Oh, wat lief van jequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Weet je wat ik aan het doen was...Ik zocht naar een mailadres van Ingrid om haar die cap te sturen. Ik ben ook helemaal niet lekker
![]()
Lang zal bommie leven, lang zal bommie leven, lang zal bommie leven in de gloria... in de gloriaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou 12 uur geweest!
Het is nu 24 december ...en nu?![]()
Ja, dat is waar. Maar dat was niet sms'en maar bellen. Op papier ben ik niet zo sterk. Plus dat ik een hekel heb aan autorijden en typen, dus vandaar bellen. Joh, vertel dan iets over jezelf. Over hoeveel je weegt enzo.......quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Als ik het me goed herinner, wilde jij met me sms'en.
Wat moet ik vertellen dan? Over BB kan ik niet meer lullen.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:05 schreef MissHobje het volgende:
Ik kwam thuis vanaaf laat.... zette pc aan.. pakte wat te eten,... ga zitten bij Pc... enne open streams![]()
Zie ik test beeld.. en keek 5 tellen en dacht...."KUT!!!!! tis afgelopen....... oja"
Als dat geen verslaving is.. dan weet ik het niet meer![]()
Op welke termijn begint het zo'n beetje te helpen danquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Oh meid
![]()
![]()
Ja je moet geduld hebben met zulke dingen, goed dat je ons hebt gevonden, lotgenoten groepen schijnen te helpen![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ze lezen hier ook de streamverslagen. Zijn erg onder de indruk. Ze hebben helaas geen baan vrij voor de verslagen op de internetpagina van Hotel Big Brother,maar willen toch een blijk van waardering geven
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou 12 uur geweest!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou 12 uur geweest!
Have fun pareltjequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:16 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er vantussen, ga de stad in![]()
![]()
![]()
have fun allemaal en tot later![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, wat lief van je![]()
Post de foto hier nog eens een keer![]()
Boven de 60 kilo hoeft ze zeker niet te reageren, he?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar dat was niet sms'en maar bellen. Op papier ben ik niet zo sterk. Plus dat ik een hekel heb aan autorijden en typen, dus vandaar bellen. Joh, vertel dan iets over jezelf. Over hoeveel je weegt enzo.......![]()
![]()
veel plezierquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:16 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er vantussen, ga de stad in![]()
![]()
![]()
have fun allemaal en tot later![]()
![]()
Is mijn vader 79 jaar gewordenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou 12 uur geweest!
nu ik dat arme kind weer zie word ik weer pissed op Lieske. Dacht echt dat Ingrid kans had gemaakt om te winnen en al helemaal aangezien Joost er ook wilde uitstappen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze was het.
Maar ik heb wel meerdere mooie van Ingrid.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
eigenlijk is het best kut op het moment
Meer dan zestig kiloquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar dat was niet sms'en maar bellen. Op papier ben ik niet zo sterk. Plus dat ik een hekel heb aan autorijden en typen, dus vandaar bellen. Joh, vertel dan iets over jezelf. Over hoeveel je weegt enzo.......![]()
![]()
Hier is ze eeeeeeecht mooiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze was het.
Maar ik heb wel meerdere mooie van Ingrid.
Nâh, ze kan als zij héél grappig is wel een of twee bonuskilo's krijgen!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:18 schreef demins het volgende:
[..]
Boven de 60 kilo hoeft ze zeker niet te reageren, he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |