Drumpiequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:11 schreef jopper27 het volgende:
Je hebt ook leraressen die niet alleen gekke uitspraken doen, maar ook gewoon rare dingen doen??! Zoals...
Ik loop nu stage en mijn begeleider heeft op dezelfde school gezeten als wat ik nu doe, alleen van 1 van mn leraressen had ik al eens een verhaal gehoord dat zij met een leerling het bed ingedoken was, maar dat was nooit bevestigd. Maar je voelt m vast al aankomen. Hij bevestigde dat, want hij heeft als leerling toen met mijn lerares zitte krikke!??!?!?!
Ze is daarvoor wel geschrorst geweest
Daarnaast is ze nogal open, ze vertelt rustig in de klas of ze vanonderen is geschoren en hoe haar laatste beurt was... Ze is vrijgezel....
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:40 schreef PM-girl het volgende:
Muziekles: iedereen moest een liedje zingen, naspelen of zelf componeren.
Een jongen doet open your mind van Usura (diegenen die m kennen weten wel dat die tekst weinig om het lijf heeft).
Zegt die docent: duurt wel lang voordat het couplet begint!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:03 schreef kaspermols282 het volgende:
leraar gister (laatste dag voor vakantie):Fijn weekend
toen heb je hem hopelijk geschopt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:03 schreef kaspermols282 het volgende:
leraar gister (laatste dag voor vakantie):Fijn weekend
wij hadden een sponsoorloopquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:31 schreef jeldrik het volgende:
[..]
toen heb je hem hopelijk geschopt?
Wij mochten lekker naar de bioscoop met de hele school, als afsluiter voor de kerstvakantie![]()
Dat is knake kutquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
wij hadden een sponsoorloop![]()
Haha maar beetje dom dat ze dan duits lerares word vind je niet!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef Richelle het volgende:
Onze lerares duits kent zelf de naamvallen niet. Iemand vroeg of ze ze op het bord kon schrijven zegt ze:"euhmm ja eigenlijk ken ik die niet zo goed, zoek maar in je boek daar staan ze vast wel in ...En toen ik (en nog een paar) haar uitlachte werden we eruit gestuurd...
![]()
Ik vraag me ook af hoe ze ooit is aangenomen... ze zit er nog steedsquote:Haha maar beetje dom dat ze dan duits lerares word vind je niet!!
Was dat toevallig Pallas, op het Elzendaalcollege? Die moest surveilleren toen ik examen moest doen, zaten in een klein lokaal dus maar 1 surveillant, heeft die vent de hele tijd achter z'n krant verstopt gezeten!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef lurkerdelurklurk het volgende:
"Willen jullie dat ik biologie geef of zal ik maar een krantje gaan lezen?"
wij stemmen voor "krantje"
man pakt een krant en kijkt het komende uur niet meer op van zijn krant die hij voor zijn gezicht hield
Mijn duitsleraares gaf spiektipsquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:54 schreef Exel het volgende:
het valt me op dat bijna alle leraren Duits van die achterlijke beroepsmongolen zijn die niks snappen!!! Ik heb 3 verschillende gehad, en niet 1 dacht ook maar een beetje logisch na
Op welke school was dat, want ik was er ook bij geloof ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef donroyco het volgende:
Parttime docente CKV, het ging over verschillende shots die je kunt nemen, en we kregen een stukje film te zien over Jeanne d'Arc, de bekende Franse vrouwenstrijdster..zei:
"Ja, die Sjaan de Ark..."
En dat iedere keer.. wij konden onze lach niet meer inhouden, maar ze begreep niet waarom wij moesten lachen..![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:55 schreef Mieks het volgende:
[..]
Op welke school was dat, want ik was er ook bij geloof ik.
Dat zei onze (Poolse) lerares textiele werkvormen, toen we een keer met vingerverf oid moesten klooien: Vandaag leer ik jullie de natte vingertechniek.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:45 schreef JosD. het volgende:
Leraar: 'Dat is natte vingerwerk''.
Elzendaalcollege @ Boxmeer...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:55 schreef Mieks het volgende:
[..]
Op welke school was dat, want ik was er ook bij geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |