Ik denk dat Bonifatius daar tegen was....quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zouden ze daar een Friese afdeling hebben?
Bonifacius is NIET vermoord. Hij wilde een martelaarsdood, omdat hij graag heilig verklaard wilde worden. Hij wist dat in de regio van Dokkum de doodstraf stond op het omhakken van een heilige boom, dus daarom is hij terug gegaan naar Dokkum om een heilige boom om te hakken, en is, gehaal volgens verwachting, na een eerlijk proces terecht gesteld. De rest is christelijke mythologie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef Duckman het volgende:
[..]
Ik denk dat Bonifatius daar tegen was....
Als het nou lekker lenteweer was geweest had ik er wel ff een fietstochtje van gemaaktquote:Op maandag 6 maart 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
FOK!stok door Nederland-spel deel 44! Burgum (Fr.)!
wie haalt m even op uit Burgum?
Ali!!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:21 schreef Ali Salami het volgende:
No, dan moat ik rinne, dan wol è fyts pakke, dus lit mar. Mei in oar dwaan
Vikingsfamke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ali!!![]()
Dit meiske woont aan de andere kant van Leeuwarden, dusss...
Als jij op fietsafstand van Burgum woont, dan moet je voor mij ver fietsen hoor!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:27 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Vikingsfamke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No dan moat ik mar ris op è visite komme!
In Snits hawwe we ek in treinferbieningquote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als jij op fietsafstand van Burgum woont, dan moet je voor mij ver fietsen hoor!
Ben gisteren nog in Sneek geweestquote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
In Snits hawwe we ek in treinferbiening![]()
![]()
in de toekomst.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
waneer is de meet nu?
Ik woon niet in Leeuwardenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:35 schreef Ali Salami het volgende:
Toevallig. Is inderdaad niet echt ver weg vanaf Leeuwarden
ja mooi nietquote:Op maandag 6 maart 2006 21:38 schreef Ali Salami het volgende:
Ow, nouja, vanaf waar je woont
En die meet is vast in 2010, mooi op tijd
Geen treinstations hier... Hotzum is wel dichtbijquote:Op maandag 6 maart 2006 21:38 schreef Ali Salami het volgende:
Ow, nouja, vanaf waar je woont
En die meet is vast in 2010, mooi op tijd
Moet je haar nu meteen weer voor hitsig uitmaken?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:41 schreef One_conundrum het volgende:
Hitzum?
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:41 schreef One_conundrum het volgende:
Hitzum?
Ik ga wel even flyeren om af te koelen!!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:42 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Moet je haar nu meteen weer voor hitsig uitmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |