Je mag ook wel gewoon zeggen dat je van me houd hoor, ik hou niet zo van al die ingewikkelde omwegenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh piss off, jij ranzige kloon van Scanman, met je schijtbankstel!
[afbeelding]
Als we nu iets van die cap zeggen. Zo ongeveer in de trant van dat het eng is en niet kan. Ga je dan ook gelijk weg? Nee toch hequote:
Doe niet zo idioot, mogool! Straks krijgen we een wildgroei aan JOSTIFLIP!'s... Wil je dat dan??quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK BEPAAL HELEMAAL NIETS EN IK BEN EEN VOORSTANDER VAN DE VRIJHEID OM JOSTIFLIP TE SCHRIJVEN ZOALS EENIEDER HET WIL VERDOMME!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
Zijn die werklui al vertrokken, ik heb de streams ff uit namelijk![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Nou ben je te ver gegaan! Dit is heeeeeel ENG!!!![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:05 schreef Bartoli het volgende:is ik ook weer. Nog wat te beleven hier op het forum
Absoluut niet en het is niet de eerste keer dat zoiets gevraagd wordt, maar ik ben niet zo snel op mijn p*k getrapt en al helemaal niet iemand die al snel beledigd wegloopt en in een hoekje gaat zitten mokken!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als we nu iets van die naakte cap zeggen. Zo ongeveer in de trant van dat het eng is. Ga je dan ook gelijk weg? Nee toch he![]()
Heb je in het vorige topic over de Scan versus Mediawatchers rel gelezen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
Zijn die werklui al vertrokken, ik heb de streams ff uit namelijk![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Absoluut niet en het is niet de eerste keer dat zoiets gevraagd wordt, maar ik ben niet zo snel op mijn p*k getrapt en al helemaal niet iemand die al snel beledigd wegloopt en in een hoekje gaat zitten mokken!![]()
Je gaat je gang maar hoor!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Mooi zo, kunnen we tenmisnte met een gerust hart genieten van je caps en gelijk onze ongezouten mening geven, zonder bang te zijn dat jet op een lopen zet![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Absoluut niet en het is niet de eerste keer dat zoiets gevraagd wordt, maar ik ben niet zo snel op mijn p*k getrapt en al helemaal niet iemand die al snel beledigd wegloopt en in een hoekje gaat zitten mokken!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef demins het volgende:
Bij mij doen alle vier de streams het niet!! Bij jullie wel?![]()
Live!!!!quote:
Ik ga echt niet op elke ENGE foto reageren, dat begrijp je wel, he?quote:
OMG!!!!!!!!! Dit is wel echt heel erg eng!!!quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:16 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga echt niet op elke ENGE foto reageren, dat begrijp je wel, he?![]()
en dat vertellen jullie me nu pas, thnx anywayquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:10 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het was net wel spannend hoor, Nathalie was weer door haar enkel gegaan en Dido deed mond op mond beademing op Roel, want die was bijna gestikt door iets wat Lieske had gemaakt![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:17 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Is die cap een hint hoe je me gaat versieren?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:18 schreef demins het volgende:
[..]
We hebben een VOLLEDIGE PENETRATIE!!!!![]()
![]()
![]()
Wat onromantischquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:18 schreef demins het volgende:
[..]
We hebben een VOLLEDIGE PENETRATIE!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:21 schreef cuall het volgende:
Ik zet net de cd van Katie Meluha weer op, en ik denk dat ik die nu altijd zal associeren met BB5![]()
Ik heb hem meerdere keren geluisterd toen ik op ben gebleven voor mijn 1000e topic (was te lui om iets anders op te zetten, repeat was makkelijker)
Nu ben ik er wel blij om, het geeft een heel nostalgisch gevoel............nu al
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:28 schreef White_Pearl het volgende:
[afbeelding] kom nog eventjes bij jullie kijken![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
ga zo denk ik naar me nest, die bewoners zullen zo toch wel gaan pitten!
Haha ja dat is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je mag ook meer doen dan alleen maar kijken hoor![]()
Dooooooooodzonde van dat wasrekje! Ik had hem nog nooit gezien! Associaties met de jonge Nastasja Kinsky....quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:29 schreef versabommie het volgende:
De enige echt geile foto van Lieske:
[afbeelding]
Wat ben jij nou voor een kerelquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
ga zo denk ik naar me nest, die bewoners zullen zo toch wel gaan pitten!
Tuurlijk joh, ik ben al druk aan de port, en dat verhoogd bij mij altijd wel de feestvreugdequote:Op vrijdag 23 december 2005 23:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel de bedoelingen ist het hier nog een beetje gezellig
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dooooooooodzonde van dat wasrekje! Ik had hem nog nooit gezien! Associaties met de jonge Nastasja Kinsky....
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dooooooooodzonde van dat wasrekje! Ik had hem nog nooit gezien! Associaties met de jonge Nastasja Kinsky....
Hahaha nee dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, ik ben al druk aan de port, en dat verhoogd bij mij altijd wel de feestvreugde![]()
Wist je trouwens al dat Roel niét heeft gewonnen![]()
MANUquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:36 schreef Manu82 het volgende:
Guess who's back! En in Holland weer!!!
IDD!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:33 schreef demins het volgende:
[..]
Welcome back Manuquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:36 schreef Manu82 het volgende:
alleen met kerst/nieuwjaar? of langer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:36 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een kerelHet is nog niet eens twaalf uur.........eitje
![]()
Ja, ze hebben hem in het huis laten zitten, kon hij gelijk worden afgevoerd door de bouwvakkers.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha nee dat wist ik nog niet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef cuall het volgende:
[..]
bij mij doen ze het ook niet, ook geen geluid.
alleen kerst ga op oudjaarsdag weer terug en dan even kijken of ik new years eve in Manchester of Birmingham ga vierenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
alleen met kerst/nieuwjaar? of langer?
Welkom thuisquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:36 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:37 schreef Manu82 het volgende:
Viel me toch wat tegen dat de diehards er vanmorgen niet waren, moest zo af en toe 10 minuten wachten op een reactie
Ja, ging perfect heb weer een uurtje kunnen bijslapenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:38 schreef cuall het volgende:
[..]
MANU![]()
![]()
![]()
Goeie vlucht gehad?
* geeft Manu een dikke knuffel
Dit is niet bepaald "de jonge Nastasja Kinsky". Dan moet je naar de eerste aflevering van Tatort waarin ze speelde!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik zie het niet Deminsmaar kan komen doordat ik een vrouw ben
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |