Whehehequote:Op vrijdag 23 december 2005 16:05 schreef Alcatraz het volgende:
Die man zal wel dood zijn gegaan.
Inderdaad, aan AIDS gestorvenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:05 schreef Alcatraz het volgende:
Die man zal wel dood zijn gegaan.
Waar ZIT Boe's hand eik????????????quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:06 schreef the900 het volgende:
Hij kijkt Boe aan met een blik van "haal dat mes nu maar weer uit mijn rug schat"
Doen!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:08 schreef Mauro het volgende:
Kijk,
Ik kan wel een foto van mezelf en Frans Bauer hier posten.
Maar dat doen we toch maar niet!![]()
Gedeelde eerste plaats!!!quote:
je moet er toch wat voor over hebben om met Gerard op de foto te staanquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar ZIT Boe's hand eik????????????
Of met Jan Keizer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doen!!!!
Want nu heeft Boe eik al gewonnen!!!
Ik hoop dat je nog ergens anders krullen hebt want die op je hoofd zien er natuurlijk niet uit...quote:
Ik ben veel liever dan Salvad0rquote:
Welke letter begreep je niet uit het woord O N Z U S E R ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:03 schreef yvonne het volgende:
ONZ organiseert in samenwerking met F&F een nooit geziene en gedurfde Miss en Mister user 2005 verkiezing. De winnaar kan zo maar eventjes een tag als (geile user) verdienen, een uiteraard vele complimenten van de ONZ users in ontvangst nemen. Nou mensen, doe jullie best en stuur jullie gevonden fotos in. Ik begin wel!
[afbeelding]
Ik herken mezelf in jou. Dat kan ik echt niet uitstaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
*betwijfelt
je bent iig wel irritant tegen me soms.
Nu snap ik waarom.
Hij heeft een tepel te weinigquote:
nja, achja, das ook wel weer grappig dan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:11 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik herken mezelf in jou. Dat kan ik echt niet uitstaan
Welk commentaar?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:16 schreef OldJeller het volgende:
Waarom wordt commentaar verwijderd?
Als je een dergelijk topic in ONZ opent kan je dat verwachten.
Wat werd er dan verwacht, alleen lovende posts?
Zou een beetje hypocriet zijn.
Niet iedereen kan moeders mooiste zijn.
whehe ik lul maar wat hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
nja, achja, das ook wel weer grappig dan.
vage shit though.
we hebben dezelfde krullen , dat is het gewoon. ik ben iets blonder.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:24 schreef boebiedoe het volgende:
Ik nomineer; *tromgeroffel*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wie zijn die 2?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:24 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:27 schreef Pony-Lover het volgende:
wat is dit voor homo topic?
ik wil m'n pony hier wel posten maar dan moet yvonne ook haar tieten en piemel posten.
[afbeelding]
Wiesda?quote:
Sjowhan, die met talietje heeft.quote:
Oh, ken ik niet, tellen niet mee.quote:
Zet dat dan in de OP muts.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ken ik niet, tellen niet mee.
Inderdaad.quote:
Je zit in ONZ maat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maarre, worden er nog écht GEILE foto's gepost of hoe zit dat.
Probeer eerst eens te beginnen met mooi i.p.v. lelijk.
Ja, niet te grote stappen in één keer nemen hè.
Is dat een modje op fok ! ? Die linkse ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:24 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]
Userfoto's, welke letter begrijp je niet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:04 schreef Mattt het volgende:
[..]
Is dat een modje op fok ! ? Die linkse ?![]()
![]()
![]()
Uquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Userfoto's, welke letter begrijp je niet?
Wtf, volgens mij ken ik die linker van school!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:24 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]
Hij staat er ook met Lucas en Gea opquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:07 schreef Adelante het volgende:
op de foto met joling
die foto ook nog op internet
[afbeelding]
Dit is Natalie toch? En wie is die gozer links dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:24 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dit is Natalie toch? En wie is die gozer links dan?
Okee!quote:
En wiesda?quote:
Was dat niet de reet van static?quote:
Komt nogquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maar die foto's zijn helemaal niet geil! Wie beoordeeld dit? Wie gaat hier warm van worden?
Klik op de link sukkelquote:
Jajaja, maar ik doe voordat ik denk.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
Maar of geil nou het juiste woord is...
Ik kom niet in USquote:
Nee, dit is niet die kont, dees is lelijker.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Jajaja, maar ik doe voordat ik denk.
Maar ik wist deze zonder te klikken, dat is dan wel erg bewonderingswaardig.
Prachtig shot was dat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:12 schreef the900 het volgende:
Ik nomineer de bril van Cerror.
[afbeelding]
Je moeder.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Prachtig shot was dat.
Bier en slapeloosheid en geen gevoel voor humor.
Jassesquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:12 schreef the900 het volgende:
[afbeelding]
Je mag mijn vergiet ook wel posten als je wil. Hoewel ik nog wel ergere heb, van toen ik iets jonger was.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:21 schreef cerror het volgende:
Hey, maar ff dat jullie het weten: Die duitsers moesten wel lachen om de grap nadat deze foto was gemaakt.
En je kiest ook weer de ergste foto van mij uit Litso. }:
In het kader van:quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:12 schreef the900 het volgende:
[afbeelding]
Die Duitsers hebben wat afgelachenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:21 schreef cerror het volgende:
Hey, maar ff dat jullie het weten: Die duitsers moesten wel lachen om de grap nadat deze foto was gemaakt.
En je kiest ook weer de ergste foto van mij uit Litso. }:
Mijn stem heb je !quote:
Waarom vindt iedereen veel Fok! dames dat toch opeens?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mijn stem heb je !
![]()
Je bent echt een poepie![]()
Medelijden en sympathie komen helemaal tot z'n recht zo met kerst.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:11 schreef the900 het volgende:
[..]
Waarom vindt iedereen veel Fok! dames dat toch opeens?
Met een beetje mazzel krijg jij dus ook een kaartje met een scheermesje erbij, voor je polsenquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Medelijden en sympathie komen helemaal tot z'n recht zo met kerst.
Die mutsen zijn tof, heb nog een doos van die meuk hier staanquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:25 schreef The_Terminator het volgende:
Ik nomineer mijn bouwvakkers imitatie
[afbeelding]
Let vooral niet op die stomme muts![]()
Nou nee, daar zou ik niet echt om gaan juichen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:53 schreef Xebber het volgende:
[afbeelding]
Hedentendage al weer 14 maanden mijn vriendin!![]()
Echte liefde dusquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:47 schreef Xebber het volgende:
Het feit dat ze de was doet, strijkt, kookt, voor inkomen zorgt, stofzuigt en alles wat daarbij hoort maakt een hoop goed!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:47 schreef Xebber het volgende:
Het feit dat ze de was doet, strijkt, kookt, voor inkomen zorgt, stofzuigt en alles wat daarbij hoort maakt een hoop goed!![]()
![]()
Heb je een 2e vriendin voor de sex?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:47 schreef Xebber het volgende:
![]()
Monique. Please.quote:
Hier lijk je heul niet op Dave Navarro.quote:Op zondag 25 december 2005 00:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
ik win , geef maar die titel.
spoookkkkkkkkkkkkkkkk zo hee ben je blij meequote:Op zaterdag 24 december 2005 14:53 schreef Xebber het volgende:
[afbeelding]
Ex van Sjowhan. Hedentendage al weer 14 maanden mijn vriendin!![]()
klopt maar ik ben wel een geile beer op die fotoquote:Op zondag 25 december 2005 00:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hier lijk je heul niet op Dave Navarro.
Een mislukte metroseksueelquote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
klopt maar ik ben wel een geile beer op die foto
Want?... vastgebonden???quote:Op zondag 25 december 2005 01:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als die naast jouw komt liggen in bed, schop je die echt niet er uit.![]()
Ik ken Monique al een jaartje of tien, dus wel.quote:Op zondag 25 december 2005 01:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als die naast jouw komt liggen in bed, schop je die echt niet er uit.![]()
Niet de enige hoor.quote:Op zondag 25 december 2005 13:17 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ah, de mod met de bondage fetish
Dat is wel een felicitatie waard voor Sjoquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:53 schreef Xebber het volgende:
[afbeelding]
Ex van Sjowhan. Hedentendage al weer 14 maanden mijn vriendin!![]()
quote:
Ja, omdat die lelijke mongool goeie topics dichtgooit, omdat hij op z'n kleine pik o.i.d. was getrapt (lees: ze was zijn rukmateriaal), en baggertopics openhoudt omdat hij van nerdgrappen houdt.quote:
Whehehe, zeker.quote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
*sop sop..quote:Op zondag 25 december 2005 18:53 schreef BaajGuardian het volgende:
maare , ik ben toch supergeil op mijn foto of niet dan mense?
komop stemmen!
leuke krullen ja, wacht maar tot je de 20 gepasseerd bentquote:
Can't beat this one:quote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |