Ik ook niet. Ik ken wel "uit de tent lokken" en "op de kast jagen".quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee jij dan. Jij snapt het spreekwoord: 'iemand uit de kast lokken' niet eens man!!!!.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
whooooooops!quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ken wel "uit de tent lokken" en "op de kast jagen".
Volgens mij is het onstaan met die Amerikaanse IM-service waar vaak gebrekkig Engels werd tentoongesteld. Of bij Counter Strike waar met de 1337 talk begonnen is. Denk ik dan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
What's the thing with 'one' ??????????
Maf mens!
We-igquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:19 schreef Airelle het volgende:
[..]. Niet zo zoetsappig aub
. Ik word al helemaal we-ig van die kerst dingetjes...
Of weeeee-ig?quote:
Maar is dat in de nieuwe spelling ook zo? Of komt er dan een koppelteken zoasl bij re-integratie?quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:23 schreef Airelle het volgende:
wee·ïg (bn.)
1 min of meer onpasselijk makend => wee
En op Fok! begon Inso er volgens mij mee!!!11111~~!quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Volgens mij is het onstaan met die Amerikaanse IM-service waar vaak gebrekkig Engels werd tentoongesteld. Of bij Counter Strike waar met de 1337 talk begonnen is. Denk ik dan.
En dan natuurlijk '1' lijkt op '!' en als je dat dan voluit schrijft heb je 'one'!!11~!!1;Done!!1
Het is niet omdat de 1 op de ! lijkt, het is omdat als je de shift knop niet goed ingedrukt houdt terwijl je op de ! ramt je er af en toe een 1 doorheen krijgt. Als je dat dan express doet is het natuurlijk extra 'grappig' om daar dan een "one" doorheen te gooien.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Volgens mij is het onstaan met die Amerikaanse IM-service waar vaak gebrekkig Engels werd tentoongesteld. Of bij Counter Strike waar met de 1337 talk begonnen is. Denk ik dan.
En dan natuurlijk '1' lijkt op '!' en als je dat dan voluit schrijft heb je 'one'!!11~!!1;Done!!1
Vaag is my middle name. Ik had geen zin in die twee puntjes op de i (dan moet ik weer sneltoetsen gaan zoeken enzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:25 schreef LeBeau het volgende:
Okay, dus het is gewoon weeïg?Zeg dat dan ook, vaag kind!
Tenzij je jouw keyboard anders hebt ingesteld kan je toch gewoon een ï maken door eerst " en dan de i aan te slaan? Bïj mïj wërkt dät ïn ïëdër gëväl wël zö.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vaag is my middle name. Ik had geen zin in die twee puntjes op de i (dan moet ik weer sneltoetsen gaan zoeken enzo). Dus had ik er wee-ig van willen maken. Maar de tweede 'e' ontbrak
.
Ik heb een azerty keyboard.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is niet omdat de 1 op de ! lijkt, het is omdat als je de shift knop niet goed ingedrukt houdt terwijl je op de ! ramt je er af en toe een 1 doorheen krijgt. Als je dat dan express doet is het natuurlijk extra 'grappig' om daar dan een "one" doorheen te gooien.
Een wattes keyboard?quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb een azerty keyboard.![]()
Dus dat kon ik even niet zomaar weten.
Graag gedaan lieverd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:33 schreef Airelle het volgende:
Ï WAUW! Bedankt LeBeau er gaat werkelijk waar een wereld voor mij open.
Ik vind het vrij irritant eigenlijk...quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:33 schreef Airelle het volgende:
Ï WAUW! Bedankt LeBeau er gaat werkelijk waar een wereld voor mij open.
Interesseert me geen biet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind het vrij irritant eigenlijk...
Voor een niet-nerd welquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:46 schreef Paltos het volgende:
[..]
Is dat dan iets om trots op te zijn?![]()
![]()
Ja dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:48 schreef Airelle het volgende:
Zegt de man die zelf 962 (gemiddeld 5 per dag) heeft..
Ow...quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:51 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus..
Ik bedoel dus niet van:
Haha, ikzelf heb er minstens 70 per dag!
Maar eerder:
Goh, zoveel...![]()
![]()
En danquote:
Die heb je nu toch ook alquote:
Maar ook al een nieuwe klaar staan. Fanatiek he?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die heb je nu toch ook al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |