ik ben tegen doodverwensingen, maar ik voel nu wel jheel erg met je mee, ik kan die Kutherrie van Carey niet meer horenquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:54 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik ben dat nummer echt spuug en spuugzat.
Godverdomme!
Carreyquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben tegen doodverwensingen, maar ik voel nu wel jheel erg met je mee, ik kan die Kutherrie van Carrey niet meer horen
daar staat de klikoquote:
Ah, daar istie.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:01 schreef bart83 het volgende:
Echt typisch iets voor fok, mensen maar doodwensen omdat ze niet in je straatje passen
Zal ik je er 1tje sturen mop?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:02 schreef yvonne het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen enkele kerstliedje gehoord, gedraaid en dat houden we zo.
http://www.araglin.nl/pivot/entry.php?id=491quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:02 schreef yvonne het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen enkele kerstliedje gehoord, gedraaid en dat houden we zo.
He alto, hou ff lekker je muil.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ah, daar istie.![]()
Val-hartstikke-dood.
Jij was toch die gozer van wie ik geen kanker mocht gebruiken?quote:
Wat ben jij een zielig kutventje zegquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jij was toch die gozer van wie ik geen kanker mocht gebruiken?
Komt ie:
KankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKanker
Weet ik.quote:
:")quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:14 schreef bart83 het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig kutventje zeg![]()
Dames en heren, alweer een vrijwilliger voor de electrische stoel!quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:18 schreef thajaxxer het volgende:
Ik vind het wel een leuk liedje.
Ik draai lekker de nieuwe SoaD met deze dagen, staan ideale kerstliedjes opquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:06 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
http://www.araglin.nl/pivot/entry.php?id=491
Vonnuh, ik weet wel dat het geen donderdag is maar zullen we desondanks effe neuken?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:25 schreef yvonne het volgende:
Ik draai lekker de nieuwe SoaD met deze dagen, staan ideale kerstliedjes op
Ik draai de kerst cd van Grad Damen regelmatigquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:02 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:35 schreef Razor21 het volgende:
Dacht dat je over Maria had van Jezus zeg maar toen ik op het topic klikte![]()
Nee.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:32 schreef Airelle het volgende:
Ze heeft mooi wel het leukste kerstliedje ooit gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |