Ga je dit nou in ieder topic posten?quote:
Ja want bij vriendinnen vieren ze geen kerst, da's een ongeschreven regel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:15 schreef bart83 het volgende:
Volgens mij kan de TS geen vriendin krijgen en is ie verstoten door z'n familie. Vandaar z'n afkeer voor alles wat met kerst te maken heeft
Heerlijke kerstballen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:58 schreef xFriendx het volgende:
Ze heeft wel grote kerstballen
Plastic kerstballen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:58 schreef xFriendx het volgende:
Maar is al lang over d'r piek heenquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:58 schreef xFriendx het volgende:
Ik dacht aan uit elkaar trekken tussen 4 trucks.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, die kan niet gewoon dood
Dat moet live op tv ja![]()
Ik dacht hetzelfde en toch ben je geen kloon van mij.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:30 schreef TrenTs het volgende:
Ik dacht aan uit elkaar trekken tussen 4 trucks.
jah, er moet eerst een verzamelingsactie gedaan worden waarbij iedereen die kerstcd'tjes in de vernietiger gooit om haar leven te redden, achteraf vruchteloosquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:32 schreef de_puta_madre het volgende:
Ik denk dat haar dood alleen maar averechts zal werken om de hoeveelheid kerstliedjes van haar op de radio te verminderen![]()
Dat zijn alvast 2 stemmen dan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde en toch ben je geen kloon van mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |