar buiten kan komen.
Aan iedere zieke fetish wordt gehoor gegeven, da's het mooie van onze democratie.quote:Ik wist dat er overal filmpjes van bestonden, maar ook van vrouwen die hun kleding áánhouden!?
Waar gaat het naartoe met de wereld?
Daar zou je je hersenen dan toch eens opdracht toe moeten geven. Onder vrouwelijk Fok! vinden we leuke, mooie, sexy, intelligente, huwbare exemplaren. En wat moet je met hen anders dan ze aansporen tot het nakend poseren?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
Die verbinding hebben mijn hersenen nog niet gemaakt helaas.
Een naakte vrouw op internet is een naakte vrouw op internet, verder reikt het in mijn hoofd niet.
Daar moet ik dan wat beter mijn best op gaan doen, het klinkt als een mooiere visie.
Is je slaapkamer eigenlijk al af?quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:22 schreef Xenia het volgende:
Hier nog een.
Ik ben natuurlijk hartstikke leuk en intelligent, maar ik denk zelf eigenlijk dat dat toch het beste tot uitdrukking komt met kleren aan, broer. Iig als we het over foto's hebben.quote:
'k zal er eens goed over nadenken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:07 schreef broer het volgende:
Daar zou je je hersenen dan toch eens opdracht toe moeten geven. Onder vrouwelijk Fok! vinden we leuke, mooie, sexy, intelligente, huwbare exemplaren. En wat moet je met hen anders dan ze aansporen tot het nakend poseren?
En video?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:14 schreef Jane het volgende:
Ik ben natuurlijk hartstikke leuk en intelligent, maar ik denk zelf eigenlijk dat dat toch het beste tot uitdrukking komt met kleren aan, broer. Iig als we het over foto's hebben.
Ik wil net zeggen, zo ken ik je helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:20 schreef broer het volgende:
Ik ben wel out of character vannacht.
Ellendig is dat. Ik heb er ook al twee dagen last van. Vooral omdat ik dacht dat de supermarkt die normaal gesproken op zondag open is, ook op tweede kerstdag wel open zou zijn. Niet dus...quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:19 schreef Lamon het volgende:
(kutkerst met z'n dichte winkels..)
Is dat zo?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:20 schreef broer het volgende:
Ik ben wel out of character vannacht.
Hè, laat me nou even. Ik geniet er zo van.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:23 schreef Jane het volgende:
Ik wil net zeggen, zo ken ik je helemaal niet.
Het is inderdaad mogelijk dat ik alle andere nachten niet mezelf ben. Dat sluit ik geenszins uit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:23 schreef Lamon het volgende:
Is dat zo?
Het komt er allemaal vrij natuurlijk uit, hoor.
Oh, geniet maar lekker hoor. Het heeft eigenlijk ook wel wat als iemand je probeert uit de kleren te praten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
Hè, laat me nou even. Ik geniet er zo van.
Kijk, voor dit soort complimentjes doe ik het dus, hè?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:27 schreef Jane het volgende:
Oh, geniet maar lekker hoor. Het heeft eigenlijk ook wel wat als iemand je probeert uit de kleren te praten.
Ga jij dan uit de kleren?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:27 schreef JAM het volgende:
Zal ik de smeerpijperij dan maar weer voor m'n rekening nemen?.
Ja hoor. Wacht, dan doe ik ze eerst weer even aan, okay?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:29 schreef Jane het volgende:
Welterusten Lamon.
[..]
Ga jij dan uit de kleren?![]()
![]()
De Top 2000, is dat niet de 'Serious Request' voor mensen die ouder zijn dan ik?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:53 schreef Jane het volgende:
Zit lekker naar de Top 2000 te luisteren
Ik had er een uur later ook last van.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
Poeh, gelukkig hoeven we dat weer een jaar niet meer mee te maken.
Wilde plannen?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:10 schreef broer het volgende:
Ik had er een uur later ook last van.
En wie weet wat er vannacht nog allemaal gebeurt...
Och, wat is wild? Ik voorzie dat mijn drankvoorraadje er vannacht doorheen gaat. En oprakende drank vind ik niet echt wild. Maar wild is in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:24 schreef Xenia het volgende:
Wilde plannen?
Welk topic, welke cd?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:26 schreef Lamon het volgende:
Wat haat ik dit. Ik wilde nav een ander topic een cd pakken die ik graag even zou draaien en ik kan het kreng niet vinden.
Die is niet geleend of gejat, die heb je zelf weggegooid.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:33 schreef Lamon het volgende:
CD van Cindy Lauper.
Ik ben al bijna een half uur aan het zoeken.![]()
Je hebt geen smaak, broer.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:37 schreef broer het volgende:
[..]
Die is niet geleend of gejat, die heb je zelf weggegooid.
Neem ik aan....
Je hebt gelijk. Ik moet mijn aangeleerde afkeer van de jaren tachtig eens kwijt zien te raken.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:45 schreef Lamon het volgende:
Je hebt geen smaak, broer.
Unhook the stars is een zeer kwalitatief hoogstaand melancholiek levenslied in herkenbare poetische overdenkingen bedekt.
De gelijknamige film waar de soundtrack vanaf komt is trouwens ook een klein bescheiden filmhuisachtig juweeltje.
Beetje ruimdenkender worden, hoor.
Ter geruststelling. Deze cd komt uit 1996, dus geen jaren 80 pop.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik moet mijn aangeleerde afkeer van de jaren tachtig eens kwijt zien te raken.
Maar ik zag vanavond Cyndi Lauper met 'Girls just wanna have fun' in Top 2000 A GoGo, en ik vond het nogal ernstig, eerlijk gezegd. Vandaar mijn reactie.
Ik ook niet. Alleen durf ik het nog niet zo goed te zeggen.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:55 schreef Lamon het volgende:
Waar ik niet mee wil zeggen dat ik dezelfde haat koester voor jaren 80 deuntjes, integendeel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |