Nou nee, daar zou ik niet echt om gaan juichen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:53 schreef Xebber het volgende:
[afbeelding]
Hedentendage al weer 14 maanden mijn vriendin!![]()
Echte liefde dusquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:47 schreef Xebber het volgende:
Het feit dat ze de was doet, strijkt, kookt, voor inkomen zorgt, stofzuigt en alles wat daarbij hoort maakt een hoop goed!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:47 schreef Xebber het volgende:
Het feit dat ze de was doet, strijkt, kookt, voor inkomen zorgt, stofzuigt en alles wat daarbij hoort maakt een hoop goed!![]()
![]()
Heb je een 2e vriendin voor de sex?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:47 schreef Xebber het volgende:
![]()
Monique. Please.quote:
Hier lijk je heul niet op Dave Navarro.quote:Op zondag 25 december 2005 00:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
ik win , geef maar die titel.
spoookkkkkkkkkkkkkkkk zo hee ben je blij meequote:Op zaterdag 24 december 2005 14:53 schreef Xebber het volgende:
[afbeelding]
Ex van Sjowhan. Hedentendage al weer 14 maanden mijn vriendin!![]()
klopt maar ik ben wel een geile beer op die fotoquote:Op zondag 25 december 2005 00:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hier lijk je heul niet op Dave Navarro.
Een mislukte metroseksueelquote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
klopt maar ik ben wel een geile beer op die foto
Want?... vastgebonden???quote:Op zondag 25 december 2005 01:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als die naast jouw komt liggen in bed, schop je die echt niet er uit.![]()
Ik ken Monique al een jaartje of tien, dus wel.quote:Op zondag 25 december 2005 01:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als die naast jouw komt liggen in bed, schop je die echt niet er uit.![]()
Niet de enige hoor.quote:Op zondag 25 december 2005 13:17 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ah, de mod met de bondage fetish
Dat is wel een felicitatie waard voor Sjoquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:53 schreef Xebber het volgende:
[afbeelding]
Ex van Sjowhan. Hedentendage al weer 14 maanden mijn vriendin!![]()
quote:
Ja, omdat die lelijke mongool goeie topics dichtgooit, omdat hij op z'n kleine pik o.i.d. was getrapt (lees: ze was zijn rukmateriaal), en baggertopics openhoudt omdat hij van nerdgrappen houdt.quote:
Whehehe, zeker.quote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
*sop sop..quote:Op zondag 25 december 2005 18:53 schreef BaajGuardian het volgende:
maare , ik ben toch supergeil op mijn foto of niet dan mense?
komop stemmen!
leuke krullen ja, wacht maar tot je de 20 gepasseerd bentquote:
Can't beat this one:quote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |