quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ze hebben hem in het huis laten zitten, kon hij gelijk worden afgevoerd door de bouwvakkers.
Ach ja is hij eindelijk waar hij thuis hoort......op de vuilnishoop![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:42 schreef demins het volgende:
[quote]Op vrijdag 23 december 2005 23:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
[afbeelding]
[/quote
Muerte, Muerte, Muerte!!! Brok in keel, vochtige ogen, bloeddruk stijgt, aangenaam getroffen, diep ontroerd, intens geraakt, volledig van de kaart!! Ala het niks wordt met Cuall (en geloof me, dat wordt niks!!!) wil je dan...![]()
Ja, ik werd wakker en had het nog nooit zo rustig gezien op de streams en de post frequentie was erg laag, mja, ik heb ook nachtmerries gehad van al het gezeik van gisteren. Vind het nog steeds zo'n teleurstelling... En nee, niet dat Roel niet gewonnen heeft, maar de manier waarop....quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen..........ik draai me nog een keertje om.
Maar als ik had geweten dat jij online was, had ik dat echt niet gedaan hoor![]()
Linda is nu voor zichzelf begonnen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:32 schreef cuall het volgende:
[..]
LINDA
![]()
Oh die had er niet zo vroeg uit moeten gaan, dan was het vast héél anders gelopen
Tuurlijk.... speciale editie voor hard-streamersquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Hee, dat berichtje stond er bij mij niet bij![]()
Heb jij andere streams![]()
Ik was er wel hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik werd wakker en had het nog nooit zo rustig gezien op de streams en de post frequentie was erg laag, mja, ik heb ook nachtmerries gehad van al het gezeik van gisteren. Vind het nog steeds zo'n teleurstelling... En nee, niet dat Roel niet gewonnen heeft, maar de manier waarop....
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Linda is nu voor zichzelf begonnen.![]()
Rent a hand![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Rent a hand![]()
Ja dat had heel wat beter gekunt, maar Roel was vanavond even op Boulevard, en daar gaf hij aan dat het hem was mee gevallen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik werd wakker en had het nog nooit zo rustig gezien op de streams en de post frequentie was erg laag, mja, ik heb ook nachtmerries gehad van al het gezeik van gisteren. Vind het nog steeds zo'n teleurstelling... En nee, niet dat Roel niet gewonnen heeft, maar de manier waarop....
De uitspraak "zal ik even een handje helpen" is nu in de supermarkt ook wel heel gevaarlijk gewordenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Rent a hand![]()
Coos, kerel, ik ben blij dat je er nog bentquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Rent a hand![]()
Ik weet dat ie van de beveiliging was omdat hij zijn telefoon had opgenomen met 'goeiemiddag, beveiliging, met *'. Hij was samen met iemand, met wie was me niet helemaal duidelijk. En ze lopen al babbelend verder en opeens zegt, en volgens mij was dat de stem van de beveiliger, 'kijk nou! 250 euro!!!' waarop de ander volgens mij zei: ja, 250 euro!!! Daarna begonnen ze wat te smoezen en toen dacht ik nog, ga nou niet dat geld in je zak stoppen want je was gewoon op de streams te horen en toen ik ze weer harder hoorde praten ging het over wat anders.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet van de bewaking, een van die werklui daar toch![]()
Val jij 's effe dood met je opa!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:49 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
He opa! Leuk dat je er ook nog bent! Wat doen ze met jou met de kerstdagen?![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Tuurlijk.... speciale editie voor hard-streamers![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
De uitspraak "zal ik even een handje helpen" is nu in de supermarkt ook wel heel gevaarlijk geworden![]()
![]()
Ik nomineer Coos voor -2, vanwege zijn lullige voorkomen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:50 schreef Coos het volgende:
Jammer dat WickedAngel er niet meer is.![]()
De enige die mijn humor begrijpt!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet dat ie van de beveiliging was omdat hij zijn telefoon had opgenomen met 'goeiemiddag, beveiliging, met *'. Hij was samen met iemand, met wie was me niet helemaal duidelijk. En ze lopen al babbelend verder en opeens zegt, en volgens mij was dat de stem van de beveiliger, 'kijk nou! 250 euro!!!' waarop de ander volgens mij zei: ja, 250 euro!!! Daarna begonnen ze wat te smoezen en toen dacht ik nog, ga nou niet dat geld in je zak stoppen want je was gewoon op de streams te horen en toen ik ze weer harder hoorde praten ging het over wat anders.
Beetje late reactie maar ik zag het nu pas.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:50 schreef Coos het volgende:
Jammer dat WickedAngel er niet meer is.![]()
De enige die mijn humor begrijpt!!![]()
![]()
Dit stond dus nog op Mediawatchers:quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat had heel wat beter gekunt, maar Roel was vanavond even op Boulevard, en daar gaf hij aan dat het hem was mee gevallen.
Ik denk dat wij als kijkers het anders hebben ervaren, Roel heeft wel zijn entree in de studio gehad, alleen was het buiten de zendtijd.![]()
Waarvan??quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Val jij 's effe dood met je opa!!
Had je maar de helft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |