Stort jij maar lekker in bonken, herhaal meneer!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik nomineer Coos voor -2, vanwege zijn lullige voorkomen!![]()
![]()
Kan niet uit de kluis zijn gekomen want die was goed afgesloten, dus dan moet het van Roel zijn geweestquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet dat ie van de beveiliging was omdat hij zijn telefoon had opgenomen met 'goeiemiddag, beveiliging, met *'. Hij was samen met iemand, met wie was me niet helemaal duidelijk. En ze lopen al babbelend verder en opeens zegt, en volgens mij was dat de stem van de beveiliger, 'kijk nou! 250 euro!!!' waarop de ander volgens mij zei: ja, 250 euro!!! Daarna begonnen ze wat te smoezen en toen dacht ik nog, ga nou niet dat geld in je zak stoppen want je was gewoon op de streams te horen en toen ik ze weer harder hoorde praten ging het over wat anders.
Beetje late reactie maar ik zag het nu pas.
Guess what...quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:50 schreef Coos het volgende:
Jammer dat WickedAngel er niet meer is.![]()
De enige die mijn humor begrijpt!!![]()
![]()
Soms??quote:
Over jouw lijk, seniele kadaverbonker!quote:
Hé schatje....quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Guess what...![]()
Ik schakel net in, is er nog wat te beleven in het huis?![]()
Ik zie dat GJ in een ander topic aan het opscheppen is![]()
Ach, ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, heb gisteren in mijn frustratie een mail gestuurd naar talpa wat ik normaal nooit zou doen. En nogmaals dat is niet vanwege het feit dat Roel niet won, als Lieske zo was behandeld had ik het ook belachelijk gevonden....quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dit stond dus nog op Mediawatchers:
Publiek joelde om Roel
Zoals iedereen heeft kunnen zien heeft Roel geen klinkende entree in de studio gekregen. Velen vonden de de afloop van het programma voor Roel schofterig, hoewel het wel geheel in stijl was met zijn eigen 'fuck the rules'-attitude. Men had echter graag zijn hereniging met Dido willen zien. Ook voor het studiopubliek kwam de afloop onverwachts, zo melden Mediawatchers Dasalisz en Crazymama. Hen werd verteld dat Roel inmiddels was herenigd met Dido, maar dat kregen ze niet te zien. De floormanager wilde daarop het publiek laten vertrekken maar dat begon luidkeels om Roel te roepen. Enkele minuten daarna werd Roel via een zij-ingang naar binnengeduwd en onder luid gejuich van het publiek liep hij gelijk naar Joost toe om hem te feliciteren. Vervolgens kon hij eindelijk zijn familie, broers en matties en de andere oud-bewoners begroeten.
----------------------
Als hij alleen zijn entree in de studio te danken heeft aan het publiek, dan vindt ik het toch wel een erg lage streek.En Roel zal het heus niet meegekregen hebben dat de floormanager iedereen al naar huis wilde sturen.
![]()
![]()
Zoals ik al eerder vroeg, was er niets met die opdracht toen met Roel z'n geld. Dat er geld miste. Iedereen dacht toen geloof ik nog dat Chantal dat had achtergehoudenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Kan niet uit de kluis zijn gekomen want die was goed afgesloten, dus dan moet het van Roel zijn geweest![]()
Daar is aardig mee heen en weer gerommeld![]()
Ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Publiek joelde om Roel
Zoals iedereen heeft kunnen zien heeft Roel geen klinkende entree in de studio gekregen. Velen vonden de de afloop van het programma voor Roel schofterig, hoewel het wel geheel in stijl was met zijn eigen 'fuck the rules'-attitude. Men had echter graag zijn hereniging met Dido willen zien. Ook voor het studiopubliek kwam de afloop onverwachts, zo melden Mediawatchers Dasalisz en Crazymama. Hen werd verteld dat Roel inmiddels was herenigd met Dido, maar dat kregen ze niet te zien. De floormanager wilde daarop het publiek laten vertrekken maar dat begon luidkeels om Roel te roepen. Enkele minuten daarna werd Roel via een zij-ingang naar binnengeduwd en onder luid gejuich van het publiek liep hij gelijk naar Joost toe om hem te feliciteren. Vervolgens kon hij eindelijk zijn familie, broers en matties en de andere oud-bewoners begroeten.
----------------------
Als hij alleen zijn entree in de studio te danken heeft aan het publiek, dan vindt ik het toch wel een erg lage streek.En Roel zal het heus niet meegekregen hebben dat de floormanager iedereen al naar huis wilde sturen.
![]()
![]()
Leuk die oude capsquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Publiek joelde om Roel
----------------------
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Leuk die oude caps![]()
Ik zag vandaag op een Menno/Ingrid-site zomaar mijn allermooiste Ingrid-cap staan. 'Met dank aan Fok-forum' stond erbij![]()
Erg hè. Ik kan er nog steeds niet over uit.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:00 schreef cuall het volgende:
[..]
, maar hij zal het later, als hij de beelden ziet en de verhalen hoort wel in de gaten krijgen, dat ze hem gewoon hebben afgeserveerd
![]()
Jouw afkeer van Roel begint nu toch echt pathologische trekjes te krijgen! Vind je al de hele dag niet jezelf!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:00 schreef cuall het volgende:
[..]
, maar hij zal het later, als hij de beelden ziet en de verhalen hoort wel in de gaten krijgen, dat ze hem gewoon hebben afgeserveerd
![]()
Wat zeg jij nou toch voor enge dingenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:04 schreef odie22 het volgende:
Ik stond net gewoon op het punt om naar bed te gaan![]()
![]()
![]()
Nee toch. We moeten hier eerst ff flink afkickenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:04 schreef odie22 het volgende:
Ik stond net gewoon op het punt om naar bed te gaan![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Leuk die oude caps![]()
Ik zag vandaag op een Menno/Ingrid-site zomaar mijn allermooiste Ingrid-cap staan. 'Met dank aan Fok-forum' stond erbij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |