Ik schrok er zelf ook van , 4 maanden niet voor 1 uur in me bed gelegen , toch nog maar effe op fok danquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou toch voor enge dingen![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij bent ook al overal aan het schuimen, om toch maar bezig te zijn met BB
![]()
hoi manuquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:07 schreef Manu82 het volgende:
Wat heb ik nu aan m'n fiets hangen, ook GJ actief op Fok!!! En dan gaat ie ook nog een lap tekst schrijven waar je U tegen zegt, maar waar eigenlijk niks nieuws in staat
Ze lezen hier ook de streamverslagen. Zijn erg onder de indruk. Ze hebben helaas geen baan vrij voor de verslagen op de internetpagina van Hotel Big Brother,quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:52 schreef cuall het volgende:
[..]
het is niet eerlijk
Ik wist het wel dat Talpa niet kan tellen
![]()
Ja logisch dat NSE niks zei, is een Talpa-produktiequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:01 schreef Bartoli het volgende:
zelfs NSE maakte vandaag geen woord vuil aan dat fiasco. Terwijl RTL Boulevard erop inhakte
![]()
Hmmm. Ik heb direct mijn advocaat gebeld hoe het zit met copyrightquote:
Nou 12 uur geweest!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een kerelHet is nog niet eens twaalf uur.........eitje
![]()
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik schrok er zelf ook van , 4 maanden niet voor 1 uur in me bed gelegen , toch nog maar effe op fok dan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:05 schreef MissHobje het volgende:
Ik kwam thuis vanaaf laat.... zette pc aan.. pakte wat te eten,... ga zitten bij Pc... enne open streams![]()
Zie ik test beeld.. en keek 5 tellen en dacht...."KUT!!!!! tis afgelopen....... oja"
Als dat geen verslaving is.. dan weet ik het niet meer![]()
En jij wil met mij mailen??quote:
Ja doe isquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:03 schreef demins het volgende:
[..]
Jouw afkeer van Roel begint nu toch echt pathologische trekjes te krijgen! Vind je al de hele dag niet jezelf!![]()
Kan ik helpen?
en die had dus bij de laatste 3 moeten zittenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:10 schreef odie22 het volgende:
ik doe nog maar effe mee dan
[afbeelding]
Lang zal Bommie leven,quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou 12 uur geweest!
Het is nu 24 december ...en nu?![]()
Gefeliciteerd met je verjaar dag versa en nog vele jarenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou 12 uur geweest!
Het is nu 24 december ...en nu?![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik schrok er zelf ook van , 4 maanden niet voor 1 uur in me bed gelegen , toch nog maar effe op fok dan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef Coos het volgende:
[..]
En jij wil met mij mailen??![]()
Je hebt nu al niets te vertellen!!![]()
Gelukkig hebben we de kerst eerst nog , heb ik wat afleidingquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
ja je moet niet te snel omschakelen
Waar waar waarrrrquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:07 schreef Manu82 het volgende:
Wat heb ik nu aan m'n fiets hangen, ook GJ actief op Fok!!! En dan gaat ie ook nog een lap tekst schrijven waar je U tegen zegt, maar waar eigenlijk niks nieuws in staat
Ik zou zeggen vertel je levensverhaalquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Als ik het me goed herinner, wilde jij met me sms'en.
Wat moet ik vertellen dan? Over BB kan ik niet meer lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |