Okee, de echte reden is dat ik het niet echt meer interessant vind.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is een raar excuus.. je naam staat verkeerd en daarom ben je niet meer op de hoogte?? Had een betere smoes van je verwacht![]()
Is er een film over Mata Hari? Kewl, daar wist ik niet van.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef blaaatkipje het volgende:
Ik heb hem gister zien lopen, gaat nog niet errrrrg goed(hij was bij de mata hari-filmpremiere)
hmm nou ja het is een animatiefilm van CMDstudenten van de NHL en mata hari neemt de kijker mee naar diverse plekken in Friesland..... 5 stuks en het duurt dan ook maar 7 minutenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is er een film over Mata Hari? Kewl, daar wist ik niet van.
Ow ik hoopte een speelfilm...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef blaaatkipje het volgende:
hmm nou ja het is een animatiefilm van CMDstudenten van de NHL en mata hari neemt de kijker mee naar diverse plekken in Friesland..... 5 stuks en het duurt dan ook maar 7 minuten
Maar was een hele avond om heen gebouwd met filmmuziek enzo. (en ik mocht hostess spelen)
Ja, ik heb hem gesproken en het wordt voorlopig niets heb ik begrepen. Hij moet ook nog geopereerd worden. Dus wandelingen doet ie niet. We zouden misschien ergens een zaaltje kunnen huren waar we hem wel als gast kunnen uitnodigen. Maar dan moeten we er wel rekening mee houden dat het alleen over Leeuwarden gaat. Tuurlijk, hij is een boeiend verteller, maar ik kan me ook voorstellen dat Leeuwarden niet voor iedereen interessant is...quote:Op zondag 15 januari 2006 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vikingsmeisje, heb je Hendrik ten Hoeve nou nog gesproken?
Wel als hij vertelt.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja, ik heb hem gesproken en het wordt voorlopig niets heb ik begrepen. Hij moet ook nog geopereerd worden. Dus wandelingen doet ie niet. We zouden misschien ergens een zaaltje kunnen huren waar we hem wel als gast kunnen uitnodigen. Maar dan moeten we er wel rekening mee houden dat het alleen over Leeuwarden gaat. Tuurlijk, hij is een boeiend verteller, maar ik kan me ook voorstellen dat Leeuwarden niet voor iedereen interessant is...
quote:Op het moment is het gewoon het belangrijkste dat Hendrik zich weer goed gaat voelen!
Ja Lupa, ik weet dat je helemaal weg van hem bent, en ik zou er ook geen moeite mee hebben. Toch is dat dan anders dan een wandeling, daar moet je wel rekening mee houden.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wel als hij vertelt.Heeft hij niet iets als een diashow ofzo?
[..]
Op een wandeling heb je wat meer afleiding natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja Lupa, ik weet dat je helemaal weg van hem bent, en ik zou er ook geen moeite mee hebben. Toch is dat dan anders dan een wandeling, daar moet je wel rekening mee houden.
En naar een diashow heb ik nog niet gevraagd, vooral ook omdat het waarschijnlijk voorlopig niets wordt...
O, shit, nu maar hopen dat ik me niet verslaap... Anders kom ik je nog tegenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben 22, maar dat impliceert geen rijbewijs, aangezien ik vrijdag om 9:00 mijn eerste rijles heb
(dus uit de buurt van de FEC parking blijven vrijdagochtend)
mmm, dan zou je misschien met iemand mee kunnen rijden of zo..quote:Op maandag 16 januari 2006 23:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hier ook geen auto, ondanks 28 lentes.
Het kan zijn dat ie buiten de stad met je gaat oefenen.. een uur of drie kwartier op die parking is anders heel lang!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
van Dijk![]()
edit: maar ik denk niet dat ik van de parking af kom al hoor
Op zich bizar.. al 5 jaar mn heftruckrijbewijs.. al 22,5 jaar verslaafd aan auto's en trucks.. al artikelen gepubliceerd in truck-tijdshriften.. en nu pas aan mn B rijbewijs beginnenEn dat allemaal omdat ik in 2010 naar Dakar wil
met heftruckrijden zit je ook telkens op hetzelfde stukje dus ik ben wat gewendquote:Op maandag 16 januari 2006 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ie buiten de stad met je gaat oefenen.. een uur of drie kwartier op die parking is anders heel lang!
Nee, ik wil met wat andere mensen naar Dakar, niet met de rallyquote:Op maandag 16 januari 2006 23:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je wilt gaan meedoen aan Parijs-Dakar?
Vriendin van me rijdt rally's trouwens, met een oldtimer Saab.
http://www.rallyteamladiesfirst.nl/quote:Op maandag 16 januari 2006 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik wil met wat andere mensen naar Dakar, niet met de rallyWel met, bijvoorbeeld, een oude Saab
En misschien wil die vriendin ook wel mee? Linkje staat in onderschrift
Ha! Ze krijgen een topic ter inspiratie in het Dakar 2010 gebeurenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
http://www.rallyteamladiesfirst.nl/
De rechter dame is de vriendin over wie ik het heb (Esther Visser).
Hoe oud ben je? Esther zoekt nog een vriend.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ha! Ze krijgen een topic ter inspiratie in het Dakar 2010 gebeurenIk ben gek op vrouwen die dit soort dingen doen
en op oldtimers
22 en Sandraugiga leest meequote:Op maandag 16 januari 2006 23:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Esther zoekt nog een vriend.
Ik bin em no oan it delheljenquote:Op maandag 23 januari 2006 01:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
De rap Stad van de Leeuwen is tijdens de start van de PvdA Leeuwarden campagne in muziekcafé De Gloppe gepresenteerd.
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
mn verloofde zelfsEn ze is inderdaad best oud ja
maar dat weerhield em er niet van haar te promoten
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, het vorige Fryske liedje wat in mn playlist terecht kwamwas 'Hey een lykein" van Strawelte
WTF! Ik hoor nu op het nieuws dat een of andere gare minister wil dat iedereen in Nederland Nederlands moet spreken![]()
![]()
Minister Verdonk natuurlijkfeeks
Se hat wol in utsondering makke foar it Frysk, se betocht nog krekt op tiid dat it in rykstaal isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:08 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
![]()
![]()
de hele wrâld mat frysk spreke!
(dont mind the typos)
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Een verstandige Fries heeft altijd oordopjes op zak
(al was het voor het geval er iemand Gronings begint te praten, niet om aan te horen)
Dan heb ik niks.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:50 schreef RealZeus het volgende:
Ontopic: Is er al wat bekend of is de meet uit gesteld tot 31 februari 9999?
Zouden ze daar een Friese afdeling hebben?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
In her hiernamaals lijkt me wel wat ja
Ik denk dat Bonifatius daar tegen was....quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zouden ze daar een Friese afdeling hebben?
Bonifacius is NIET vermoord. Hij wilde een martelaarsdood, omdat hij graag heilig verklaard wilde worden. Hij wist dat in de regio van Dokkum de doodstraf stond op het omhakken van een heilige boom, dus daarom is hij terug gegaan naar Dokkum om een heilige boom om te hakken, en is, gehaal volgens verwachting, na een eerlijk proces terecht gesteld. De rest is christelijke mythologie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef Duckman het volgende:
[..]
Ik denk dat Bonifatius daar tegen was....
Als het nou lekker lenteweer was geweest had ik er wel ff een fietstochtje van gemaaktquote:Op maandag 6 maart 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
FOK!stok door Nederland-spel deel 44! Burgum (Fr.)!
wie haalt m even op uit Burgum?
Ali!!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:21 schreef Ali Salami het volgende:
No, dan moat ik rinne, dan wol è fyts pakke, dus lit mar. Mei in oar dwaan
Vikingsfamke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ali!!![]()
Dit meiske woont aan de andere kant van Leeuwarden, dusss...
Als jij op fietsafstand van Burgum woont, dan moet je voor mij ver fietsen hoor!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:27 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Vikingsfamke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No dan moat ik mar ris op è visite komme!
In Snits hawwe we ek in treinferbieningquote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als jij op fietsafstand van Burgum woont, dan moet je voor mij ver fietsen hoor!
Ben gisteren nog in Sneek geweestquote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
In Snits hawwe we ek in treinferbiening![]()
![]()
in de toekomst.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
waneer is de meet nu?
Ik woon niet in Leeuwardenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:35 schreef Ali Salami het volgende:
Toevallig. Is inderdaad niet echt ver weg vanaf Leeuwarden
ja mooi nietquote:Op maandag 6 maart 2006 21:38 schreef Ali Salami het volgende:
Ow, nouja, vanaf waar je woont
En die meet is vast in 2010, mooi op tijd
Geen treinstations hier... Hotzum is wel dichtbijquote:Op maandag 6 maart 2006 21:38 schreef Ali Salami het volgende:
Ow, nouja, vanaf waar je woont
En die meet is vast in 2010, mooi op tijd
Moet je haar nu meteen weer voor hitsig uitmaken?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:41 schreef One_conundrum het volgende:
Hitzum?
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:41 schreef One_conundrum het volgende:
Hitzum?
Ik ga wel even flyeren om af te koelen!!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:42 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Moet je haar nu meteen weer voor hitsig uitmaken?
Ik zou het vertalen als 'breking'quote:Op maandag 6 maart 2006 22:49 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Maar wat is Brekking nou in het Nederlands?
Sinds kort het ik Omrop Fryslân! Vandaar de vraag.
Zullen we het altijd gezellige terraszitten eens uitproberen dan,of wordt er echt gewacht tot 31 februari 2999??quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vast wel, alleen nog even iets verzinnen.. Denk dat de stadswandeling niets wordt namelijk..
Daar zat ik zelf ook al even aan te denken.. Of eerst met zijn allen ergens wat eten en dan lekker de kroeg in... Ik ben de komende vrijdagavonden nog steeds volgeboekt, maar een zaterdag is binnenkort geen probleem meerquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zullen we het altijd gezellige terraszitten eens uitproberen dan,of wordt er echt gewacht tot 31 februari 2999??
Autocross kan best leuk zijn, maar ik heb het al na twee rondes bekekenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
met zn allen naar een autocross
(maar ik zal dan wel weer de enige ziujn die het leuk vind.... en van communiceren zal ook niet veel komen)
Ali!!!quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:33 schreef Ali Salami het volgende:
Vikingsfamke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt fatsoenlik rint dit topic net he?
Vrijdagavonden zijn bij mij altijd een probleem,maar zaterdags kan ik wel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar zat ik zelf ook al even aan te denken.. Of eerst met zijn allen ergens wat eten en dan lekker de kroeg in... Ik ben de komende vrijdagavonden nog steeds volgeboekt, maar een zaterdag is binnenkort geen probleem meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |