Oh, wat lief van jequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Weet je wat ik aan het doen was...Ik zocht naar een mailadres van Ingrid om haar die cap te sturen. Ik ben ook helemaal niet lekker
![]()
Lang zal bommie leven, lang zal bommie leven, lang zal bommie leven in de gloria... in de gloriaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou 12 uur geweest!
Het is nu 24 december ...en nu?![]()
Ja, dat is waar. Maar dat was niet sms'en maar bellen. Op papier ben ik niet zo sterk. Plus dat ik een hekel heb aan autorijden en typen, dus vandaar bellen. Joh, vertel dan iets over jezelf. Over hoeveel je weegt enzo.......quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Als ik het me goed herinner, wilde jij met me sms'en.
Wat moet ik vertellen dan? Over BB kan ik niet meer lullen.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:05 schreef MissHobje het volgende:
Ik kwam thuis vanaaf laat.... zette pc aan.. pakte wat te eten,... ga zitten bij Pc... enne open streams![]()
Zie ik test beeld.. en keek 5 tellen en dacht...."KUT!!!!! tis afgelopen....... oja"
Als dat geen verslaving is.. dan weet ik het niet meer![]()
Op welke termijn begint het zo'n beetje te helpen danquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Oh meid
![]()
![]()
Ja je moet geduld hebben met zulke dingen, goed dat je ons hebt gevonden, lotgenoten groepen schijnen te helpen![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ze lezen hier ook de streamverslagen. Zijn erg onder de indruk. Ze hebben helaas geen baan vrij voor de verslagen op de internetpagina van Hotel Big Brother,maar willen toch een blijk van waardering geven
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou 12 uur geweest!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou 12 uur geweest!
Have fun pareltjequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:16 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er vantussen, ga de stad in![]()
![]()
![]()
have fun allemaal en tot later![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, wat lief van je![]()
Post de foto hier nog eens een keer![]()
Boven de 60 kilo hoeft ze zeker niet te reageren, he?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar dat was niet sms'en maar bellen. Op papier ben ik niet zo sterk. Plus dat ik een hekel heb aan autorijden en typen, dus vandaar bellen. Joh, vertel dan iets over jezelf. Over hoeveel je weegt enzo.......![]()
![]()
veel plezierquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:16 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er vantussen, ga de stad in![]()
![]()
![]()
have fun allemaal en tot later![]()
![]()
Is mijn vader 79 jaar gewordenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou 12 uur geweest!
nu ik dat arme kind weer zie word ik weer pissed op Lieske. Dacht echt dat Ingrid kans had gemaakt om te winnen en al helemaal aangezien Joost er ook wilde uitstappen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze was het.
Maar ik heb wel meerdere mooie van Ingrid.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
eigenlijk is het best kut op het moment
Meer dan zestig kiloquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar dat was niet sms'en maar bellen. Op papier ben ik niet zo sterk. Plus dat ik een hekel heb aan autorijden en typen, dus vandaar bellen. Joh, vertel dan iets over jezelf. Over hoeveel je weegt enzo.......![]()
![]()
Hier is ze eeeeeeecht mooiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze was het.
Nâh, ze kan als zij héél grappig is wel een of twee bonuskilo's krijgen!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:18 schreef demins het volgende:
[..]
Boven de 60 kilo hoeft ze zeker niet te reageren, he?![]()
Achteraf heb ik er vrede mee. Denk dat ze nooit van Joost had kunnen winnen. Ik geloof nooit dat Joost de deur was uitgelopen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu ik dat arme kind weer zie word ik weer pissed op Lieske. Dacht echt dat Ingrid kans had gemaakt om te winnen en al helemaal aangezien Joost er ook wilde uitstappen...
waarom zou je pissed worden. Achteraf bekeken heeft ze er goed aan gedaan om de 37.500 euro te pakken. Lies heeft niks nu en Joost had het anders ook wel van Ingrid gewonnen. Dus Ing was slimquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu ik dat arme kind weer zie word ik weer pissed op Lieske. Dacht echt dat Ingrid kans had gemaakt om te winnen en al helemaal aangezien Joost er ook wilde uitstappen...
Nee, maar als Lieske niet zo had gepusht had misschien die Josti wel vrijwillig met het geld naar buiten gelopenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Achteraf heb ik er vrede mee. Denk dat ze nooit van Joost had kunnen winnen. Ik geloof nooit dat Joost de deur was uitgelopen.
Nu heeft Ingrid lekker 37.500 euro op zak en Lieske... helemaal NIKS![]()
Ik naar de AB.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:22 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook naar de AA, mja na newyears eve![]()
Ing kon toch niet winnen, dus was erg slim van haar , die domme lieske dacht echt dat ze een kans maaktequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom zou je pissed worden. Achteraf bekeken heeft ze er goed aan gedaan om de 37.500 euro te pakken. Lies heeft niks nu en Joost had het anders ook wel van Ingrid gewonnen. Dus Ing was slim![]()
Zelfs dat straatje staatsloten niet wat een Fokker hier dacht.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Achteraf heb ik er vrede mee. Denk dat ze nooit van Joost had kunnen winnen. Ik geloof nooit dat Joost de deur was uitgelopen.
Nu heeft Ingrid lekker 37.500 euro op zak en Lieske... helemaal NIKS![]()
die was er nog eerder vandaag. Maar die moest afkickenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:23 schreef odie22 het volgende:
Waar is FB btw ?
Nog wat andere caps staan hier:quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hier is ze eeeeeeecht mooiiiiiiiiiiiiii![]()
Ben wel blij dat zij tenminste nog iets heeft, maar als Josti wel had gegaan. Ach ja, als... als... als.... Het is nu eenmaal zo gelopenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom zou je pissed worden. Achteraf bekeken heeft ze er goed aan gedaan om de 37.500 euro te pakken. Lies heeft niks nu en Joost had het anders ook wel van Ingrid gewonnen. Dus Ing was slim![]()
....ik ben 1.59 m, weeg 48 kg en ben blond, ik kijk vaak erg ondeugend (zeggen anderen hoor) en heb contactlenzen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:15 schreef Coos het volgende:
[..]
............ Joh, vertel dan iets over jezelf. Over hoeveel je weegt enzo.......![]()
![]()
Alcoholistische Bekendenquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:26 schreef cuall het volgende:
[..]
....ik ben 1.59 m, weeg 48 kg en ben blond, ik kijk vaak erg ondeugend (zeggen anderen hoor) en heb contactlenzen.
Hobby's: BB5, motorrijden en ik hou van spannende dingen![]()
Ik heb een hekel aan koken en de huishouding, dus als je op zoek bent naar een huishoudster kun je van mij direct de stront in zakken.
.......![]()
zat je het eigenlijk wel tegen mij te praten
![]()
Oeiquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:16 schreef demins het volgende:
[..]
Ga naar bed, met je verlepte portkop! Ik kom zo!![]()
Dit soort gelatenheid! Daar gaat ons land aan kapot!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben wel blij dat zij tenminste nog iets heeft, maar als Josti wel had gegaan. Ach ja, als... als... als.... Het is nu eenmaal zo gelopen
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze was het.
Ik heb het gisteren al gezegd, maar voor mij waren de enige 2 kanshebbers voor de winst Roel en Ingrid. Joost werd zo irritant de laatste weken, maar ik heb niet echt de afleveringen gevolgd. Maar ik en m'n vriendin zaten ons gisteren echt af te vragen welke debielen voor Josti hebben gestemd. Heb niet het idee dat het veel streamers waren. Veel waren voor Roel of Lieske waar veel discussies en gezeik uit voorgevloeid is, maar Ing werd bij beide kampen populairder en was denk ik voor alle kampen die een andere favoriet hadden toch wel 2e.....quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik mis BBquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:29 schreef cuall het volgende:
[..]
ja die is zeker mooi
![]()
ik mis Ingrid
![]()
Neen, ik had het eigenlijk niet tegen jou.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:26 schreef cuall het volgende:
[..]
....ik ben 1.59 m, weeg 48 kg en ben blond, ik kijk vaak erg ondeugend (zeggen anderen hoor) en heb contactlenzen.
Hobby's: BB5, motorrijden en ik hou van spannende dingen![]()
Ik heb een hekel aan koken en de huishouding, dus als je op zoek bent naar een huishoudster kun je van mij direct de stront in zakken.
.......![]()
zat je het eigenlijk wel tegen mij te praten
![]()
die lui wat de reguliere volgen stemmen op Joost. Dat irritante gedoe van Josti zenden ze op Talpa niet uitquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren al gezegd, maar voor mij waren de enige 2 kanshebbers voor de winst Roel en Ingrid. Joost werd zo irritant de laatste weken, maar ik heb niet echt de afleveringen gevolgd. Maar ik en m'n vriendin zaten ons gisteren echt af te vragen welke debielen voor Josti hebben gestemd. Heb niet het idee dat het veel streamers waren. Veel waren voor Roel of Lieske waar veel discussies en gezeik uit voorgevloeid is, maar Ing werd bij beide kampen populairder en was denk ik voor alle kampen die een andere favoriet hadden toch wel 2e.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |